I
ГУМАНИЗМ Ж
Ә
НЕ М
Ә
ДЕНИЕТ.
М
Ә
ДЕНИЕТ Ж
Ә
НЕ ТАРИХ.
А.ШВЕЙЦЕРДІ
Ң
«
Ө
МІРДІ
Қ
АСТЕРЛЕУ» КОНЦЕПЦИЯСЫ.
БАТЫС Ж
Ә
НЕ ШЫ
Ғ
ЫС.
ГУМАНИЗМНІҢ МӘНІ
ГУМАНИЗМ - АДАМНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ МЕН ҚҰНДЫЛЫҒЫН
КӨРСЕТЕТІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ЭТИКАЛЫҚ ҰСТАНЫМ. ОЛ АҚЫЛ-
ОЙДЫ, ЭТИКАНЫ ДАМЫТУҒА ЖӘНЕ БІЛІМГЕ ҰМТЫЛУҒА ШАҚЫРАДЫ.
АДАМНЫҢ ҚАДІР-ҚАСИЕТІ ЖӘНЕ ҚҰНДЫЛЫҒЫ: ӘРБІР АДАМНЫҢ
ӨЗІНДІК ҚҰНДЫЛЫҒЫ БАР.
ҰТЫМДЫ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ІЗДЕНІМПАЗДЫҚ: СЫНИ ТҰРҒЫДАН
ОЙЛАУҒА, ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚҚА БАУЛУ.
ЭТИКАЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАНАШЫРЛЫҚ: АДАМГЕРШІЛІК
ҚҰНДЫЛЫҚТАР МЕН ЭМПАТИЯНЫ НАСИХАТТАУ.
БІЛІМГЕ ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА ҰМТЫЛУ: ӨМІР БОЙЫ
БІЛІМ АЛУҒА ЖӘНЕ ТҰЛҒАЛЫҚ ӨСУГЕ ЫНТАЛАНДЫРУ.
II
ТАРИХИ
КӨЗҚАРАС
ҚАЙТА ӨРЛЕУ
* РЕНЕССАНС: ГУМАНИЗМНІҢ ЖАҢҒЫРУЫ
* КЛАССИКАЛЫҚ ГРЕК ЖӘНЕ РИМ МӘТІНДЕРІН
ҚАЙТА АШУ:
* ОРТАҒАСЫРЛЫҚ СХОЛАСТИКАДАН ЕЖЕЛГІ
ДАНАЛЫҚҚА КӨШУ.
*КЛАССИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ АШЫЛУЫ
МЕН САҚТАЛУЫНА ПЕТРАРКА МЕН ЭРАЗМ СИЯҚТЫ
ҒАЛЫМДАР БАСТЫ РӨЛ АТҚАРДЫ.
АҒАРТУ: ПАРАСАТ
ПЕН ПРОГРЕСС
* АҚЫЛҒА, ҒЫЛЫМҒА ЖӘНЕ ЖЕКЕ ҚҰҚЫҚТАРҒА БАСА
НАЗАР АУДАРУ:
*ВОЛЬТЕР, РУССО, ЛОКК СИЯҚТЫ АҒАРТУШЫ
ОЙШЫЛДАР БИЛІКТІҢ НЕГІЗГІ КӨЗІ РЕТІНДЕ АҚЫЛ-
ОЙДЫ ЖАҚТАДЫ.
* ГАЛИЛЕО МЕН НЬЮТОН СИЯҚТЫ
ҚАЙРАТКЕРЛЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҚТАРЫ
РАЦИОНАЛДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ КҮШІН АТАП КӨРСЕТТІ.
Достарыңызбен бөлісу: |