1-Дәріс. Кіріспе. 3D mах программасымен танысу. Интерфейсті іске қосу. Үшөлшемді сценамен таныстыру



бет1/3
Дата06.01.2022
өлшемі212,47 Kb.
#12874
түріПрограмма
  1   2   3

1-Дәріс.Кіріспе. 3D Mах программасымен танысу. Интерфейсті іске қосу. Үшөлшемді сценамен таныстыру.

3DМах программасымен танысу 3D Studio Max режимдері мен құралдарын, маңызды және функцияларын атап өтейік.



  • Сцена объектілерін олардың атымен ерекшелеуге арналған Select From Scene (сценаны ерекшелеу) жаңа диологты терезесі

  • Жаңа фотометрленген жарық беретін mr Sky (mr– аспан порталы) mental ray көрсетушісімен (визуализациямен) сәйкестендіреміз. Ол бөлме ішіндегі жарықты жарық сәулелерімен имитациялайды (ерекшелендіреді), күндізгі аспан мен күннің имитаторларынан (mr Sky және mr Sun жарық беретін) шығатын қабырға ойығы арқылы осы жарық беруші іс әрекет аймағы үшін таңдалған.

  • Сценаға жарық түсірудің басты параметрлеріне қарайтын экспозицияны басқарудың жаңа режимі. Ол сонымен бірге түсіру шарттарын нақты фотокамераның оның негізгі техникалық сипаттамаларын ескере отырып іс - әрекеттін имитациялайды.

  • Аrch & Design (mi) материалдары үшін көрсетуші mental гау мен өзінеөзі үйлестірілетін жарық беретін жаңа режимі.

Модальды емес диологты перде Scene Explorer (сцена проводнигі). Бағыттауыш көмегімен әртүрлі біртипті параметрлі сценалар проектісін, сценада объектіні ерекшелеу, оларды өшіру, сонымен бірге таңдалған объектілер арасында иерархикалық байланыс немесе оларды болдырмауды орнату

  • Жұмыс тірек нүктесі деп аталатын нүктемен жұмыс істеудің, олардың тірек нүктелерін уақытша өзгертуді талап ететін сценаның объектілерін операцияларының орындалуын жеңілдететін (мысалы, сцена кеңістігінің кейбір нүктелерінің айналасындағы бірнеше объектілерінің бұрылуы үшін) жаңа функциясы.

  • Редакцияланатын сплайн төбесіндегі нөмірлерін проекцияларын терезеге шығару жаңа режимі.

  • Келесі жаңа операцияларды орындайтын жартылай торларды өңдеудің кеңейтілген функциясы

  • біртипті бағыныңқы объектілердің жиынтығын талап етілулерін экранда тышқан арқылы алдын – ала белгілеулерді ерекшелеу.

  • Модификатор стегіндегі терезеде әртипті бағыныңқы объектілерді манипуляциялау жол тізбегінде ерекшелеу

  • Белгіленгі бағыныңқы объектілердің олардың нормалдарына ығысу бағытын байластыруды жүзеге асыру.

  • Сәйкес келетін тез-пернелерді басу үшін, бұл пернелерді босатқаннан бастапқы режимнің бұрынғы жағдайына қайтарылатын басқа режиммен және ағымдағы режиммен өңдеу, бағыныңқы объектінің өңдеуін уақытша ауыстыруды орындау.

  • Экрандағы суретті қайта салуды талап ететін жылдамдықты қондыру мақсатында күрделі сахнаны бейнелеудің сапасын автоматты төмендеуді қамтамасыз етуді деградацияға бейімділеген жетілдірген функция. Алдыңғы жоспарда орналасқан маңызды объектілер сапалырақ кескінделеді, яғни бақылаушыдан үлкен жоюдан орналасқан, Бұл функцияның тағы бір жетістігі оған берілген параметрлердің сақталатындығы.

  • Men rey көрсетушісімен үйлесімді ореол құру үшін көрсетушісінің жаңа эффектісі. Оның мағынасы мынада сахнаның көрсетушілерінің кескіндерінде оның геометриялық денелерінің айқын жарықтандырылған бөліктерінде жарқылдаған ореолдың пайда болуы;

  • Көрсетушілік ақпарат кеңейтілген көлемдік проекция терезесінде көрсетушілік кадр көрінетін терезесіне сахнаның түрін жақындататын жаңа режим. Бұл режимді компьютерде SМ2.0/3.0 стандартын қолдайтын қәзіргі видеоадаптер, графикалық өңдеудің блогын боялатын модель үшін, сонымен бірге Direct 3D монитор драйвері 9.0 версиясы немесе одан жоғары бар болғандабұл режимді жүзеге асыруға болады.

  • Екі аяқты жандымен жұмыс істеу үшін келесідей жаңа мүмкіндіктер:

  • кейінгі жылжытуға және трансформациялауға мүмкіндікті, сонымен бірге олардағы звено сандарын реттеу үшін екі аяқты жанды фигурасына көп звенолы құйрықтық өсімшелер қосу;

  • жандының фигурасының негізгі бөліктерін бас, дененің жоғары бөлігін, сонымен бірге құйрықтық өсімшелерді сахна кеңістігінде жылжыту.



Сурет 1. 3D Studio Max программасының терезесі:

1 программаның жүйелік менюі; 2-программаның терезесінің тақырыптары; 3- меню жолдары; 4- құрал саймандардың негізгі панелі; 5- бағдарлама жүйелік батырмалары; 6 – командалық панель; 7- проекция терезесі; 8- тректер жолы; 9- қалып күй жолы; 10-жәрдемдесу жолы; 11- анимация құру элементтері; 12 – анимацияның элементтерін елестетуі; 13 – терезелік проекцияларды басқару батырмалары.

