М
ә
дениеттегі
адам.
ДАЙЫНДАҒАН: ДІНТАНУ МАМАНДЫҒЫНЫҢ
4 КУРС СТУДЕНТІ ОРАЛҚҰЛ ӘЛИ.
ТЕКСЕРДІ: ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰУ
УНИВЕРСИТЕТІНІҢ АҒА ОҚЫТУШЫСЫ.
УТЕБАЕВА ДИНАРА.
Адам – м
ә
дениеттануды
ң
негізгі п
ә
ні
АДАМ – МӘДЕНИЕТТАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ПӘНІ. АДАМ
МЕН МӘДЕНИЕТ БІР-БІРІМЕН БАЙЛАНЫСТЫ.
АДАМ – МӘДЕНИЕТТІ ЖАСАУШЫ, ОНЫҢ
ТҰТЫНУШЫСЫ, КЕЙІПКЕРІ. АДАМНЫҢ МӘДЕНИЕТТІ ҚҰРУ
ҚАБІЛЕТІ ОНЫ ЖАНУАРЛАРДАН ЕРЕКШЕЛЕЙДІ. МӘДЕНИЕТ
МҰРАГЕРЛІК ҚЫЗМЕТІН АТҚАРЫП, АДАМҒА ТӘЖІРИБЕНІ
САҚТАУҒА МҮМКІНДІК БЕРЕДІ. СОНДЫҚТАН, БІРІНШІДЕН,
МАҚСАТТЫ ЖӘНЕ ЕКІНШІДЕН, ЖЕРДЕГІ БАСҚА ТІРІ
ФОРМАЛАРҒА ҚАРАҒАНДА ТЕЗІРЕК ДАМИДЫ.
МӘДЕНИЕТТІҢ ДАМУ ДЕҢГЕЙІН ӨРКЕНИЕТТІҢ ДАМУЫ
МЕН ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ ЖОҒАРЫ ЖӘНЕ ТӨМЕНГІ
КЕЗЕҢДЕРІ АРҚЫЛЫ АНЫҚТАЙДЫ.
МӘДЕНИЕТ АДАМ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІНІҢ МАЗМҰНЫ
МЕН КӨРІНІСТЕРІН АНЫҚТАЙДЫ. ОНЫҢ ДАМУЫНДА АДАМ
ӨЗІНІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІН ОЛАРДАҒЫ ТЕРЕҢДІК ПЕН
КҮРДЕЛІЛІКТІ БІЛДІРУ МАҒЫНАСЫНДА ЖЕТІЛДІРЕДІ, ОЛ
ӨЗІНІҢ АДАМ ТАБИҒАТЫН ТОЛЫҒЫМЕН ТҮСІНЕДІ. ТІПТІ
ТАҒАМҒА, ҰЙҚЫҒА ЖӘНЕ Т.Б. ТАЗА БИОЛОГИЯЛЫҚ
ҚАЖЕТТІЛІКТЕР ОДАН ДА КӨП АДАМҒА ИЕ БОЛАДЫ. ӨЗ
ТАРИХЫНДА АДАМ ӨЗІНІҢ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ МЕН ОЛАРДЫ
ҚАНАҒАТТАНДЫРУ ТӘСІЛІН ҮНЕМІ ІЗГІЛЕНДІРЕДІ, ТАБИҒИ
ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ БАЙЛАНЫСТЫ ӨЗІНІҢ
БОЛМЫСЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫРАДЫ.
АДАМ ӨЗІНІҢ ӨМІРІНІҢ ҮШ НЕГІЗГІ
КӨРІНІСІНДЕ МӘДЕНИЕТ ОБЪЕКТІСІНЕ
АЙНАЛАДЫ. ЕҢ АЛДЫМЕН, АДАМ
ТАБИҒАТТЫҢ БІР БӨЛІГІ, СОНДЫҚТАН
ТАБИҒИ ЖАРАТЫЛЫС. ОНЫҢ БАРЛЫҚ
ҚАБІЛЕТТЕРІ БЕЛГІЛІ БІР ТАБИҒИ
СУБСТРАТ – АДАМНЫҢ МИЫ, АДАМНЫҢ
ҚОЛДАРЫ, АДАМНЫҢ СЕЗІМДЕРІ.
МӘДЕНИЕТ АҚЫЛ-ОЙДЫ ДАМЫТАДЫ
ЖӘНЕ ТӘРТІПКЕ КЕЛТІРЕДІ, ӘЛЕМДІ
ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ТҮСІНУ КЕҢІСТІГІН
КЕҢЕЙТЕДІ; МӘДЕНИ КОНТЕКСТ ПЕН
ТӘРБИЕ АДАМНЫҢ СЕЗІМТАЛДЫҒЫ МЕН
НӘЗІКТІГІН, ТЕРЕҢДІГІ МЕН
ТАЛҒАМПАЗДЫҒЫН, АДАМГЕРШІЛІК
ҚАСИЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА
МҮМКІНДІК БЕРЕДІ.
МӘДЕНИЕТ, КЕЗ-КЕЛГЕН ӘЛЕУМЕТТІК БІЛІМ НЕМЕСЕ МЕКЕМЕ СИЯҚТЫ, АДАМҒА
ҚАТЫСТЫ ЕКІ ЖОЛМЕН КӨРІНЕДІ. БІР ЖАҒЫНАН, МӘДЕНИЕТ АДАМНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ
ТАНУЫНА ҚЫЗМЕТ ЕТЕДІ, ОНЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ СӘЙКЕСТЕНДІРУГЕ ЫҚПАЛ ЕТЕДІ, Т. «МЕН
ӘЛЕМДЕ КІММІН» ДЕГЕН АНЫҚТАМА ОНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ МЕН ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН,
МӘДЕНИЕТ ПЕН ҚОҒАМДАҒЫ ТАЛАПТАРЫ МЕН ШЕКТЕУЛЕРІНІҢ ДЕҢГЕЙІН ТҮСІНУГЕ
КӨМЕКТЕСЕДІ. ЕКІНШІ ЖАҒЫНАН, МӘДЕНИЕТ ӨЗІНІҢ ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ МАҢЫЗДЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАР, НОРМАЛАР МЕН ИНСТИТУТТАРДЫҢ БҮКІЛ ЖҮЙЕСІМЕН АДАМНЫҢ
БЕЛГІЛІ БІР «БЕЙІМДЕЛУІН» ЖҮЗЕГЕ АСЫРАДЫ (ОНЫ ӘЛЕУМЕТТЕНУ ДЕП АТАЙДЫ)
ҚОҒАМДА БАСЫМ ИДЕЯЛАРДЫҢ ЖИЫНТЫҒЫНА; «ЖАППАЙ ӨНДІРІС» ЗАМАНАУИ
МӘДЕНИЕТІ ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ БЕЛГІЛІ БІР СТАНДАРТҚА СӘЙКЕСТЕНДІРЕ ОТЫРЫП, ОНЫ
ЕДӘУІР ДӘРЕЖЕДЕ ДЕҢГЕЙГЕ КӨТЕРЕДІ.
Достарыңызбен бөлісу: |