Хаттама № 2011 ж. Кафедра меңгерушісі: Темиргалиев К. А ф кгму 4/3-04/02 ип №06 умс при Казгма от 14июня 2007



бет1/5
Дата05.05.2023
өлшемі0,92 Mb.
#90077
  1   2   3   4   5

Хаттама №_____ «_____»__________2011 ж. Кафедра меңгерушісі:Темиргалиев К.А

Ф КГМУ 4/3-04/02 ИП №06 УМС при КазГМА от 14июня 2007

  • Қарағанды Мемлекеттік Медицина Университеті
  • Қазақстан тарихы және әлеуметтік – саяси пәндер кафедрасы
  • Д Ә Р І С
  • Тақырыбы: «Дін философиясы»
  • Мамандығы: «5В130100 – Жалпы Медицина»
  • Пән: «Философия»
  • Курс: 2
  • Уақыт (ұзақтығы) : 1сағат (50 минут)
  • Қарағанды – 2011 ж.
  • Аға оқытушы:Нұрмаханова Н.Ж

Тақырыбы: «Дін философиясы»

  • Тақырыбы: «Дін философиясы»
  •  
  • Мақсаты: Студенттерді дін философиясы предметінің шекараларымен діннің пайда болуының мәдени-әлуметтік алғышарттарының және тұғырнамаларымен, діннің адамгершілік мазмұнымен таныстыру. Сондай-ақ киелі нәрселер мен іс-әрекеттер туралы мағлұматтар беру.
  •  
  • Дәріс жоспары:
    • Дін философиясы предметінің шекаралары. Дін философиясы және дінтану. Дін философиясы және теология.
    • Діннің пайда болуының мәдени-әлеуметтік алғышарттары. Діннің пайда болуының тұғырнамалары.
    • Атеизм мен дінге қарсы болушылық.
    • Діншілдіктің конфессионалдық формасы.
  •  
  • Діни дәстүрлер ерте заманнан бастап, бүгінгі заманға дейін әрбір халықтардың рухани өміріне үлкен әсерін тигізуде. Сол себептен діннің негізін білу үшін азамат осы кезге дейін іздеуде.
  • Дінді философиялық анықтау әрбір тұрғыда болды. Оның себебі, біріншіден «анықтау» методы мен принциптеріне байланысты. Екіншіден идеалистік және материалистік тұрғыдан анықтау.
  • Философтардың идеалистік топтары (олар да әрбір салаларға бөлініп кетеді) дінді адамның сапалық түсінігі ретінде, туа туғаннан берілетін сезім ретінде, оның керектілігін және мәңгілігін дәлелдейді.
  • И.Кант (1724-1804):
  • Ол Құдайдың барлығын дәлелдейтін теологиялық көзқарастарды санай отырып, Құдайдың болмысын моральдік принциптерімен теңейді.
  • И.Кант өзінің «Кіршіксіз таза парасат шеңберіндегі дін» деген еңбегінде танымның трансцендентті нәрсенің (о дүниеліктің) қарама-қайшылығын сезімінен басталуға тиіс екенін көрсете келіп, жалпы алғанда, философияның қарама-қайшылығын ашып берді, ал трансцендентті нәрселерге ол құдайлар және адамның трансцендентальды (осы дүниенің) ерекшелігі туралы түсініктерді жатқызды.
  • құдай құбылыс ретінде белгі бермегендіктен, оның бар екенін дәлелдеу де, теріске шығару да мүмкін емес деді. Құдай туралы мәселе – діннің ісі деді. Біз құдайдың барлығын дәлелдей алмаймыз, бірақ моральдік принциптер, өнегелілік сезімдер, құдайдың барлығын дәлелдеуге даяр тұрады.
  • Кант былай деді:


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет