Бағдарламасының ( Syllabus) титулдық парағы Нысан пму ұс н 18. 3/37 Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі



Pdf көрінісі
Дата27.01.2017
өлшемі168,94 Kb.
#2839
түріБағдарламасы

Пән бойынша оқыту

бағдарламасының (

Syllabus)

титулдық парағы 

Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.3/37



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі 

     С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті 

Докторантура және магистратура

Қазақ филологиясы кафедрасы

6М011700- «

Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының 

магистранттарына арналған

  

«ХХ-ХХІ ғасыр тоғысындағы батыс әдебиеті»



ПӘНІ БОЙЫНША ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

(Syllabus)

Павлодар


Пән бойынша оқыту

бағдарламасын (

Syllabus)

бекіту парағы

Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.3/38



БЕКІТЕМІН

Докторантура және магистратура 

деканы                                               

_________       Ю.А. Леньков

                                                           

«  ___»   ___________2011 жыл

  

Құрастырушы: ___________ ф.ғ.д., профессор Қ.П. Жүсіп



        

 Қазақ филологиясы кафедрасы

                                                         

6М011700- «

Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының күндізгі оқу 

нысанының магистранттарына арналған 



   

«ХХ-ХХІ ғасыр тоғысындағы батыс әдебиеті»

                                   

пәні бойынша оқыту бағдарламасы (Syllabus)

Бағдарлама 20__ж. «___» _________бекітілген жұмыс оқу бағдарламасының

негізінде әзірленді. 

Кафедра


 

отырысында

 

ұсынылды


 

20_ж.


«___»____________№_____ Хаттама 

Кафедра меңгерушісі  __________ Жүсіпов Н.Қ.  20__ж. «____» ________

                  

Докторантура   және   магистратураның   оқу-әдістемелік

кеңесінде мақұлданды.

20_ж. «_____»____________ №____ Хаттама 

ОӘК төрағасы____________________ З.Е.Жұмабаева


1 Оқытушылар туралы мәліметтер және байланысу ақпараттары 

Аты-жөні: Жүсіп Қуандық Пазылұлы

Ғылыми   дәрежесі,   атағы,   қызметі:   филология   ғылымдарының   докторы,

профессор.

Қазақ   филологиясы   кафедрасы   А-1   корпусында   (Ломов   к-сі,   64),   324-

аудиторияда орналасқан. 

Байланысу телефоны 67-36-83 (22-55).

2 Пән туралы мәліметтер

«ХХ-ХХІ ғасыр тоғысындағы батыс әдебиеті» пәні 6М011700  «Қазақ 

тілі мен әдебиеті» мамандығында 4 семестрде 15 аптада 

оқылады. Жалпы сағат саны-450с, дәріс-60с, тәжірибешілік-

30с,  МӨЖ-360с.

3 Пәннің еңбек сыйымдылығы

Оқу


нысаны

Пәннің  еңбек

сыйымдылығы 

Семестр бойынша

бақылау түрлері 

Семе


стр

Семестр бойынша магистранттар

жұмыстарының  көлемі 

кре-


дит-

тер


академиялық

сағат 


кре

дит


тер

аудиториялық сабақ 

(ак. сағат)

МӨЖ


(ак. сағат)

бар-


лығы

ауд


МӨ

Ж

емт сын



КЖ-

а

КЖ



бар-


лығы

дәр пр. зертх

бар

лы

ғы



МОӨ

Ж

ЖОБ негі-



зіндегі  

күндізгі 

6

450


90 360

4

-



-

-

2



6

90

60



30 -

360 90


4 Пәннің мақсаты және міндеттері

Пәннің мақсаты

¥лттық   рухани   құндылықтарымызды   тереңдете   меңгерту   үшін   әлем

халықтарының   сөз   өнері   шығармаларын   салыстыру,   шығармашылық,

ғылыми ізденістерге сабақтастыру мұраттары игеріледі.

Батыс   әдебиетін   оқыту   барысында   қазіргі   заманғы   әдебиеттану 

ғылымындағы жеке халықтардың әдебиеттерін дүниежүзілік эдеби-мәдени 

даму аясында қарастыруды басты назарымызға аламыз. 

Пәннің міндеттері

батыс әдебиетіндегі ағымдарды меңгерту;

ақын-жазушылар   шығармаларының   көркемдік-идеялық   табиғатын

игерту;


ақын-жазушылар   шығармаларының   тақырыптық,   тәрбиелік   мәнін

түсіну;


ақын-жазушылар талантының көркемдік-эстетикалық мәнін игерту.

5 Білімге, икемділікке және дағды-машықтарға қойылатын талаптар 

Магистранттар білуі тиіс:

- ХІХ-ХХ ғғ. элем эдебиетіне шолу жасауды;

- XX   ғасырдағы   батыс   эдебиетінің   классикалық   шығармаларының 

мазмұнын;

- батыс әдебиетінің даму кезеңдерін, эдеби бағыттарын ;

- әлем әдебиетінің қалыптасып, дамуындағы жанрлық ерекшеліктерді

айқындау.



6 Пререквизиттер

-Қазақ эдебиетінің тарихы

-Әдебиеттанудың өзекті мэселелері

-Әдебиеттанудың философиялық мәселелері

-Әдебиеттануға кіріспе

-Әдебиет тарихы

-Әдебиет теориясы

-Әдебиет сыны

-Эстетика негіздері

-Өнер тарихы мен теориясы

-Орыс әдебиетінің тарихы

-Әлем әдебиетінің тарихы



7 Постреквизиттер 

-Мәдениеттану

-Философия

-Психология

-Дінтану

-Саясаттану

-Тарих

-Әлеуметтану



8 Тақырыптық жоспар 

Пәннің мазмұны

р/с



Тақырыптардың атауы

Сабақ түрлері бойынша байланыс

сағаттарының саны 

дәріс-


тер

практи-


калық

(сем)


зертх

а-

налы



қ

студ


ия-

лық


жеке МӨЖ

1 Франция әдебиеті

10

5

-



-

-

60



2 Германия эдебиеті

10

5



-

-

-



60

3 Скандинавия елдерінің әдебиеті

10

5

-



-

-

60



4 Англия әдебиеті

10

5



-

-

-



60

5 АҚШ эдебиеті

10

5

-



-

-

60



6 XX   ғасырдьщ   соңындағы   

батыс эдебиеті

10

5

-



-

-

60



         БАРЛЫҒЫ :

60

30



-

-

-



360

9 Пәннің қысқаша сипаттамасы  

Магистрлерге филология ғылымының бүгінгі келелі мәселелерін жан-

жақты   талдау,   түсіндірумен   қатар,   оларды   соңғы   жылдары   жарық   көрген

монографиялармен,   зерттеу   мақалалармен   таныстыру,   мәнді   маңызды

еңбектерді   конспектілеу,   бүгінгі   әдебиеттану   бағытын   аңғартатын

пікірлермен, негізгі идея, басты ағымдарды түсіндіру, өзара салыстыру, алда

тұрған өзекті мәселелерді айқындау, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-

тәсілдерін   іздестіру   болып   табылады.   Сонымен   қатар,   магистрлерді

филология   ғылымының   өзекті   мәселелерін   жан-жақты   хабардар   етіп   қана

қоймай,   қиын   да   күрделі   мәселелер   туралы   өз   беттерінше   ой   қорытып,

ізденуге бағыт-бағдар беру болып табылады. 

10 Курстың компоненттері 

Дәріс сабақтарының тақырыптары.

1-тақырып. Франция әдебиеті

Сыншыл   реализм   әдебиетінің   ерекшеліктері.   Француз   өнеріндегі

импрессионизм және әдебиетке ықпалы. Француз әдебиетіндегі натурализм

мен символизм. Декаданттық әдебиет. Париж коммунасының әдебиеті.

Эжен   Потье   -   француздың   пролетарлық   поэзиясының   өкілі.

Пролетарлық революциялық өлеңдері: «Халық», «Бұзылған ескі үй», «1870

жылғы   31   қыркүйек»,   «Интернационал»,   «Халық   жолы»,   «Американың

жұмысшысы - Францияның жұмысшысына».

Натурализм   -   1848   жылғы   революциядан   кейін   пайда   болған   бағыт.

Натурализм   эстетикасының   негізі   -   позитивизм   пэлсапасы.   Золя

-натурализм   теоретигі.   «Экспериментальдық   роман»,   «Романистер

натуралистер», «Театрдағы натурализм» мақалалары. Шынайылық талабы,

табиғатқа,  шын фактіге  адалдық.  Типтендірудің  реалистік  принциптеріне

қарсы   фактіге   ғана   табыну,-   Биологизм.   Тұқым   қуалаушылық   теориясы.

Бейнелеудегі документтілік пен дэлдік. Ағайынды Гонкурлардың, Золяның,

медандық топ жазушылардың шығармаларындағы натурализм.

Эмиль Золя (1840- 1902). 19 ғасырдағы романтикалық жэне реалистік

өнерді  игерген  суреткер.  «Жерминаль»,  «Жер»,  «Тас-талқан»   романдары.

«Ругон   Маккары»   (20   томдық   романдар   сериясы),   «Үш   қала»   трилогия,

«Төрт евангелия» (романдар сериясы).

Сыншыл  реализм.   Ги   де   Мопассан   (1850-1924).   Мопассан-   Флобердің

шәкірті.   Шыгармалары:   «Тоқаш   нан»,   «Телье   орны»,   «Милон   ағатай»,

«Мадемуазель Фифи» новеллалары, «Өмір», «Қымбатты дос» романдары.

Анатоль   Франс   (1844-1924).  Жазушы   шығармашылығының   пәлсапалық

және эстетикалық негізі. Ағартушылық дәстүрлер. Христиандық догматизмді

сынауы.   Франстың   сатирасы.   Шығармалары:   «Сильвестер   Боннардың



қылмысы,   «Танс»,   «Қаздың   табандары   королевасының   асханасы»,   «Жером

Куаньяр   мырзаның   пайымдаулары»,   «Қазіргі   тарих»   романындағы   Үшінші

Республикадағы б.уржуазиялық қоғамға сатиралық сын. Профессор Бержери

бейнесі.   «Кренке   Биль»   әңгімесіндегі   халық   екілі   адамының   бейнесі.

«Пингвиндер   аралы»   роман-памфлетіндегі   қоғамдық   -саяси   мэсел*е,

жинақтаушылық   аллегориялық   формалары.   «Қүдайлар   аңсайды»

романындағы якобиндік диктатураны бейнелеу.

Ромен   Роллан   (1866-1944).   Әдебиеттегі,   мэдениеттегі   реализм   мен

демократия үшін күресуге арналған демократиялық көзқарастары.  Музыка

танушылық еңбектері.Бетховен туралы алты томдық кітабы. «Бетховен. ¥лы

шығармашылық   дәуірлер   (1927-1945)»,   «Біздің   уақытымыздағы

музыканттар», «Өткен уақыттағы музыканттар», «Гендель». Драматургиясы:

«Сенімнің   трагедиясы»   циклында   «Қасиетті   Людовиг»,   «Уақыты   келеді»,

«Революция   театры»   циклында   «Қасқырлар»,   «Ақыл-ой   салтанаты»,

«Дантон»,   «14   шілде».   Романдары   :   «Жан   Кристоф».   Кристоф   -   автор

идеяларының   жарқын   көзқарасы.   Кесемсөздік   мақалалары:   «Жекпе-жек

үстінде», «Нышан»^ «Әскери жылдар күнделігі». Ролланның шығармашылық

эдіс ерекшеліктері.

Луи   Арагон   (1897-1982).Шығармашылыгындағы   тақырыптық   жэнё

поэтикалық жаңашылдығы. «Құштарлыққа толы апта», «Шындап опат болу».

«Базель   колоколы»,   «Бай   кварталдар»,   «Империал   жолаушылары»

романдары.

Антуан де Сент-Экзюпери (1900-1944) - француз үшқышы. Үшқыштың

қызметі   түрмыстық,   лирико-романтикалық,   философиялық   ыңғайда

қарастырылып,   Сент-Экзюпери   шығармашылығының   басты   езегіне

айналады.   «Оңтүстік   пошташы»   (1929),   «Түнгі   үшу»   (1931),   «Адамдар

планетасы» (1939) шығармаларында ғарыштық кеңістік, аспан элемі, үшқыщ

қызметі кең суреттеледі «Цитадель» романы - ойдан шығарылған шығарма.

1943   жылы   ең   танымал   философиялық-лирикалық   «Кішкентай   ханзада»

ертегісі жарық кереді.

Ұсынылатын әдебиет: [1], [2], [4]

2-тақырып Германия әдебиеті

Неміс   әдебиетіндегі   сыншыл   реализм   жэне   натурализм.   Сыншыл

реалимнің   германия   әдебиетіндегі   жаңа   кезеңін   дамытуда   натурализмнің

маңызы.


Томас   Манн   (1875-1955).   Пэлсапалық   роман   шебері.   «Будденброктар»

романындагы   психологиялық   иірімдер,   керкемдік   жинақтаулар.   «Тристан»,

«Тонио   Крегер»,   «Венециядағы   елім»   новеллаларындағы   өнер   мэселесінің

тақырыбы.

Генрих   Манн   (1871-1950)  XX  ғ.   көрнекті   неміс   сатиригі.   Г.Манн

шығармашылығындағы   буржуазиялық-юнкерлік   монархияға   және

пруссакшылдықтың реакциялық идеологиясына сын. Романдары : «Арманды

жер»,   «махаббатқа   ықылас»,   «Әйел   құдайлар».   «Мұғалім   Унрат»,   «Шын

ықыласпен   қол   астына   қараушы».   Көсемсөздері:   «Рух   жэне   әрекет»,


«Вольтер мен Гете», «Рейхстаг» памфлеті - милитаризмді айыптау. Г.Манн

шығармашылығындағы   карикатура,   гротеск   эдістерінің   қолданылу

ерекшеліктері.

Анна Зегерс  (1900-1983). 1928 жылғы «Балықшылар.  көтерілісі» атты

романы   үшін   әдеби   сыйақы   алуы.1933   жылы   «Бағаланған   бас»   атты

әлеуметтік-психологиялық   повесі   жарық   көреді.Шығармада   гитлерлік

басқыншылық   эрекет   тұсындағы   неміс   деревнясы   суреттеледі.Зегерске

элемдік мэртебе экелген «Жетінші крест» романы. Шығарма фашистер қол

астында   қалған   Германия   жайында.   «Транзит»   атты   эйгілі   романда

жазушының Америкаға жолға шыққандағы қиындықтары сез болады. 1947

жылы «Өлгендер мәңгі жас болып қалады» романын аяқтайды.Германияның

соғыстан кейінгі тагдыры туралы жазылған «Шешім» (1961), «Сенім» (1968)

романдары.   Толстой,   Достоевский   жөніндегі   очерктері.   3-тақырып

Скандинавия елдерінің әдебиеті

Ұсынылатын әдебиет: [1], [2], [3]

3-тақырып.  Сыншыл   реализмнің   қалыптасуы   мен   дамуы.

Декаденттік ағымдар. Натуралистік, символдық эстетика.

Генрих   Ибсен   (1828-1906)   -   Норвегия   әдебиетіндегі   әлеуметтік-

психологиялық   драманы   қалыптастырушы.   Шығармалары:   елеңмен

жазылған   пьесасы   «Махаббат   комедиясы»,   қарасөзбен   жазылған   ұлттық-

тарихи   драма   «Тақ   үшін   күрес»   немесе   «Тәжге   үміткерлер».   Драмалық

поэмалары : «Бранд» және «Пер Гюнт», әлеуметтік-психологиялық реалистік

драмалары : «Қоғамның сандақтары»,  «Қуыршақ үй», «Елестер»,  «Халық

жауы». Реалистік типтендіру, аналитикалық композиция мәселелері. Ибсен

шығармашылығындағы   романтикалық   драма   мен   сатиралық   комедияжазу

ерекшеліктері.

Мартин Андерсон Нексе (1869-1954) - дат эдебиетіндегі жаңа реалистік

бағыттың   негізін   салушы.   Алғашқы   әңгімелер.   «Көлеңкелер»  жинағы.

Повестері:   «Өмір   бағасымен»,   «Ана»,   «Франк   жанұясы»,   «Шаң»,   «Пелле

жаулап   алушы»   романы   -   Данияның   тарихы,   әлеуметтік   өмірінің   кең

суреті.Нексе шығармашылығындағы халық өкілдері, фольклор дэстүрлері. 

Ұсынылатын әдебиет: [1], [3], [4]



4-тақырып Англия әдебиеті

Сыншыл   реализм   -   ағылшын   әдебиетіндегі   негізгі   бағыт.

«Неоромантизм», натурализм, эстетизм жәнет.б. ағымдардың пайда болуы.

Оскар   Уайльд   (эстетизмнің   теоретигі),   Р.Стивенсон(неоромантизм   өкілі),

Конан   Дойль   (детектив   жанрын   жазушы)   шығармашылық   ерекшеліктері.

Р.Киплинг, Т.Гарди, Дж.Голсуорси, Г.Уэллс шығармалары.

Бернард  Шоу (1856-1950) - ағылшын драмасындағы  жаңа кезең  өкілі.

Ағылшынның   әлеуметтік   драмасын,   интеллектуалдық   «дискуссиялық

драмалар» жасаудағы ролі.   «Ыңғайсыз пьесалар» «жаңа пуритандар» үшін

пьесалар.   Тарихи   тақырыптарды   интерпретациялау   («перінің   шәкірті»,

«Цезарь   мен   Клеопатра»).   Қорғансыздарды   қорғау   тақырыбы   («Майор

Барбара»),   «Пигмалион»   комедиясы.   Империалистік   соғысқа   қарсылық.



«Жүректі   жарақаттайтын   үй»   пьесасы.   Шоудың   элемдік   драматургияға

ықпалы.


Ұсынылатын әдебиет: [1], [2], [4]

5-тақырып. АҚШ әдебиеті

Сыншыл   реализмнің   американ   әдебиетіндегі   ерекшелігі.   Спенсер

позивитизмнінің сыншыл реалистердің шығармашылығына әсері.

Марк   Твен   (1835-1910)   -   АҚШ-тың   көрнекті   юморисі   мен   сатиригі.

Балалар   туралы   романдары:   «Том   Сойердің   басынан   кешкендері»,

«Геклберри Финнің басынан кешкендері». Тарихи романдары: «Ханзада мен

қайыршы»,   «Король   Артур   қорасының   жанындағы   янкилер».   Твен

памфлеттері.

Джек   Лондон   (1876-1916)   әңгімелеріндегі   бақыт,   өмір   үшін   күрес

тақырыбы. Солтүстікті романтикаландыруы : «Солтүстік эңгімелері», «Темір

табан»   романындагы   революционерлер   бейнесі.   Лондонның   Спенсердің,

Ницшенің   теорияларымен   шұгылдануы,   оларды   игеруі   мен   айыптауы.

(«Мартин Иден», «Теңіз қасқыры» романдары). «Ақ азу» анималистік повесі.

Теодор   Драйзер   (1817-1946)   -   американ   реалистік   эдебиетінің   басты

тұлғасы.   Жазушы,   көсемсөзші,   қоғамдық   қайраткер.   Драйзердің   «Нәзік

реализм»   бағытына   қарсы   күресі.   «Керри   қарындас»   романындағы

Американың элеуметтік тынысының шынайылықпен суреттелуі. Романдагы

даралық пен эгоизмді сынаушылық. «Дженни Герхард» романында әйелдің

моральдық   тазалығын   дэріптеуі.Драйзерге   Спенсер   теориясының   және

натурализмнің   ықпалы.   «Талек   ықыластардың   трилогиясы».   Каупервуд

бейнесі.   «Данышпан»   романындағы   суреткер   трагедиясы.   Драйзер

реализмнінің өзіндік ерекшеліктері.

Эрнест   Хемингуэй   (1899-1961).   Шығармаларындағы   соғысқа   қарсылық

тақырыбы.   «Қош   бол,   қару   жарақ»   романы.   Испаниядағы   антифашистік

күрес   туралы   «Қоңырау   кім   туралы   соғып   тұр»   романы.   Хемингуэй

-новеллист («Жаңбыр астындағы мысық», «Килиманджеро қары»), «Шал мен

теңіз»   повесі.   Өмірбаяндық   очеркі   «Сенімен   мэңгі   бірге   мейрам».

Антифашистік   романы   «Мұхиттағы   арал»   романындағы   шығармашылық

тұлға және адамдық парыз. Хэмингуэйдің әлемдік әдебиетке әсері.

Ұсынылатын әдебиет: [1], [5], [6]



6-тақырып XX гасырдыц соңындағы батыс эдебиеті

Америка   жазушысы   Уайлдер   Торнтон   Найвен   (1897-1975)

шығармашылығы.   «Каббала»   (1926)   романы.   «Король   Әулие   Людовиктің

көпірі» атты повесі үшін 1928 жылы эйгілі Пулитцер сыйлығын алуы. Дәл

осы сыйлықты 1938 жылы - «Біздің қалашық», 1943 жылы «Өлім өткелінде»

пьесасы үшін алуы.1965 жылы «Сегізінші күн» романы үшін ¥лттық медаль

алуы.

Америка   жазушысы   Сэлинджер   Джером   Дейвид   (1919)   шығармашылығы.



1940   жылғы   «Жас   азаматтар»   әңгімесі.   1951   жылы   жарық  көрген   «Жар

жағалаған   жалғыз»   романы   Америка   қоғамына   тағы   бір   «әлемді  сүлулық



қүтқарады» тәмсілін айтқан шығарма болды. Мүнда 15 жастагы Колфилдтің

үйінен қашып шығып, үлкендердің өміріне араласуы.Автор  жас  азаматтың

бейнесі   арқылы   «орта   америкалықтың»   екіүдай,   жылтырақ,   өткінші

дүниетанымына   сүлулыққа   құштарлықты,   табиғилықты,  арманшылдықты,

имандылықты қарсы қояды. 1955 жылы «Френни», 1961 жылы «Френни мен

Зуи», 1963 жылы «Ағашты жоғарылат, үста» повестерін жариялады.

1960 жылдардағы Латын Америкасы әдебиетінің өкілдері. Бразилиялық

Жоржи Амадудың «Қүм жагалаудың капитандары» романы.Романның басты

кейіпкерлері - қаладағы жасеспірімдер, панасыз балалар.

Аргентиналық   Хорхе   Луис   Борхес   модернизмі   -  суреткердің   ережелер

мен   тыйымдардан   босануы.   Борхес  -XX  ғасырдың   соңғы   ширегіндегі

постмодернизмнің   атасы.   Новеллалары:   «Түске   кірген   жолбарыстар»,

«Тұтқын»,   «делия   Элена   Сан-Марко»,   «Өлгендердің   диалогы»,   «Сюжет»,

«Бәрі   болғансың   -   ешкім   де   емессің!»,   «Борхес   және   мен»,   «Педро

Сальвадорес», «Қаскүнем әйел», «Лайықсыз», «Росендо Хуарестің оқиғасы»,

«Кездесу», «Хуан Муранья», «Қарт сеньора», «Ерекше бәсеке», «Ажалсыз»,

«Тірі өлік», «Саобаз бен түтқын әйелдің оқиғасы», «Тадео Исидоро Крустың

өмірбаяны»,   «Эмма   Цунц».   Жазушының   оқиғаны   баяндау   ерекшелігі,

шарттылықтар, философиялық сарын.

Хулио Кортасардың шығармалары. «Қуғыншы» хикаяты,  «Хронотоптар

мен   фамдар»,   «Бөтен   аспан»,   «Менадтар»   әңгімелері.Оның  суреткерлік

тәсілі.


Кубалық   Алехо   Карпьентер   шығармашылығы.   «Жер   патшалығы»

романы.


Ұсынылатын әдебиет: [1], [2], [6]

Тәжірибешілік сабақтардың тақырыптары

1-тақырып. Франция әдебиеті

Сыншыл   реализм   әдебиетінің   ерекшеліктері.   Француз   өнеріндегі

импрессионизм және әдебиетке ықпалы. Француз әдебиетіндегі натурализм

мен символизм. Декаданттық әдебиет. Париж коммунасының әдебиеті.

Эжен   Потье   -   француздың   пролетарлық   поэзиясының   өкілі.

Пролетарлық революциялық өлеңдері: «Халық», «Бұзылған ескі үй», «1870

жылғы   31   қыркүйек»,   «Интернационал»,   «Халық   жолы»,   «Американың

жұмысшысы - Францияның жұмысшысына».

Натурализм   -   1848   жылғы   революциядан   кейін   пайда   болған   бағыт.

Натурализм   эстетикасының   негізі   -   позитивизм   пэлсапасы.   Золя

-натурализм   теоретигі.   «Экспериментальдық   роман»,   «Романистер

натуралистер», «Театрдағы натурализм» мақалалары. Шынайылық талабы,

табиғатқа,  шын фактіге  адалдық.  Типтендірудің  реалистік  принциптеріне

қарсы   фактіге   ғана   табыну,-   Биологизм.   Тұқым   қуалаушылық   теориясы.

Бейнелеудегі документтілік пен дэлдік. Ағайынды Гонкурлардың, Золяның,

медандық топ жазушылардың шығармаларындағы натурализм.



Эмиль Золя (1840- 1902). 19 ғасырдағы романтикалық жэне реалистік

өнерді  игерген  суреткер.  «Жерминаль»,  «Жер»,  «Тас-талқан»   романдары.

«Ругон   Маккары»   (20   томдық   романдар   сериясы),   «Үш   қала»   трилогия,

«Төрт евангелия» (романдар сериясы).

Сыншыл  реализм.   Ги   де   Мопассан   (1850-1924).   Мопассан-   Флобердің

шәкірті.   Шыгармалары:   «Тоқаш   нан»,   «Телье   орны»,   «Милон   ағатай»,

«Мадемуазель Фифи» новеллалары, «Өмір», «Қымбатты дос» романдары.

Анатоль   Франс   (1844-1924).  Жазушы   шығармашылығының   пәлсапалық

және эстетикалық негізі. Ағартушылық дәстүрлер. Христиандық догматизмді

сынауы.   Франстың   сатирасы.   Шығармалары:   «Сильвестер   Боннардың

қылмысы,   «Танс»,   «Қаздың   табандары   королевасының   асханасы»,   «Жером

Куаньяр   мырзаның   пайымдаулары»,   «Қазіргі   тарих»   романындағы   Үшінші

Республикадағы б.уржуазиялық қоғамға сатиралық сын. Профессор Бержери

бейнесі.   «Кренке   Биль»   әңгімесіндегі   халық   екілі   адамының   бейнесі.

«Пингвиндер   аралы»   роман-памфлетіндегі   қоғамдық   -саяси   мэсел*е,

жинақтаушылық   аллегориялық   формалары.   «Қүдайлар   аңсайды»

романындағы якобиндік диктатураны бейнелеу.

Ромен   Роллан   (1866-1944).   Әдебиеттегі,   мэдениеттегі   реализм   мен

демократия үшін күресуге арналған демократиялық көзқарастары.  Музыка

танушылық еңбектері.Бетховен туралы алты томдық кітабы. «Бетховен. ¥лы

шығармашылық   дәуірлер   (1927-1945)»,   «Біздің   уақытымыздағы

музыканттар», «Өткен уақыттағы музыканттар», «Гендель». Драматургиясы:

«Сенімнің   трагедиясы»   циклында   «Қасиетті   Людовиг»,   «Уақыты   келеді»,

«Революция   театры»   циклында   «Қасқырлар»,   «Ақыл-ой   салтанаты»,

«Дантон»,   «14   шілде».   Романдары   :   «Жан   Кристоф».   Кристоф   -   автор

идеяларының   жарқын   көзқарасы.   Кесемсөздік   мақалалары:   «Жекпе-жек

үстінде», «Нышан»^ «Әскери жылдар күнделігі». Ролланның шығармашылық

эдіс ерекшеліктері.

Луи   Арагон   (1897-1982).Шығармашылыгындағы   тақырыптық   жэнё

поэтикалық жаңашылдығы. «Құштарлыққа толы апта», «Шындап опат болу».

«Базель   колоколы»,   «Бай   кварталдар»,   «Империал   жолаушылары»

романдары.

Антуан де Сент-Экзюпери (1900-1944) - француз үшқышы. Үшқыштың

қызметі   түрмыстық,   лирико-романтикалық,   философиялық   ыңғайда

қарастырылып,   Сент-Экзюпери   шығармашылығының   басты   езегіне

айналады.   «Оңтүстік   пошташы»   (1929),   «Түнгі   үшу»   (1931),   «Адамдар

планетасы» (1939) шығармаларында ғарыштық кеңістік, аспан элемі, үшқыщ

қызметі кең суреттеледі «Цитадель» романы - ойдан шығарылған шығарма.

1943   жылы   ең   танымал   философиялық-лирикалық   «Кішкентай   ханзада»

ертегісі жарық кереді.



2-тақырып Германия әдебиеті

Неміс   әдебиетіндегі   сыншыл   реализм   жэне   натурализм.   Сыншыл

реалимнің   германия   әдебиетіндегі   жаңа   кезеңін   дамытуда   натурализмнің

маңызы.


Томас   Манн   (1875-1955).   Пэлсапалық   роман   шебері.   «Будденброктар»

романындагы   психологиялық   иірімдер,   керкемдік   жинақтаулар.   «Тристан»,

«Тонио   Крегер»,   «Венециядағы   елім»   новеллаларындағы   өнер   мэселесінің

тақырыбы.

Генрих   Манн   (1871-1950)  XX  ғ.   көрнекті   неміс   сатиригі.   Г.Манн

шығармашылығындағы   буржуазиялық-юнкерлік   монархияға   және

пруссакшылдықтың реакциялық идеологиясына сын. Романдары : «Арманды

жер»,   «махаббатқа   ықылас»,   «Әйел   құдайлар».   «Мұғалім   Унрат»,   «Шын

ықыласпен   қол   астына   қараушы».   Көсемсөздері:   «Рух   жэне   әрекет»,

«Вольтер мен Гете», «Рейхстаг» памфлеті - милитаризмді айыптау. Г.Манн

шығармашылығындағы   карикатура,   гротеск   эдістерінің   қолданылу

ерекшеліктері.

Анна Зегерс  (1900-1983). 1928 жылғы «Балықшылар.  көтерілісі» атты

романы   үшін   әдеби   сыйақы   алуы.1933   жылы   «Бағаланған   бас»   атты

әлеуметтік-психологиялық   повесі   жарық   көреді.Шығармада   гитлерлік

басқыншылық   эрекет   тұсындағы   неміс   деревнясы   суреттеледі.Зегерске

элемдік мэртебе экелген «Жетінші крест» романы. Шығарма фашистер қол

астында   қалған   Германия   жайында.   «Транзит»   атты   эйгілі   романда

жазушының Америкаға жолға шыққандағы қиындықтары сез болады. 1947

жылы «Өлгендер мәңгі жас болып қалады» романын аяқтайды.Германияның

соғыстан кейінгі тагдыры туралы жазылған «Шешім» (1961), «Сенім» (1968)

романдары.   Толстой,   Достоевский   жөніндегі   очерктері.   3-тақырып

Скандинавия елдерінің әдебиеті

3-тақырып.  Сыншыл   реализмнің   қалыптасуы   мен   дамуы.

Декаденттік ағымдар. Натуралистік, символдық эстетика.

Генрих   Ибсен   (1828-1906)   -   Норвегия   әдебиетіндегі   әлеуметтік-

психологиялық   драманы   қалыптастырушы.   Шығармалары:   елеңмен

жазылған   пьесасы   «Махаббат   комедиясы»,   қарасөзбен   жазылған   ұлттық-

тарихи   драма   «Тақ   үшін   күрес»   немесе   «Тәжге   үміткерлер».   Драмалық

поэмалары : «Бранд» және «Пер Гюнт», әлеуметтік-психологиялық реалистік

драмалары : «Қоғамның сандақтары»,  «Қуыршақ үй», «Елестер»,  «Халық

жауы». Реалистік типтендіру, аналитикалық композиция мәселелері. Ибсен

шығармашылығындағы   романтикалық   драма   мен   сатиралық   комедияжазу

ерекшеліктері.

Мартин Андерсон Нексе (1869-1954) - дат эдебиетіндегі жаңа реалистік

бағыттың   негізін   салушы.   Алғашқы   әңгімелер.   «Көлеңкелер»  жинағы.

Повестері:   «Өмір   бағасымен»,   «Ана»,   «Франк   жанұясы»,   «Шаң»,   «Пелле

жаулап   алушы»   романы   -   Данияның   тарихы,   әлеуметтік   өмірінің   кең

суреті.Нексе шығармашылығындағы халық өкілдері, фольклор дэстүрлері. 

4-тақырып Англия әдебиеті

Сыншыл   реализм   -   ағылшын   әдебиетіндегі   негізгі   бағыт.

«Неоромантизм», натурализм, эстетизм жәнет.б. ағымдардың пайда болуы.

Оскар   Уайльд   (эстетизмнің   теоретигі),   Р.Стивенсон(неоромантизм   өкілі),



Конан   Дойль   (детектив   жанрын   жазушы)   шығармашылық   ерекшеліктері.

Р.Киплинг, Т.Гарди, Дж.Голсуорси, Г.Уэллс шығармалары.

Бернард  Шоу (1856-1950) - ағылшын драмасындағы  жаңа кезең  өкілі.

Ағылшынның   әлеуметтік   драмасын,   интеллектуалдық   «дискуссиялық

драмалар» жасаудағы ролі.   «Ыңғайсыз пьесалар» «жаңа пуритандар» үшін

пьесалар.   Тарихи   тақырыптарды   интерпретациялау   («перінің   шәкірті»,

«Цезарь   мен   Клеопатра»).   Қорғансыздарды   қорғау   тақырыбы   («Майор

Барбара»),   «Пигмалион»   комедиясы.   Империалистік   соғысқа   қарсылық.

«Жүректі   жарақаттайтын   үй»   пьесасы.   Шоудың   элемдік   драматургияға

ықпалы.


5-тақырып. АҚШ әдебиеті

Сыншыл   реализмнің   американ   әдебиетіндегі   ерекшелігі.   Спенсер

позивитизмнінің сыншыл реалистердің шығармашылығына әсері.

Марк   Твен   (1835-1910)   -   АҚШ-тың   көрнекті   юморисі   мен   сатиригі.

Балалар   туралы   романдары:   «Том   Сойердің   басынан   кешкендері»,

«Геклберри Финнің басынан кешкендері». Тарихи романдары: «Ханзада мен

қайыршы»,   «Король   Артур   қорасының   жанындағы   янкилер».   Твен

памфлеттері.

Джек   Лондон   (1876-1916)   әңгімелеріндегі   бақыт,   өмір   үшін   күрес

тақырыбы. Солтүстікті романтикаландыруы : «Солтүстік эңгімелері», «Темір

табан»   романындагы   революционерлер   бейнесі.   Лондонның   Спенсердің,

Ницшенің   теорияларымен   шұгылдануы,   оларды   игеруі   мен   айыптауы.

(«Мартин Иден», «Теңіз қасқыры» романдары). «Ақ азу» анималистік повесі.

Теодор   Драйзер   (1817-1946)   -   американ   реалистік   эдебиетінің   басты

тұлғасы.   Жазушы,   көсемсөзші,   қоғамдық   қайраткер.   Драйзердің   «Нәзік

реализм»   бағытына   қарсы   күресі.   «Керри   қарындас»   романындағы

Американың элеуметтік тынысының шынайылықпен суреттелуі. Романдагы

даралық пен эгоизмді сынаушылық. «Дженни Герхард» романында әйелдің

моральдық   тазалығын   дэріптеуі.Драйзерге   Спенсер   теориясының   және

натурализмнің   ықпалы.   «Талек   ықыластардың   трилогиясы».   Каупервуд

бейнесі.   «Данышпан»   романындағы   суреткер   трагедиясы.   Драйзер

реализмнінің өзіндік ерекшеліктері.

Эрнест   Хемингуэй   (1899-1961).   Шығармаларындағы   соғысқа   қарсылық

тақырыбы.   «Қош   бол,   қару   жарақ»   романы.   Испаниядағы   антифашистік

күрес   туралы   «Қоңырау   кім   туралы   соғып   тұр»   романы.   Хемингуэй

-новеллист («Жаңбыр астындағы мысық», «Килиманджеро қары»), «Шал мен

теңіз»   повесі.   Өмірбаяндық   очеркі   «Сенімен   мэңгі   бірге   мейрам».

Антифашистік   романы   «Мұхиттағы   арал»   романындағы   шығармашылық

тұлға және адамдық парыз. Хэмингуэйдің әлемдік әдебиетке әсері.

6-тақырып XX гасырдыц соңындағы батыс эдебиеті

Америка   жазушысы   Уайлдер   Торнтон   Найвен   (1897-1975)

шығармашылығы.   «Каббала»   (1926)   романы.   «Король   Әулие   Людовиктің

көпірі» атты повесі үшін 1928 жылы эйгілі Пулитцер сыйлығын алуы. Дәл



осы сыйлықты 1938 жылы - «Біздің қалашық», 1943 жылы «Өлім өткелінде»

пьесасы үшін алуы.1965 жылы «Сегізінші күн» романы үшін ¥лттық медаль

алуы.

Америка   жазушысы   Сэлинджер   Джером   Дейвид   (1919)   шығармашылығы.



1940   жылғы   «Жас   азаматтар»   әңгімесі.   1951   жылы   жарық  көрген   «Жар

жағалаған   жалғыз»   романы   Америка   қоғамына   тағы   бір   «әлемді  сүлулық

қүтқарады» тәмсілін айтқан шығарма болды. Мүнда 15 жастагы Колфилдтің

үйінен қашып шығып, үлкендердің өміріне араласуы.Автор  жас  азаматтың

бейнесі   арқылы   «орта   америкалықтың»   екіүдай,   жылтырақ,   өткінші

дүниетанымына   сүлулыққа   құштарлықты,   табиғилықты,  арманшылдықты,

имандылықты қарсы қояды. 1955 жылы «Френни», 1961 жылы «Френни мен

Зуи», 1963 жылы «Ағашты жоғарылат, үста» повестерін жариялады.

1960 жылдардағы Латын Америкасы әдебиетінің өкілдері. Бразилиялық

Жоржи Амадудың «Қүм жагалаудың капитандары» романы.Романның басты

кейіпкерлері - қаладағы жасеспірімдер, панасыз балалар.

Аргентиналық   Хорхе   Луис   Борхес   модернизмі   -  суреткердің   ережелер

мен   тыйымдардан   босануы.   Борхес  -XX  ғасырдың   соңғы   ширегіндегі

постмодернизмнің   атасы.   Новеллалары:   «Түске   кірген   жолбарыстар»,

«Тұтқын»,   «делия   Элена   Сан-Марко»,   «Өлгендердің   диалогы»,   «Сюжет»,

«Бәрі   болғансың   -   ешкім   де   емессің!»,   «Борхес   және   мен»,   «Педро

Сальвадорес», «Қаскүнем әйел», «Лайықсыз», «Росендо Хуарестің оқиғасы»,

«Кездесу», «Хуан Муранья», «Қарт сеньора», «Ерекше бәсеке», «Ажалсыз»,

«Тірі өлік», «Саобаз бен түтқын әйелдің оқиғасы», «Тадео Исидоро Крустың

өмірбаяны»,   «Эмма   Цунц».   Жазушының   оқиғаны   баяндау   ерекшелігі,

шарттылықтар, философиялық сарын.

Хулио Кортасардың шығармалары. «Қуғыншы» хикаяты,  «Хронотоптар

мен   фамдар»,   «Бөтен   аспан»,   «Менадтар»   әңгімелері.Оның  суреткерлік

тәсілі.


Кубалық   Алехо   Карпьентер   шығармашылығы.   «Жер   патшалығы»

романы.


М

ӨЖ мазмұны 

МӨЖ түрі


Есеп беру түрі

Бақылау түрі

Сағатқа

шаққандағы



көлемі 

1

Дәріс сабақтарына дайындалу 



Сабаққа қатысу

60

2



Практикалық сабақтарға 

дайындалу (сабақтың тақырыбы 

бойынша материалды меңгеру,  

тапсырмаларды шешу және т.б.)

Жұмыс дәптері Сабаққа қатысу

30

3



Аудиториялық сабақтың 

мазмұнына кірмеген қосымша 

материалды меңгеру  

Конспект 

(және т.б.)

Коллоквиум 

(және т.б.)

230


4

Семестрлік

тапсырманы

орындау


Конспект

Семестрлік

тапсырманы

қорғау


20

5

Бақылау шараларына дайындалу 



1 МБ, 2 МБ , 

20


коллоквиум, 

бақылау жұмысы, 

тестілеу және т.б.

       Барлығы:

360

                        Магистранттарға өздігінен оқуға берілетін

тақырыптар

1.

20ғ. әдебиет дамуындағы әдеби бағыттар, көркемдік әдістер



2.

 Гарсия Маркестің «Жүз жылдық жалғыздық» романы

3.

 Батыс әдебиетіндегі модернизм, постмодернизмдер



4.

 Драйзердің «Дженни Герхард» романы

5.

 Анна Зегерстің «Транзит» романы



 

            

Ағымдағы үлгерімнің және межелік бақылаудың салмақтық үлестері

Ағымдағы   үлгерімнің   және   межелік   бақылаудың   салмақтық   үлестері

0,7 және 0,3  

2011-2012 оқу жылына жіберу рейтингі және қорытынды бақылаудың

салмақтық үлестері:

Қорытынды бақылаудың



түрі

Бақылау түрлері

Весовые доли

1

Емтихан



Емтихан

0,4


Жіберу рейтингі

0,6


2

Сынақ


Сынақ

0,4


Жіберу рейтингі

0,6


3

Курстық жұмыс

ҚЖ

0,4


Жіберу рейтингі

0,6


МӨЖ тапсырмаларын орындау және тапсыру жөніндегі және  «Абайтану мәселелері»

пәні бойынша магистранттарға арналған 



бақылау іс-шараларының күнтізбелік кестесі 

1 рейтинг (4 семестр)

Барлық

балл


Апта

1

2



3

4

5



6

7

8



Аптадағы максим. сағат

12

12

12

12

13

13

13

13

100


Дәріс сабағына

қатысу


МӨЖ

түрі


Д 1

Д 2


Д 3

Д 4


Д 5

Д 6


Д 7

Д 8


16

Бақылау


формасы

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Макс.балл

2

2



2

2

2



2

2

2



Тәжірибешілік

сабақтарға қатысу

МӨЖ

түрі


ТС 1

ТС 2


ТС 3

ТС 4


ТС 5

ТС 6


ТС 7

ТС  8


8

Бақылау


формасы

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Макс.балл

1

1



1

1

1



1

1

1



Үй тапсырмасын

орындау


МӨЖ

түрі


ҮТ 1

ҮТ 2


ҮТ 3

ҮТ 4


ҮТ 5

ҮТ 6


ҮТ 7

ҮТ 8


40

Бақылау


формасы

К1

К2



К3

К4

К5



К6

К7

К8



Макс.балл

5

5



5

5

5



5

5

5



МӨЖ

түрі


ҚМ1

ҚМ2


ҚМ3

ҚМ4


ҚМ5

ҚМ6


ҚМ7

ҚМ8


36

Қосымша

материалдарға

дайындық 

Бақылау


формасы

Р1

Р2



Р3

Р4

Р5



Р6

Р7

Р8



Макс.балл

4

4



4

4

5



5

5

5



Межелік бақылау

100


2 рейтинг (4 семестр)

Барлық


балл

Апта

9

10



11

12

13



14

15

Аптадағы максим. Сағат



17

11

17

11

17

11

16

100


Дәріс сабағына

қатысу


МӨЖ

түрі


Д 9

Д 10


Д 11

Д 12


Д 13

Д 14


Д 15

14

Бақылау



формасы

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Қ

Қ

Макс.балл



2

2

2



2

2

2



2

Тәжірибешілік

сабақтарға қатысу

МӨЖ


түрі

ТС 9 


ТС 10

ТС 11


ТС 12

ТС 13


ТС 14

ТС 15


7

Бақылау


формасы

Қ

Қ



Қ

Қ

Қ



Қ

Қ

Макс.балл



1

1

1



1

1

1



1

Үй тапсырмасын

орындау

МӨЖ


түрі

ҮТ 9


ҮТ 10

ҮТ 11


ҮТ 12

ҮТ 13


ҮТ 14

ҮТ 15


35

Бақылау


формасы

К9

К10



К11

К12


К13

К14


К15

Макс.балл

5

5

5



5

5

5



5

Қосымша


материалдарға

дайындық 

МӨЖ

түрі


ҚМ 9

ҚМ10


ҚМ11

ҚМ12


ҚМ13

ҚМ 14


ҚМ 15

44

Бақылау



формасы

Р9

Р10



Р11

Р12


Р13

Р14


Р15

Макс.балл

6

6

6



7

7

6



6

Межелік бақылау

100


Пәннің   оқытылған   модулі   бойынша   семестрдің   ортасында   және   соңында   100

балдық шкала бойынша ағымдық үлгерім (АҮ) шығарылады. Межелік бақылау бағасы

(МБ)   100   балдық   шкала   бойынша   анықталады.  Межелік   бақылауға   АҮ  бойынша

балдары   бар   студентте   босатылады.  АҮ  мен  МБ  бағалары   бойынша   пән   бойынша

магистранттардың

 

рейтингілері



 

(Р1



 және

 Р2)

 

анықталады:



Р1(Р2)=АҮ1(АҮ2)х0,7+МБ1(МБ2)х0,3.

