ІV-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Python (пайтон) программалау тілінде жұмыс істей біледі.
• PyGame кітапханасының негізгі модульдерін іске қосу
командасын біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
PyGame кітапханасы деген мағынаға түсініктеме беріңіз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (1)
PyGame кітапханасының модулін іске қосу командасын жаз.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (1)
Pygame.draw модулінің негізгі элементтерін сәйкестендір.
P ygame.draw.rect эллипс секциясын салу
P ygame.draw.circle тіктөртбұрыш пішінін салу
Pygame.draw. line нүкте негізінде шеңбер пішінін салу
Pygame.draw.ellipse түзуді салу (4)
Pygame.draw модульдерін қолдану мақсатымен сәйкестендір.
P ygame.draw сыртқы оқиғаларды басқару
P ygame.event фигураларды, сызықтарды және нүктелерді
сызу
Pygame.cursors суреттер мен экранды басқару
Pygame.surface меңзер бейнелерін жүктеу (4)
Файлдан қажетті суретті жүктейтін команданы анықтап жазыңыз
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(1)
Мына программаның кодын үзіндісі берілген олардың сипаттамасын жазыңдар:
Screen.fill([255,255,255])
Avto = pygame.image.load(“avto.png”)
Screen.blit(avto.[50,50])([50,50])
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(3)
Sprite деген не?
Компьютерлік ойындағы графикалық нысан.
Екі және одан да көп суреттерді біріктіретін сурет
Графикалық примитивтер
Найзағайдың керемет мөлшері (2)
Достарыңызбен бөлісу: |