"ЗАМАНАУИ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МӘДЕНИЕТ РӘМІЗДЕРІ"
ДАЙЫНДАҒАН: СЕРІКБАЕВА ЖҰЛДЫЗ
ЖОСПАР
КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ РӘМІЗДEPДI СЕМИОТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
ҚАЗАҚ ЭТНОМӘДЕНИЕТТІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ БАСТАУЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ РӘМІЗДІК ТАҢБАЛЫҚ НЫСАНДАРЫ
ДӘСТҮРЛІ ҚАЗАҚ МӘДЕНИЕТТІНДЕГІ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ РӘМІЗДЕР
GRAMSHIRE ELEMENTARY SCHOOL | 2020
Коммуникациялық рәміздepдi семиотикалық талдау
БҮГІНГІ ТАҢДА ЖАППАЙ ЖАҺАНДАНУ ЖУРIП ЖАТҚАН УАҚЫТТА, ҚАЗIРГI ЖЕР ШАРЫНДАҒЫ ХАЛЫҚТАРДЫҢ айтарлықтай бөлiгiезiнiң тiлiнен, ұлттық ерекшелiктерiнен айырылуда. Демек, қазақ этносының тiлi мен дiлi, ұлттық психологиясы мен дүниетанымы, мәдениеті, оның iшiнде енерiнiң қазiргi кезенде сақталуы, дамуы қазiргi кезеңнiң кезек күттірмейтiн мiндеті болып отыр. Қазақтың дәстүрлі коммуникациясынын семиотикалық үрдістері әлі күнге дейін көбiне классикалық талдаудың талдаудың үлгісінде зерттеліп келеді. Семиотикалық тәсiл дәстүрi мәдениеттің бірыңғай мәтінін бiртұтас коммуникациялык жуйе ретінде, әрбiр рәмiз-таңбаның басқа таңбалармен ара қатынасы түрінде қарастыруға мумкіндік береді
ҰЛТТЫҚ РӘМІЗДЕР ЕЛТАҢБА МЕМЛЕКЕТТIК БАЙРАК, ӘНҰРАНЫМЫЗДА АЙШЫҚТЫ КӨРІНІС ТАПҚАНЫ БЕЛГІЛІ. ОЛАРДА УЛТТЫҚ БОЛМЫС ПЕН МӘДЕНИДАМУ БАҒДАРЛАРЫ СТРАТЕГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТҮЙIНДЕЛГЕН. ШЕКСІЗ КӨКТЕ САМҒАҒАН ҚЫРАН, КЕДЕРГIГЕ ТОҚТАМАЙТЫН ПЫРАҚ, МӘҢГIЛIККЕ МЕҢЗЕЙТIН ОЮ-ӨРНЕК ЖӘНЕ Т.Т - БҰЛ КIМДI БОЛСА ДА ТОЛҒАНДЫРМАЙ ҚОЙМАЙДЫ.
ЕЛБАСЫМЫЗ ЖАҢА МЕМЛЕКЕТТІК РӘМІЗДЕРДІ ҚАБЫЛДАУҒА ЗОР МӘН БЕРДІ.Мемлекеттік рәміздеріміздің ресми хатталуының да өз тарихы бар. Президенті Н.Ә.Назарбаев 1992 жылғы 4 маусым кунi «ҚР Мемлекеттік туы туралы», «ҚР Мемлекеттік елтаңбасы туралы», «ҚР Мемлекеттік әнүранының музыкалық редакциясы туралы» тарихи зандарға қол қойды. Егеменді елдің әрбір азаматы құрметтеуге, мақтаныш етуге тиісті ресми рәміздері бар. Біздің мемлекетіміздің рәміздері - Ту, Елтаңба, Әнұран. Бұл рәміздер 1992 жылы 4 маусымда қабылданды. Біздің мемлекеттік туымыздьң түсі- көк. Көк түс аспанның белгісі. Бұл киелі тұс - бірлік пен ынтымаққа шақырып, барлық халықтар үшін әрдайым тыныштық, бейбітшілік пен береке символынаайналған.
GRAMSHIRE ELEMENTARY SCHOOL | 2020
РӘМІЗДЕР
АЛ, ЕНДI САЯСИ ТҰРҒЫДАН КЕЛСЕК РӘМІЗДЕР - МЕМЛЕКЕТТІК ТҰТАСТЫҚ ИДЕЯСЫН БIЛДIРЕДI.Рәміздер саяси меуелсiздiк пен мемлекеттік егемендiктiң бiрегей белгілері болып табылады. Демек, мемлекеттік рәміздер - белгiлi бiр елдiң өмір салтын, букiл болмыс - ерекшелігін, айрықша арман-аңсарын, басқалармен байланыс мұратын бiлдiретiн белгі. Әр елдің мемлекеттік рәміздері географиялык, мәдени-тарихи және геосаяси жағдайларына байланысты қалыптасады
Этностык шоғырланушы коммуникациялар қашанда ортақ рәмiздер мен дүниетанымдық ұстанымдар аркылы тұтастанатыны белгілі. Алайда бұл бiрiгу рулық мүдделер шеңберiнен кеп жагдайда шыга алмады. Қазақтың дәстүрлі мәдениетi дәуiрiндегi адам мен дүние қарым-қатынастары туралы тікелей әдебием болмағанымен, осы мәселенің кейбір жактары Қ.Ш.Нұрланованың. Е.Тұрсыновтың. Б.Бойжiгiмовмын. Н.Шаханованың. Г. Шалабаеваның, Ә.Хосеновтың, ШЫбыраевтың, Б.Ғ. Нұржановтын. Ж.Ж. Молдобековтың, Т.Х Fобимовмьн. Г. Нұрышеваның, С.Е. Нұрмұратовтын және тағы басқа зерттеушілердің ғылыми нәтижелерінде XV ғасырдың екінші бөлігінде Қазақ хандығында басталған коммуникациялық мәдени өзгерістері, олардың рәмiздік суреттемелерi зерделенген. Қазақтың дәстүрді коммуникациясының негiзгi модель-үлгiсiне тiршiлiк хронологиясы жатады және ол өзінің рәмiздiк көп мағыналығымен көзге түседі.
3
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!