2. «Бұл шеріде диюдың күші, жынның жылдамдығы бар. Ерлігі мен мәрттігі адамда жоқ. Бірақ өз бетімен тимейді ешкімге. »,-деп мінездеме берген кім? А) Құба мерген
3. «Алғашқы ұстаз» шығармасында Алтынай Сүлейменова ұстазы жамандағандарға неліктен ренжіп, Мәскеуге қайтып кетті? D) барлық жауаптар дұрыс
4. «Алғашқы ұстаз» шығармасында Алтынайды не себепті Ташкентке балалар үйіне жіберді? С. Дүйсен ұстаздың өз білімінің аздығынан
5. «...Атқа мінсем кетемін айбаттанып, Қылыш көрсем кетемін қайраттанып. Ғасырлардың бетіне қалқып шыққан, Біздің халық - бұ да бір қаймақ халық!..» өлең жолдарының негізгі идеясын табыңыз. А. Намысшылдық, батырлық, даралық
2-БӨЛІМ 6. «Шақан шері» шығармасында адамға өздігінен тиіспейтін жыртқыштың автордың идеясымен байланыстырыңыз. Қазақ даласында бұрында жолбарыс та, аң патшасы арыстан да мол болған деседі. Жолбарыстар арыстанның айбатына қарамай, оларды жерімізден айдап тастаған. Жолбарыстың пысы өте күшті, ақырған даусын естігенде адамның төбе құйқасы шымырлайды екен. Шығармада ең алдымен, жолбарыс, адам жейтін сойқан ретінде көрсетіледі. Ал бұдан кейін оқиға тұла бойын кек пен ыза кернеген адам баласының жолбарыс тұқымын құрту мақсатын алға қоюымен өрби түседі. Шығармада қазақы аңшылық дәстүрдің сан қыры мен жолбарыс тектілігі анық баяндалады. Адамға өздігінен тиіспейтін жыртқыштың неліктен кішкене бала мен жас әйелді жегеніне жауап іздегенде, алдымыздан адамның қастығы шығады. Қазақ аңшысы жануарда түйсік қана, ал адамда ақыл-ой бар, қандай жыртқыш болса да, адамзат баласынан ықпайтын, қаймықпайтын аң болмайды деген қағиданы ұстанған.