Оқу мақсаты 6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру;
6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктерін сипаттау;
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құрауға арналған құралдарын пайдалану.
Бағалау критерийіБілім алушы
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар 3D модельдеу программасының атауын анықтаңыздар. Python
Paint
Windows
SketchUp
3D графикада үш өлшем болады, олардың атауын жазыңыз.
1.____________________________________________________
2.____________________________________________________
3.____________________________________________________
Суретте көрсетілген құралдар қалай аталады?
1) 2)
1.____________________________________________________
2.____________________________________________________
Модификациялау құралдарының қызметтерін сәйкестендіріңіз:
«Тяни/Толкай» (Тарту/Итеру) – объектілерге үлөлшем беретін құрал. Таңдаған екіөлшемді фигураны тартқанда, созылып биіктікте пайда болады.