«Қожа Ахмет Ясауи атындағы халықаралық қазақ-түрік университеті»
Бөж
Тақырып: «Барокко, бастау алған кезеңі, мәні мен өзіне тән белгілері»
Пәні: Мәдениеттану
Орындаған: Тойбеков Е.
Жоспар:
Барокко дәуіріне әсері
Номенклатура
Барокко эволюциясы
Барокконың қосалқы қозғалыстары
Барокко «кезең» ретінде
«Барокко» термині
Барокко бейнелеу өнері
Барокко мүсіні
Бернини Корнаро капелласы: толық өнер туындысы
Барокко сәулеті
Барокко театры мен биі
Барокко әдебиеті мен философиясы
Барокко музыкасының әсері
Әдебиеттер
Өнерде, Барокко бұл кезең, сонымен қатар мүсінде, кескіндемеде, әдебиетте, биде және музыкада драма, шиеленіс, толқу мен ұлылық туғызу үшін әсіреленген қимыл мен анық түсіндірілетін детальдарды қолданған стиль. Стиль 1600 жылы Италияның Рим қаласында басталып, Еуропаның көп бөлігіне таралды. Музыкада барокко имитациялық қарама -қарсы нүктенің үстемдігінің соңғы кезеңіне қолданылады, мұнда әр түрлі дыбыстар мен аспаптар бір -бірімен үндеседі, бірақ әр түрлі дыбыстарда, кейде жаңғырықты аударып, тіпті тақырыптық материалды кері қайтарады.
Барокко дәуіріндегі музыканың айқындаушы аспектілерінің бірі оның литургиялық тақырыптармен байланысы мен көрінісі болды. Сол кездегі көптеген маңызды композиторлар Еуропадағы шіркеуде болғандықтан, белгілі бір діни мерекелерге арналған қасиетті музыка қалыпты жағдай болды. Барокко дәуірінің көптеген композиторлары үшін композиция құрудың негізі Құдайды құрметтеу болды.
Иоганн Себастьян Бах (1685-1750): «Фигуральды бассейннің жалғыз және түпкі мақсаты-Құдайдың даңқы мен ақыл-ойдың демалысынан басқа ештеңе болмауы керек. Егер бұл объект назарда ұсталмаса, онда шынайы музыка болмайды. бірақ тек өлтіру мен жылау ». Музыка жанды Құдіретті Құдайға оңайырақ жеткізуге болатын адалдық шеңберін құру құралы ретінде жиі қолданылды.
Бұл идея Мартин Лютердің музыкасы құдайлық рухтан туындайды және Құдай сияқты, әр түрлі аспектілері бар деген тұжырымына сәйкес келеді. «Алдымен, музыканың өзіне қарап, сіз оны әлемнің басынан бастап барлық жаратылыстарға жеке және ұжымдық түрде сіңдірілгенін және имплантацияланғанын байқайсыз. Дыбыссыз немесе үйлесімсіз ештеңе жоқ». Лютер «сөз бен музыка арқылы мадақтау - дыбыстағы уағыз» деп есептеді.
Барокко композиторлары мен философтары (Қытай мен Грециядағы көне заманнан айырмашылығы жоқ) музыка, математика және ғылым ғарыштық байланыстарға ие деген пікірді ұстанады. Пифагордың математикалық қасиеттері бар рупертондар сериясын ашуы, мүмкін, Батыс музыкасының теориялық аспектілерін анықтаудағы ең әсерлі жаңалық болды. Құдайдың бұйрығы бойынша аспан үндестігі туралы идея грек философиясынан және алғашқы христиан философтарының, әсіресе Северниус Боэцийдің жазбаларынан туындады. Бұл ғарыштық қағидалар Құдайдан шыққан және терең діни және рухани мәнге ие болды деп есептелді.
Барокко музыкасы классикалық музыка канонының негізгі бөлігін құрайды, олар кеңінен зерттеледі, орындалады және тыңдалады. Ол Клаудио Монтеверди, Антонио Вивальди, Джордж Фридрих Гендель және Иоганн Себастьян Бах сияқты композиторлармен байланысты. Барокко кезеңінде диатоникалық тонализм дамыды. Осы кезеңде композиторлар мен орындаушылар неғұрлым күрделі музыкалық ою -өрнектерді қолданды; музыкалық нотаға өзгерістер енгізіп, аспаптық ойнаудың жаңа әдістерін жасады. Барокко музыкасы аспаптық орындау көлемін, диапазоны мен күрделілігін кеңейтті, сонымен қатар операны музыкалық жанр ретінде орнатты. Осы дәуірдегі көптеген музыкалық терминдер мен ұғымдар бүгінгі күнге дейін қолданылуда.
Достарыңызбен бөлісу: |