Хаттама №_____ «_____»__________2011 ж. Кафедра меңгерушісі:Темиргалиев К.А
Ф КГМУ 4/3-04/02 ИП №06 УМС при КазГМА от 14июня 2007
Қарағанды Мемлекеттік Медицина Университеті
Қазақстан тарихы және әлеуметтік – саяси пәндер кафедрасы
Д Ә Р І С
Тақырыбы: «Дін философиясы»
Мамандығы: «5В130100 – Жалпы Медицина»
Пән: «Философия»
Курс: 2
Уақыт (ұзақтығы) : 1сағат (50 минут)
Қарағанды – 2011 ж.
Аға оқытушы:Нұрмаханова Н.Ж
Тақырыбы: «Дін философиясы»
Тақырыбы: «Дін философиясы»
Мақсаты: Студенттерді дін философиясы предметінің шекараларымен діннің пайда болуының мәдени-әлуметтік алғышарттарының және тұғырнамаларымен, діннің адамгершілік мазмұнымен таныстыру. Сондай-ақ киелі нәрселер мен іс-әрекеттер туралы мағлұматтар беру.
Дәріс жоспары:
Дін философиясы предметінің шекаралары. Дін философиясы және дінтану. Дін философиясы және теология.
Діннің пайда болуының мәдени-әлеуметтік алғышарттары. Діннің пайда болуының тұғырнамалары.
Атеизм мен дінге қарсы болушылық.
Діншілдіктің конфессионалдық формасы.
Діни дәстүрлер ерте заманнан бастап, бүгінгі заманға дейін әрбір халықтардың рухани өміріне үлкен әсерін тигізуде. Сол себептен діннің негізін білу үшін азамат осы кезге дейін іздеуде.
Дінді философиялық анықтау әрбір тұрғыда болды. Оның себебі, біріншіден «анықтау» методы мен принциптеріне байланысты. Екіншіден идеалистік және материалистік тұрғыдан анықтау.
Философтардың идеалистік топтары (олар да әрбір салаларға бөлініп кетеді) дінді адамның сапалық түсінігі ретінде, туа туғаннан берілетін сезім ретінде, оның керектілігін және мәңгілігін дәлелдейді.
И.Кант (1724-1804):
Ол Құдайдың барлығын дәлелдейтін теологиялық көзқарастарды санай отырып, Құдайдың болмысын моральдік принциптерімен теңейді.
И.Кант өзінің «Кіршіксіз таза парасат шеңберіндегі дін» деген еңбегінде танымның трансцендентті нәрсенің (о дүниеліктің) қарама-қайшылығын сезімінен басталуға тиіс екенін көрсете келіп, жалпы алғанда, философияның қарама-қайшылығын ашып берді, ал трансцендентті нәрселерге ол құдайлар және адамның трансцендентальды (осы дүниенің) ерекшелігі туралы түсініктерді жатқызды.
құдай құбылыс ретінде белгі бермегендіктен, оның бар екенін дәлелдеу де, теріске шығару да мүмкін емес деді. Құдай туралы мәселе – діннің ісі деді. Біз құдайдың барлығын дәлелдей алмаймыз, бірақ моральдік принциптер, өнегелілік сезімдер, құдайдың барлығын дәлелдеуге даяр тұрады.