Қосымша үшін қарастырылған 3D Мах ортасында жұмыс істейтін программаның (1) жүйелік мәзірі, (2) тақырыптары (5) жүйелік батырмалар өздерінің стандартты функцияларын орындайды. Дербес жағдайда терезе тақырыптары келесі ақпараттардан тұрады: а) сахнаның ашық тұрған файлының атымен; б) жұмыс процессінде құрылатын әртипті файлдарды сақтау үшін жасырын қолданылатын папканың толық аты; в) программаның өз аты; г) қолданылатын монитордың драйвері.



  • (3) мәзірі жолы программаның тақырыбының астында орналасқан және өзінің тағайындалуы бойынша топталған негізгі меню командасының 15 ашылатын тізімді панельді ұсынады;

  • (4) - құрал саймандар бір қатарға орналасқан бір стационарлы және сегіз жылжымалы құрал саймандарды ұсынады. Программаның бастапқы құрастыруында экранға тек сационарлы панель Main Toolbar шығарылады;

  • (6) алты командалық панель программа терезесінің оң жағына орналасады және таңбаша көмегімен тізбектей ашылатын қосымша бет түрі болады. Бұл таңбашалар аттарында белгіленгендей құру, өңдеу немесе сахна объектілеріне қатынауды басқару функцияларын орындайды. Ашылған командалық панельде экранға свитка деп аталатын жиылатын тізімдегі өзінің тағайындалуы бойынша топталатын басқару элементтері шығарылады;

  • (7) терезе проекциясы саны төрттен аспайтын, монитордың экранында әр түрлі проекциялар түрін ұсынады, үшөлшемді сахнаға қатынауды қамтамасыз етеді. Интерфейстің стандартты жинақтауында бірдей өлшемді төрт терезе оның үшеуі ортографикалық, ал біреуі орталық проекцияларға жатады.

  • (8) трек жолы проекция терезесінің астында орналасады. Оның анимациялық сахнадағы ағымдағы кадрын көрсететін кадр шкалалары бар (сырғытпа көмегімен кадр селектрі деп аталатын), сонымен бірге сахнаның еншілі объектілерінің анимацияларының тамға кілті орналасады.

  • Қалып күйі жолы және жәрдемдесу (9) және (10) экранның сол төменгі бөліктегінде орналасқан. Олар сақына жай-күйінің қысқаша анықтамалық ақпараттарды енгізу үшін қолданылады, сонымен бірге жиі қолданылатын басқару әрекеттерін орындайды.

  • Анимациялар элементтерін құру және қайталау (11), (12) қалып күйден және жәрдемдесуден оң жақта орналасады. Бұл элементтердің бірінші тобы анимация кілттерін құру үшін, ал екіншісі анимациялық сахнадағы ағымдағы кадрларды қайталау үшін қолданылады.

Терезе проекциясы батырмасын басқару (13) программа терезесінің төменгі оң бұрышында орналасады.

3D Max 2008 интерфейс құрамына: әртүрлі контексті меню, екі түрлі диологты терезе: модальды және модальды емес, сонымен бірге программаның жұмыс істеуі мен игеруі үшін құралдар көмегі кіреді.

Командалық панелдер және диологты терезе әртүрлі элементтерді құрайды, соның ішінде санағыштары бар редакциялатын өріс (өрістен оңға қарай бағытталған). Санағыштар өрісте кескінделетін реттелетін параметр мәнін үлкейтуге немесе азайтуға мүмкіндік береді және келесі үш тәсілмен орындалатады:


  • санағышта тышқанды жүйелі шерту арқылы;

  • санағышта тышқан түймесін басу және оны нұсқағыштың жағдайын өзгертпей біршама уақыт ұстап тұру;

  • онда тышқан бастырмасын нұсқағыштың жоғары немесе төмен, жанына ығыстырылуын басу арқылы.

Интерфейсті баптау

3D Max 2008 келесі төрт меню командысының көмегімен жүзеге асырылатын пайдаланушының интерфейсін баптаудың кең мүмкіндігін береді.



Customize (Баптау), Customize Interface (Пайдаланушы интерфейсін баптау), Load Custom UI Scheme (Интерфейс сұлбасын енгізу), Save Custom UI Scheme (Интерфейс сұлбасын сақтау), Custom UI and Default Switcher (Параметрлерді жасыру бойынша және интерфейсті ауыстырып қосқыш).

Біратты модальды емес диалогты терезе әрқайсысы программа интерфейстің бапталатын белгілі бір анықталған тобына жататын келесі бес қосымша беттен тұрады:



  • Keyboard (Перне тақта) – тез пернетақтаны баптау

  • Toolbars (Құрал сайман панелі) – құрал сайман панелін баптау

  • Quads (Төрттік) – төрттік контексті менюді баптау

  • Menus Программаның қалған менюі баптау

  • Coolrs әртүрлі элементтердің бояу түстерінің қызыметін баптау Құрал саймандар панелін баптау

Құрал саймандарды баптау диалог терезенің Customize User Interface (пайдаланушы интерфейсін баптау) Toolbars (Құрал саймандар панелі) қосымша беттерінде орындалады.

1. Осы операцияларды орындалуы бойынша алдынғы іс әрекеттерді жүзеге асыратын қосымша бет Toolbars терезесіне көшеміз. 2. Тізімнен Group элементтерді басқарудың функцияны таңдаймыз.





  1. Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет