"Жоғары адам " культі кімнің еңбектерінде ұсынылады:
Ницшенің
"Құдай өлді" деп құдай мәселесін шешкен философ:
Ницше
“Бәрінің – бәріне қарсы соғысы” қай ойшылдың философиясында түпкі принцип:
Т.
Гоббс
“Құдай қаласы туралы” кітаптың авторы кім?
Августин
“Философтар дүниені әртүрлі жағдаймен ғана түсіндіреді, ал істің мәні оны өзгертуде
болып табылады” деген идея кімдікі?
Маркстікі
″Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа
апаратын жол, ал шын қайырымдылық
өзінің бастамасын жазалаудан алады″ - деп уағыздаған мектеп:
Легизм
″Сизиф туралы аңызда″ ақылға сыйымсыз шығармашылық мәселелерді қарастырған кім?
Камю
«...Тіршілік мәннен бұрын болады деп есептейтін болсақ, онда
адам өз болмысына
жауапкершілікті» деген философиялық бағыт:
экзистенциализм
«Адам – адамға қасқыр» тезисінің авторы
Т.Гоббс
«Адам бол» принципінің авторы:
Абай
«Адам және адамгершілік құрал емес мақсат болу үшін әрекет ет» деген
И.Кант
«Адам өмірге ләззат, рахат алу үшін келді» деген тұжырымның авторы
Эпикур
«Адам
тек қана қамыс,құрақ
бірақ ойлаушы қамыс,құрақ» деп пайымдаған:
Паскаль
«Адамзат тарихы адамзаттың прогресс пен білімділік үшін күрес тарихы» деп
тұжырымдаған францсуз ағартушысы, деист:
Вольтер
«Айығу кiтабының» авторы, ғалым, дәрігер философтың латынша есiмi:
Авиценна
«Барлығы ағыста» дүниеде өзгермейтін ештеңе жоқ деп санаған:
Гераклит
«Белдеулік уақыт» концепциясының авторы:
К. Ясперс
«Билікке деген ерік» проблемасын көтерген ойшыл:
Ф. Ницше
«Билікке құштарлық», Жоғары –Адам идеясын кездестіретін автор:
Ф.Ницше
«Білім – ол қайырымдылық» деген тұжырымның авторы
Гераклит
«Білім ол күш» деген тұжырымның авторы
Бэкон
«Болмыс пен уақыт» еңбегінің авторы:
М. Хайдеггер
«Географиялық детерминизм» принципін ұстанған қазақ
ағартушысы Уалиханов
«Ғылымға ешқандай философия қажеті жоқ» деген лозунгты ұстанған ХХ ғасырдағы
«Даму қалай пайда болады?» деген сұраққа жауап беретін диалектика заңы?
Терістеуді