4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау
9.3.3.8 Пернетақтадан кейіпкерді басқару
Бағалау критерийі
Білімалушы
PyGame кітапханасының негізгі модульдерін ажыратады
Ойынның артқы фонын құрастырады
Сценарий ойынша ойын құрастырады
Ойынға арналған кейіпкерлерді жүктейді
Пернетақта арқылы кейіпкерлерді басқарады
Ойлаудағдыларыныңдеңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты
20 мин
a) Кітахана деген мағынаға түсініктеме беріңіз:
________________________________________________________________________________________________________________________________
b) pygame. display модулінің қызметін жазыңыз: ________________________________________________________________________________________________________________________________
c) Init() функциясының міндеті сипаттаңыз
________________________________________________________________________________________________________________________________
Құрастырушы бағдарлама кодын мағынасын жазыңыз.
pygame.display.init
________________________________________________________________________________________________________________________________
Қандай бағдарлама кодын қарастырғаннын жазыңыз:
screen = pygame.display.set_mode((600, 500), 0, 32)
pygame.display.set_caption("My First Game")