Жаратылыстану жоғары мектебі 6В01502 – «Математика - информатика»
мамандығының 2 курс МИҚс231 топ студенті
Игембаева Ақмаралдың
«Scratch бағдарламау тілінде анимациялар мен ойындар жасау және қолдану әдістемесі» тақырыбы бойынша орындалған дипломдық жұмысына
ПІКІР
Компьютерлік бағдарламаларды білу қазіргі қоғамдағы сауаттылықтың маңызды бөлігі болып табылады. Адамдар Scratch-та бағдарламалауды үйренгенде, олар проблемаларды шешудің, жобаларды әзірлеудің және идеяларды хабарлаудың маңызды стратегияларын біледі. Scratch 8 жастан 16 жасқа дейінгі балаларға арналған, бірақ оны барлық жастағы адамдар қолданады. Миллиондаған адамдар Scratch жобаларын әртүрлі жағдайларда — үйде, мектептерде, мұражайларда, кітапханаларда жасайды. Scratch көмегімен сіз өзіңіздің интерактивті әңгімелеріңізді, ойындарыңызды және анимацияларыңызды бағдарламалай аласыз және өз туындыларыңызды басқа интернет-қауымдастықтармен бөлісе аласыз. Scratch жастарға шығармашылық ойлауды үйренуге, жүйелі негіздеме беруге және бірлесіп жұмыс істеуге көмектеседі.
Scratch-бұл балаларға өздерінің анимациялық және интерактивті әңгімелерін, презентацияларын, модельдерін, ойындарын және басқа да туындыларын жасауға мүмкіндік беретін жаңа бағдарламалау ортасы. Бұл жұмыстарды интернетте біртіндеп қалыптасатын халықаралық ортада алмасуға болады.
Scratch Лого және Лего тілдерінің дәстүрлеріне негізделген. Мүмкін, Ресейдегі барлық адамдар логотиптің тілін және оның агент-орындаушысы тасбақаны білмейді, бірақ Lego дизайнерлері бәрін біледі. Scratch ортасында Лего кірпіштерінің метафорасы қолданылады, оның ішінде ең кішкентай балалар да қарапайым құрылымдарды жинай алады. Бірақ, бастаған шағын болады, әрі қарай дамытып, кеңейтіп, өз құру білігі мен да бағдарламалауға. Scratch 8-16 жас аралығындағы жасөспірімдер оны өз бетінше қолдануы үшін арнайы жасалған. Бұл жаңа технологиялық орта оларға компьютерлік шығармашылықта өз ойын білдіруге мүмкіндік береді.
Scratch мектеп оқушыларына бағдарламалауды үйрету үшін жаңа оқу ортасы ретінде жасалды. Scratch-да сіз фильмдер жасай аласыз, әртүрлі нысандармен ойнай аласыз, олардың көрінісін өзгерте аласыз, оларды экранда жылжыта аласыз, нысандар арасындағы өзара әрекеттесу формаларын орната аласыз. Бұл объектіге бағытталған орта, онда бағдарлама блоктары Лего конструкторлары түрлі-түсті кірпіштерден жиналғандай, командалардың түрлі-түсті кірпіштерінен жиналады.
Дипломдық жұмыс кіріспеден, екі бөлімнен, қорытындыдан және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.
Зерттеу жұмыстың бірінші бөлімінде Scratch интерфейсі және ондағы жұмыс негіздері, бағдарламалау ортасының командаларын үйрену көрсетілген.
Зерттеу жұмыстың екінші бөлімінде жобаның іске асырылуы, SCRATCH бағдарламалау ортасында анимация, Скретч бағдарламасында мини-ойынды бағдарламалау баяндалған.
Scratch форматында жасалған ойын мектептегі сабақтарда қолданылады, оны мұғалімдер , ата-аналар scratch бағдарламалауының тегін ортасын зерттеу үшін дидактикалық материал ретінде қолдана алады, сонымен қатар мейірімділік пен қамқорлықты тәрбиелеуге қызмет етеді.
Жоғарыдағы пікірлерді қорыта келе, Игембаева Ақмаралдың «Scratch бағдарламау тілінде анимациялар мен ойындар жасау және қолдану әдістемесі» тақырыбына жазған дипломдық жұмыс қойылатын талаптарға сай орындалған және оны қорғауға ұсынуға болады.
Талдықорған жоғары политехникалық
Колледжінің директоры, ф.-м.,ғ.к. Е.Б.Мұқажанов
Достарыңызбен бөлісу: |