11 Курстың саясаты

Оқу   процесіне   қатысу   дегеніміз   –   сабаққа   қатысу,

пікірталаста   және   топ   жұмысында   белсенділік   көрсету,

топтастарының оқуына әсер ету.

Қойылған   талаптар   орындалмаса,   жаза   қолданылады.

Сабаққа   100   пайыз   қатысып,   берілген   тапсырмаларды

уақытымен және дұрыс орындаса – ең жоғарғы балл 100 б.

қойылады. Курсты өту барысында төмендегідей марапаттау

ұпайлары қойылады: 

- дәріске қатысу –  1 балл.

- тәжір. сабаққа қатысу – 1 балл.

- тәжір. жұмысты орындау – 5 балл.



Тәжірибешілік жұмыстарын орындау барысында

-

Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап беру – 1балл;



-

Шығармаларды талқылау – 2 балл;

-

Жазба жұмыстарын орындау – 2 балл;



Өздік және курстық жұмыстарын орындау және қорғау

барысында:

-

материалды толық меңгеру –  2балл.



-

Талқыланатын тақырыптың, жоба мәселесінің мазмұнын

ашу – 1 балл

-

Лексика-грамматикалық



 

және


 

стилистикалық

сауаттылығы – 1 балл.

-

Материалдың мазмұндалуына шығармашылық көзқарас



және өз ойын айта білу – 1 балл.

Магистранттар   білімін   аралық   бақылау  тест   немесе

жазбаша бақылау жұмысы түрінде жүргізіледі.



Осы көрсеткіштер орындалмаған жағдайда жеткіліксіз

немесе айып санкциялары қолданылады:

1)

сабақты босату (себепсіз);



2)

тапсырмаларды уақытымен орындамау;

3)

тапсырмаларды орындау барысында қателіктер жіберу,



яғни, магистрант материалды толық меңгермеген жағдайда.

Егер   магистрант   сабаққа   себепті   жағдаймен   келе

алмаса, келесі аптада сол сабаққа өтеу (отработка) жасайды.

Бірақ  балы азайтылады.



Пән   бойынша   қорытынды   рейтинг   мына   формула

бойынша анықталады:

Қ = Р


1

 + Р


2

__ ӨҮаү + Е*ӨҮе+КЖ*ӨҮкж

мұндағы Р

1

, Р



2

, Е, С,КЖ – бірінші, екінші рейтингте алған ұпай

бойынша емтихандағы балл көрсеткіші

ӨҮаү,   ӨҮе,   ӨҮс,   ӨҮкж   –   ағымдық   үлгерімнің   семестрдегі

үлестері.

Магистрант сынақты тапсырмай алуы үшін жинаған балы 100

болу керек.

Егер   оқу   жоспарында   емтихан   мен   сынақ   қарастырылған

болса, онда сынақ ағымдық бақылау түрі деп есептеледі.

КЖ   ғылыми   жетекші   қатысуымен   комиссия   алдында

қорғалады   және   пікірмен   бірге   бағаланады.   Пән   бойынша

қорытынды рейтинг 2-кестеге сай баллдан сандық баламаға,

әріптік   және   дәстүрлі   бағаға   ауыстырылады.   Сөйтіп,   оқу

жетістіктері   журналына   және   рейтингтік   ведомостьқа

жазылады.   Ведомость   пен   сынақ   кітапшасына   дәстүрлі

үлгімен баға қойылады.



Егер   пән   бойынша   емтиханнан   басқа   курстық   жұмыс

қарастырылған   болса,   онда   сынақ   кітапшасына   дәстүрлі

үлгімен Кж балына сай баға қойылады.

Магистранттардың білімін анықтау көрсеткіші

Балл


түріндегі

қорытынд


ы баға

Балдың


сандық

баламас


ы

Әріп


жүйесі

бойынш


а

бағалау


Дәстүрлі   жүйе   бойынша

қойылатын баға

Емтихан,   дифф.

сынақ


сынақ

1

2



3

4

5



95-100

4

А



өте жақсы

Есептелді

90-94

3,67


А-

85-89


3,33

В+

Жақсы



80-84

3,0


В

Жақсы


75-79

2,67


В-

Жақсы


70-74

2,33


С+

қанағаттанарл

ық

65-69


2,0

С

60-64



1,67

С-

55-59



1,33

Д+

50-54



1,0

Д

0-49



0

F

қанағаттанарл



ықсыз

есептелм


еді

Егер   магистрант   емтиханда   F   деген   баға   алса,   оның

қорытынды   рейтингі   анықталмайды.   Ведомостьқа

«қанағаттанарлықсыз»   деген   баға   қойылады.   Егер   пән

бірнеше   семестрде   өтетін   болса,   онда   балл   түріндегі   баға

орташа есеппен қорытылады:

Қ= _Қ

1



1

2



2

+...+Қ



n

n



К

1



2

+...+К


n

Мұнда Қ




n

 – семестр бойынша балл түріндегі қорытынды



баға;

К

1



2



n

 – семестр бойынша пән сағаты

n – семестр саны

12 Әдебиеттер тізімі

Негізгі:

1. Мұқажанова Р. Шет елдер әдебиетінің тарихы (ХІХ-ХХғғ). Оқу құралы.

Семей, 2007.-169 б.

2. Қобланов Ж.Т. Шетел әдебиетінің тарихы. Оқулық. Алматы: Қазақстан 

Республикасының жоғары оқу орындар қауымдастығы, 2011.- 376 б.


3. Әшімханова С. ХХ ғасыр Батыс Еуропа әдебиетінің тарихы. 2006.-198 

б.

4. Торнтон Уайлдер, Джерон Сэлинджер. Сегізінші күн.Жар жағалаған 



жалгыз. Астана,2005.

Қосымша әдебиеттер:

5. Мұхтар Әуезов энциклопедиясы - Алматы, «Атамұра» баспасы, 2011.

6. Фейхтвангер   Лион.   Испан   хикаясы.   Роман.   Астана:   Аударма,   2008.

– 464 б. Орыс тілінен аударған Хажымұрат Сыздықов.  



Document Outline

  • Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    • ПӘНІ БОЙЫНША ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ (Syllabus)
  • БЕКІТЕМІН
  • Докторантура және магистратура деканы _________ Ю.А. Леньков
  • ОӘК төрағасы____________________ З.Е.Жұмабаева
    • 2 Пән туралы мәліметтер
  • Қ = Р1 + Р2__ ӨҮаү + Е*ӨҮе+КЖ*ӨҮкж
  • Магистранттардың білімін анықтау көрсеткіші
  • Қ= _Қ1*К1+Қ2*К2+...+Қn*Кn
  • К1+К2+...+Кn


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет