Adobe иллюстраторында қалай үлкен реализмге қол жеткізуге



Дата24.03.2022
өлшемі1,76 Mb.
#28672
түріСабақ
Байланысты:
Adobe illustrator қалай улкен реализмге


ADOBE ИЛЛЮСТРАТОРЫНДА ҚАЛАЙ ҮЛКЕН РЕАЛИЗМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУГЕ БОЛАДЫ.

Сабақтың мақсаты

Бұл сабақта біз түнгі қаланың векторлық бейнесін және Adobe Illustrator құралдары көмегімен автомобильдің жарқылдарын қалай құруға болатынын білеміз: перспективалық тор құралы, Blend Tenu, 3D модельдеу, фантасм.

1-ҚАДАМ

Ғимараттың көрерменіне жақын жерден бастайық. Оны сызықтық перспективада бейнелемес бұрын, ұшақта қасбеттің қабырғалары мен элементтерін жасауымыз керек. Біз тіктөртбұрыш құралын (м) аламыз және тіктөртбұрыш жасаңыз.



Бұл тіктөртбұрыш ғимараттың қабырғаларының бірі болады. Тіктөртбұрыш құралын (м) пайдаланып, біз тағы бір кішкентай төртбұрышты жасап, оны үлкен төртбұрыштың сол жақ шетіне саламыз. Бұл ғимараттың терезелерінің бірі болады.





2-ҚАДАМ.

Shift + Off / Alt пернелерін басып тұрып, осы төртбұрышты жер көлденеңінен көлденеңінен ұстап тұрып, оны көшіріп, көшірмесін жасаңыз.



Енді нысан\u003e Blend\u003e Blend Options ... және көрсетілген қадамдар санын орнатыңыз. Біз терезенің де, жалғастыратын объектіні бөліп, Blend\u003e жасау, Windows-тың бірінші жолын жасау.





3-ҚАДАМ.

Shift + Off / Alt пернелерін ұстап, Windows тігінен төмен қаратып, оны қайталаңыз.



Windows-тың қажетті санын жасау үшін CMD / Ctrl + D (қайта қосу) түймесін бірнеше рет басыңыз.



Біз осы қабырғаның барлық терезелерін бөліп, Нысаннан өтіп, кеңейіп жатырмыз. Екі рет алынған заттарды (Shift + CMD / Ctrl + G) және топтаумен бір рет табамыз (CMD / Ctrl + G). Бізге объектілердің қосымша топтары қажет емес, жұмыс істеу ыңғайлы. Біз барлық құрылған нысандарды (қабырға және терезе тобын) бөліп, оларды топтастырамыз (CMD / Ctrl + G).



4-ҚАДАМ.

Тіктөртбұрыш құралымен (м), екінші ғимарат қабырғасын жасаңыз. Оның биіктігі бірінші қабырғамен бірдей болуы керек.



Жоғарыда сипатталған техниканы пайдалану, ғимараттың осы жағында терезелерді жасаңыз.



Біз ғимараттың осы жағының барлық элементтерін бөліп, топтамамыз.



5-ҚАДАМ.

Құрылған құрылыс элементтерін перспективада орналастырудың уақыты келді. Біз перспективалық тор құралы (Shift + P) жасаймыз және көру\u003e Екі нүктенің перспективасы\u003e перспективалық тор\u003e Екі нүктелік перспектива\u003e, егер бұл тор әдепкі бойынша орнатылмаған болса, көру\u003e екі нүкте перспективасы\u003e тармағына өтеміз.



Тор сызықтарын басқару және жойылып кету нүктелерін жылжыту, төмендегі суретте көрсетілген формаға перспективалы тор береміз.





6-ҚАДАМ.

«Белсенді панельдік виджет» «Дұрыс тор» бөліміне енгізіңіз, перспективалық таңдау құралын (Shift + V) алыңыз және ғимараттың алғашқы қабырғасын перспективалы торға беру.



Монтаж нысандарына ыңғайлы болу үшін тор режиміне қосылады (Көру\u003e Перспективті тор\u003e Торға тарту)



7-ҚАДАМ.

«Белсенді панельдік виджет» «сол жақ тор» бөліміне кіріп, перспективалық таңдау құралын (Shift + V) алыңыз және ғимараттың екінші қабырғасын перспективалы торға өткізіңіз.





8-ҚАДАМ.

Екінші ғимарат қабырғасын салу үшін сол жақ торап тақтасын оң жақта және жоғарыға жылжытыңыз, сол жақ торды композицияның тереңдігіне жіберіңіз. 1-3 сатыда сипатталған техниканы пайдалану, біз ғимараттың жаңа жалпақ қабырғасын және оны сол жақ торға беру арқылы перспективалық селекциялық құралдың көмегімен (Shift + V) құрамыз. Белсенді панель виджетінде тиісті режимді қосуды ұмытпаңыз.





9-ҚАДАМ.

Жол матасын жасаңыз. Белсенді панель виджетіне көлденең торды қосыңыз, тіктөртбұрыш құралын (м) алыңыз және тіктөртбұрыш жасаңыз. Бұл тіктөртбұрыш бірден деформациялайды, сызықтық перспективаның заңына бағынады.



Егер сіз бірден ойланбаған болсаңыз, ұнжырғасы түспеңіз. Перспективалық таңдау құралын (Shift + V) алыңыз және оның формасын өз қалауыңыз бойынша өңдеңіз.



Сол сияқты, екінші кенеп жолын жасаңыз.





10-ҚАДАМ.

Біз құрамға терең енеміз. Біз сол жақ торды алып, басқа ғимарат құрамыз.



Горизонт сызығының жанында перспективалы бұрмалау іс жүзінде көрінбейді, сондықтан тіктөртбұрыш құралдары (м) және қалам құралы (P) көмегімен екі алыстағы ғимараттар жасалады



Windows, бұрынғыдай, прямоугольника құралын (м) пайдаланып, Blend құралын жасаңыз.



11-ҚАДАМ.

Біздің құрамымыздың әр түрін жасау үшін мұнара түрінде бір ғимарат жасаңыз. Біз кин құралын (P) аламыз және төмендегі суретте көрсетілгендей, жиналған фигураны жасаймыз.



Енді осы сабақтың басында сипатталған әдіс үшін бос орын қалдырайық. Таңбалар тақтасын (терезе\u003e символдар) ашып, жасалған терезелерді жаңа таңбалар ретінде сақтаңыз.



Сақтағаннан кейін желді дайындау таңбаларын құжаттың жұмыс аймағынан алып тастауға болады.



12-ҚАДАМ.

Біз қадам фигурасын бөліп, нысан\u003e 3D\u003e айналымын өзгертеміз ... және төмендегі суретте көрсетілген параметрлерді орнатыңыз.



3D Revolve Options тілқатысу терезесіндегі Map Art түймесін басыңыз және мұнараның төрт бүйір беттеріне сақталған таңбаларды орнатыңыз.













13-ҚАДАМ.

Мұнарадан бөлімдерді алып тастамай, Нысанға өтіп, сыртқы келбетті кеңейту. Осы операциядан кейін мұнарада қалпақ маскалары және басқа да қажет емес элементтер болады. Болашақта мұнара нысандарымен еркін жұмыс істеу үшін келесі операцияларды орындаңыз. Нысанға өтіңіз\u003e Маска қиып алу\u003e босату, содан кейін «Нысан» Жол\u003e Тазалау ...



Қазір біздің мұнарамыз - қарапайым векторлық нысандар тобы.





14-ҚАДАМ.

Композицияның негізгі нысандары жасалады, бұл оларды бояу үшін ғана қалады. Түс алдында мен әрқашан фонды жасаймын, бұл маған басқа заттардың түсімен дұрыс жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Біз тіктөртбұрыш құралын (м) аламыз және тіктөртбұрышты қара көк түсте жасаймыз.



Нысанға өтіңіз\u003e Градиентті тор жасау ... және тілқатысу терезесіндегі жолдар мен бағандар санын орнатыңыз.





15-ҚАДАМ.

Біз жеке таңдау құралын (A) (A) (A) (A) (A), бөлектейтін, оларды көк түстің ашық реңктеріне жатқызамыз. Дәл осындай құрал түнгі аспан жарқылының ұқсастығын жасау үшін түйіндер мен олардың тұтқаларын жылжытады.





16-ҚАДАМ.

Қабырғалардың қабырғаларын қара көк түстен қара түске дейін құйыңыз. Ғимараттардың жоғарғы жағы аспанның люминесценциясына байланысты сәл жеңілірек көрінеді.



Біз барлық терезелерді бөліп, оларды қара етіп құйамыз.





17-ҚАДАМ.

17. Қазір біз тікелей таңдау құралын (A) енгізіп, Shift пернесін ұстап тұрмыз, еркін тапсырыс бойынша терезелерді таңдаңыз.



Біз таңдалған терезелерді ақ, көк және қара түстерден тұратын радиалды градиентпен толтырамыз.





18-ҚАДАМ.

Әрине, барлық терезелердегі жарықтандыру бірдей бола алмайды (терезелердегі жарық көзі әр түрлі жерлерде). Сондықтан, біз градиентті қайта конфигурациялауымыз керек, терезеден терезеге ауысыңыз. Кейбір терезелерде градиент позициясын өзгерту жеткілікті, кейбіреулері градиенттің түстерін және кейбіреулерінде радиалды градиентті сызықтыққа ауыстырыңыз.





Осы композициядағы терезелер санына қарап, мен бұл өте қиын жұмысты мойындаймын. Өнер құрбандар үшін қажет.



19-ҚАДАМ.

Алыс ғимараттардағы терезелерде ондай бөлшектер қажет емес, сондықтан мен оларды бірдей градиентпен құйдым, сирек кездеседі.



Терезелермен жұмыс істегеннен кейін менің құрамым осындай көрінеді.





20-ҚАДАМ.

Енді ғимараттардың жарқын элементтерін жасаңыз. Ellipse құралын (L) пайдалану, біз қара көк және көк түстермен екі шеңбер жасаймыз.



Айналдырды ғимараттың жақын жерінде орналастырыңыз. Тікелей таңдау құралын (A) пайдалану (A), қара көк шеңбердің төменгі нүктесін ұзартыңыз, көлденеңінен төмен және оны тегіс бұрыштан өзгертеді.



Бұл форманы ашықтығына 0% мөлдірлік тақтасы орнатыңыз.





21-ҚАДАМ.

Нысанға келіңіз\u003e Blend\u003e Blend Options ... және көрсетілген қадамдар санын орнатыңыз. Біз объектіні де, жалғастыратын нысанның екі нысанын және жалғастыратын нысанның екі бөлігін бөлісеміз, мысалы, төсеніштің шетіне шамнан жарқыратыңыз.



Бір техниканы пайдалану, шам жарқылын жасаңыз.



Біз екі бөліп алдық және топтастырамыз. Құрылған топты ғимараттың төбесінің жиегінің бойымен сүйреп апарып, тастаңыз, OPT / ALT және оны көшіріп алуды ұстап тұрыңыз.





22-ҚАДАМ.

Желідегі жарқыраған заттарды құрастыруға және растауға болады және бұл басқа мысалда қалай жасалынғанын көрейік. Қалам құралының көмегімен (P) көмегімен, сатыдағы бірнеше түрлі қабаттардың бірнеше жолын жасаңыз.



Тікелей аймақтарды жылдам икемді, жолсерік құралын, плагиннің бір құралының бірі. Сонымен, біз жолсерік құралын аламыз және ауысым кілтін ұстаймыз, жоғары сегменттің түзу сызығының ортасын алдық. Бұл операция симметриясын сақтау кезінде жолды алып тастау. Бұл бірдей ұзындықтағы екі тұтқаның екі тұтқасы да, жол сегментінің ұштары арқылы өтетін қиял сызығына да бірдей.



Векторлық нысандарды басқару туралы қосымша ақпарат алу үшін PathScribe құралын қолданып, сіз мына жерден оқуға болады:



23-ҚАДАМ.

Осыған ұқсас түрлендірулер басқа тік қуаттамалар сегменттерімен жүзеге асырылады, содан кейін олар оларды мұнара нысандарынан төмен қоймалар тақтасында орналастырады.



Біз барлық сегменттер мен жалғастыратын объектіні бөлеміз\u003e Кеңейту. Біз пішінді ақ және көк түстерден тұратын көп бағытты сызықты градиентте төгеміз.



Біз бөліп, топ құрды.



24-ҚАДАМ.

Жасалған топты көшіріп, кері салыңыз (CMD / CTRL + C, CMD / CTRL + B). Топтың түбінен бөлімдерді алып тастамай, әсер\u003e Blur\u003e Gaussian Blur ... және диалогтың терезесінде радиусты орнатыңыз.





Күрделі нысандар үшін растрлық эффектілерді қолдану мен ол ақталған деп санаймын. Бұл сізге көп уақыт үнемдейді. Сол сияқты, сіз ғимараттардың төбесінде жарнамалық жазбаларды жасай аласыз.





25-ҚАДАМ.

Тіктөртбұрыш құралын (m) пайдалану, композицияның төменгі бөлігін жасаңыз.



Енді қалам құралы (P) көмегімен көкжиек сызығын жасаңыз.



Фонға бірнеше жарқын терезелерді қосыңыз.





26-ҚАДАМ.

Енді біз жолдың құрылуына кірісе аламыз. Кенеп жолының сызықты градиентін көк түстен қара түске құйыңыз.



Енді жолдың оң жағына бөлініп жіберейік. Біз қалам құралы (P) алып, екі үшбұрыш жасаймыз және олардың шыңдары ұшып кететін жерде болады.



Енді өшіргіш құралының белгішесін екі рет нұқыңыз (Shift + E), ол осы құралдың параметрлері бар тілқатысу терезесін ашады. Диаметрі орнатыңыз және OK түймесін басыңыз





27-ҚАДАМ.

Біз алдыңғы қадамда жасалған екі үшбұрыштан басқа барлық заттарды бұғаттаймыз. Енді біз өшіргіш құралын (Shift + E) алып, ауысым кілтін ұстаймыз, нүктелі бөлу жолағын құрамыз, біз үшбұрыштардың бөліктерін жуамыз. Әрі қарай біз композицияға тереңірек қозғаламыз, ол өшіргіш құралының диаметрі аз болуы керек



Бөлу жолақтарын сызықты градиентпен құйыңыз, ол көк реңктерден тұрады, ол көк реңктерден тұрады, ол жарық таратуды жібереді.





28-ҚАДАМ.

Біз автомобильдер бойымен асығуды суреттейміз, бірақ жарық ағынға біріктірілетін фаралардан тек шамдар көрсетіледі. Мұндай әсер камераның ұзақ жылдамдығы (ысырма) жылдамдығы бар жарықтандыру объектілерін суретке түсіру кезінде пайда болады. Мұндай шамдар аздап бұлдыр болып көрінеді, олардың жаратылуы үшін біз арнайы көркем щетканы қолданамыз. Тіктөртбұрыш құралын (м) пайдаланып, қызыл түсті төртбұрыш жасаңыз.

Тіктөртбұрыштың биіктігі - 4 PX, ұзындығы кез келген болуы мүмкін. Қызыл түс таңдалады, себебі, жолдың оң жағында автомобильдер бізден қозғалады. Сондықтан, біз олардың артқы аялдамаларын көреміз, және олар әдетте қызыл болады.

29-ҚАДАМ.

Қызыл төртбұрышты көшіріп, оны алға салыңыз (CMD / CTRL + C, CMD / CTRL + F). Біз осы тіктөртбұрыштың биіктігін 0,25 PX-ді азайтамыз. Төменгі тіктөртбұрыштың мөлдірлігі тақтасында 0% мөлдірлік орнатыңыз.



Енді біз тіктөртбұрыштарды да бөліп, оларға осы сабақта бір реттен көп жасадық.





30-ҚАДАМ.

Blend нысанын щеткалар тақтасында сүйреп, жаңа щетканы Art щеткасы ретінде сақтаңыз.



Қалам құралын (P) пайдалану, нүктеде желілерге жинап, олар үшін жасалған щетканы қолданыңыз.





31-ҚАДАМ.

Сіз бірдей көркем щетканы қолданатын жаңа жолдар жасаңыз. Бұл жолдар үшін мөлдірлік панеліне 50% мөлдірлік орнатыңыз.





32-ҚАДАМ.

32. Жылжытылатын машиналардың шамдары, әдетте, қалыңдығы гетерогенді. Қалыңдату үшін басқа көркем щетканы жасаңыз. Оны құрудың техникасы бұрынғыдан еш айырмашылығы жоқ, тек ол тіктөртбұрыштардан, бірақ екі эллиптерден, ал ұзақ уақытқа ұзаққа созылатын, оның үстіне тегіс емес.



Таңдау құралының көмегімен (v) көмегімен шеңберді эллипске бұраңыз да, үлкен ось қызыл шамдардың қозғалыс бағытымен сәйкес келетін етіп бұраңыз.



Ашықтық палитрасына түспен араластыру режимі эллипсіне орнатыңыз.



Осы техниканы қолдана отырып, тағы бірнеше жарқын шамдар жасаңыз.





36-ҚАДАМ.

Жолдың екінші жағына шамдар жасау үшін мен сол қызыл щеткалар мен әдістерді қолдандым. Алайда, жолдың осы жағында автомобильдер көрерменге ауысады, сондықтан ақ және ашық көк болуы керек. Фантац-фантаза бар, біз қызмет ете аламыз, біз кез-келген түстерді ала аламыз. Біз жолдың сол жағындағы шамдармен ерекшеленіп, эффектке\u003e фантанас CS\u003e Реңк / қанықтылыққа барамыз ... Реңкті басқару, қанықтыру және жеңілдік Қажетті түсті реңкті орнатыңыз.







37-ҚАДАМ.

Жол бойында шамдар жарқылын жасаңыз. Эллипс құралын (L) пайдалану, радиалды градиентпен толтырылатын шеңбер жасаңыз. Градиент ақ, көк және қара түстерден тұрады. Таңдау құралын (v) пайдаланып, шеңберді эллипске бұрап, мөлдірлік палитрасында экранды араластыру режимін орнатыңыз.



Эллипсті көшіріп, оны алғашқы 90 градусқа дейін бұраңыз. Осы эллипс үшін мөлдірлік панеліне түспен араластыру режимін орнатыңыз



Біз эллипсті (Ctrl / Cmd + G) топтастырамыз және фонарьдардың жарқылын, алғашқы шамның көшірмесін жасаймыз, алғашқы шамның көшірмесі және перспективаның заңнамасына сәйкес мөлшерін азайту.





Осы сабақтың техникін зерттегеннен кейін мен аздап эксперимент ұсынамын. Алдымен өз композициясын жасаңыз. Екіншіден, біздің сюжеттің түс ерітіндісін өзгерту үшін фантастикалық CS көмегімен қолданып көріңіз. Күн батқан қызыл реңктермен таңертең немесе кеш болсын. Сіз өз жұмысыңызға сілтемелер қалдыра аласыз. Мен әрқашан студенттерімнің жұмысын және оларды сынға алғаныңызға қуаныштымын.

Ағылшын тіліндегі түпнұсқа сабағы: Астауграфика

Әрқашан жаңа жаңалықтар, векторлық графика, Adobe Adlustrator, мақалалар мен сұхбаттардағы жаңа жұмыс сабақтары бар. Команда сіз үшін жұмыс істейді!



Бұл жарияланымда сіз Adobe Adlustrator туралы бес қарапайым кеңес таба аласыз. Сіз кейбір мәселелерді қалай сипаттайтынын байқамауы мүмкін, сіздің жұмысыңызға кедергі келтіріңіз. Алайда, егер сіз төмендегіні пайдалана бастасаңыз, нәтижені көресіз, мүмкін нәтиже көрсетесіз.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет