2. Мақсаты мен міндеттері: Сызықтық алгоритмдегі есептерді шешу



Дата03.06.2022
өлшемі25,29 Kb.
#36291
түріСабақ

Ф ПК 705-12-2017
«ПОЛИТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
Оқу сабағының жоспары
(өндірістік оқыту)



Сабақ тақырыбы

Жолдар. Жолдармен жұмыс

Модуль /пән атауы

КМ 04 Орта деңгейдегі бағдарлауды анықтау
КМ 04.4 Өндірістік оқыту ( Алгоритмдеу және бағдарламалау)

Дайындаған педагог

Бейбітбаева Н.Қ

«18».03. 2022ж.

1.Жалпы мәліметтер:

Курс, оқу жылы, топ

II; 101

Сабақтың түрі



тәжірибелік

2. Мақсаты мен міндеттері:

Сызықтық алгоритмдегі есептерді шешу.Тармақталған алгоритмге бағдарлама құру
Жолдар. Жолдармен жұмыс

3 Оқу-жаттығу процесінде білім алушылар меңгеретін күтілетін нәтижелер және кәсіби дағдыларының тізбесі

Сызықтық алгоритмдегі есептерді шешу.Тармақталған алгоритмге бағдарлама құру
Жолдар. Жолдармен жұмыс

4. Қажетті ресурстар



Cлайд, flash player бағдарламасы, ДК, Smart тақта, электронды оқулық, әдістемелік нұсқау, видео-сабақтар

5. Сабақтың барысы



Сабақтың құрылымы



Уақыт

5

10

15

20

25

30

35

40

45

50

55

60

65

70

75

80

85

90























































элементі



5.1




5.2
















5.3
















6




7




Қолданылған
КДМ, ТЖ, т.б.































































Сабақтың элементтері, оқу сұрақтары, оқытудың
әдіс - тәсілдері

Қосымша, өзгерістер,
ескертпелер

5.1
5.2
5.3

Сабақты ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, аудитория тазалығына көңіл бөлу, құрал –саймандарын реттеу


Өткен тақырыптарға шолу: Сызықтық алгоритмдегі есептерді шешу.Тармақталған алгоритмге бағдарлама құру


Жаңа тақырыпты түсіндіру: Жолдар. Жолдармен жұмыс

С / с++ тілінде жол дегеніміз-нөлдік байтпен аяқталатын бір өлшемді таңбалар массиві, оның әр биті нөлге тең, ал нөлдік байт үшін тұрақты \0 анықталады (жолдың аяқталу белгісі немесе нөл-терминатор).


80 таңбадан тұратын жол үшін массивтің сипаттамасында 81 өлшемін көрсету керек, өйткені соңғы байт нөл-терминаторға арналған.
Естеріңізге сала кетейік, жол тұрақтысы-бұл тырнақшаға салынған таңбалар жиынтығы, мысалы," жолдар бойынша зертханалық жұмыс " (\0 көрсетілмейді).
Декларация кезінде жолдарды баптауға болады, мысалы:
char S1[10] = ”123456789”, S2[ ] = ”12345”;
соңғы жағдайда жолдың мөлшері нақты саны бойынша белгіленеді.
Жолдардағы операцияларды стандартты кітапхана функцияларын қолдана отырып орындау ұсынылады, string h. кітапханасының жиі қолданылатын функцияларын қарастырыңыз:
1) strcpy – S1, S2) - S2 жолының мазмұнын S1 жолына көшіреді;
2) strcat (S1, S2) - S2 жолын S1 жолына қосады және оны S1 жолы орналасқан массивке орналастырады, S2 жолы өзгермейді; S1 жолын аяқтаған нөлдік байт S2 жолының бірінші символымен ауыстырылады;
3) strcmp(S1, S2) – S1 және S2 жолдарын салыстырады және егер жолдар тең болса =0 мәнін қайтарады, яғни бірдей таңбалардың бірдей санын қамтиды; <0 мәні, егер S10 мәні, егер S1>S2 болса.
4) strlen(S) – Жолдың ұзындығын қайтарады, яғни бірінші (S[0]) бастап нөл терминаторына дейінгі таңбалар саны есептелмейді.
5) strstr(S1, S2) – S1 жолында S2 ішкі жолының алғашқы пайда болуын көрсетеді.
6) s жолын санға түрлендіру (stdlib кітапханасы.h): бүтін – (int) atoi(S); ұзын бүтін – (long) atol (S); нақты - (double) atof (S);
қате пайда болған кезде бұл функциялар 0 мәнін қайтарады;
7) V санын S жолына түрлендіру: бүтін – itoa(int V, char S, Int kod); ұзын бүтін – ltoa(long V, char S, int kod); kod параметрінің мәні түрлендіру үшін сандық жүйені таңдауды анықтайды және 2 диапазонында болады. kod = 10.


AnsiString түрі AnsiString түрі Builder бағдарламасындағы негізгі жол класы болып табылады.
ListBox компоненті Бұл құрамдас тізім, оның элементтері пернетақта немесе тінтуір арқылы таңдалады. Элементтердің тізімі жолдарды қосу, жою және кірістіру үшін тиісінше Қосу, Жою және Кірістіру әдістері қолданылатын Items сипаты арқылы көрсетіледі. Items нысаны тізім жолдарын сақтайды. ItemIndex сипаты таңдалған элементтің нөмірін анықтау үшін пайдаланылады.
Component combobox, ComboBox тізімі-тізімнің тіркесімі Listboxжәне мәтіндік редактор Edit, сондықтан барлық дерлік қасиеттер ұқсас. Өңдеу терезесімен жұмыс істеу үшін мәтін қасиеті Edit сияқты қолданылады, ал таңдау тізімімен жұмыс істеу үшін ListBox сияқты элементтер қасиеті қолданылады. Оның Style қасиетімен анықталған компоненттің бес модификациясы бар, онда csSimple модификациясын таңдап, тізімді оны төменгі шетінен Тартып ашыңыз (оны vsim-мен басып алыңыз)
BitBtn компонентінің BitBtn түймесі Additonal бетінде орналасқан және стандартты батырманың бір түрі болып табылады. Оның айырмашылығы-Glyph қасиетімен анықталған бетінде кескіннің болуы. Сонымен қатар, kind қасиеті батырмалардың 11 стандартты түрінің бірін алады, олардың кез–келгенін басқаннан басқа bkcustomжәне bkHelp, терезені жауып, mr*** нәтижесін бағдарламаға қайтарады (мысалы, bkOk-mrOk). BkClose түймесі негізгі терезені жабады және бағдарламаны аяқтайды.
Жүйеде болып жатқан барлық оқиғалар туралы. Оқиғаларды өңдеу, мысалы, пішін жасау, тінтуір немесе пернетақта түймесін басу және т.б., Windows ядросы тиісті хабарламаларды жіберу арқылы терезелерді қалыптастырады. Builder ортасы осындай хабарламалардың көпшілігін қабылдауға және өңдеуге мүмкіндік береді. Әр компонентте объект инспекторының оқиғалар бетіндегі хабарлама өңдегіштері бар. Оқиға өңдегішін жасау үшін қажетті компонентті таңдау керек, содан кейін оқиғалар бетінде өңдеушіні таңдап, ақ (бос) терезеде екі рет нұқу арқылы бағдарлама мәтініне сәйкес функция енгізіледі. Мысалы, Form1 компонентін таңдап, OnActivate өңдегішін таңдау арқылы функция енгізіледі ...FormActivate(...) { }.{ }.Әр компоненттің оқиғаларды өңдеушілердің өзіндік жиынтығы бар, бірақ олардың кейбіреулері көптеген компоненттерге тән. Ең жиі қолданылатын оқиғаларды қарастырыңыз:
OnActivate - пішін белсендірілген кезде осы оқиғаны алады;
OnCreate-пішінді құру кезінде пайда болады (форма), оқиға өңдегішінде пішінді жасау кезінде орын алуы керек әрекеттер орнатылады; OnKeyPress-пернетақта пернесін басқан кезде пайда болады, Word типіндегі опцияда басылған перненің ASCII коды бар (Enter, 13 коды бар, Esc–27) және әдетте біреуін басу реакциясы қажет болған кезде қолданылады. пернелер; OnKeyDown-пернетақта пернесін басқан кезде пайда болады, осы оқиғаның өңдегіші Shift, alt және Ctlr пернелерінің күйі, сондай-ақ басылған тінтуір туралы ақпарат алады; OnKeyUp-бұл Onkeydown үшін жұптастырылған оқиға, және бұрын басылған пернені іске қосқан кезде пайда болады;OnClick-компонент аймағында тінтуір түймесін басқан кезде пайда болады, ал OnDblClick –компонент аймағында тінтуір түймесін екі рет басқан кезде пайда болады.
7.3. Тапсырманы орындау мысалы Бос орындары бар жолға сөз санын есептеу бағдарламасын жазыңыз. Терезе қосымшасын құру жолдарды енгізу және олармен жұмыс істеу үшін ComboBox компонентін қолданыңыз. Жолды енгізу Enter пернесін басу арқылы аяқталады, шығу үшін "Close"түймесін пайдаланыңыз.

Бағдарлама мәтінінде тек өңдеуші функциялар берілген:


//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::FormActivate(TObject *Sender)
{
Form1->ComboBox1->SetFocus(); // Передача фокусаComboBox1
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::ComboBox1KeyDown(TObject *Sender, WORD &Key,TShiftState Shift)
{
if (Key == 13) {

ComboBox1->Items->Add(ComboBox1->Text);


// Строка из окна редактирования заносится в ComboBox1
ComboBox1->Text=""; // Очистка окна
}
}
//
------------Обработка нажатия кнопки мыши --------------------
void __fastcall TForm1::ComboBox1Click(TObject *Sender)
{
int n, i, nst;
nst= ComboBox1->ItemIndex; // Определение номера строки
String st = ComboBox1->Items->Strings[nst]; // Запись выбранной строки st
if(st[1] != ' ') n= 1; // Здесь и ниже ' ' –пробел
else n= 0;
for(i=1; iif(st[i] == ' ' && st[i+1] != ' ') n++;
Edit1->Text= IntToStr (n); // Вывод числа слов в Edit1
}
Тапсырма: №10 іс тәжірибелік жұмыстарды орындау


6. Сабақ бойынша рефлексия

«Ақылдың алты қақпағы» материалды әр түрлі қырынан сипаттайды.

7. Үйге тапсырма

№10 іс тәжірибелік жұмыстарды аяқтау

Тексерілді____________

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет