Компьютерлік және математикалық модельдеу



Дата19.05.2023
өлшемі54,67 Kb.
#95117
түріПрограмма
Байланысты:
2-модуль Компьютерлік және математикалық модельдеу (копия)


Компьютерлік және математикалық модельдеу
2-модуль
4 кредит


question 1 - 100
question 2 - 60
question 3 – 40


ПВк 20-1 тобы
Оқытушы: Султанова Г.А.


3DMax программасының негізгі элементтерін көрсетіңіз
Main Menu, Main Toolbar, Viewports, Command Panel, Lover Interface Bar
Main Menu, Main Viewports, Main Panel


Lover Interface Bar, Toolbar, Command
Lover Interface Bar, Viewports, Command Bar
Main Menu


Менюдің барлық командалары біріктірілген категорияны көрсетіңіз
Main Toolbar
Main Menu


Viewports
Command Panel
Lover Interface Bar


Программаның жиі қолданылатын операцияларына және командаларына тез қатынау батырмаларын қамтитын категорияны көрсетіңіз
Main Toolbar
Main Menu


Viewports
Command Panel
Lover Interface Bar


Интерфейстің проекциялар терезелерін анықтайтын категорияны көрсетіңіз
Viewports
Main Menu


Main Toolbar
Command Panel
Lover Interface Bar


Алты бетпарақтан тұратын және ортаның объектілерін құру және модификациялау операцияларының орындалуын қамтамасыз ететін категория
Viewports
Main Menu


Main Toolbar
Command Panel
Lover Interface Bar


Құрамында қалып-күй өрістері және анықтамалар (подсказка) санымен қатар проекциялар терезелерін және анимацияны жүзеге асыратын батырмалары бар категория
Main Menu
Main Toolbar


Viewports
Command Panel
Lover Interface Bar


Үнсіз келісім бойынша экранда қанша проекция терезесі болады?
4
5


2
3
1


Кем дегенде екі қиылысатын сплайннан тұратын формаға қолданылатын модификатор түрін көрсетіңіз
Trim/Extend
Fillet/Chamfer


Mesh Select
Bend
Push


Дайын материалды жүктеу үшін немесе жаңа материал құру үшін қолданылатын батырманы көрсетіңіз
Assign material to Selection
Put to Library


Get Material
Reset Map/ Mtl to Default Settings
Make Material Copy


«Ыстық» материалдан көшірмені алуға мүмкіндік беретін батырманы көрсетіңіз
Get Material
Put to Library


Assign material to Selection
Reset Map/ Mtl to Default Settings
Make Material Copy


Үлгілердің екпінді ұяшығындағы материалға үнсіз келісім бойынша қабылданған параметрлердің бастапқы мәндерін қайтаратын батырманы көрсетіңіз
Get Material
Put to Library


Assign material to Selection
Reset Map/ Mtl to Default Settings
Make Material Copy


Сақнаның барлық белгіленген объектілеріне үлгілердің екпінді ұяшығындағы материалды тағайындауға мүмкіндік беретін батырманы көрсетіңіз
Get Material
Put to Library


Assign material to Selection
Reset Map/ Mtl to Default Settings
Make Material Copy


Үлгілердің екпінді ұяшығындағы материалды материалдар кітапханасына орналастыруға мүмкіндік беретін батырманы көрсетіңіз
Get Material
Put to Library


Assign material to Selection
Reset Map/ Mtl to Default Settings
Make Material Copy


Белгіленген объектінің көшірмесін құру үшін келесі әрекетті орындау керек:
Edit→Clone
Edit→Cut


Edit→Copy
View→Object
Edit→Delete


Үнсіз келісім бойынша экранда неше проектілеу терезесі орналасқан:
1
2


4
9
10


Материалдар редактор терезесін шақыру үшін Rendering мәзірінен қай әрекетті таңдау керек:
Mtl Library
Material


Map Browser
Material Editor
Wood


Қай материал объектінің бетінде кез келген екі материалдың қосындысын алуға мүмкіндік береді:
Mix Amount
Blend


Traselucency
Mask
Standart


Сплайн:
проектілеу терезелері
материал


кеңістіктегі өлшеусіз нүкте
екі төбелер арасындағы сызықты байланыстырады
ашық немесе жабық төбелер және сегменттер жиыны


Клондаудың 3 нұсқасын көрсет:
Mix Amount, Standart, Mask
Copy, Delete, Alt


Instance,Copy, Reference
Create, Modify,End
дұрыс жауап жоқ


Екпінді терезедегі объектінің өлшемін өзгертеді:
Reference
Copy


Mix
Create
Zoom


Кескінді компьютерге енгізетін құрылғы
сканер
Диктафон
принтер
Цифрлықмикрофон
монитор


3ds МAX бағдарламасында батырмасының қызметі
Терезелерг еөту
оңға жылжыту
солға жылжыту
артқа қайту
Ештене істемейді


Графикалық редактор болып табылады
сызба сызып және өңдеуге арналған бағдарлама
мәтінді құрауға жәнеөңдеуге арналған бағдарлама
сызбаны қағазға басып шығаруға арналған бағдарлама
сақтау құрылғы
бейне


3ds МAX прoраммасында кез келген модельді кесуге арналған құрылғы
Slice Plane
Extrude
Splane
Line
Bridge


3ds МAX прoраммасында <Сtrl+Z>батырмасының қызметі
артқа қайту
Терезелерге өту
оңға жылжыту
солға жылжыту
Ештене істемейді


3ds МAX прoраммасында қызметі
модельді көтеру
модельді өшіру
модельді кесу
модельді қосу
модельді бөлу


3ds МAX прoраммасында <бірнеше нүктені біріктіруге>арналған құрылғы
Collapse
Attach
Detach
Extude
Slice


3ds МAX прoраммасында қызметі
модельді ұзарту және кішірейту
модельді қосу
модельді бөлу
модельді кесу
модельді көтеру


Талдардың толқыған су табиғат құбылыстарының күрделі формадағы объектілерін модельдеудегі бағдарлама
3ds МAX
Corel DRAW
Fotoshop
Excel
Word


3ds МAX прoраммасында қызметі
модельді кесу
модельді біріктіру
модельді қосу
модельді ұзарту
модельді бөлу


3ds МAX бағдарламасында модельді <Қосу және Ою >құрылғысы
Bridge
Attach
Detach
Extude
Slice


3ds МAX прoраммасында модельді көтеру құралы
Extrude
UVWmap
MapScaler
Plane
Edit Poly


3ds Max бағдарламасы қашан пайда болған?
1990
1920
1930
1940
1950


3D-принтерді немесе 3D-қаламды пайдаланып 3D-модельдерді жасау кезінде пайдаланылатын шығын материалы
3D басып шығару кезінде модельді толтыру әдісі
слайд-модуль
сканер
ксерокс
фотопринтер


Компьютерлік ойындарды жасап шығаруға мүмкін болатын бағдарлама
3D MAX
Corel Draw
Fotoshop
AutoCAD
Word


3D MAX бағдарламасында фигураның аксонометриялық проекциясы қайсысының көмегімен құрылады
параллель сәулелер арқылы
бір нүкте арқылы шығатын сәулелер арқылы
перпендикуляр сәулелер арқылы
айқасқан сәулелер арқылы
қиылысқан сәулелер арқылы


3D MAX бағдарламасында орталық проецияның көмегімен құрылады
бір нүкте арқылы шығатын сәулелер арқылы
параллель сәулелер арқылы
перпендикуляр сәулелер арқылы
айқасқан сәулелер арқылы
қиылысқан сәулелер арқылы


3D MAX бағдарламасында терезені белсендірек ету үшін
терезе алаңына сол жақ түмейшемен екі рет шерту керек
құралдар панеліндегі белгілер ішінен сәйкес келетінін таңдау
терезе алаңына оң жақ түмейшемен екі рет шерту керек
барлық жауап дұрыс
жауаптардың барлығы дұрыс емес


3D MAX бағдарламасында қайсысының көмегімен аксонометриялық проекция құрылады
параллель сәулелер арқылы
бір нүктеден шығатын сәулелер арқылы
перпендикуляр сәулелер арқылы
үшбұрышты сәулелер арқылылучей
сәулелермен жанасатын


Белгіленген объектілердің динамикалық қасиетін модельдеу (соғу, ауырлық күші, желдің жылдамдығы және т.б.)
3D MAX
Fotoshop
Excel
Corel Draw
Word


Егер қажет болған жағыдайда көлемді интерьерлік жұмыс жасауда ең тиімдісі
3D MAX
ArCon
Fotoshop
AutoCAD
Word


Компьютерлік анимациялар қайсы бағдарламада орындалуы мүмкін
3D MAX
Corel Draw
Fotoshop
Excel
Word


Кез – келген геометриялық формадағы үшөлшемді объекттерді модельдеу
3D MAX
Corel Draw
Fotoshop
Excel
Word


Жануарлар бітімі, талдар, толқыған судың беті сияқты табиғат құбылыстарының күрделі формадағы объекттерін модельдеу
3D MAX
Corel Draw
Fotoshop
Excel
Word


3D MAX бағдарламасындағы проекциялық терезе саны
4
3
2
1
5


Үш өлшемді кеңістіктегі объектілерді басқаруға арналған алгоритмдер мен бағдарламалық жасақтаманы қамтитын компьютерлік графика бөлімі:
Үш өлшемді графика.
Векторлық графика.
Растрлық графика.
Фракталдық графика.
Үш өлшемді модельдеу.


Үш өлшемді графика құралдарын қолданған кезде кескін синтезі алгоритм бойынша жүзеге асырылады, оған жалпы жағдайда келесі қадамдар кіреді:
Сахнаның геометриялық моделін құру.
Сахна қабаттарының бірігуі.
Суретті бояу.
Сахнаны визуализациялау.
Айналдыру үрдісі.


3D графикасы жасауға мүмкіндік береді:
Жарнамалық роликтер.
Жалпақ көріністер.
Арнайы әсерлер.
Шынайы кейіпкерлер.
Жоғары проекциялар.


Бір-бірімен ортақ жақтармен байланысқан қарапайым геометриялық фигуралар:
Примитивтер.
Полигондар.
Сплайндар.
Слайдтар.
Тор.


Болашақ графикалық жобаларыңызды әзірлеу құралдарын таңдау кезінде ескерілетін үш өлшемді графиканың кемшіліктерін шартты түрде қарастыруға болады:
Көріністі құрастыруда уақыттың аздығы.
Экранның жекелеген аймақтарының жоғары ақпараттылығы.
Компьютердің аппараттық бөлігіне қойылатын жоғары талаптар.
Көрерменнің физикалық реакцияларына әсері.
Сахнаның жарықсыздығы.


Болашақ графикалық жобаларыңызды әзірлеу құралдарын таңдау кезінде ескерілетін үш өлшемді графиканың кемшіліктері шартты түрде қарастырылуы мүмкін:
Сахнаның барлық объектілерінің модельдерін жасау бойынша үлкен дайындық жұмыстарының қажеттілігі.
Көрерменнің физикалық реакцияларына әсері.
Экранның жекелеген аймақтарының жоғары ақпараттылығы.
Сахна құрамындағы объектілердің өзара жағдайын бақылау қажеттілігі.
Дұрыс жауабы жоқ.


Виртуалды кеңістікте орналастырылған объектілердің, жарық көздерінің және камералардың жиынтығы, сондай – ақ 3D графикасындағы «Фон», атмосфера және басқа атрибуттардың сипаттамасы деп аталады:
Сахна.
Полигон.
Тор.
Каркас.
Жоғары проекциялар.


Объект құру барысында примитивтерден тұратын үрдіс - бұл:
3D объектіде каркас құру.
3D объектісін құруда каркас материалына «тарту».
Сахнада фонның атқаратын қызметі.
Рендеринг.
Тор.


Таңдалған материал объектінің бетінің негізгі қасиеттерін анықтайтын үрдіс: түсі, құрылымы, мөлдірлігі:
3D объектісін құруда каркас материалына «тарту».
3D объектіде каркас құру.
Сахнада фонның атқаратын қызметі.
Рендеринг.
Тор.


Компьютер сахнаның барлық ерекшеліктерін қолдана отырып, растрлық форматтағы файлға жазылған соңғы кескінді қалыптастыратын және экранға шығаратын үрдіс:
Рендеринг.
3D объектіде каркас құру.
3D объектісін құруда каркас материалына «тарту».
Сахнада фонның атқаратын қызметі.
Полигон.


Көлемді көріністер әлемні ашатын негізгі артықшылықтар:
Экранның жекелеген аймақтарының жоғары ақпараттылығы.
Компьютердің аппараттық құрылымына жоғары талаптар - жедел жады, жүйелік блоктың жылдамдығы.
Объектіні айналдыру кезіндегі артықшылықтар.
Көрерменнің физикалық реакцияларына әсері.
Дұрыс жауабы жоқ.


3D графикасының кемшіліктеріне мыналар жатады:
Компьютердің аппараттық құрылымына жоғары талаптар - жедел жады, жүйелік блоктың жылдамдығы.
Экранның жекелеген аймақтарының жоғары ақпараттылығы.
Камера көрінісінде болуы мүмкін барлық сахна объектілерінің модельдерін жасауға үлкен уақыт шығындарының қажеттілігі.
Сахна құрамындағы объектілердің өзара жағдайын үнемі қадағалап отыру қажеттілігі.
Жоғары проекциялар.


Үш өлшемді графиканы құру үшін арнайы бағдарламалар қолданылады:
3D редакторлары.
Растрлық графика редакторлары.
Фракталдық графика редакторлары.
Векторлық графика редакторлары.
Мәтіндік редакторлар.


Үш өлшемді редакторларда қолданылатын проекцияның негізгі түрлері:
Параллельдік.
Перпендикулярлық.
Орталық.
Симметриялық.
Жоғары проекциялар.


Параллельдік (аксонометриялық). Үш өлшемді объектінің проекциясын құру кезінде оның жеке нүктелері, егер қолданылса, параллель сәулелер шоғырымен проекция жазықтығына түсіріледі:
Параллель проекциялар.
Перпендикуляр проекциялар.
Орталық проекциялар.
Симметриялы проекциялар.
Жоғары проекциялар.


Көлденең және тік өлшемдердің бұрмалануы болмайды, бірақ пайдаланылған жағдайда объектінің "тереңдігін" сипаттайтын өлшемдер бұрмаланады:
Перпендикуляр проекциялар.
Параллель проекциялар.
Орталық проекциялар.
Симметриялы проекциялар.
Жоғары проекциялар.


Үш өлшемді объектінің проекциясын құру кезінде оның жеке нүктелері, егер қолданылса, бақылаушының көзінің орналасуына сәйкес келетін бір нүктеден шығатын сәулелер шоғырымен проекция жазықтығына түсіріледі:
Орталық проекциялар.
Перпендикуляр проекциялар.
Параллель проекциялар.
Симметриялы проекциялар.
Жоғары проекциялар.


Қандай проекцияда объектінің барлық өлшемдері бұрмаланған болып шығады:
Орталық проекциялар.
Перпендикуляр проекциялар.
Параллель проекциялар.
Симметриялы проекциялар.
Жоғары проекциялар.


Үш өлшемді редакторда виртуалды кеңістік қалай аталады:
Сахна.
Полигон.
Тор.
Каркас.
Объект


Бағдарламадағы кез-келген үш өлшемді нысандар келесі негізде жасалады:
Қарапайым примитивтер.
Күрделі фигуралар.
Сурет салу.
Модельдеу.
Сызумен


Үш өлшемді объектілерді құру деп аталады:
Модельдеу арқылы.
Рендерингбен.
Сурет салумен.
Визуализациямен.
Жарықтандырумен


Дербес компьютерлерде үш өлшемді графиканы өңдеудің бағдарламалық құралдар нарығының негізгі үлесін келесі 3D графика пакеттері алады:
3D-Studio Max.
Adobe Photoshop.
Мауа.
CorelDRAW.
Maya


Blender редакторының артықшылығы:
Кросс-платформа.
Толық құжаттаманың болмауы.
Редактордың шағын өлшемі.
Жүйесі нашар конфигурациялы компьютерде жұмыс істеу мүмкіндігі.
Жоғары проекциялар.


Blender редакторының кемшіліктеріне мыналар жатады:
Толық құжаттаманың болмауы.
Жалпыға қол жетімділік.
Кросс-платформа.
Редактордың шағын өлшемі.
Жарықтандырудың болмауы


3D Studio Max-тың артықшылықтары:
Көптеген қосымшалардың болуы.
Меңгерудің күрделілігі.
Жүйелік талаптары жоғары емес.
Модельдеу және анимация құралдарының шағын базалық жиынтығы.
Айналдыру үрдісінің ұзақтығы


3D Studio Max-тің кемшіліктеріне мыналар жатады:
Меңгерудің күрделілігі.
Жүйелік талаптары жоғары емес.
Орта деңгейлі компьютерлерде орнату мүмкіндігі.
Модельдеу және анимация құралдарының шағын базалық жиынтығы.
Айналдыру үрдісінің ұзақтығы.


Мауаның артықшылықтары:
Киноиндустрияда жұмыс істеу үшін үлкен мүмкіндіктер.
Программаны игерудің күрделілігі.
Бағасы қол жетімсіз.
Үшінші тарап толықтыру үшін ашықтығы.
Дұрыс жауабы жоқ.


Мауаның кемшіліктеріне мыналар жатады:
Программаны игерудің күрделілігі.
Киноиндустрияда жұмыс істеу үшін үлкен мүмкіндіктер.
Бағасы қол жетімсіз.
Үшінші тарап толықтыру үшін ашықтығы.
Дұрыс жауабы жоқ.


Заттың геометриялық пішінін аздап немесе жеткілікті түрде бұрмалауға және бұрмалауға мүмкіндік беретін құрал деп аталады:
Модификатор.
Визуализатор.
Трансформатор.
Редактор.
Текстура


VuexStearm артықшылықтары:
Көріністің абсолютті шынайлығы.
Модельді құру көп уақытты алады.
Жүйе конфигурациясының қуатын талап етеді.
Экожүйені имитациялау функциясына ие.
Объектіні айналдыруға қолайлы.


VuexStearm кемшіліктеріне мыналар жатады:
Жүйе конфигурациясының қуатын талап етеді.
Көріністің абсолютті шынайлығы.
Модельді құру көп уақытты алады.
Экожүйені имитациялау функциясына ие.
Объектіні айналдыруға қолайлы.


Sphere (сфера), GeoSphere (геосфера), Teapot (шәйнек) және Plane (жазықтық) – бұл классқа жататын примитивтер:
Бір кезең.
Екі кезең.
Үш кезең.
Көп кезең.
Шексіз кезең.


Box (ящик), Cylinder (цилиндр), Torus (тороид) и Pyramid (пирамида) – бұл сыныпқа жататын примитивтер:
Екі кезең.
Бір кезең.
Үш кезең.
Көп кезең.
Шексіз кезең.


Cone (конус) и Tube (труба) – бұл классқа жататын примитивтер:
Үш кезең.
Екі кезең.
Бір кезең.
Көп кезең.
Шексіз кезең.


Объектінің көрінісін шынайы етіп өзгертуге мүмкіндік беретін үрдіс қалай аталады:
Текстуралау.
Модификациялау.
Модельдеу.
Визуализациялау.
Дұрыс жауабы жоқ.


Үш өлшемді кеңістікте объектіні көрсетуге мүмкіндік беретін үрдіс қалай аталады:
Визуализациялау.
Текстуралау.
Модельдеу.
Модификациялау.
Дұрыс жауабы жоқ.


Модельдеу кеңістігі нені қамтымайды?
Орта.
Материал.
Жарық көзі.
Камера.
Объект.


Рендерингте қандай көрсету технологиясы жоқ?
Y-буфер.
Алмасу.
Сәулелік бақылау.
Жаһандық жарықтандыру.
Дұрыс жауабы жоқ.


3D көріністерін несіз алуға болады?
Мөрсіз.
Рендерсіз.
Модельдеусіз.
Жарықсыз.
Көрініссіз.


3D модельдерінің негізгі құрылымы ненің көмегімен жасалады?
Сплайн.
Нүкте.
Сегмент.
Спираль.
Полигон


Безьенің қандай қисықтары жоқ?
Төмен дәрежелер.
Текше.
Орта дәрежелер.
Жоғары дәрежелер.
Дұрыс жауабы жоқ.


Кесу алгоритмдері қандай?
Үш өлшемді.
Қарапайым.
Екі өлшемді.
Төрт өлшемді.
Дұрыс жауабы жоқ.


Модельдеу - бұл
Сахнаның математикалық моделін және ондағы объектілерді құру.
Сахна көрінісін құру.
Сахнаны файлға басып шығару.
Жарықтандыру.
Айналдыру.


Горизонт алгоритмі не үшін қолданылады?
Үш өлшемді көріністің көрінбейтін сызықтарын жою үшін қолданылатын функциялар.
Көріністі жеңілдетуде.
Көріністе горизонтты туралауда.
Көріністі тұрақтандыруда.
Көріністі тексеруде


Z буфері қайда қолданылады?
OpenGL-де.
Тереңдігі бойынша алдын ала сұрыптауда.
Жедел жадта.
Алмасу буферінде.
Тұрақты жадта.


Рендеринг жүйесі дегеніміз не?
V-Ray.
Brazil.
Maxwell Render.
M-Ray.
3 Diamonds.


3D аббревиатурасының дұрыс транскрипциясын таңдаңыз:
  3 Dimensions.
3 Diamonds.
3 Doctors.
 3 Digitals.
3D Format


Үш өлшемді графиканы қолдану аясы:
Кинематограф.
Театр.
Үй.
Компьютерлік ойын.
Музей.


Жазықтықта үш өлшемді кескін алу үшін қолданбайтын қадамдар:
Жоспарлау.
Модельдеу.
Алгоритмдеу.
Текстуралау.
Анимациялау.


Omni light, Spot light, Area light неге жатады?
Жарықтандыру көздерінің түрлеріне.
Түс гаммасына байланысты ұғымдарға.
3D принтерлердің түрлеріне.
Үстел шамының жарықтандыру түрлеріне.
Жарықтандыру.


Бұл кезеңде математикалық (векторлық) кеңістіктік модель жазық (растрлық) суретке айналады:
Рендеринглеу.
Текстуралау.
Алгоритмдеу.
Модельдеу.
Анимациялау.


Фразаны жалғастырыңыз. Анимация-бұл...
Үш өлшемді объектілер ортада қозғалысты имитациялау.
Көркем графика.
Графика туралы ғылым.
Үш өлшемді модельдің қозғалысы.
Фракталдық графика.


Салыстырмалы түрде қарапайым үш өлшемді объектілер – құрылыстарды, жиһаздарды, интерьерді модельдеуге арналған бағдарлама (Trimble Navigation):
Sketch Up.
Adobe Photoshop.
Google 3D.
Corel 3D-Draw.
Maya.


Үш өлшемді графикте объектінің нақты моделін құру үшін мыналар қолданылады:
Геометриялық примитивтер және сплайн беттері.
Объектілердің қозғалыс траекториясын есептеу.
Жеке кадрлар ісінің нәтижесі.
Объектіні айналдыру.
Көріністі анимациялау.


Беттерді Гуро әдісімен бояу (Гурауд) келесідей:
Примитив түсі оның шыңдарында ғана есептеледі, содан кейін беті бойынша сызықтық интерполяцияланады.
Тұтастай алғанда объектіге қалыпты жағдай жасалады, оның векторы құрамдас примитивтердің бетінде интерполяцияланады және жарықтандыру әр нүкте үшін есептеледі.
Бақылаушыға қарай белгілі бір нүктеде бетінен шығатын жарық берілген нүктедегі материалға және беттің түсіне байланысты коэффициентке көбейтілген компоненттердің қосындысы болып көрінеді.
Объектілердің қозғалыс траекториясын есептеу.
Көрініс.


Фонг (Phong) әдісімен беттерді бояу келесідей:
Тұтастай алғанда объектіге қалыпты жағдай жасалады, оның векторы құрамдас примитивтердің бетінде интерполяцияланады және жарықтандыру әр нүкте үшін есептеледі.
Примитив түсі оның шыңдарында ғана есептеледі, содан кейін беті бойынша сызықтық интерполяцияланады.
Бақылаушыға қарай белгілі бір нүктеде бетінен шығатын жарық берілген нүктедегі материалға және беттің түсіне байланысты коэффициентке көбейтілген компоненттердің қосындысы болып көрінеді.
Текстура.
Сахна.


Текстуралар массивінде деректер бар:
Материалдың мөлдірлік дәрежесі туралы; сыну коэффициенті; компоненттердің орын ауыстыру коэффициенті; әр нүктедегі түс, жарқырау түсі, оның ені мен айқындылығы; шашыраңқы жарық түсі; векторлардың қалыптыдан жергілікті ауытқуы.
Сынған жарық, беті біркелкі шашыраған жарық, шағылысқан жарық, жарқырау және беттің өзіндік жарқырауы туралы.
Примитивтердің шекараларына, жобаланған материалға және т. б. өзара әсер ету туралы.
Модельдеу.
Анимациялау.


Еріген жарық (Ambient Light) болып табылады:
Біркелкі жарық фонының аналогы.
Күннің аналогы.
Электр шамының аналогы.
Лампа.
Күн.


Бағытталған жарық көзі (direct Light Source) өмірде аналог түрінде:
Прожектор.
Күн.
Электр шамы.
Лампа.
Жарық көзі.


Рендеринг және визуализация:
Бұл эквивалентті ұғымдар.
Бұл терминдер бір-бірімен ешқандай байланысы жоқ.
Рендеринг визуализациялау компоненттерінің бірі болып табылады.
Фракталдық графика.
Дұрыс жауабы жоқ.


Лофтинг (lofting) – бұл
бір немесе бірнеше формалар "жол" (path) деп аталатын басқа форманың бойында орналасқан жазық формалардан объектілерді құру тәсілі.
сызық бойымен жазық фигураны "сығу" арқылы объектілерді құру әдісі.
сплайн профилін пайдаланып кесінділер жасау әдісі.
берілген өске қатысты объектінің иілуін жасау үшін қолданылатын әдіс
кез-келген таңдалған координаттар жүйесіне қатысты объектіні бұрау әдісі.


Лофтинг объектілердің қандай түрлеріне қолданылады?
compound objects
standard primitives
extended primitives
dynamics objects
particle system


Лофтинг көмегімен объектіні құрудың дұрыс нұсқасын көрсетіңіз
Create - Geometry(Геометрия) - Compound Objects - Loft(Лофтинг).
Create - Geometry(Геометрия) - Standard primitives - Loft(Лофтинг).
Create - Geometry(Геометрия) - Dynamics objects - Loft(Лофтинг).
Create - Geometry(Геометрия) - Extended primitives - Loft(Лофтинг).
Create - Geometry(Геометрия) - Particle system - Loft(Лофтинг).


Формада де, жол да жабық болған жағдайда лофтинг қалай аталады?
Лофтинг
Алшақтықпен лофтинг
Ашық нысандарды енгізумен лофтинг
Тікелей лофтинг
Кері лофтинг


Объектінің әр нүктесінде фороманың саны бірдей болған жағдайда (мысалы, шанышқы) лофтинг қалай аталады?
Айырылу лофтинг
Стандартты лофтинг
Ашық объектілерді енгізумен лофтинг
Тікелей лофтинг
Кері лофтинг


Форманың тесіктері болуы қажет болған жағдайда лофтинг қалай аталады?
Ашық объектілерді енгізумен лофтинг
Стандартты лофтинг
Айырылу лофтинг
Тікелей лофтинг
Кері лофтинг


Лофта формасын қалай өзгертуге болады?
Modify - Deformation (деформация)
Modify - Skin Parameters
Modify - Surface Parameters
Modify - Creation Method
Modify - Path Parameters


Қай деформация түймесі таңдалған нүктеде лофты кеңейтуге/тарылтуға мүмкіндік береді?
Scale
Twist
Teeter
Bevel
Fit


Қандай деформация түймесі форманы жолдың айналасында айналдыруға мүмкіндік береді?
Twist
Scale
Teeter
Bevel
Fit


Қандай деформация түймесі форманы жолға перпендикуляр айналдыруға мүмкіндік береді?
Twist
Teeter
Scale
Bevel
Fit


Форманы кесу үшін қандай деформация түймесі қолданылады (фаскілер құру)?
Bevel
Teeter
Twist
Fit
Scale


Қандай деформация түймесі лофтты көрсетілген формаға сәйкестендіреді, сонымен қатар өстері бойынша лофт формасын шектеу үшін қосымша формаларды пайдаланады?
Fit
Bevel
Teeter
Twist
Scale


Extrude Модификаторы -
Түзу сызық бойымен тегіс форманы сығады
Сплайнды тікелей нүктесі арқылы өтетін өстің айналасында айналдырады
Сплайндарды сығу арқылы алынған бетте жиек жасауға мүмкіндік береді
Сплайн профилін пайдаланып "кесулер" жасауға мүмкіндік береді
Қисық бойымен көлемд форманы қысады


Сығуды тереңдету қандай параметрлермен беріледі?
Amount
Segments
Capping
Output
Size


Сығу арқылы алынған объектінің типі қандай параметрмен беріледі?
Output
Amount
Capping
Segments
Size


Сығу арқылы алынған объектінің қандай типтері болуы мүмкін?
Patch, Mesh, Nurbs
сплайн объекті типтері
Boolean объекті типтері
құрылымды объектілер
динамикалық объектілер


3D Studio Max қандай архитектуралық дизайн объектілерін қамтиды?
Doors, Windows, Stairs
Box, Sphere,
Torus, Pyramid
Line, Circle, Star
Text, Section


Doors объект типтерін көрсетіңіз
Pivot Door, Bifold Door, Sliding Door
Half Door, Middle Door
Opened Door, Closed Door
Pivot Door, Half Door
Bifold Door, Sliding Door


Doors объектісінің қандай қасиеттері бар?
Front, Back, Inner Bevel, Frame, Inner Door
Front, Back, Bottom
Inner Bevel, Conner Bevel
Inner Bevel, Frame
Inner Door, Conner Door


Бір жағында ілулі тұрған есікті құру үшін Doors объектісінің қандай типтерін пайдалану керек?
Opened
Pivot
Bifold
Sliding
Middle


3D объектілерді бояу үрдісі қалай жүргізіледі
Текстуралау арқылы
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі
Уақыт бойынша қозғалатын немесе өзгеретін объектілерді құру процесі
Көріністі есептеу


Программа ортасында кескінді есептеулер қалай жүргізіледі
Рендеринг
Талдау
Анимация
Текстуралау
Сығу


Сахнада орындалған жұмыстың аяқталу кезеңдері
Визуализация
Модельдеу
Анимация
Текстуралау
Жарықтандыруды орнату


Бірінші кезең қалай аталады
Модельдеу
Анимация
Текстуралау
Жарықтандыруды орнату
Визуализация


3 өлшемді сахнада объектілермен жұмыс барысында жылжытуды қалай аталады
Анимация
Модельдеу
Текстуралау
Визуализация
Бұрмалау


Стереоскоп-бұл
Әр көзден келетін жеке суреттерді біріктіретін көлемді көріністі құрайтын құрылғы
Фильмдерді көруге арналған арнайы көзілдірік
Әннің ескі атауы
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


Стереоскопиялық камераның басқа камералардан ерекшелігі
Мұндай камерада екі линза бар
Ештеңе жоқ, бұл кейінірек қысқартылған камераның ескі атауы
Мұндай камера кескінді жақсырақ фокустайды
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


3D модельдік эффектілерді анимациялық фильмдерге қолданысқа енгізген режиссер кім
Джордж Лукас
Эльдар Рязанов 
Квентин Тарантино 
Оливер Стоун 
Лео Парс


Объектілердің қозғалысы қалай анықталады
Анимация
Модельдеу
Түсіру
Визуализация
Жылжыту


Компьютерлік анимацияны визуализациялау құралының атауы
RenderMan
Pixar студиясының алғашқы фильмі
"Жас Шерлок Холмс" фильмінің кейіпкері
Pixar студиясы жасаған графикалық компьютер
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


3d Max бағдарламалық жасақтамасын қай компания жасады?
Autodesk
Аскон
Соңғы Бағдарламалық Жасақтама
AutoCAD
Microsoft


3 D Max терезесінде қанша проекция терезесі бар?
3
2
1
4
6
3D Max бағдарламасының негізгі тақтасы қалай аталады?
Командалық тақтасы
Құралдар тақтасы
Бас мәзір
Негізгі мәзір
Диалогтық терезе


3D Max бағдарламасының жұмыс істеу мәзірі қалай аталады?
Негізгі мәзір
Командалық тақтасы
Құралдар тақтасы
Диалогтық терезе
Бас мәзір


3D Max – та қандай құралдар тақтасын білесіз?
Негізгі құралдар тақтасы
Анимацияны басқару тақтасы
Негізгі мәзір
Диалогтық терезе
Бас мәзір


Қандай пернелер тіркесімі бағдарламаның белсенді проекциялық терезесіне өтуге мүмкіндік береді?
Alt + W
Ctrl + W
Shift + W
Ctrl + Alt + W
Ctrl + V


3D Max –та енгізу тақтасын қалай аталады?
Кірістірілген 3d Max — MaxScript тілінің пәрмендерін енгізу тақтасы
Негізгі құралдар тақтасы
Анимацияны басқару тақтасы
Анимацияны орындау
Бас мәзір


Негізгі құралдар тақтасында 3D Max орналасқан:
Бағдарламаның негізгі функцияларына жылдам қол жеткізу түймелері
Модификаторлар
Бағдарлама параметрлері
Бағдарлама құрылысы
Объект құру тәсілдері


Анимацияны қолдану тақтасы қалай деп аталады?
Анимацияны басқару тақтасы
Негізгі құралдар тақтасы
Кірістірілген 3d Max — MaxScript тілінің пәрмендерін енгізу тақтасы
Анимацияны орындау жолдары
Бағдарлама интерфейсі


Бұл интерфейс элементі 3D Max деп аталады
Навигация тақтасы
Анимацияны басқару тақтасы
Кірістірілген 3d Max — MaxScript тілінің пәрмендерін енгізу тақтасы
Анимация талаптарын орындау
Бас мәзір


Төмендегі қойындылардың қайсысы пәрмен жолағында жоқ?
Reset Layout
Create
Modify
Hierarchy
Motion


Объектінің қасиеттерін өзгертетін объектіге тағайындалған әрекет деп аталады…
Модификатор
Құрал
Трансформатор
Өзгеріс
Сығу


Проекцияны не үшін қолданады?
Проекцияны өзгертуге мүмкіндік береді
Рендеринг процесін бастайды
Нысанды анимациялауды реттейді
Объектінің масштабын реттейді
Бас мәзір


Twist модификаторы қолданылса, нысан қалай өзгереді?
Бұралу әсерін жасайды
Нысанды тегістейді
Жаңа қырларды қосады
Объектінің барлық шыңдарын біріктіреді
Созылу әсері жасалады


Extrude модификаторы қолданылса, объект қалай өзгереді?
Сығылады, көлем жасалады
Бұралу әсерін жасайды
Нысанды тегістейді
Объектінің барлық шыңдарын біріктіреді
Терезе масштабын реттейді


Объектіні не бойынша масштабтауға болады?
Объектіні өстері бойынша масштабтау
Объектіні айналдыру
Объектіні жылжыту
Объектіні сығу
Азайту


Teapot объектісі 3D Max сілтеме жасайды…
Standard Primitives
Compound Object
Body Object
Extended Primitives
Windows Object


Рендеринг ұғымы бойынша әдетте қарастырылады
Компьютерлік бағдарламаның көмегімен модель бойынша кескін алу процесі
Объектінің сыртқы өзгеруі
Текстуралау
Объектіні анимациялау
Объектіні бұрмалау


Render Setup терезесін шақыруға қандай жылдам перне көмектеседі?
F10
M
Esc
F7
V


Қандай жылдам перне Material editor терезесін шақыруға көмектеседі?
M
F10
R
C
V


Текстуралау деп не айтылады
Үш өлшемді объектілерді бояу процесі
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі
Уақыт бойынша қозғалатын немесе өзгеретін объектілерді құру процесі
Көріністі есептеу


3ds Max ішіндегі кескінді есептеу
Рендеринг
Талдау
Анимация
Текстуралау
Сығу


Модель дегеніміз не:
Жасанды құрылған обьект, ол схема, сызба, математикалық таңбалар, физикалық формулалар және т.б. түрінде беріледі
Объектінің маңызды және қажет қасиеттерін немесе операцияларын ерекшелеу болып табылады
Объектке – бағытталған ортаның маңызды бөлімі
Басқа маңызды аспект
Класстар бір – бірімен концептуалды түрде әрекеттеседі


Үш өлшемді сахнада жұмыс істеудің бірінші кезеңі
Модельдеу
Анимация
Текстуралау
Жарықтандыруды орнату
Визуализация


Үш өлшемді сахнада объектілермен жұмыс істеу кезеңінде жылжыту
Анимация
Модельдеу
Текстуралау
Визуализация
Бұрмалау


Стереоскоп-бұл
Әр көзден келетін жеке суреттерді біріктіретін көлемді көріністі құрайтын құрылғы
Фильмдерді көруге арналған арнайы көзілдірік
Әннің ескі атауы
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


Стереоскопиялық камераның әдеттегіден айырмашылығы неде?
Мұндай камерада екі линза бар
Ештеңе жоқ, бұл кейінірек қысқартылған камераның ескі атауы
Мұндай камера кескінді жақсырақ фокустайды
Үш өлшемді модельдерді құру процесі
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


Көркем фильмдерде үш өлшемді эффектілерді қолданған алғашқы режиссер
Джордж Лукас
Эльдар Рязанов 
Квентин Тарантино 
Оливер Стоун 
Лео Парс


3ds Max ішіндегі объектілердің қозғалысын қандай әрекеттің нәтижесінде байқауға болады?
Анимация
Модельдеу
Түсіру
Визуализация
Жылжыту


RenderMan-бұл
Компьютерлік анимацияны визуализациялау құралы
Pixar студиясының алғашқы фильмі
"Жас Шерлок Холмс" фильмінің кейіпкері
Pixar студиясы жасаған графикалық компьютер
Сахнаны жарықтандыруды орнату процесі


Пиксель болып табылады-
Растрлық графиканың негізі
Векторлық графиканың негізі
Фракталдық графиканың негізі
Үш өлшемді графиканың негізі
Дұрыс жауабы жоқ


Растрлық кескіннің өлшемін өзгерту кезінде-
Сапа жоғарылағанда және төмендегенде нашарлайды
Сапа өзгеріссіз қалады
Төмендеген кезде ол өзгеріссіз қалады, ал ұлғайған кезде ол нашарлайды
Төмендеген кезде нашарлайды, ал ұлғайған кезде ол өзгеріссіз қалады
Дұрыс жауабы жоқ


RGB түс моделіне қандай түстер кіреді
Қызыл жасыл көк
Қара көк қызыл
Сары қызғылт көк
Қызғылт көк ақ
Жасыл ақ сары


Интерполяция дегеніміз не-
Растрлық кескіннің өлшемін өзгерту кезінде жиектерді ажырату
Фракталдық редакторлармен жұмыс істеуге арналған бағдарлама
Photoshop-тағы құрал
Бұл сөз компьютерлік графикамен байланысты емес
Сапа жоғарылағанда және төмендегенде нашарлайды


Монитордың графикалық экранындағы суреттің ең кіші элементі?
Пиксель
Курсор
Таңба
Сызық
Модель


Фракталдық графиканың ең кіші элементі
Фактал
Пиксель
Вектор
Нүкте
Растрлық


Бұл сурет графиканың қандай түріне жатады
Растрлық
Фракталдық
Векторлық
Жоғарыда айтылғандардың барлығына
Дұрыс жауабы жоқ


Векторлық графикамен жұмыс істеуге арналған қандай бағдарламалар бар
Компас 3D +
Photoshop
CorelDraw
Пикаса
Gimp


Векторлық графиканың өлшемдері өзгерген кезде оның сапасы
Сапасы өзгеріссіз қалады
Төмендеген кезде нашарлайды, ал ұлғайған кезде өзгеріссіз қалады
Төмендеген кезде өзгеріссіз қалады ал ұлғайған кезде нашарлайды.
Жоғарылау мен төмендеу кезінде сапа нашарлайды
Нашарлайды


Ажыратымдылық неғұрлым үлкен болса, соғұрлым .... сурет
Сапалы
Жеңілірек
Қараңғы
Өзгермейді
Өте тиімді


Пикселдеу қадам эффектісі кемшіліктердің бірі
Растрлық графика
Векторлық графика
Фракталдық графика
Майлы графика
Модельдік графика


Графикалық примитивтер түрінде ұсынылатын графика
Фрактал
Растрлық
Векторлық
Үш өлшемді
Пикселді


Үш өлшемді графиканың кемшіліктері
Бағдарламаларда осы графикамен жұмыс істеу үшін компьютерде айтарлықтай ресурстардың қажеттілігі
Сақталған файлдың шағын өлшемі
Басып шығарылған кезде ғана экранда нысанды көру мүмкіндігі жоқ
Объектілерді модельдеуді аз қамтылғаны


RGB түс моделінде келесі параметрлер орнатылған: 0, 255, 0. Бұл параметрлерге қандай түс сәйкес келеді?
Қызыл
Қара
Көк
Жасыл
Сары


Модельдеу терминіне анықтама беріңіз.
Сахнаның және ондағы объектілердің үш өлшемді математикалық моделін құру
Растрлық немесе процедуралық текстуралар модельдерінің беттеріне тағайындау
Жарық көздерін орнату және конфигурациялау
Алынған көрінсті дисплей немесе принтер құрылғысынан шығару
Алынған көріністі -дисплей құрылғысына шығару


Рендеринг дегеніміз не?
Таңдалған физикалық модельге сәйкес проекцияны құру
Үш өлшемді немесе стереоскопиялық дисплейлер
Жарық көздерін орнату және конфигурациялау
Алынған көріністі -дисплей құрылғысына шығару
Қажет көздерді конфигурациялау


Үш өлшемді графика(сурет) қайда қолданылады
Ғылым және өнеркәсіп, компьютерлік ойындар, медицина
График сызба
Объект сызба
Компьютерлік модельдеу
Арнайы программа


Суреттер, карталар, сызбалар, диаграммалар, диаграммалар, графиктер келесі типтегі модельдер болып табылады
Математикалық
Кестелік ақпараттық
Табиғи
Графикалық ақпараттық
Объектілік


Үш өлшемді графика жасауға мүмкіндік беретін бағдарламалық жасақтама бұл...
Blender Blender негізі, Houdini жанама әсерлер бағдарламалық құралы
Автоматты іске қосу Медиа студиясы
Adobe Photoshop
Бірінші бет
Дұрыс жауабы жоқ


Математикалық модельдердің қатарына мыналар жатады
Квадрат теңдеудің түбір формуласы
Математикалық функциялар
Арифметикалық есептер
Динамикалық модельдер
Сызбалық модельдер


Ресми тілдерді қолдана отырып ақпараттық модельдерді құру процесі қалай аталады:
Ресімдеу
Жоспарлау
Визуализация
Редеринг
Модельдеу


Объектінің математикалық моделі
Түпнұсқа объектінің белгілі бір қасиеттерін немесе оның мінез-құлқын көрсететін математика тілінде жазылған формулалар жиынтығы
Түпнұсқа объектінің сыртқы белгілерін дәл көрсететін кез-келген материалдан жасалған модель
Кесте түріндегі объектінің сандық сипаттамалары және оның мінез-құлқы туралы ақпаратты қамтитын мәліметтер жиынтығы
Жарық көздерін орнату және конфигурациялау.
Сахна орталарын құру


Компьютерде модельдерді дамытудың және зерттеудің қанша негізгі кезеңдері бар
5
6
3
2
1


Имитациялық модельдеу - бұл:
Математикалық модельдерді құру және зерттеу процесі
Физикалық модельдерді құру және зерттеу процесі
Кейбір функционалдық қатынастар (алгебралық, дифференциалдық, интегралдық теңдеулер)түрінде жазылатын жүйенің жұмыс істеу процестері
Кез-келген нысанды сынау үшін жаңа модель құру
Модельдерді құру тәсілдері


Аналитикалық модельдеу-бұл:
Кейбір функционалдық қатынастар (алгебралық, дифференциалдық, интегралдық теңдеулер)түрінде жазылатын жүйенің жұмыс істеу процестері
Математикалық аспаптар жиынтығымен жүзеге асырылатын аналогтық модельдеу түрі
Математикалық модельдерді құру және зерттеу процесі
Кез-келген нысанды сынау үшін жаңа модель құру
Түпнұсқаға қатысты қандай да бір сипаттағы материалдық объект


Математикалық модельдерді құру және зерттеу процесін қандай модельдеу жүзеге асырады?
Математикалық
Имитациялық
Аналитикалық
Сызықтық
Динамикалық


Модельдеу-бұл:
Түпнұсқа объектінің маңызды қасиеттері туралы ақпарат алу үшін бір объектіні екіншісіне ауыстыру
Кез-келген нысанды сынау үшін жаңа модель құру
Түпнұсқаға қатысты қандай да бір сипаттағы материалдық объект
Математикалық аспаптар жиынтығымен жүзеге асырылатын аналогтық модельдеу түрі
Математикалық модельдерді құру және зерттеу процесі


Модель болуы мүмкін:
Материалдық объект
Ойдағы объект
Математикалық формула
Компьютерлік бағдарлама
Динамикалық функциялар


Модельдеу процесі мен түпнұсқа арасындағы аралық объект қалай аталады
Модель
Материалдық объект
Объект-түпнұсқа
Формула
Бағдарлама


Модельдеудің негізгі мақсаттарына мыналар жатады
Болжам
Оңтайландыру
Бөлу
Модель құру процесі
Сызба құру процесі


Жүйенің мінез-құлқын оның басқарылатын және басқарылмайтын параметрлерінің кейбір тіркесімімен бағалау қалай аталады
Болжам
Бағалау
Есептеу арқылы
Сызу процесі
Арнайы бағдарламада дайындық


Модельдер-тренажерлер, стендтер, жаттығулар, іскерлік ойындар-бұл құралдар
Оқыту
Болжамдар
Есептеулер
Сызу
Құру


Төменде келтірілген модельдердің қайсысы "объектінің модельденген жағының сипаты"бойынша ерекшеленеді?
Функционалды, құрылымдық, ақпараттық
Стохастикалық
Үздіксіз
Сызбалық
Графиктік


Төменде келтірілген модельдердің қайсысы "объектіде жүретін процестердің сипаты"бойынша ерекшеленеді?
Детерминирленген
Стохастикалық
Дискретті
Абстрактылы
Материалдық


Қандай модельдер тек мінез-құлықты, имитацияланған объектінің функциясын көрсетеді?
Детерминирленген
Құрылымдық
Функционалды
Ақпараттық
Сызбалық


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет