Ќарым-ќатынаста µзін-µзі баќылауды баѓалау Мармон Снайдер



Дата16.12.2023
өлшемі0,73 Mb.
#140067
Байланысты:
Абдиробов Умиджон. Еп-20-2к.

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министирлігі
  • М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті Жаратылыстану ғылымдары және педагогикасы ЖМ
  • Физика кафедрасы
  • Орта мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдіс тәсілдері пәнінен СӨЖ Тақырып: Ойын технологиясы, ойын технологиясын қолдану әдістері мен үлгілері
  •  
  • Орындаған: Абдиробов У Тобы:ЕП-20-2к Қабылдаған: Абдуалиева М.А. п.ғ.к., доцент
  •  
  • Шымкент - 2023
  • Ойын технологиялары
  • Ойын - оқу үрдісіндегі оқытудың
  • әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-
  • бес дидактикалық категория.
  • Н. Крупская:
  • «Бала жас болғандықтан ғана
  • ойнамайды, балалықтың өзі
  • оған ойнау үшін, яғни жат-
  • тығу арқылы өмірде қажетті
  • дағдыларды игеру үшін бе-
  • рілген»,- деген пікір айтады.
  • В. В. Николина жүргізген зерттеу
  • нәтижелері негізінде ойын техно-
  • логиясының бірнеше компонент-
  • терін бөліп көрсетті, мәселен:
  • — мақсаттылық;
  • — бағдарлаушылық;
  • — мазмұндық-тәсілдік;
  • — құндылық-еріктік;
  • — бағалаушылық.
  • — мотивациялық;
  • Мотивациялық компонент
  • балалардың іс-әрекеттің маз-
  • мұнына, үрдіске деген қаты-
  • насымен байланысты олар-
  • дың ойынға қатысу мотивін,
  • қызығушылығы мен қажет-
  • тілігін көрсетеді.
  • Бағалаушылық компонент
  • балалардың оқу-танымдық
  • іс-әрекеттің, адамгершіліктің,
  • құндылықтың мақсатын
  • түсініп, қабылдауымен бай-
  • ланысты болып келеді.
  • Мазмұндық-тәсілдік компонент
  • балалардың күнделікті балабақ-
  • шадағы оқытылатын оқу мате-
  • риалының мазмұнын меңгеруін,
  • сонымен қатар, олардың өзде-
  • рінде бұрыннан бар білімді
  • және іс-әрекет тәсілдерін тірек
  • ете білу қабілетін көрсетеді.
  • Бағалаушылық компонент
  • ойын нәтижесінің ойынның
  • мақсатымен үйлесіп келуін
  • қамтамасыз етеді. Яғни, ба-
  • ланың танымдық іс-әрекет
  • барысында тиісті ақпараттарды
  • (білім, іскерлік, дағды) жү-
  • йелі меңгеруі жатады.
  • Құндылық-еріктік компонент
  • танымдық белсенділіктің
  • нақты мақсатқа бағытталуын
  • қамтамасыз ете отырып,
  • зейінді шоғырландырады
  • және ойынға эмоциялық
  • өң береді.
  • .
  • Сыныптан тыс жұмыстар технологиясы
  • Оқу пәнінің бөлімін ,тақырыбын ұғып меңгеру үшін;
  • Кең көлемді технология бөлігі ретінде
  • ;
  • .
  • Ойын – қызмет ретінде төмендегі жағдайларда қолданылады:
  • ;
  • Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға бөлінеді:
  • б/ таным,тәрбие,даму:
  • а/ оқыту,жаттығу,бақылау және қорытындылау;
  • в/ еске алу,өнімділік,шығармашылық;
  • г/ коммуникативтік,таным әдісі,кәсіпке бағдарлау және т.б.
  • Жеке тұлғаның шығармашылық
  • әлеуетін ойын түрлері арқылы
  • дамытудың негізігі мақсаттары
  • төмендегідей:
  • тәрбиелік – ойын барысында
  • дүниеге эмоциялық – құндылық-
  • тық қарым – қатынасын
  • қалыптастыру;
  • оқытушылық – оқытудың
  • белгілі бір деңгейін қамтама-
  • сыз ету,өтілген материалды
  • қорыту және бекіту;
  • Назарларыңызға рахмет!!!


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет