Орындаған: Макенбаев Нұрдаулет Топ: жмк-211 Қабылдаған



Дата10.12.2023
өлшемі33,83 Kb.
#135918
Байланысты:
Мәдениет тану


Қожа Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік Университеті



Тақырыбы: Барокко: бастау алған кезеңі, мәні мен өзіне тән белгілері
Орындаған: Макенбаев Нұрдаулет
Топ: ЖМК-211
Қабылдаған: Самбетов Жанболат

Түркістан 2023




Мазмұны

  • Баракконың бастау алуы

  • Негізгі мүмкіндіктері

  • Кескіндемелі барокко

  • Барокко архитектурасы

  • Барок мүсіні

  • Барокко музыкасы

  • Қорытынды

  • Пайдаланылған әдебиеттер

Стильдің шығуы

Испан тілінде барокко - біртүрлі, ғажайып, итальян тілінде барокко - қаларлық, алғыр. Барокконың басталуы шартты түрде 16 ғасырдың 70-80 жылдарына жатқызылады. дегенмен, бұл стильдің шығу тегі Қайта өрлеу дәуірінен басталады әсіресе Микеланджелоның жұмысына, ол жиі «барокконың әкесі» деп аталады Рим барокконың туған жері болып саналады және ең керемет осы стильдегі сәулет үлгілері Италияда жасалған, Испания, Португалия, Оңтүстік Германия, Чехия, Польша, Латын тіліндегі Литва, испан және португал отарлары Америка.

Бұл стиль Батыс Еуропа өнеріне тән. 16 ғасырдың аяғынан (Италия) 18 ғасырдың ортасына дейін (Ресей).

Негізгі мүмкіндіктері: • Барокко өнер синтезіне бейімділікпен сипатталады. • Үлкен ансамбльдер құрылады, оларда сәулет, кескіндеме, мүсін, театр, музыка, сәндік-қолданбалы өнер және бау-бақша өнері мөрмен белгіленген бір бүтінге біріктіріледі салтанат, салтанат, сән-салтанат. • Барокко өнері бейнелердің асқақтығымен ерекшеленеді; оған контрастпен, шиеленіспен, бейнелердің динамизмімен сипатталады, шындық пен иллюзияны біріктіруге деген ұмтылыс.

Кескіндемелі баракко

Кескіндемедегі барокко стилі сипатталады

композициялардың динамизмі, «жалпақтығы» және сән-салтанат, ақсүйектер және сюжеттердің өзіндік ерекшелігі

Кескіндемедегі барокко

Барокконың ең тән белгілері:


тартымды гүлділік пен динамизм; жарқын
мысал ретінде Рубенс пен Караваджоның жұмысын келтіруге болады.

Барок архитектурасы

Барокко архитектурасы сипатталады: кеңістіктік кешеннің көлемі, бірлігі, өтімділігі, әдетте қисық пішіндер. Ірі колоннадтар жиі кездеседі, қасбеттердегі және интерьердегі мүсіндердің көптігі, волюталар, кронштейндердің үлкен саны, арқалық қасбеттері бар ортаңғы бекініс, рустикаланған бағаналар және пилястрлар.Күмбездер жиі күрделі пішіндерге ие болады римдегі әулие петр ғибадатханасы сияқты көп деңгейлі.


Барок архитектурасы

Итальян тілінде ең сәулет көрнекті өкілі барокко өнері карло мадерна болды (1556-1629) оның құру -рим қасбеті Санта Сусанна шіркеуі (1603).


Барок архитектурасы

Негізгі фигура барокконың дамуы мүсіні Лоренцо болды Бернини, оның біріншісі жаңа стильде орындалды шедеврлері кіреді шамамен 1620 ж. Бернини сонымен қатар сәулетші. Ол иеленеді шаршы дизайнримдегі әулие петр ғибадатханасы


Бейнелердің ерекше театрландырылуымен, позалардың динамизмімен, бет-әлпет пен ым-ишараның мәнерлілігімен, ерекше экстраваганттылығымен сипатталады. Ол мәдениеттегі барокко дәуірінің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде 17-18 ғасырдың бірінші жартысында дамыды.

иа

Барок мүсіні


БАРОК МҮСІНІ
Ең ұлы мүсінші және
танымал сәулетші XVII
ғасырда Лоренцо есімді итальяндық болған Бернини (1598-1680). Арасында оның ең танымал мүсіндері
мифологиялық көріністер
Құдайдың Просерпинаны ұрлауы жер асты әлемі Плутон және ағашқа ғажайып түрленуі нимфа Дафна, қуғынға түсті жарық құдайы Аполлон

Баракко музыкасы

Барокко музыкасы қайта өрлеу дәуірінің соңында пайда болды және

Классикалық дәуірдің музыкасынан бұрын болған.

Өкілдері: вивальди, бах, гендель.

Сипаттамасы – хор мен солистер, дауыстар арасындағы қарама-қайшылық

Және құралдар, кең көлемді пішіндердің комбинациясы,

Бір мезгілде өнер синтезіне тарту

Музыканың сөзден бөліну тенденциялары (пайда

Аспаптық жанрлар).































Қорытынды

Барокко Қайта өркендеу дәуірінен кейін пайда болып, Еуропа архитектурасы ауқымынан асқан бірінші әлемдік стиль. Оның негізгі ерекшелігі — көрнекі салтанат, еңселілік, құрылыс жобасы мен қасбетіндегі күрделі формалар, мүсін мен архит. өрнектерді шамадан артық қолдану. Бароккода аумақты мүсін мен кескіндеменің ерекше дамығаны сонша, тіпті негізгі архитектуралық құрылыстың өзімен “тайталасып” қалатын кездері болған. Жалпы стильдік бағыт сақталғанымен, әр елдегі Барокконың өзіндік ерекшелігі болды. Мысалы, Италия архитектурасында Барокконың стильдік ерекшеліктері ғимараттың іші-сыртына бірдей сіңіп кеткен.

http://dereksiz.org




Қолданылған әдебиет

  • Барокко: Архитектура. Мүсін. Кескіндеме / ред. Р.

  • Томана; тел. А.Беднорец. – Кольн: Конеман, 2000. – 504 б.

  • Барокко. 1600-1750 жылдар аралығындағы сәулет өнері. Дасса Ф.; М.:

2002. - 160 б.


  • Қайта өрлеу және барокко: оқу құралы. жәрдемақы / А.И. Тихонова. - М.:

  • Росман, 2005. - 108 б.

  • Барокко мүсіні [Электрондық


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет