Іv-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



бет1/2
Дата24.05.2023
өлшемі18,35 Kb.
#96545
түріПрограмма
  1   2
Байланысты:
²v-òî?ñàí áîéûíøà æèûíòû? áà?àëàó?à àðíàë?àí òàïñûðìàëàð «Python


ІV-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу


9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау

Бағалау критерийі Білім алушы


• Python (пайтон) программалау тілінде жұмыс істей біледі.
• PyGame кітапханасының негізгі модульдерін іске қосу
командасын біледі

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну


Қолдану
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырмалар





  1. PyGame кітапханасы деген мағынаға түсініктеме беріңіз.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (1)


  1. PyGame кітапханасының модулін іске қосу командасын жаз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (1)


  1. Pygame.draw модулінің негізгі элементтерін сәйкестендір.


P ygame.draw.rect эллипс секциясын салу

P ygame.draw.circle тіктөртбұрыш пішінін салу

Pygame.draw. line нүкте негізінде шеңбер пішінін салу

Pygame.draw.ellipse түзуді салу (4)


  1. Pygame.draw модульдерін қолдану мақсатымен сәйкестендір.

P ygame.draw сыртқы оқиғаларды басқару



P ygame.event фигураларды, сызықтарды және нүктелерді
сызу
Pygame.cursors суреттер мен экранды басқару

Pygame.surface меңзер бейнелерін жүктеу (4)


  1. Файлдан қажетті суретті жүктейтін команданы анықтап жазыңыз

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(1)


  1. Мына программаның кодын үзіндісі берілген олардың сипаттамасын жазыңдар:

  1. Screen.fill([255,255,255])

  2. Avto = pygame.image.load(“avto.png”)

  3. Screen.blit(avto.[50,50])([50,50])

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(3)

  1. Sprite деген не?



  1. Компьютерлік ойындағы графикалық нысан.

  2. Екі және одан да көп суреттерді біріктіретін сурет

  3. Графикалық примитивтер

  4. Найзағайдың керемет мөлшері (2)





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет