6В01701 – Қазақ тілі мен әдебиеті соөЖ 13 Пәні: Әлем әдебиеті және оны оқыту Тақырыбы: Рю Мураками туындыларындағы қоғам шындығы Орындаған: Сарымсақ Камила
Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігі Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық университеті Филология институты Академик С.Қирабаев атындағы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы 6В01701 – Қазақ тілі мен әдебиеті СОӨЖ 13
Орындаған: Сарымсақ Камила Қабылдаған: Асқарова Г.
Алматы 2023 Жоспар:
Кіріспе Рюноскэ Мураками өмірі жайлы бірер сөз
Негізгі бөлім Рю Мураками шығармашылығы
Рю Муракамидің “Көк түстің барлық реңктері” романы
Қорытынды Рюноскэ Мураками 1952 жылы 19 ақпанда Сасэбо қаласында (Нагасаки, Жапония) суретшінің отбасында дүниеге келген. Наказато Каидзанның (1885-1944) "ұлы Будда асуы"әңгімесінің кейіпкері ретінде аталған. Жоғары мектеп студенті ретінде ол рок-топ ұйымдастырды, онда барабаншы болды. Топ ыдырағаннан кейін регби басталды, бірақ біраз уақыттан кейін ол оған ұнамсыз екенін түсінді. Көп ұзамай ол мектеп газетіне жаза бастады.
Он сегіз жасқа дейін Рю Мураками американдық әскери-теңіз базасы орналасқан порт қаласында өсті, сондықтан оған батыс мәдениеті айтарлықтай әсер етті. Жас кезінде ол елдегі американдық әскери қатысуға қарсы бағытталған жаңа солшыл, Ұлттық студенттік өзін-өзі басқару Федерациясының (Зенгакурен) акцияларына бірнеше рет қатысты. Орта мектептің үшінші жылында Мураками мен оның сыныптастары мектептің төбесіне тосқауыл қойды, содан кейін Рюноске үш ай бойы үй қамауында болды. Осы уақыт ішінде хиппи субмәдениеті әсер етті. Мектепті бітіргеннен кейін тағы бір рок-топ ұйымдастырады. Дәл осы жылдары оның әдеби стилі қалыптаса бастады.1970 жылы ол Токио маңындағы Фуссқа көшті. Токио маңындағы Мусасино қаласындағы Өнер университетінде оқыды.
1976 жылы ол "көк түстің барлық реңктері"романымен дебют жасады[4], ол жыныстық қатынас пен есірткіге толы жасөспірімдердің күнделікті өмірін сипаттайды. Роман миллионнан астам данамен таралған сенсацияға айналды, ал студенттік орындықтан әлі шықпаған жас автор Акутагава әдеби сыйлығының лауреаты болды. Роман шыққаннан кейін сыншылар Мураками жапон әдебиетіндегі жаңа бағыттың негізін қалаушы деп жариялады, дегенмен ол декаденттік айыптаулардан құтыла алмады.
Болашақта ол тілге жаңашыл көзқарасты, сленгті мол қолдануды, роман кейіпкерлерінің психологиясына терең енуді және күтпеген сюжеттік бұрылыстарды ерекшелейтін бірқатар шығармалар жасады. Айналадағы шындықтың сыни көрінісі, оның қараңғы жақтарына деген қызығушылық жазушының бүкіл шығармашылығына тән — бұл Топаздағы жас жезөкшенің оқиғасы немесе американдық сериялық өлтірушінің жаңа жылдық Токиодағы мисо-Суп триллеріндегі оқиғалары, онда қазіргі жапон қоғамының проблемалары бір уақытта ашылады.
Оның "69", "сақтау камерасындағы балалар", "Экстаз", "Меланхолия" және "Танатос" романдары да үлкен атаққа ие болды, соңғы үшеуі "ләззат, апатия және өлім туралы монологтар"трилогиясын құрады.
Әдеби шығармашылықтан басқа, Мураками көптеген жылдар бойы өзінің туындыларының фильмдерін түсіріп, режиссурамен айналысады. Оның алғашқы фильмі 1979 жылы шыққан "көк түстің барлық реңктері" болды.
Кейінгі жылдары ол тағы бірнеше фильмдер түсірді, олардың ішіндегі ең қызықтысы Торонто мен Киоко кинофестивалінде (2000) ұсынылған "Топаз" романдарының бейімделуі болды ("Токио декаданы" деп те аталады, 1992). Ол сондай — ақ кейде сценарист ретінде жұмыс істейді-оның қысқа әңгімелерінің бірі режиссер Такаши Миикенің "Кинопроба" (1999) фильмінің сценарийінің негізін қалады. Алайда, Муракамидің кинематографиялық қызметі әдебиетке қарағанда әлдеқайда аз танымал және негізінен ол әйгілі Жапониядан өткен романдардың авторы ретінде танымал.
2005 жылы "түбектен Алға!"Рю Мураками номина сыйлығымен марапатталды, оның лауреаттары Жапонияның қазіргі заманғы әдебиетінің классиктері ретінде танылады. Жазушының ең танымал шығармасы - "сақтау камерасындағы балалар" романы (1980). Рю Муракамидің осы және басқа да көптеген еңбектері орыс тіліне аударылды.