Графиктік бейнелерді берудің екі тәсілін атаңдар растрлық, векторлық



Дата29.12.2023
өлшемі127 Kb.
#144958
Байланысты:
комп графика


Графиктік бейнелерді берудің екі тәсілін атаңдар
растрлық, векторлық
файлдық, жиындық
торлық, өрістік
командалық, кестелік
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті сипаттаудың әдістерін атаңдар?
аддитивті және субтрактивті түстер жүйесі
дифференциалды түстер жүйесі
әртүрлі түстер жүйесі
бөлінген түстер жүйесі
барлық нұсқасы дұрыс


Компьютерлік графика дегеніміз әртүрлі бейнелерді
компьютердің аппараттық және программалық құралдары көмегімен құру
компьютердің тек программалық құралдар көмегімен құру
компьютердің тек аппараттық құралдар көмегімен құру
қолданбалы программалар көмегімен құру
барлық нұсқасы дұрыс


Растр немесе растрлық массив дегеніміз
торланған өріс – канведе орналасқан биттер жиынтығы
штрихталған өріс – канведе орналасқан биттер жиынтығы
торланған өріс – канведе бейнені сызықтар арқылы салу
векторлық бейнелерді салу
барлық нұсқасы дұрыс


Программалы-аппараттық есептеу көмегімен бейнелерді салу және өңдеу әдістерін информатиканың қай облысы зерттейді?
компьютерлік графика
графикалық редактор
инженерлі графика
үшөлшемді графика
барлық нұсқасы дұрыс


Растрлық бейнелеудің негізгі элементі
пиксел
сызық
дөңгелек
кесінділер
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық бейнелеудің негізгі элементі
сызық
пиксел
дөңгелек
қисықтар
барлық нұсқасы дұрыс


Фрактальды бейнелеудің негізгі элементі
математикалық формулалар
пиксел
сызық
қисықтар
барлық нұсқасы дұрыс


Бит күйін нені беру үшін қолдануға болады
қара және ақ түсті беру үшін
тек ақ түсті беру үшін
қызыл түсті беру үшін
бейнелерді сақтау үшін
барлық нұсқасы дұрыс


Растрлық бейнелеудің әрбір пикселінің түсі -
бит комбинациясы көмегімен сақталады
бірлік күйлер комбинациясымен сақталады
нолдік күйлер комбинациясымен сақталады
бір нүкте түрінде сақталады
барлық нұсқасы дұрыс


Түстің тереңдігі немесе биттік тереңдік, ол
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын бит саны
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын түстер саны
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын элементтер саны
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын сызықтар саны
барлық нұсқасы дұрыс


Растрлық бейнелеудің қарапайым типі екі мүмкін болатын түсі бар пикселден тұрады
қара және ақ
қызыл және сұры
қара және қоңыр
ақ және сары
барлық нұсқасы дұрыс


Растрлық бейнелеудің қарапайым типі екі мүмкін болатын түсі бар пикселден тұрады – ақ және қара. Мұндай типті пикселдерді сақтау үшін компьютер жадысында
1 бит қажет
2 бит қажет
10 бит қажет
3 бит қажет
барлық нұсқасы дұрыс


Растрлық графиканың кемшілігі
әрбір бейнені сақтау үшін жадыдан көп орын қажет етеді
әрбір бейнені сақтау үшін жадыдан аз орын қажет етеді
бейнелерді сипаттау үшін математикалық формулалардың қолданылуы
мәліметтерді тез өңдеудің қажеттігі
барлық нұсқасы дұрыс


Бейненің сипатын сызық және фигуралар түрінде анықтау
векторлық графика
растрлық графика
демонстациялық графика
иллюстративті графика
барлық нұсқасы дұрыс


Қайсы түсініктер компьютерлік графикаға байланысты айтылады?
композиция, өлшем, симметрия, пропорция, ритм, гармония, перспектива
композиция, процерура, симметрия, жүйе, ритм, гармония, перспектива
функция, өлшем, симметрия, ритм, кітапхана, перспектива
композиция, өлшем, граф, пропорция, ритм, гармония, цикл
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық графикада обьектіні сипаттау үшін
компьютерлік командалар және математикалық формулалар комбинациясы қолданылады
тек дифференциалдық теңдеулер қолданылады
растрлық массив қолданылады
файлдық командалар қолданылады
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық графиканың негізгі жетістігі
обьектіні сипаттау қарапайым және жадыдан аз орын алады
әрбір бейнені сақтау үшін жадыдан көп орын қажет етеді
кез келген бейнені оны құратын примитивтердің ақырғы санына бөлу
мәліметтерді тез өңдеудің қажеттігі
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық графиканың негізгі жетістігі
обьектіні сипаттау қарапайым және жадыдан аз орын алады
әрбір бейнені сақтау үшін жадыдан көп орын қажет етеді
кез келген бейнені оны құратын примитивтердің ақырғы санына бөлу
мәліметтерді тез өңдеудің қажеттігі
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық және растрлық бейнеленудің бір- біріне түрленуі
басқа форматқа графиктік файлдың конвертациялануы
векторлы сипатталудан векторлыққа түрленуі
растрлы сипатталудан растрлыққа түрленуі
растрлық сипатталудан векторлыққа түрленуі
барлық нұсқасы дұрыс


Векторлық бейнелеуден растрлық бейнелеуге түрлендіру
қарапайым орындалады
өте күрделі орындалады
орындау мүмкін емес
күрделі орындалады
барлық нұсқасы дұрыс


Графиканың рұқсат етілген мүмкіндігі дегеніміз -
берілген облыстағы элементтер саны
облыс сыртындағы нүктелер саны
штрихталған облысты айтамыз
бір метрге келетін нүктелер саны
барлық нұсқасы дұрыс


Графиктік бейнелеудің рұқсат етілген мүмкіндігі немен өлшенеді?
дюймге келетін пикселдер санымен
бір сантиметрге келетін нүктелер санымен
бір метрге келетін нүктелер санымен
бір дециметрге келетін нүктелер санымен
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті сипаттаудың неше тәсілі бар?
2
3
4
5
6


Түсті сипаттаудың әдістерін атаңдар?
аддитивті және субтрактивті түстер жүйесі
дифференциалды түстер жүйесі
бөлінген түстер жүйесі
әртүрлі түстер жүйесі
барлық нұсқасы дұрыс


Аддитивті түс
жарықтың әртүсті сәулелерін біріктіргеннен пайда болады
жарықтың әртүсті сәулелерін бөлгеннен пайда болады
жарықтың біртүсті сәулелерін біріктіргеннен пайда болады
жарықтың біртүсті сәулелерін бөлгеннен пайда болады
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті сипаттаудың аддитивті түстер жүйесінде неше негізгі түстер қолданылады?
3
4
5
6
2


Түсті сипаттаудың аддитивті түстер жүйесінде қандай негізгі түстер қолданылады?
қызыл, жасыл, көк
қызыл, сары, күлгін
жасыл, ақ , сары
көк, күлгін, қара
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті сипаттаудың аддитивті түстер жүйесінде қызыл, жасыл, көк негізгі түстердің болмауы жүйеде қандай түсті береді?
қара
ақ
қызыл
көк
сары


Түсті сипаттаудың субтрактивті түстер жүйесінде
қандай да бір түс жарықтың ортақ сәулесінен басқа түсті алып тастау арқылы алынады
жарықтың әртүсті сәулелерін біріктіргеннен пайда болады
жарықтың әртүсті сәулелерін бөлгеннен пайда болады
жарықтың біртүсті сәулелерін біріктіргеннен пайда болады
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті сипаттаудың субтрактивті түстер жүйесінде, барлық түстердің болмау нәтижесінде
ақ түс алынады
қара түс алынады
қызыл түс алынады
сары түс алынады
көк түс алынады


Түсті сипаттаудың субтрактивті түстер жүйесінде, барлық түстердің болуы нәтижесінде
қара түс алынады
ақ түс алынады
қызыл түс алынады
сары түс алынады
көк түс алынады


Түсті сипаттаудың субтрактивті түстер жүйесіндегі негізгі түстер
көгілдір, күлгін, сары
қызыл, сары, күлгін
жасыл, ақ , сары
көк, күлгін, қара
көк, қара, сары


Түсті сипаттау барысында қолданылатын түстің моделдерін көрсет:
RGB, CMY, CMYK, HSB
JPG, RGB, CMY
GIV, CMY, HSB
RGB, JPEG, HLS
барлық нұсқасы дұрыс


«Таза» спектрлі түстер комбинациясына қандай түстер кіреді?
қызыл, жасыл, көк
жасыл, көк, сары
қызыл, көк, қара
қызыл, жасыл, ақ
көк, ақ, қара


Компьютер экранында берілген бейнені баспаға шығару үшін
түстің субтрактивті жүйесі қажет (CMY, CMYК)
түстің аддитивті жүйесі қажет (RGB)
түстің температурасы қажет
түстің қуаттылығы қажет
барлық нұсқасы дұрыс


RGB моделі
тек компьютер экраны үшін қолданылады
баспа құрылғысы үшін қолданылады
түстің температурасын беру үшін қолданылады
түстің қарқындылығын беру үшін қолданылады
барлық нұсқасы дұрыс


Түстер мен олардың өлшенуін зерттейтін ғылым қалай аталады?
колорометрия
компьютерлік графика
геометрия
метаметрия
барлық нұсқасы дұрыс


Монитор экранында түстер туралы ақпаратты бейнелеу үшін қолданылатын кодтау әдісі қандай түсінікпен анықталады?
түстің қанықтылығы
түстің температурасы
түстің қуаттылығы
түстің мүмкіндігі
барлық нұсқасы дұрыс


Монитор экранында түстер туралы ақпаратты бейнелеу үшін қолданылатын кодтау әдісі қандай түсінікпен анықталады?
түстің жарықтылығы
түстің температурасы
түстің қуаттылығы
түстің мүмкіндігі
барлық нұсқасы дұрыс


Монитор экранында түстер туралы ақпаратты бейнелеу үшін қолданылатын кодтау әдісі қандай түсінікпен анықталады?
түстің тоны
түстің температурасы
түстің қуаттылығы
түстің мүмкіндігі
барлық нұсқасы дұрыс


Түсті кодтаудың басқа да жүйелерін атаңдар?
түсті тон, ашықтық, қанықтылық түрінде беру
түсті ашықтық, жинақтылық түрінде беру
түсті тон, қуаттылық, қанықтылық түрінде беру
түсті бит, нүктелер түрінде беру
барлық нұсқасы дұрыс


Динамикалық обьектілерді бейнелеу технологиясында үш негізгі тәсілді қолданады
сурет салу-өшіру, кадрді ауыстыру, динамикалық бейне
аддитивті және субтрактивті түстер жүйесі, динамикалық бейне
кездейсоқ, детерминирленген, үзіліссіз
кездейсоқ, детерминирленген, дискретті
барлық нұсқасы дұрыс


Экранда бейнені салу барысында нүкте координатасы
экранның сол жақ жоғарғы бұрышынан анықталады
экранның оң жақ жоғарғы бұрышынан анықталады
экранның оң жақ төменгі бұрышынан анықталады
экранның сол жақ төменгі бұрышынан анықталады
барлық нұсқасы дұрыс


Қайсы түсініктер компьютерлік графикаға байланысты айтылады?
композиция, өлшем, симметрия, пропорция, ритм, гармония, перспектива
композиция, процерура, симметрия, жүйе, ритм, гармония, перспектива
композиция, өлшем, граф, пропорция, ритм, гармония, цикл
функция, өлшем, симметрия, ритм, кітапхана, перспектива
барлық нұсқасы дұрыс


Интернетте бейнені сақтауға арналған формат
PNG
EPS
JPG
WRT
JPEG


Windows операциялық жүйесінде векторлық бейнені сақтауға арналған формат
WMF
TIFF
PNG
JPEG
GIF


Windows операциялық жүйесінде растрлық бейнені сақтауға арналған формат
BMP
PNG
TIFF
JPEG
GIF


Жоғары сапалы растрлық бейнені сақтауға арналған формат
TIFF
PDF
PNG
WMF
DMA


Графикалық обьектінің түсін анықтайтын процедура
Color()
Setcolor()
SetBkcolor()
Bgcolor()
Jpegcolor()


Вектор генераторының маңызы -
бейненің екі нүктесін түзу кесіндімен жалғау
эллипс салу
шеңберді бояу
шеңбер салу
үшбұрыш салу


Векторды генерациялаудың алгоритмін атаңдар?
Брезенхем алгоритмі
Эйлер алгоритмі
Рекурсивті алгоритм
Бейлер алгоритмі
Шеннон алгоритмі


HSB моделі -
тон, қанықтылық, ашықтық дегенді білдіреді
тон, қанықтылық, жарықтық дегенді білдіреді
тон, температура, диапазон дегенді білдіреді
деңгей, тон, түс дегенді білдіреді
барлық нұсқасы дұрыс


HLS моделі -
тон, қанықтылық, жарықтық дегенді білдіреді
тон, қанықтылық, ашықтық дегенді білдіреді
тон, температура, диапазон дегенді білдіреді
деңгей, тон, түс дегенді білдіреді
барлық нұсқасы дұрыс


CorelDRAW --
векторлық графиктік редактор
растрлық графиктік редактор
фракталдық графиктік редактор
текстік редактор
барлық нұсқасы дұрыс


CorelDRAW –да үш нүкте бойынша эллипс салу
3Point Ellips
Ellips
Trim
Poligon
барлық нұсқасы дұрыс


CorelDRAW – да обьект
векторлы, растрлы немесе тексті болады
тек векторлы болады
тек растрлы болады
тек тексті түрде болады
барлық нұсқасы дұрыс


CorelDRAW-да бейне
қисықтар жиынтығы ретінде қарастырылады
эллипстер жиынтығы ретінде қарастырылады
шеңберлер жиынтығы ретінде қарастырылады
беттер жиынтығы ретінде қарастырылады
барлық нұсқасы дұрыс


Тонның қарқындылығын неше деңгейге бөлеміз?
256
264
16
64
32


HSB, HLS моделдері
негізгі түстердің қасиеттерін өзгертуге негізделген
негізгі түстерді араластыруға негізделген
ақ пен қара түстердің қасиеттерін өзгертуге негізделген
сары мен қызыл түстердің қасиеттерін өзгертуге негізделген
барлық нұсқасы дұрыс


Бейнені құру тәсілі бойынша компьютерлік графика үшке бөлінеді. Қандай?
растрлық, векторлық, фрактальды
растрлық, текстік, фрактальды
тектік, графиктік, фрактальды
растрлық, текстік, графиктік
барлық нұсқасы дұрыс


Жарық ағынының физикалық сипаттамасы немен анықталады?
қуаттылық, ашықтық, жарықтылықпен
тон, түс, ашықтықпен
қарқындылық, тон, температурамен
қуаттылық, деңгейлік, диапазонмен
барлық нұсқасы дұрыс


Монитор экранында бейненің дәл түсін қайтадан өндіру үшін қандай түсінік қолданылады?
түс температурасы
түс қуаты
түс диапазоны
түс ашықтығы
барлық нұсқасы дұрыс


CorelDRAW –да фигуралы тексті беру
Artistic Text
Paragraph Text
Rectangle
Poligon
барлық нұсқасы дұрыс


Тұйық құрама жолдарды бөлмей обьектінің бөліктерін алып тастауға арналған құрал
Eraser
Knife
Trim
Intersect
Feer


Барлық обьектілерді сақтай отырып, қиылыстыру операциясын жүргізетін құрал
Intersect
Knife
Trim
Eraser
Feer


Бөлінген обьектілерді кесіп алу құралы
Knife
Trim
Intersect
Eraser
Feer


CorelDRAW –да обьектіні таңдау үшін
Pick
Shape
Poligon
Break Apart
Feer


Обьектіні қандай команда көмегімен топтастыруға болады
Arrange/Group
Arrange/Lock Object
Arrange/Ungroup
Edit/Duplicate.
Ungroup/Duplicate


CorelDRAW –да терезелерді каскад бойынша орналастыру қай команда көмегімен жүзеге асады?
Cascade
Tile Vertically
Tile Horizontally
Arrange Icons
Arrange Group


CorelDRAW –да обьектіні бөліктерге бөлу, кесу
Knife
Poligon
Shape
Eraser
Feer


Брезенхем алгоритмінде түзудің бұрыштық коэффициенті < 1/2 болса, онда
нүктені (1,0) позициясына қоямыз
нүктені (0,0) позициясына қоямыз
нүктені (1,1) позициясына қоямыз
нүктені (1,3) позициясына қоямыз
нүктені (1,2) позициясына қоямыз


Брезенхем алгоритмінде түзудің бұрыштық коэффициенті > 1/2 болса, онда
нүктені (1,1) позициясына қоямыз
нүктені (0,0) позициясына қоямыз
нүктені (1,0) позициясына қоямыз
нүктені (2,0) позициясына қоямыз
нүктені (1,3) позициясына қоямыз


Шеңберді генерациялаудың ең қарапайым және тиімді алгоритмін
Брезенхем ұсынды
Безье ұсынды
Мичнер ұсынды
Лагранж ұсынды
барлық нұсқасы дұрыс


Жарық ағынының физикалық сипаттамасы немен анықталады?
қуаттылық, ашықтық, жарықтылықпен
тон, түс, ашықтықпен
қарқындылық, тон, температурамен
қуаттылық, деңгейлік, диапазонмен
барлық нұсқасы дұрыс


Экранның кез келген жеріне обьектіні орналастыратын функция
Place()
Show()
Erase()
Resize()
Feer()


Экранда обьектіні бейнелейтін функция
Show()
Erase()
Resize()
Color()
Feer()


Экраннан обьектіні өшіріп тастауға мүмкіндік беретін функция
Erase()
Resize()
Color()
Place()
Feer()


Растрлық бейнелеудің әрбір пикселінің түсі -
бит комбинациясы көмегімен сақталады
бірлік күйлер комбинациясымен сақталады
нолдік күйлер комбинациясымен сақталады
бір нүкте түрінде сақталады
барлық нұсқасы дұрыс


Түстің тереңдігі немесе биттік тереңдік, ол
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын бит саны
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын түстер саны
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын элементтер саны
барлық нұсқасы дұрыс
әрбір пиксел туралы мәліметті сақтау үшін компьютермен қолданылатын сызықтар саны


Обьект өлшемін өзгертуге мүмкіндік беретін функция
Resize()
Color()
Place()
Show()
Feer()


Обьектінің түсін өзгертуге мүмкіндік беретін функция
Color()
Place()
Show()
Erase()
Feer()


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет