Домбырада қолданылатын қандай қағыстың түрі болмасын, бәрі дерлік дыбыс
шығарудың тәсілдері болып есептелінеді. Домбырадағы қағыстардың өзіндік
атаулары бар.
Мысалы: төмен және жоғары қағылатын қағыс «алма кезек» (немесе «қара
қағыс») қағыс,тұтып
ойнайтын қағыс «тұтпа қағыс» деп аталады.
Домбырада қолданы латын негізгі қағыстар дың түрлері
Домбырада күрделі шығармаларды орындауға байланысты классикалық аспаптардан алынған қағыс түрлері қолданылады. Олар жалпы «штрихтар» деп аталынып, бірнеше түрге бөлінеді.
“
Музыкалық образды, шығарма кейіпкерінің мазмұнын анықтау үшін әннің, күйдің, күйдің, бидің, т.б. мәнерлі дыбысқа жету үшін түстерді таңдап алу қажет. Ол үшін бізге «штрих» ұғымы керек.
Музыкалық образды, шығарма кейіпкерінің мазмұнын анықтау үшін әннің, күйдің, күйдің, бидің, т.б. мәнерлі дыбысқа жету үшін түстерді таңдап алу қажет. Ол үшін бізге «штрих» ұғымы керек.
Домбыра тәжірибесінде штрихтардың үш түрі кең таралған: пицикато, тремоло, қос тремоло т.с.с
Портаменто дыбыстардың арасын үзбей, сол қолды көтермей орындау екрек екенін білдіреді.
Домбырашының оң қол шеберлігі осы әдістерді меңгеруге байланысты болады.
Оңай қағыстан күрделі қағыстарға қарай біртіндеп жаттығу керек. Оң қол
шеберлігін арттыру үшін арнайы жаттығу, этюдтер қолданған жөн.
Домбыра үнінің сапасы, дыбыс көркемдігі тікелей
оң қол шеберлігіне де байланысты, сондықтан оқушы бұл әдістерге мұқият
дайындалуы керек.