2-рубеж
1.Қайта өрлеу дәуірінде утопиялық ілімдерді дамытқан кім болды? Т. Мор
2.«Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім: Деизм
3.Гегельдің философиялық жүйесі қай бағытқа жатады:Объективтік идеализмге
4.«Адам деген абыройлы болып естіледі»- деп айтқан кім?М. Горький
5.Күнделікті сана – бұл:Адамдардың әртүрлі коғамдық кұбылыстарды күнделікті өмірдегі түсінуі
6.Философия мен ғылымньң ұқсастығы:Қатаң білімге ұмтылу
7.Қазақтардың көшпелі өмір салтының сипаттық белгілері:Табиғатпен үндестік, шаруашылықтың практикалық сипаты, өмірлік жоғары кұндылықтар
8.Фалес болмыстың түбірін не деп білді?Су
9.Ежелгі Үнді философиясының ортодоксальды мектебі:Миманса
10.Ортағасырлық философияға лайық қаралған мәселе:Теоцентризи
11.Философияны табиғи теологияға, табиғи философияға және адам туралы ілімге кім бөлген? Бэкон
12.Позитивизм “дұрыс, болымды” білімнің негізі деп нені айтады?Ғылымды
13.Иррационалдылықтың өкілдері:Шопенгауэр, Кьеркегор, Ницше.
14.М.Фуко «… біздер арнайы сызықтарсыз, алдын ала берілген координаттарсыз, шексіз оқиғалардың арасында өмір сүреміз» деп анықтайтын әлем: Хаос
15.Кеңістік дегеніміз не, сөздің философиялык мағынасында? бұл бірге болып тұрған объектілердің, материя қалыптарыны координация түрі
16.Өте жігерлі болу адамның негізгі ізгілігі. Христиан философиясында
17.Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады” – деп уағыздаған мектеп: Легизм
18.Әл-Фараби қай ойшылдың іліміне түсініктеме берді? Платон мен Аристотельдің
19.Ағартушылық заманының қай философы жатсыну феноменінің себебін анықтап, оның бірнеше түрлерін көрсетті? Ж. Руссо
20.Пайымның категориялары тәжірибеге дейін берілген және өзіндік заттар дүниесіне ешқандай қатынасы жоқ дейтін И.Кант философиясына тән белгі? Априоризм
21.Ренессанс мәдениеті мен теологиясындагы негізгі тенденция: Теоцентризмнен антропоцентризмге өту
22.Өзіндік сана категориясын философия тарихына енгізген Сокра
23.Джайнизм ілімінің негізін салушы: Вардхамана
24.Пьер Абеляр нені жақтады? Реалистік позицияны (көзқарас)
25. Г.Спенсер қандай ілімді қоғамның органикалық теориясы деп, оны социологиялық көзқарастарға негіз етті Эволюция
26.Материяның өмір сүру тәсілі: уақыт, кеңістік, қозғалыс
27.Ғылыми таным – бұл: шындықты оның мәндік заңдылықтары мен қатынастарын бейнелеу
28.Гуманистердің айтуынша, адамды барлығынан да айырып, өзгешелейтін Алланың сыйы, нұры, ол … Ақыл-ой
29.А.Шопенгауер мен Ф.Ницшенің айтуынша барлық құндылықтардың арасында бірінші орынды не алады? ерік, жігер
30. Скептиктердің адам тұжырымдамасы қандай? Бәріне күмәндан, басқалардың сөзіне ерме
31.Жалпы мәселелер төңірегінде талас тудырып келе жатқан ежелгі дүниетанымдық көзқарастар қай бағыттарға лайық? РЕАЛИЗМ
32.Қос ақиқат ілімінің негізін калаған қай Орта ғасыр мұсылмандық Шығыс философы? Ибн – Рушд
33.Дүниенің «гелиоцентрлік жүйесінің» негізін қалаушы, Қайта Өрлеу заманы философиясының өкілі: Коперник;
34.Леви-Строс: Структурализмді қолдаушылар, философтар:
35.Мына аталған философтардың қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды? Тойнби
36.Конфуцийдің «Патша патша болуы керек, төре – төре, әке – әке, бала – бала болуы керек» деген пікірінің мәні: есімдерді түзету
37.Философиялық герменевтиканың негізгі белгісі: Түсінік
38.Антикалық философтардың қайсысы атомдар туралы ілімді жасап шығарды? Левкипп және Демокрит
39.Көне Үндінің қасиетті мәтіндері. Ведалар
40.У-вэй ұғымының мағынасы: Тыныш келісу, әрекетсіздік, ештеңеге араласпау.
41.Жаңа заманның қай философы өкіметті заң шығарушы, атқарушы және
одақтық федерацияға бөледі? Дж.Лоок
42.«Білімділік және түзулік елшемдерінде, өзіндік әсем қауымдық
сұлулықта, патриархалдық тұрмысты мемлекеттіліктің терең мәнімен біріктірген, әдептілік жэне христиандық келбеттегі қоғам ретінде ежелгі Русь қайта туады» деп анықталған Ресейдің даму жолы Славянофилдік
43.Дүниені толық тануға күмән келтіретін ілім Агностика
44.Адамның марксистік тұжырымдамасы қандай? Адам - қоғамдық қатынастардың жиынтығы; Бұл тордан секіріп шығу мүмкін емес, тек қана қорқақ әлеуметтік әділдікті тез жақындатуға еңбектенбейді
45.Сезімнің жан толғанысынан негізгі айырмашылығы неде? Жан толғаныста құндылықтың бастауының бары
45.Сезімнің жан толғанысынан негізгі айырмашылығы неде?жан толғаныстарда құндылықтың бастауының бары.
46.Д.Дидро бойынша дүниенің барлық негізі қандай нәрсе болып табылады? Уақыт пен кеңістік
47.Өз бетінше түсіндірілмейтін феномендер дүниесі феноменологияның
қандай әдісінің нәтижесі болып табылады? Феноменологиялық редукция
48.Даралық, жекелік іздеу -… Философиясының ерекше қасиеті:Ренессанс
49.Даосизмнің негізін қалаушы:Лао-Цзы
50.Қайрымды қала тұрғындары еңбегінің авторы: Әбу Насыр Әл Фараби
51.Антропоцентризм қай дәуірдің философиясына тән принцип? Қайта өрлеу
52.Герменевтика сөзін философияда алғаш қолдана бастағандар: неміс философтары
53.Экзистенциализм ағымының өкілі болып саналатын дат философы: Сьерен Кьеркегор
54.Еркін ойлау мен тәжірибеге сүйенетін білім: Философия
55.Буддаға сәйкес, адам өмірінің мәні неде? Азап шегуде
56.Көпқұдайғатабынушылық. Полетеизм
57.Марксизм түсінігіндегікоғамөмірініңнегізінкөрсетіңіз: Жұмысшы табы
58.Сократ философиясының әдісі: Диалектика әдісі
59.Тұлға ұғымы адамды қай жағынан анықтайды: Жеке адамның өзіндік адамгершілік, психологиялық қырларын ашып,адамды саналы іс-әрекет иесі және қоғам мүшесі ретінде жан-жағынан сипаттайды
60.Томизм философиясының негізін салушы. -Фома Аквинский
61. Ағартушылық заманының қай философы деизмді – Құдай мен жан
мәңгілігін мойындады?Ж.Ж.Руссо
62. Гегельдің ұлы жетістігі қандай?Философияда процесс,даму,тарих,ұғымдарын бекітуінде
63. „Үрей метафизикасын” пайымдауға тырысқан алғашқы философ Шопенгауэр
64.Адам баласын заман өсіреді деген ойшыл Абай Құнанбаев
65.Заттар мен сөздер: археологаялык гуманитарлық” ғылым кітабынд қайта Өрлеу, классикалық және қазіргі кездегі эпистеманы кім қарастырды? ВИТГЕНШТЕЙН
66.Табиғаттың, қоғамның, адам ойының дамуының көзі, ішкі қайнар көзін анықтайтын
мөлшерлік жэне сапалық өзгерістердің өзара ауысу заңы. Қарама-қайшылық заңдары
67.Тұлғаның еркіндік, бостандық мәселелерінде Фрейд …Биологиялық детерменист
68.Аристотель айтқандай нағыз, шын фалсафалау (философия) неден басталады? Таңдаудан
69.Әлеуметтік философия пәнінің аса сәтті анықтамасын төмендегілердің
қайсысы берді. С.Л.Франк
70.«Абсурд(Сандырақ)» философиясының авторы: КАМЬЮ
71.Ци субстанциясымен бірге әлемнің негізін қалайтын заттардың табиғи
заңы Лао-цзы философиясында осылай аталады:D) Жэнь.
72.Төменде көрсетілген философтардың қайсысы ортағасырлық араб тілді
философтарға жатады? Аль-Фараби, Ибн-Сина, Ибн-Рушд
73.Қайта өрлеу философиясында қандай мәселе алдыңғы
орынға шықты? Ғылым мәселесі.
74.Жаңа заман дәуірінің философы: Бэкон
75.Адам дегеніміз: биологияльщ жан иесі
76. Диалектика қандай философиялық ілім: дамудың жалпы заңдылықтары туралы
77.Дүниеге көзқарас түрлері мифологиялық, діни, натурфилософиялық, философиялық
78.Ж.П.Сартрдың экзистенциалды философиясының пәні: Бостандық және жауапкершілік
79.Аристотель қай мектептің түлегі? Платон академиясының;
80. Ортағасырлық философияның ішкі бүтіндігіне қарамастан мынадай кезеңдерге белінеді: Патристиктер жэне схоласттар.
81. Қай Ағартушылық заман философы «Табиғат жүйесі» еңбегінің авторы болып табылады? П.Гольбах
82. Гегель диалектикасы: абсолюттік идея диалектикасы
83. А.Шопенгауэр бойынша адамның саналы әрекетінен тыс тұрған қара
дүрсін күш, әуестік, үстемдікке ұмтылыс дегеніміз: Ерік.
84. «Үш анық» атты философиялық шығарманың авторы кім? Шәкәрім Құдайбердиев
85. „Ғылыми қызметтің тарихи – ғылыми көзқарасы” деген идеяның авторы Кун
86.Тепе-теңдік, пара-парлық Эквивалентік
87.Жекелеген процесі – ол:
88.«Жеке адам» және «тұлға» деген түсініктердің ара қатынасы жөніндегі
(туралы) сауалға философиялық жауап таңдаңыз. Тұлға – ол қоғамдық дамыған адам
89.Құндылықты техникалық аспаппен неге өлшеуге болмайды? Құндылықты өлшеуге болмайды өйткенді ондай аспан жоқ
90. Феноменологияның негізін салушы Э. Гуссерель өзінің ілімін қалай түсіндіреді?қатаң ғылыми философия ретінде
91.Жалпы бірлік философиясын кім қалыптастырған? Соловьев
92. Адамның феноменологиялық тұжырымдамасы қандай?Бәрін де өз сезімдеріңнің өткізіп, олардың негізінде өз құндылықтарыңды, мінез-құлық, жүріс-тұрыс ережелеріңді әзірлеп, тап
93. Лао-цзы іліміндегі маңызды ұғымдардың бірі: Дао
94. Ортағасырлық араб тіліндегі философиядағы тариқат ұғымынын,
мағынасы: Тариқат – адамын моральдық –психологиялық жетілуі.
95.Кім мынадай сөзді айтты. „Ойлаймын сондықтан өмір сүремін”? Декарт
96. Ағартушылық заманның қай философы «Қоғамдық шарт туралы» еңбектің авторы Руссо
97. Ғылыми білімнің шындығының дәлелін И.Кант неден көреді:Білімнің дұрыстығына апперцепцияның трансценденталдық бірлігі кепіл болады, өйткені ол тәжірбиенің жоғарғы түрі және жалғыз қайнар көзі, бұлағы
98 Анимизм, тотемизм ұғымдары кімнің еңбегінде жақсы талданған?Э.Тайлор.
99. Федровтың философиясы қандай идея төңірегінде болды? бауырластық
100.Қоғамдық сана – бұл:Қоғамдық сана - қоғамның рухани өмірінің, адам ойында шындықтың бейнеленуінің барлық түрлерін қамтитын философиялық категория;
101.Екі бастама-субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:Дуализм
102.Энциклопедиялық еңбектер жазу философия ғылымының дамуының қай кезеңіне тән:XVII ғасырдағы француз матерализміне
103.Анаксимен бойынша дүниенің бастамасы.Ауа
104.Чарвака-локаята философиясы бойынша:Танымның негізі-дүниені түйсіктер арқылы қабылдау
105.Нағыз адам деп Августин кімді атайды: Сүйе білген және сүюге лайық адамды
106..„Өзге болмыс” атты шығармасында «Адамның әлемдегі болмысын және адамның тіршілік ету шарттарын» сипаттаған :Сартр
107.Қазақстанда сопылық философия қандай ойшылдың есімімен байланысты?Қожа Ахмет Яссауи
108.Бір өлшемді материяның негізгі атрибуты:Уақыт
109.Заттың процестің сыртқы, байқалатын сипаттарын бейнелейтін категория:Құбылыс
110.Қоғамның мәнін ашатын қатынастар:Әлеуметтік
111.Адам өмір сүру заңы Үндіфилософиясында мына түсінікте білінеді: карма,сансара
112..Адамның мәнін қарайтын: Оның өзіндік санасы(мен ойлаймын)
113..Қай философиялық бағытқа пролетариат диктатурасын (күштеуге сүйенген, шектелмеген өкімет) кайырымдылық идеалы ретінде тануы тән? Марксизмге
114..Қытай философиясындағы бағыттар: доасизм, конфуциан,легизм және т.б
115.Араб философиясы: Аристотель іліміне сүйенеді
116.Қай Ағартушылық заман философы «Пікір – дүниені билеп төстеуші» деді?
117..„Отбасының, жеке меншіктің және мемлекеттің шығу тегі”, деген еңбектің авторы: Энгельс
118.XX ғасыр философиясының қай бағытының өкілдері казіргі заманғы антропологиялық дағдарыс жайындагы мәселелерді алға қояды: экзистенциализм
119) Адамзат баласын сұлулыққа, мәдениеттілікке образдар арқылы баулу.эститикалық сана
120) табиғаттың дұрыс анықтамасын табыңыз?бұл адамның және адамзаттың өмір сүруі үшін қажетті табиғи жағдайлардың жиынтығы
121) діни наным - сенім дегеніміз не? Бұл құдай туралы біздің жанымыздың өлмеуі туралы жай ғана білім емес,ол ынталы білім
122)Қазақ дүниетанымының "дүние" категориясының философиялық мағынасы болмыс,өмір,әлем
123) бір өзеннің ағынды суына екі рет түсу мүмкін емес - деген философ? Гераклит
124)Фома Аквинскийдің діни философиСын басты ерекшілігі христиандық пен перипатетизмді ымыраға келтіруі
125) Қайта өрлеу дәуірінің эстетикасы өнердің қандай түрлеріне ерекше дамыды?көркем әдебиет мен кескіндеме
126.Құдай деген не – В.С.Соловьев?
127.Нақтылы теориялық-танымдық мағынада герменевтиканы қалай түсіндіруге болады?тексеру,талқылау, түсіндіру
128.Материя қозғалысының әлеуметтік түрін тауып көрсетіңіз:қоғам дамуы
129.Эмпириялық таным сүйенетін тәсілдер:Бақылау
130.Мәтіндерді және қағидаларды философиялық талдайтын ғылым.герменевтика
132.Неотомизмді дамытушы идеялардың негізін қалаған философ:Фома Аквинский
133.19 ғ. Батыс Еуропаның қай философиялық ағымы философияны толып жатқан бос, пайдасыз ойлардан азат етіп, тек қана дұрыстарын, пайдалыларын қалдыруды көздеді?Позитивизм.
134.О. Шпенглер бойынша құлдыраған мәдениет ол –Өркениет
135.Орыс космизмінің атасы:Федоров
137.Тұңғыш Араб философы, Шығыс перипатетизмінің бастаушысы: Әл-Кинди
139.Таңдану адамдарды филофиялық пайымдауға жетелейді» -деген ойшыл Аристотель
140.Қазақ дүниетанымының онтологиялық категориялары:Дүние, болмыс, заман, жаратушы
140.Қазақ дүниетанымының; онтологиялық категориялары: А. Болмыс, өмір, әлем
141.Адамды сүю (жэнь) идеясын ұстанған мектеп: Конфуций мектебі
142.Ертедегі классикалық қайта өрлеу дәуірі: ренессанс
143.Өмір сүру, демек қабылдану” деген методологиялық принципті кім тұжырымдады? Дж.Беркли
144.Ақиқаттың жалпы өлшемі. Практика
145.Философиялық ой-пікірді тауып керсетіңіз? Адам-ең алдымен әлеуметтік жан,оның жүріс тұрысына биологиялық факторларда ықпал етеді
146.Аксиологияның негізігі сұрағы не болып келеді? «игілік деген не?»
147.Қандай философиялық бағыт философияның бас проблемасы ретіндегі ұғынуды түсінікті береді? Герменевтика
148.Р.Гюйон «Өнер шығармалары, тек әйтеуір, өрнек қана емес оның түкпірінде болмыстың құпиясы жатыр» деп бағалаған өнердің сипаты: экзистенциалдылық
149.Марксизм философиясына сәйкес келмей тұрған көзқарасты керсетіңіз: Ұлы адамдардың ойлары қоғамның алға басуын анықтайды
150.Сана абсолютті идеяның дамуы мен эволюциясының жемісі” деген тезисте қай философтың позициясы байқалады Лейбництің
151.«Қорқыт Ата» кітабында неше дастан бар?12
152.Ежелгі Қытайда философияның пайда болуы кімдермен байланыстырылады
153.Ежелгі Үндістанда кезбе данышпандарға арналған орман кітабы қалай аталады?
154.Ежелгі Қытайда философияның пайда болып қалыптасуына әсер еткен өзгерістер
155.Ежелгі Қытайдағы Ли термині нені білдіреді
156.Веда мифологиясындагы психологиялық элемент космос моделі
157.Ежелгі Қытайда даосизмнің негізін салушы ойшыл
158.Ежелгі үнді атомистеріне қай мектепті жатқызуға болады
159.Ежелгі Қытайда конфуцианшылдық қай кезде мемлекеттік идеология дәрежесіне көтерілді
160.Конфуции қайтыс болысымен оның мектебі нешеге бөлінеді
Достарыңызбен бөлісу: |