Мобильді программалау емтихан сұрақтары



Дата29.05.2022
өлшемі19,42 Kb.
#35861
түріПрограмма
Байланысты:
Мобильді программалау емтихан сұрақтары


Мобильді программалау емтихан сұрақтары


  1. Мобильдік құрылғылар ұғымы, пайда болу тарихы, жұмыс жасау ерекшеліктерін сипаттаңыз

  2. Заманауи мобильді құрылғылардың сипаттамаларын беріңіз

  3. iOS SDK инструментін сипаттап жазыңыз

  4. iOS амалдық жүйесінде бағдарламалауды сипаттаңыз

  5. Interface Builder - қолданбалы интерфейстiң көз мөлшерiмен құруы үшiн қолданылатын инструментін сипаттаңыз

  6. iOS-те қосымшаны құрудағы ең басты компонент - Xcode ортасына анықтама беріңіз

  7. iOS симуляторларын сипаттаңыз

  8. MVC (Model View Controller) ұғымы туралы ойыңызды сипаттаңыз

  9. MVC (Model View Controller) құрылымы мен принциптерін көрсетіңіз

  10. MVC (Model View Controller) артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсетіңіз

  11. Android амалдық жүйесі туралы тарихи анықтама беріңіз

  12. Android платформасының тұжырымдамалық сипаттамасын беріңіз

  13. Android SDK (software development kit) туралы анықтама беріңіз

  14. Android NDK (native development kit) туралы анықтама беріңіз

  15. Eclipse IDE ортасына шолу жасаңыз

  16. Android виртуалды машинасына жалпы шолу жасаңыз

  17. Activity_main.xml файлын сипаттаңыз

  18. Мобильдік құрылғылар үшiн қолданбалы интерфейстердi жобалауды сипаттаңыз

  19. Android-қа, Windows Phone-ға және iOS -қа жасалатын қосымша жөнінде ақпарат беріңіз

  20. Google Play – да қосымшалардың жариялануын сипаттаңыз

  21. App Store-да қосымшаларды жариялаудағы үш кезеңді атап көрсетіңіз

  22. Клиент-серверлік архитектураны құрайтын негізгі желілер

  23. Желіні бағдарламалық қамсыздандыру принципі

  24. Провайдердің магистральды желі терминінің түсініктемесін жазыңдар

  25. Провайдерлер желілерінің бірігуі

  26. Интернетті түзетін желілер иерархиясы

  27. Басқару элементтерінің түрлері

  28. Ұялы қосымшадағы басқару элементтері

  29. Ұялы қосымшаға фон қою

  30. Графиканы қарау облысын өзгерту тәсілдері

  31. Android-қа арналған қолданушы интерфейсін (USER-interface) түсіндіріңіз

  32. Windows Phone 7 интерфейсі, Metro стилін өзбетіңізше түсіндіріңіз

  33. Мобильдік құрылғыларға интерфейс жасауда, жұмысты төрт кезеңін анықтаңыз

  34. Metro дизайнының тiлi үшiн өз негiздi қағидаларын анықтаңыз

  35. iOS-тегі қолданушы интерфейсін түсіндіріңіз

  36. Қолданушы интерфейстерінің мысалдарын келтіріңіз

  37. Windows Phone 7 басқару жүйесіне шолу жасаңыз

  38. Windows Phone 7 архитектурасын түсіндіріңіз

  39. Windows Phone 7 бағдарлама құруды түсіндіріңіз

  40. Windows Phone SDK ұғымын түсіндіріңіз

  41. Visual Studio. XAML бетіне басқару элементтерін қосуға мысал келтіріңіз

  42. Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды құруда қолданылатын сервистер туралы айтыңыз

  43. Сервистің қабылдайтын STARTED түріне сипаттама беріңіз

  44. Сервистің қабылдайтын BOUND түріне сипаттама беріңіз

  45. Android амалдық жүйесіндегі сервисті сипаттап беріңіз

  46. Сервистердің өміршең кезеңін сипаттаңыз

  47. Android қолданатын Ext4 (Fourth Extended File System) файлдық жүйесін сипаттаңыз

  48. Android қолданатын Еxt4 файлдық жүйесінің негізгі ерекшеліктері айқындаңыз

  49. iOS қолданатын HFS+ файлдық жүйесін сипаттаңыз

  50. iOS қолданатын HFS+ файлдық жүйесін сипаттаңыз

  51. iOS. HFS+ файлдық жүйесіндегі логикалық томдар жүйесін сипаттаңыз

  52. HFS+ дисктің негiзгi секторларын айтыңыз

  53. «Қозғалыстағы адам қосымшасын» жасау алгоритмі

  54. Ұялы қосымшаны мобильді телефонға орнату тәсілдері

  55. Ұялы қосымшаны тестілеу

  56. Game maker программасының интерфейсі

  57. Ойын ресурстарының мүмкіндіктері

  58. Фондық сурет түсінігі

  59. Қондырылған бейнелер редакторын сипаттаңдар

  60. Ойындық ресурстар түсінігі

  61. Windows Phone 7 үшін қолданылатын FAT32 файлдық жүйесін анықтап көрсетіңіз

  62. exFAT файлдық жүйесінің бұрынғы FAT нұсқаларының алдындағы артықшылықтары көрсетіңіз

  63. Мобильді құрылғыларда файлдармен жұмыс жасауды көрсетіңіз

  64. Мобильді БЖ-де файлдарды оқу мысал келтіріңіз

  65. Контент-провайдерлер қызметін көрсетіңіз

  66. Стандартты контент-провайдерден деректер алуды (Android басқару жүйесі) көрсетіңіз

  67. Android БЖ-мен берiлетiн стандартты контент-провайдерлердің құрамын жазбаша көрсетіңіз

  68. Меншiктi контент-провайдерді жасауда onCreate, getType, query әдістерінің қызметін ашыңыз

  69. touch-ты пайдаланған кездегі қолданушы интерфейсінің мінездемелерін көрсетіңіз

  70. Touch-қа арналған бағдарламалауды пайдаланыңыз

  71. iOS-та touch оқиғаларын өңдеуді көрсетіңіз

  72. Android -та touch-оқиғаларын өңдеуді көрсетіңіз

  73. Windows Phone-да touch-оқиғаларды өңдеуді көрсетіңіз

  74. Кескіндерді, аудио және видео файлдарды өңдеуді жазбаша көрсетіңіз

  75. Өнімділікті арттыру мен батареяны үнемдеуді ашып көрсетіңіз

  76. Ұялы қосымшаларды оңтайландырудың жолдарын көрсетіңіз

  77. Қосымшаларды локализациялауды көрсетіңіз

  78. Нұсқаларды оңтайландыру туралы өз ойыңызды көрсетіңіз

  79. Sprites – ойындық ресурсы

  80. Спрайтты жасау, жүктеу және редакциялау

  81. Стрип, стриптен қосу амалдары

  82. Objects – ойындық ресурсы

  83. Objects – ойындық ресурсы арқылы объект жасау үлгілері

  84. Нысанды жасау тәсілдері

  85. Нысан және дана түсініктері, ерекшеліктері

  86. Компьютерлік ойынды дыбыстық сүйемелдеу түрлері

  87. Ойынға дыбысты қосу алгоритмі

  88. Дыбыстық эффект және дыбыстық файл

  89. Ойынды құру кезеңдері

  90. 2D мини қосымша құру тәсілдері


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет