№
|
Бөлімдері (ортақ тақырыптар)
|
Пән
тақырыптары
|
Оқу мақсаттары
|
сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
3 тоқсан
|
|
|
|
|
1-бөлім – Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: "Саяхат")
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз
|
1.1.1.1 Компьютермен жұмыс істеу барысында тәртіп ережелерін ұстанып өз денсаулығын сақтау.
1.1.1.2 Компьютердің қолданылуына қарай негізгі құрылғыларын атау.
|
1
|
10.01.2023
|
|
|
Біздің айналамыздағы ақпарат
|
1.1.2.1 Қабылдау тәсілдерін қолданып ақпарат түрлерін анықтау.
|
1
|
17.01.2023
|
|
|
Ақпарат және компьютер
|
1.1.3.1 Ұсыну формасы бойынша ақпарат түрлерін ажырату.
1.1.3.2 ақпаратты ұсыну кезіндегі ақпарат көздері мен қабылдағыштардың байланыс арналарына мысалдар келтіру
|
1
|
24.01.2023
|
|
|
Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік
|
1.1.4.1 Интернет желісін өмірде қолдану мысалдарын келтіру.
1.1.4.2 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін талқылау;
1.1.4.3 Интернет желісіне жеке ақпаратты беру кезіндегі қауіптерді анықтау.
|
1
|
31.01.2023
|
|
|
2-бөлім – Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор")
|
Фигуралар
|
1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу. 1.2.1.2 Түстер палитрасындағы негізгі түсті өзгертіп кескін салу.
1.2.1.3 Палитрада фон түсін тандап кескін салу.
1.2.1.4 Контурын өзгерту арқылы фигураны салу. 1.2.1.5Фигура түсін құйып бояу арқылы өзгертіп салу.
|
1
|
14.02.2023
|
|
|
|
Фигуралар
|
1.2.1.1 Стандартты фигураларды қолданып салу. 1.2.1.2 Түстер палитрасындағы негізгі түсті өзгертіп кескін салу.
1.2.1.3 Палитрада фон түсін тандап кескін салу.
1.2.1.4 Контурын өзгерту арқылы фигураны салу. 1.2.1.5Фигура түсін құйып бояу арқылы өзгертіп салу.
|
1
|
21.02.2023
|
|
|
|
Фигуралармен орындалатын іс-әрекет
|
1.2.2.1 Форма мен параметрді қолданып кескін бөлігін ерекшелеу.
1.2.2.2 Көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.3 Бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.4 Түспен толтыру құралын қолданып кескін салу.
|
1
|
28.02.2023
|
|
|
|
Фигуралармен орындалатын іс-әрекет
|
1.2.2.1 Форма мен параметрді қолданып кескін бөлігін ерекшелеу.
1.2.2.2 Көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.3 Бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.4 Түспен толтыру құралын қолданып кескін салу.
|
1
|
07.03.2023
|
|
|
|
Фигуралармен орындалатын іс-әрекет
|
1.2.2.1 Форма мен параметрді қолданып кескін бөлігін ерекшелеу.
1.2.2.2 Көшіру, қиып алу және қою құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.3 Бұру немесе айналдыру құралдарын қолданып кескін салу.
1.2.2.4 Түспен толтыру құралын қолданып кескін салу.
|
1
|
14.03.2023
|
|
4 тоқсан
|
|
|
|
|
3-бөлім Біздің өміріміздегі алгоритм(ортақ тақырыптар: "Тағам және сусындар", "Дені саудың – жаны сау")
|
Біздің өміріміздегі алгоритм
|
1.3.1.1 Алгоритм, әрекет және команда ұғымдарын түсіндіру. 1.3.1.2 Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру.
1.3.1.3 Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру.
|
1
|
28.03.2023
|
|
|
Біздің өміріміздегі алгоритм
|
1.3.1.1 Алгоритм, әрекет және команда ұғымдарын түсіндіру. 1.3.1.2 Орындаушы және оның командалар жүйесін анықтап алгоритм құру.
1.3.1.3 Алгоритм түрлерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру.
|
1
|
04.04.2023
|
|
|
4 – бөлім. Бағдарламалау
|
Scratch пен танысу
|
1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау. 1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау.
|
1
|
11.04.2023
|
|
|
Scratch пен танысу
|
1.4.1.1 Кейіпкер фигурасы үшін кітапханадан Спрайтты таңдау. 1.4.1.2 Кітапханадан Сахна фонын таңдау.
|
1
|
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
18.04.2023
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
25.04.2023
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
02.05.2023
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
16.05.2023
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
23.05.2023
|
|
|
Менің алғашқы бағдарламам
|
1.4.2.1 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында дайын сценариді алгоритм бойынша іске асыру. 1.4.2.2 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында есептің шарты бойынша сызықтық алгоритімді өңдеу.
1.4.2.3 Scratch (скретч) программалау ойын ортасында жобаны құру, сақтау және ашу.
|
1
|
30.05.2023
|
|