Мадениеттану жјне психология
1
«Культура» термині ќай тілден алынєан:
Латын
Грек
Орыс
Неміс
Француз
Мјдениеттанудыѕ теориялыќ негізі:
Мјдениет философиясы
Тарихи материализм
Философия
Тарихфилософиясы
Ќоєамтану
Типология ўєымы ќай тілден енген:
Грек
Латын
Француз
Орыс.
Неміс
Мјдениет ќалыптастырєан ќўндылыќтар жїйесі тарихи ќандай реттілікпен дамыды:
Мифология, дін, философия, єылым
Дін, мифология, философия, єылым
Философия, дін, мифология, єылым.
Єылым, философия, дін, мифология.
Дін, єылым, философия, мифология.
Мјдениеттіѕфункционалдыќ теориясыныѕ авторы кім?
Б. Малиновский
З.Фрейд
А.Тойнби
Н.Данилевский
К.Маркс
И.Хейзинга мјдениеттіѕ пайда болуын немен байланыстырады?
Ойынмен
Сўќбатпен
Дінмен
Ќўмарлыќпен
Еѕбекпен
Мјдениетті этикамен тыєыз байланыстыра ќарастырєан кім?
М.Бахтин
А.Швейцер
М.Фуко
Ортега-и-Гассет.
«Мјдениет жјне этика» еѕбегініѕ авторыкім?
А.Швейцер
Л.Толстой
А.Сахаров
М.-А.Кинг
И. Кант
Материалдыќ мјдениет, ол:
Тўрмыстыќзаттар, киім -кешек
Адамгершілік, аєартушылыќ
Философия, эстетика, ќўќыќ
Јдебиет, мифология, дін
Јѕгіме, ертегі
Ќандай да болмасын негіздемелеріне, белгілеріне ќарай мјдениеттер топтандырылуы ќалай аталынады:
Мјдениет типологиясы.
Мјдениет философиясы
Мјдениет тарихы
Мјдениет теориясы
Мјдениет антропологиясы
Мјдениеттану жеке єылым ретінде ќай єылымнан бґлінді?
Философия
Тарих
Этнография
Јлеуметтану
Саясаттану
Ќандай мјдени ќўндылыќтар ўлттар мјдениеттерініѕ ерекшіліктерін кґрсетеді:
Ўлттыќ
Жалпы адамзаттыќ
Шектелген топтыќ
Отбасылыќ
Жеке тўлєалыќ
Еуропадаєы ортаєасырлыќ мјдениетте дїниетанымныѕ ќай тїрі їстем болды?
Дін
Ґнер
Философия
Ќўќыќ
Баєа жетпес ўлттыќ байлыќ, ол:
Тіл
Білім
Достыќ ќатынас
тјрбие жўмыс
Єылым
Еѕ алєашќы суретшілер кімдер?
Алєашќы ќауым адамдары
Гректер
Римдіктер
Арийліктер
Саќтар
Архаикалыќ мјдениет деп нені айтады?
Алєашќы ќауымдаєы мјдениет
Ќайта ґрлеу дјуірі мјдениеті
Ортаєасырлар мјдениеті
Келешек мјдениеті
Аєартушылыќ мјдениет
Идеографиялыќ жазба ґнері дегеніміз:
Дыбыс арќылы жеткізу
Айєай жјне жылау арќылы
Сурет тїрінде жеткізу
Жеке дыбыс емес, жалпы сґз бен фразаєа сјйкес јртїрлі белгілірді ќолдану
Ќолдыѕ ќимыл-ќозєалысы арќылы жеткізу
Мјдениеттану ќандай єылымдардыѕ ќўрамына жатады?
Гуманитарлыќ єылымдар
Саяси єылымдар
Жаратылыстау єылымдары
Тарихи єылымдар
Јлеуметтік єылымдар
Ќазаќ аѕыздарыныѕ желісі бойынша «Мјѕгілік ґмірді» іздегенкім:
Ќорќыт
Асанќайєы
Алпамыс
Ќобыланды
Ер Сайын
Бір тілде сґйлейтін, шыєу тегі, салты, тўрмысы ортаќ адамдар тобы ќалай аталады:
Этнос
Социум
Ќауым
Класс
Ўжым
Жазбаша мјдениет тўѕєыш ќай ґркениетте пайда болды?
Шумер жјне Египет
Антикалыќ мјдениет
Египет
Їнді мен Ќытайда
Римде
.Мјдениеттіѕ ќўрамдас бґліктері:
Материалдыќ жјне рухани
Тјрбиелік жјне білім
Дін, ґнер, ќўќыќ
Ўжымдыќ жјне жеке
Этикалыќ жјне эстетикалыќ
. Ќандай мјдениет ўєымы мінез ґлшеміне байланысты айтылєан, ол:
Этика
Эстетика
Ґнер
Білім
Єылым
Аќпараттарды саќтауєа жататын символикалыќ жјне заттай ќўралдар:
Мјтін, кітап, ескерткіш, сјулет ґнері
Ауызша сјлемдеме, тїсінік, канон
Уаќиєаєа байланысты хабар
Мереке, даталы кїндер, торќалы той
Салт, дјстїр
. Алєашќы тарихи-мјдени їлгілердіѕ біреуін атаѕыз?
Миф
Јѕгіме
Ертегі
Жазбалар
Маќал-мјтелдер
. «Белдеулік уаќыт» ілімін кім дамытты?
К. Ясперс
А. Тойнби
Д. Вико
Н. Бердяев
О. Шпенглер
.Ќандай тілдер жасанды тілге жатады:
Баєдарлама жјне машина тілі
Ўлтаралыќ ќарым-ќатынас тілдері
Єылым жјне техника тілі
Ўлттыќ тілдер
Мемлекеттік тіл
. Мјдениетті саќтау тјсілі, ол:
Дјстїр
Аќпарат
Жаѕалыќ ашу
Адамгершілік
Компьютерлендіру
. Адамныѕ - јлеуметтік – мјдени тўлєа ретінде ќалыптасуы жјне даму процесі ќалай аталады:
Антропосоциогенез
Антропоморфизм
Антропопатизм
Аккультурация
Антропоцентризм
.Тїрлі анти-јлеуметтік жастар аєымын белгілейтін термин осылай аталады:
Контрмјдениет
Элитаралыќ мјдениет
Бўќаралыќ мјдениет
Концептуалдыќ мјдениет
Этномјдениет
.«Бўќаралыќ» ќоєам жјне «бўќаралыќ» мјдениет концепциясы авторы кім?
Тейер де Шарден
А.Тоффлер
В.Дильтей
Х.Ортега-и-Гассет
К.Ясперс
. Алєашќы ґркениеттер К. Ясперстіѕ пікірі бойынша ќай жерлерде пайда болды?
Ніл, Ќозґзен, Инд, Хуанхе аѕєарлары
Ежелгі Греция, Рим
Орта жјне Орталыќ Азия
Египет пен Шумерде
Їнді мен Ќытайда
. Петроглифтіжазулар, ол:
Жартастаєы суреттер
Ежелгіжазу
Сына жазуы
Иероглиф
Сурет
.Аксиология нені білдіретін ўєым?
Ќўндылыќтар теориясын
Мораль теориясын
Ґмір философисын
Тарихи-мјдени типтертеориясын
Этногенез теориясын
. Еуропалыќ дјстїрде мјдениетке ќарсы ќойылєан ўєым:
Натура
Таєылыќ
Варварлыќ
Ґркениет
Надандыќ
Ежелгі ќытайлыќ жазу тїрі ќалай аталады?
Иероглиф
Алфавит
Пиктограмма
Сына
Петроглиф
Экрандыќ мјдениет ќандай јлеуметтік ќўбылыс негізінде пайда болды?
Єылыми-техникалыќ, аќпараттыќ революция жјне жаѕа экономикалыќ тјртіп
Ґнеркјсіптік революция
Јдебиет, ґнер жјне єылымныѕ ґркендеуі
Бўќаралыќ аќпарат ќўралдарыныѕ сапалыќ ґзгерістері
Єылыми-техникалыќ прогресс
Кґрсетілген ќай батырлыќ эпос ќазаќ халќыныѕ рухани мўрасына жатпайды:
Манас
Алпамыс
Ер Тґстік
Ер Тарєын
Ќобыланды
.«Ренессанс» терминін алєаш ќолданєан:
Джорджо Вазари
Леонардо да Винчи
Микеланджело
Рафаэль Санти
Франческо Петрарка
. Ќазаќ мјдениетініѕ еуразиялыќ бастауы туралы пкірді кім бірінші болып айтты?
Л. Гумилев
Н. Конрад
Ш. Уалиханов
Ј. Марєўлан
Г. Кляшторный
. Алфавит ќай мјдениетте ќалыптасты?
Египет
Шумер
Иран
Финикия
Вавилон
. Ќазаќтыѕ тўѕєыш суретшісі кім?
Ќастеев Ј.
Оразбаева А.
Исмаилова Г.
Ќазаќбаева Г.
Жаќыпбаев М.
. Ќазаќтыѕ тўѕєыш кинорежиссері кім?
Айманов Ш.
Ќожыќов С.
Пўсырманов У.
Јшімов А.
Нўєманов Н.
. Ќазаќстанда алєашќы театр ќай ќалада ашылды?
Ќызылордада
Алматыда
Орынборда
Семейде
Оралда
. Ќазаќстанда алєашќы театр ќай жылы ашылды?
1926 ж.
1934 ж.
1924 ж.
1918 ж.
1931 ж.
. «Цивилизация» ўєымыныѕ бастапќы этимологиялыќ маєынасы:
Азаматтыќ ќоєам
Аќыл-ой негізінде ќўрылєан ќоєам
Мемлекеттік мїде
Ќалалыќ
Мјдениеттік
. Кґне тїріктердіѕ ќандай тотемін сіздер білесіздер?
Ќасќыр
Бўєы
Жылќы
Арыстан
Тїйе
.Мјдениет ќўндылыќтарын жаппай теріске шыєаратын тїсінік:
Нигилизм
Солидаризм
Ренессанс.
Нивилировка.
Догматизм.
Єўндар ќандай этномјдени топќа жатады?
Прототїріктік
Їндіеуропалыќ
Протоалтайлыќ
Ирандыќ
Тїріктік
.Басты ќўндылыќ-адам мен оныѕ аќыл-ойы деген ќаєида ќай кезде жїзеге асты?
Аєартушылыќ єасырында
Ортаєасырларда
Ќайта жаѕєыру дјуірінде
Реформация дјуірінде
Антика дјуірінде
Ќазаќстанда Кеѕес Одаєы кезінде пайда болєан ґнер тїрлері :
Кино, театр, цирк.
Музыка, поэзия
Јдебиет
Ою, ґрнек
Айтыс, кґркемсґз
.Ќазаќстанныѕ кґне тайпалар мјдениеті:
Саќтар, Їйсіндер, Єўндар
Ќаѕлы, Найман, Ќидандар
Ґзбектер, Жалайырлар, Тїркімендер
Ќыпшаќтар, Ногайлар, Хазарлар
Ќалмаќтар, Монєолдар, Жоѕєарлар
.Номадтардыѕ дїниетанымы:
Ќозєалыс жјне соєан байланысты ділдіѕ ќалыптасуы
Кеѕістіктегі їздіксіз ќозєалыс
Шексіздік
Тўраќсыздыќ
Мјѕгілік
.Тјѕірі бўлардыѕ ќўдайы:
Тїркілердіѕ
Мысырлыќтардыѕ
Вавилондыќтардыѕ
Шумерліктердіѕ
Гректердіѕ
. «Орхон-Енисей» жазбалары осы тілде жазылєан:
Тїркі
Ќыпшаќ
Ќазаќ
Соєды
Ќытай
.Ќазаќтардыѕ ата-баба культі осылай аталады:
Аруаќ
Алла
Домалаќ ана
Ўмай
Тјѕірі
Жырау шыєармашылыєыныѕ јйгілі ґкілі.
Бўќар
Асан Ќайєы
Аќан сері
Айтыс
Маќам
Аќындар сайысы осылай аталады:
Айтыс
Кїй
Јн
Сарын
Маќам
. «Жар-жар» - деген:
Їйлену тойыныѕ ґлеѕі
Сауыєу ґлеѕі
Жоќтау
Ґмір мјні туралы монолог-ґлеѕ
Достар туралы ґлеѕ
.Тґле би, Јйтеке би, Ќазыбек би:
Би-шешендер
Айтыс аќыны
Аќындар
Јскер басшылары
Музыканттар
.«Киіз їй» - ол:
Кґшпенділердіѕ микрокосмосы
Аспан јлемініѕ шаєылысуы
Табиєи кїштерден ќорєау
Бјрі дўрыс
Бјрі дўрыс емес
.А.Ќўнанбаев, Ы.Алтынсарин, Ш.Ујлихановтар кімдер?
Ўлы аєартушы - ойшылдар
Атаќты бай саудагерлер
Суретшілер
Аќындар
Ру мен жїздердіѕ басшысы
.Этика мјселелерін арнайы зерттеген ќазаќ ойшылы:
Шјкјрім
А. Ќўнанбаев
С.М.Торайєыров
М.Јуезов
Ы.Алтынсарин
. Ќазаќтыѕ ўлы кїйшісі:
Ќўрманєазы
Н.Тілендиев
Асан ќайєы
М.Ґтемісов
«Ќайырымды ќала» идеясын кімўсынды?
Јл Фараби
М.Ќашќари
М.Х.Дулати
А.Ясауи
Ж.Баласаєўн
. «Ќазаќ хрестоматиясыныѕ» авторы:
Ы.Алтынсарин
О.Сїлейменов
М.Аджи
С.Сейфуллин
М.Јуезов
Кеѕес дјуірі кезінде ќазаќ фольклорын жан-жаќты зерттеген јйгілі єалым:
А. Жўбанов
Г. Потанин
А. Затаевич
Ж. Жабаев
. Кастанье
«Айман - Шолпан»:
Лиро-эпикалыќ поэма
Ўлттыќ эпос
Кґркемдік роман
Јѕгіме
Аталєандардыѕ бјрі
Менталитет ўєымы мјдениеттіѕ ќай деѕгейімен тыєыз байланысты?
Ўлттыќ мјдениет
Суперґркениет
Субмјдениет
Јлемдік мјдениет
Рухани мјдениет
Ґнердіѕ ґте ерте кездегі стилдік тїрі, ол:
синкреттік
мифтік
синтездік
сенімділік
таѕбалыќ
Мўсылман миниатюрасыныѕ ерекшелігі:
Јдеби шыєарма желісібаяндалуы
Исламжайлысауат беруі
Патшалар ґмірініѕ баяндалуы
Мўсылман јйелдерініѕ ґмірініѕ баяндалуы
Киелі адамдар ґмірініѕ баяндалуы
.Неміс философы мен тарихшысы О.Шпенглердіѕ мјдениет туралы еѕбегі ќалай аталады:
«Еуропаныѕ кїйреуі»
«Адамзат тарихы философиясы»
«Мјдениетке риза болмау»
«Адам Феномені»
«Мјдениеттіѕ їш келбеті»
.«Ленинградтыќ ґрендерім!» атты ґлеѕніѕ авторы:
Ж. Жабаев
Ј. Ќашаубаев
В. Затаевич
К. Јзірбаев
Е. Брусиловски
.Ислам діні ґнердіѕ ќандай тїрімен айналасуєа ќатаѕ тиым салады?
Адамды ќўдай бейнесіндебейнелеуге
Жалпыадамдыбейнелеуге
Адам мен жан-жануарлардыбейнелеуге
Жан-жануарлардыбейнелеуге
Барлыќ тіріжандыбейнелеуге
«Жоѕєария очерктері» авторы кім?
Ш. Ујлиханов
А. Ќўнанбаев
А.Байтўрсынов
С.Торайєыров
М. Жўмабаев
«Аз и Я» кітабыныѕ авторы:
О. Сїлейменов
О. Шпенглер
Ж.Ж. Руссо
К. Ясперс
Јл-Фараби
Ќазаќ мјдениетініѕ еуроазиялыќ бастауы туралы бірінші болып айтты:
Л. Гумилев
Н.Конрад
Ш. Ујлиханов
А. Марєўлан
Г. Кляшторный
Ќазаќ ґнерініѕ суырып салма тїрі, ол:
Айтыс
Кїй
Толєау
Жоќтау
Миф
.Саќтардыѕ ќолданбалы ґнері ќай стильді кґрсетеді?
Аѕдыќ
Академиалыќ
Готикалыќ.
Классикалыќ
Арабша
Аристотельден кейінгі «екінші ўстаз» атанєан араб-ислам философияныѕ ґкілі болєан кім?
Јл-Фараби
А.Бируни
Ибн-Сина
А.Яссауи
Ќашкари
Ежелгі Тїркі јдебиетініѕ ескерткіші:
«Ќорќыт ата» кітабы
«Илиада»
«Одиссея»
«Махабхарата»
«Рамаяна»
.Ж. Баласаєўнныѕ шыєармасы?
«Ќўтты білік»
«Диуани хикмет»
«Тарихи рашиди»
«Ќорќыт ата»
«Диуани лўєат ат тїрік»
. М. Ќашќаридыѕ еѕбегін атаѕыз?
«Диуани лўєат ат тїрік»
«Тарих-и-Рашиди»
«Куманикус кодексі»
«Кїлетегін»
«Ќорќыт баба кітабы»
. Ш.Уалиханов жазып алєан тїркі тілдегі эпос:
«Манас»
«Ќорќыт ата»
«Ќобыланды»
«Ќараќалпаќ» дастаны
«Куманикус» кодексі
. Тарихи ескерткіш - Есік Ќорєаны, ќандай мјдени дјуірге тиесілі?
Саќ
Андрондыќ
Єўн
Массагет
Їйсін
Ќазаќстан территориясындасопылыќты жан-жаќты дамытќан єўлама кім?
Ќожа Ахмет Ясауи
Јл-Фараби
Ибн-Сина
Јл-Газали
Ибн-Рушд
. Ќазаќ мјдениетініѕ «архетипіне» не жатады?
Еуразиялыќ дала мјдениеті, тјѕірлік дін жјне тїрік ґркениеті
Ислам діні
Зороастризм
Кґшпенділер мјдениеті
Халыќ ауыз мјдениеті
VI-XII єє тїрік тайпаларыныѕ мјдени дамуына негіз болєан дјстїр:
Ауыз јдебиеті
Жазу-сызу
Єылым
Философия
Дін
«Ќозы кґрпеш-Баян сўлу», «Ќыз Жібек», «Ќобыланды батыр», - жанрдыѕ ќай тїріне жатады?
Эпос
Болєан оќиєа
Дастан
Философиялыќ
Діни
. ХІХ є.Ќазаќстандаєы бастауыш мектептердіѕ ашылуы кімніѕ есімімен байланысты?
Ы.Алтынсарин
Ш.Ќўдайбердиев.
А.Байтўрсынов
А.Ќўнанбаев
М.Јуезов
. Ертедегі ќазаќтардыѕ негізгі діни сенімі, ќўлшылыєы:
Кґк тјѕірі
Жергетабыну
Суєа табыну
Ґсімдіктерге табыну
Шаруашылыќ мјдениет
. Ќазаќ Ўлттыќ Єылым академиясыныѕ бірінші академигі:
Ќ. Сјтбаев
Ј. Марєўлан
А. Жўбанов
С. Мўќанов
Ќ. Жўмалиев
. Номадалыќ ґркениеттердіѕ ґрістеген аймаєы?
Еуразиялыќ дала
Туран
Иран
Ордос
Алтай
.Революцияєа дейінгі ќазаќ халќыныѕ музыка мјдениетін тереѕ зерттеген єалым:
Затаевич А.
Потанин Г.
Кастанье А.
Эйхгорн А.
Рыбаков С.
. М.Јуэзовтіѕ атаќты шыєармасы?
Абай жолы
Аќќан жўлдыз
Їш аныќ
Ќамар сўлу
Кґшпенділер
. ХІІІ є. єашыќтар їлгісі аталатын сјулет ескерткіші:
Айша-Бибі
Ахмет Яссауи
Бабаджа Хатун
Ќарахан
Домалаќ ана
Јлеуметтік жјне мјдени ќўндылыќтарды ўрпаќтан-ўрпаќќа жалєастыру ќалай аталады:
Сабаќтастыќ
Диалектика
Ќозєалыс
Сана
Їйлесімділік
. «Номадизм» ўєымы нені аѕєартады?
Кґшпенділік
Отырыќшылыќ
Жерді ґѕдеуші
Діндарлыќ
Шамандыќ
.Сопылыќ баєытты жан-жаќты дамытќан єўлама кім?
Ќожа Ахмет Яссауи
Јл-Фараби
Ибн-Сина
Јл-Єазали
Ибн-Рушд
. Ўлттыќ мјдени їлгіден хабарсыз адам ќалай аталады?
Мјѕгїрт
Неофит
Нигилист
Маргинал
Пессимист
. Јйгілі халыќаралыќ Ўлы Жібек сауда жолы ќай кезеѕнен јйгілі?
VІІ - Х єє.
ХV єас.
ХVІІ єас.
ХІХ єас.
ХІ - ХІІІ єас.
. Ортаєасырлыќ Тараз мјдениетініѕ гїлденген кезеѕі, ол:
Х-ХПєє.
ХIV-ХVIєє.
ХПє.
IХ-Хєє.
ХV-ХVПєє.
. Ортаєасырлыќ Таразда ерекше дамыєан ґнер тїрлерін ата.
Кґзешілік пен зергерлік
Сјулет пен зергерлік
Жерді ґѕдеу
Жердісуландыру жїйесі
Сауда мен жерді ґѕдеу
.Мјдениеттіѕ ќай тїрі объективтік заѕдар негізінде суреттеу, тїсіндіру, шындыќты болжау ќызметін атќарады:
Єылым
Мифология
Дін
Техника
Мораль
. Ќазаќ совет мјдениетініѕ белгілі ќайраткерлерін атап ґтіѕіз:
Жамбыл, С.Сейфуллин, М.Јуезов
Абай, Жамбыл, Алтынсарин
Шјкјрім, Міржаќып, Д.Нўрпейісова
Ќўрманєазы, Дјулеткерей, М.Јуезов
Ш.Ујлиханов, Абай, Алтынсарин
. Ќазіргі заман ќоєамында жалпылама ќолдануєа арналєан мјдени ќўндылыќтарды сипаттайтын ўєым:
Бўќаралыќ мјдениет
Элитарлыќ мјдениет
Материалдыќ мјдениет
Постмодерн мјдениеті
Субкультура
. Мифология дегенімізне?
Дїниетанымныѕ тарихи типі
Єылым
Дін
Философия
Ґнердіѕ тїрі
.Рјміздегеніміз:
Шартты белгі
Ашылмаєан белгі
Жалпыланєан белгі
Аталєандардыѕ бјрі дўрыс
Жазу
. Салт дјстїр дегеніміз:
Ўрпаќтан ўрпаќќа берілетін ќўнды тјжірибелер, рјсімдер
Ќажеттілік, тілеушілік.
Маќсат, аќиќат, баєыттар.
Идеялар, идеалдар, идеология.
Болжау, аныќтау
.Этикалыќ шыєармалардыѕ романтикалыќ баєытына ќандай эпос жатады:
Ќыз Жібек
Алпамыс
Ќобыланды
Едіге
Ер Тарєын
. Саќтар, скифтер дегеніміз, олар -
Ирантілді тайпалар
Монєол тайпалары
Ќыпшаќ тайпалары
Тїркі тайпалары
Римдіктер
.Этникалыќ жаєынан туыс бірнеше мјдениеттердіѕ бірігіп жаѕа їлкен мјдениет тїзеуі ќалай аталады?
Мјдени консолидация
Субкультура
Мјдени Ассимиляция
Аккультурация
Мјдени Интеграция
. Е.Брусиловскийдіѕ операсы:
«Ќыз-Жібек»
«Су перісі»
«Аида»
«Иван Грозный»
«Садко»
.Адам санасын ґзгертеді:
Интеллект
Дін
Ежелгісенімдер
Мифология
Дјстїр
. Ќазаќстанда «Тіл туралы» заѕ ќашан ќабылданды?
22 ќыркїйек 1989 ж.
22 ќыркїйек 1981 ж.
22 ќыркїйек 1987 ж.
22 ќыркїйек 1980 ж.
22 ќыркїйек 1988 ж.
«Ґркениет» ўєымыныѕ этимологиялыќ мјні?
азаматтыќ
адамзаттыќ
даралыќ
руханилыќ
саналылыќ
. Кґне архаикалыќ адамныѕ дїниетанымына барынша тиесілі нјрсе не?
Миф
Философия
Дін
Ґнер
Дјстїр
.Тїркістан жеріндеТемірланныѕ тўсында салынєан єимарат:
Яссауи мавзолейі
Баба ата
Аќ тґбе
Айшабибі
Ќорќыт ата ќорєаны
М.Х.Дулатидыѕ мўрасы:
«Тарих-и Рашиди»
«Диуани хикмет»
«Ќўтты білік»
«Диуани лўєат ат тїрік»
«Ќорќыт ата»
Араб мјдениетi дамуыныѕ еѕ алєашќы орталыќтары:
Мекке жјне Мадине
Баєдад жјне Каир
Дамаск жјне Бейрут
Халеб жјне Латакиà
Басра жјне Кербела
.Анахарсис ќай мјдениеттіѕ єўлама ќайраткері
Скиф-саќ
Єўн
Ќазаќ
Тїркі
Їйсін
.«Аќпараттыќ ќоєам» терминін кім енгізді?
Дж. Масуда.
М.Маклюэн
А.Тоффлер
Дж. Бенигер
Д.Белл
.Ќола дјуірінде Ќазаќстанды мекендеген тайпалар мјдениеті:
Андронов
Саќтар
Тїркі
Палеолит
Мезолит
.Орыс алфавитін негіз ете отырып ќазаќ алфавитін ґѕдеген кім ?
А. Байтўрсынўлы
Ы. Алтынсарин
М. Жўмабаев
С. Сейфуллин
М. Дулатов
. Музыканыѕ ўлы кітабыныѕ авторы:
Јл Фараби
Ибн Сина
Фирдоуси
Науаи
Хорезми
.Бізге жазба деректерден белгілі єўн патшасы?
Аттила
Томирис
Чжи-Чжи
Тоныкґк
Білге ќаєан
.ХХ є жазу мјдениетінен ќай мјдениетке ауысу болды?
Экрандыќ.
Кітап
Ауызша
Теледидар
Бўќаралыќ
.Ќазаќ ауыз јдебиетініѕ кґрнекті ґкілдерін ќўрады
Жыраулар, жыршылар, шешендер, ертекшілер
Жазушылар, билер
Аќсїйектер, зиялылар
Ќожалар, тґрелер
Молдалар, сопылар
«Ќалќаман-Мамыр» поэмасыныѕ авторы:
Ш. Кўдайбердиев
Абай Ќўнанбаев
Ы. Алтынсарин
Ш. Уалиханов
С. Кґбеев
. «Кґшпенділер» трилогиясыныѕ авторы:
И. Есенберлин
М. Маќатаев
О. Сулейменов
А. Ќашаубаев
М. Шаханов
Дїниежїзілікќазаќтарќўрылтайы осы жылыболды:
1992ж. кїзі
1990 ж. жазы
1985ж. кґктемі
2000ж. ќысы
Ол јлі болєан жоќ
Отырар ќаласыныѕ кґне атауы:
Фараб
Шам
Шаш
Тараз
Исфиджаб
ХIХ єасырдаєы ќазаќ аєартушысы:
Ш.Ујлиханов
А. Байтўрсынов
Јбілхайыр
Ж..Жабаев
С.Сейфуллин
.Ортаєасырларда Ќазаќстан территориясында сауда мен ќолґнердіѕ дамуына јсер еткен не?
Ўлы Жібек жолы
Ўлы соєыс
Суару жїйесініѕ салынуы
Даланыѕ шексіздігі
Беєазы – Дјндібай мјдениеті ќай кезеѕге тјн?
Ќола дјуірі
Палеолит
Неолит
Саќ дјуірі
Їйсіндерге
. Тїркілердіѕ кґк аспанныѕ ќўдіретіне сенуі ќалай аталады?
Тјѕірге табыну
Шамандыќ
Манихейлік
Ўмайєа табыну
Анимизм
.Алєаш рет Ќазаќстан территориясында ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялаєан мемлекет:
Ќарахан мемлекеті
Ќыпшаќ хандыєы
Тїркеш ќаєандыєы
Тїрік ќаєандыєы
Ќазаќ хандыєы
.Ќазаќ аѕыздарындаєы жерўйыќты іздеген кім?
Асан-ќайєы
Ќорќыт-ата
Оєыз хан
Жиренше
Аяз би
. Тїрік жазба јдебиетініѕ кґне ескерткіштері:
Кїлтегін, Тоныкґк жазулары
Бехустинжазбалары
Хаммурапи заѕдары
Жарќабаќ тастардаєы таѕбалар
Ботамойнаќ таѕбалары
Ќазаќстан Республикасында «Мјдени мўра» баєдарламасы ќабылданєан жыл:
2004ж
1995ж
2001ж
2006ж
998ж
ЌР Президенті Н.Ј.Назарбаевтыѕ «Болашаќќа баєдар:рухани жаѕєыру» баєдарламалыќ маќаласы ќашан жарияланды?
2017ж. 12 сјуір
2017ж.31 ќаѕтар
2015ж. 28 желтоќсан
2014ж.13 мамыр
2016ж. 21 ќараша
Елбасыныѕ «Рухани жаѕєыру» баєдарламасындаєы туєан жерге, оныѕ мјдениеті мен салт-дјстїрлеріне сїйіспеншілікті, патриоттыќ шынайы сезімді айрыќша насихаттайтын жоба тіліне аударуєа баєытталєан жобаныѕ атауы:
«Туєан жер»
«100 жаѕа есім»
«Мјдени мўра»
«Жаћандаєы заманауи ќазаќстандыќ мјдениет»
«100 жаѕа оќулыќ»
Јлемдегі еѕ їздік 100 оќулыќты ќазаќ тіліне аударуєа баєытталєан жобаныѕ атауы:
«Жаѕа гуманитарлыќ білім. Ќазаќ тіліндегі 100 жаѕа оќулыќ»
«Мјдени мўра»
«Туєан жер»
«Жаћандаєы заманауи ќазаќстандыќ мјдениет»
«100 жаѕа есім»
«Жаћандаєы заманауи ќазаќстандыќ мјдениет» жобасы жайлы Елбасыныѕ ќай еѕбегінде айтылєан:
«Болашаќќа баєдар:рухани жаѕєыру» баєдарламалыќ маќаласы
« Ќазаќстандыќтардыѕ јл-ауќатыныѕ ґсуі: табыс пен тўрмыс сапасын арттыру» жолдауы
«Сындарлы он жыл»
«Тјуелсіздік дјуірі» кітабы
«Ќазаќстан-2050» стратегиясы ќалыптасќан мемлекеттіѕ жаѕа саяси баєыты» жолдауы
.Ќазіргі Ќазаќстан аумаєында жылќыныѕ алєаш рет ќолєа їйретілгенін дјлелдейтін энеолит дјуіріне тиесілі тарихи ќоныс ќалай аталады?
Ботай ќонысы
Беєазы-Дјндібай
Арќайым
Ќаратау жотасы
Атасу
Ислам дінініѕ сипаты ќандай?
ХIХ єасырдаєы ќазаќ аєартушысы:
Алєашќы ўлттыќ ќазаќ театрын кім басќарды?
.«Ўлы Даланыѕ жеті ќыры» маќаласындаєы ќазаќ жерініѕ ежелгі кен ґндіру орталыќтарыныѕ бірі болєандыєын кґрсететін негізгі баєыттарыныѕ бірі:
Ўлы даладаєы ежелгі металлургия
Ислам дiнi ќай жылы ќалыптасты?
. Ќазаќстан Республикасы Президентініѕ Жарлыєымен бўл жыл Ќазаќстанда «Еріктілер жылы» деп жарияланды.
.Психологиялыќ ќўбылыстардыѕ пайда болу, даму жјне ќалыптасу заѕдылыќтарын зертейтін єылым:
.Психологиялыќ ќўбылыстардыѕ топтастырылуы:
Психикалыќ процестер, психикалыќ кейіп, психикалыќ ќасиеттер
Медицина, биология, физиология
Логика, философия, психология
. Темперамент типтерін аныќта: Нерв процестері кїшті, бірі екіншісіне теѕ келмейтін, ўйтќымалы, ќимыл-ќозєалысы шапшаѕ.
.Ќоєамдыќ жаєдай мен биологиялыќ факторлардыѕ баланыѕ дїниеге келгеннен кейінге дейінгі психикалыќ даумына тигізетін жерлерді зерттейтін психология єылымыныѕ салысы:
Гереонтологиялыќ психология
Адамдар мен жануарлар психикасыныѕ ўќсастыќтары мен айырмашылыќтарын ќарастыратын психология єылымыныѕ саласы:
Гереонтологиялыќ психология
Ќоєамныѕ, ўжымныѕ жеке адамдарєа тигізетін ыќпалын зерттеу ісімен психология єылымыныѕ ќай саласы айналысады?
Гереонтологиялыќ психология
Јлемдікпсихологиялыќой-пікірлердіѕдамутарихынешекезеѕгебґлінеді?
.Сыртќы дїние заттары мен ќўбыластырыныѕ жеке ќасиеттерініѕ сезім мїшелеріне тікелей јсеретуінен пайда болєан мидаєы бейнелер
Тїйсіктердін пайда болуын анализатор деп аталатын анатомиялыќ физиологиялыќ жїйке аппаратыныѕ жўмысына байланысты тїсіндірген єалым:
Сезім мїшелері неше бґліктен ќўралады?
.Психологияда адамныѕ тїйсіне алу ќабілеті ќалай аталады?
Тїйсіктердіѕ ќосарланып жїруі:
.Ішкі мїшелердіѕ кїйін бейнелейтін тїйсіктердін тобы:
. Сыртќы дїние заттары мен ќўбылыстарыныѕ адамныѕ ќажеттеріне сјйкес келу-келмеуініѕ нјтижесінде болып отыратын психикалыќ кїй:
Адамєа кїш беріп, јрекетке ўмтылдыратын, кґтеріѕкі сезімдер мен эмоциялар:
Сезімдер мен эмоциялардыѕ сапасын кґрсететін ерекшеліктердіѕ бірі:
Ќарама-ќарсы, полярлыќ сапалыќтар
Жігерлену жјне ќернеуден босану
Стеникалыќ жјне астеникалыќ
Адамныѕ шамадан тыс зорлануы психологияда ќалай аталады:
Адамныѕ тіршілік ќажетіне орайлас, оныѕ ішкі ґмірініѕ шарыќтап, жан-жаќты ґсу шарттарыныѕ бірі:
Ќажеттіліктер мен ќызыєулар
Белсенді јрекетке азды-кґпті нўсќан келтіретін ќораш сезімдер:
Ќажеттіліктер мен ќызыєулар
Ќысќа уаќытќа созылса да, бўрќ етіп ќатты кґрінетін эмоцияныѕ тїрі:
Адамныѕ ойы мен јрекетініѕ негізі із ќалдыратын кїшті, тереѕ тўраќты эмоция:
Адамныѕ шындыќтаєы ќандай болмасын бір сўлулыќты сезінуін де кґрінетін жоєарєы сезім:
Адамнаѕ тану процестерімен, аќыл-ой јрекеті мен тыєыз байланысты жоєарєы сезім:
Адамныѕ ґз ќалауынша жаѕа образдар жасау:
Адамды јрекетке баєыттайтын, маќсат ќоюєа талаптандыратын тїрткі:
Ойланып істелетін, алєа маќсат ќоюды ќажет ететін, тїрлі кедергілерді жеке білуден кґрінетін ќимыл-ќозєалыстар психологияда ќалай аталады:
автоматтанєан ќимыл-ќозєалыстар
Адамныѕ ґз мінез-ќўлќын меѕгере алу ќабілеті:
Маќсатќа баєытталєан ќозєалыстар:
Адамныѕ ерікті амалыныѕ дайындыќ кезеѕі:
Алєа ќойєан маќсатына шексіз сенген, сол жолда аќтыќ демі біткенше бел байлаєан, моральдыќ рухы жоєары адамныѕ єана ќолынан келетін ќасиет:
Адамныѕ аќыл ой ґзгешеліктерініѕ жеке ќажеттерін кґрсететін кез-келген адамнан табылатын ќабілет:
Іс-јрекеттіѕ жеке салаларында єана кґрініп, оныѕ нјтижелі орындалуына мїмкіндік беретін ќабілетті ќалай атайды?
Тіл арќылы ойымызды басќа біреуге жеткізу:
«Егер айналадаєы дїниеден алынатын біздіѕ тїйсіктеріміз бен елестеріміз шындыќтыѕ бірінші сигналдары болып табылатын болса, онда тіл еѕ јуелі сґйлеу органдарынан ми ќабыєына баратын кинестезиялыќ тітіркенулер, екінші сигналдар -сигналдардыѕ сигналы болып табылады. Олар шындыќтан дерексіздену болып табылады да, жалпылауєа мїмкіншілік береді, ал бўл соѕєы бізге єана тјн еѕ жоєары ойлауды ќўрайды» - деп сґздіѕ мјнін физиологиялыќ тўрєыдан тїсіндірген єалым:
Екі немесе бірнеше адамныѕ тілдесуі:
Сыртќы дїние заттары мен ќўбылыстарыныѕ байланыс ќатынастарыныѕ мида жалпылай жјне жанама тїрде сґз арќылы бейнеленуі:
Сезім мїшелері арќылы алынєан мјліметтерді ґѕдеу процесі:
.Тїйсік пен ќабылдаудаєы анализбен синтездіѕ жаѕа мазмўнєа ие болєан тїрі:
Ой арќылы тїрлі заттар мен ќўбылыстардыѕ мјнді жаќтарын жеке бґліктерге бґлу:
Ой арќылы заттыќ ќўбылыстыѕ барлыќ элементтерін біріктіру:
Шындыќтаєы заттар мен ќўбылыстарды жалпылау арќылы оныѕ елеулі ќасиеттерін басќа ќаситеттерінен ойша бґліп алу – ойлаудыѕ ќайтјсілі?
Абстракциялыќ ўєымды соєан сјйкес келетін жеке ўєымдар мен тїсіндіру, яєни жеке заттар мен нјрселер туралы ой:
Заттар мен ќўбылыстар туралы ой:
Бір зат туралы маќўлдау не оны бекерге шыєаруда кґрінетін ойлаудыѕ формасы:
Жалпыдан жекеге ќарай жїретін ой ќорытындысы:
дедукциялыќ ой ќорытындысы
индукциялыќ ой ќорытындысы
анологиялыќ ой ќорытындысы
жалєан пікір ой ќорытындысы
аќиќат пікір ой ќорытындысы
Жекеден жалпыєа ќарай жасалатын ой ќорытындысы:
индукциялыќ ой ќорытындысы
дедукциялыќ ой ќорытындысы
аналогиялыќ ой ќорытындысы
жалпы ўєым ой ќорытындысы
Ўќсастыќ бойынша ой ќорытындыларын жасау:
анологиялыќ ой ќорытындысы
индукциялыќ ой ќорытындысы
дедукциялыќ ой ќорытындысы
ќиял процесі ой ќорытындысы
елес процесі ой ќорытындысы
психикалыќ шындыќты бейнелеудіѕ жоєарєы формасы
мидыѕ ќызметімен байланысты психикалыќ ќўбылыс
Кґру, есту, иіс, дјм, тері тїйсіктері не деп аталады?
Психиканыѕ пайда болу, даму жјне ќалыптасу заѕдылыќтарыныѕ зерттейтін єылым:
Адамды басќа жануарлардын бґлігі отыратын оныѕ:
Жекеден жалпыєа ќарай дамитын логикалыќ ой ќорытындысы:
Жалпыданжекегеќарайдамитынойќорытындысы:
Белгілі маќсатты орындауєа баєытталєан оѕашаланєан ќимыл:
Мінез, ќўлыќ, темперамент, ќабілет, дїниетаным, талєам, сенім - бўлар:
Психологияныѕ ќосалќы зерттеу јдістері:
тест, анкета, интервью, јѕгімелесу
лабораториялыќ зерттеулер
ќимылдыќ, ойлау, сенсорлыќ мінез-ќўлыќ
сыртќы моторлыќ, ішкі, психикалыќ
Сигналдыѕ жїйелерді зерттеген єалым:
Эмоциялыќ ќозуы јлсіз, кґѕіл-кїйлері јлсіз, байсалды, жігерсіз, бірсарынды сґйлейтін, кісімен араласып жаќындасуы аз, іс-јрекетті тиянаќты орындайды.
Белгілі маќсат ќойып, объектіні кїнделікті јдейі ќабылдау јдісі -
Маќсат, ерітіккїш-зейінніѕќандайтїрінетјн?
«Белгілі бір ќоєамныѕ мїшесі, белгілі іс-јрекеттен айналысатын, тјжірибесі, білімі бар, ґзіне тјн ґзгешелектерге ие» -
«Адамныѕ дамып жетілуіне ќоршаєан ортаныѕ, ќоєамныѕ, тјлім-тјрбие істерініѕ јсері» ќай факторєа жатады
Организмнін жеке дамуыныѕ процесі:
Эмоциялыќ ќозуы шапшаѕ, кїшті болады, біраќ кґп тўраќтамайды, кґѕіл-кїйі шапшаѕ ґзгереді, ґтејсершіл, мјнерлі сґйлейді, ќимылкґп, аќжарќын ашыќ келеді. Бастаєан ісіне тыѕєылыќты болмай, жўмысы аяќсыз ќалады.
Организмніѕ ќоршаєан ортаєа бейімденуі:
Организмнін. ґмірі жјне дамуы їшін керекті жаєдайларды талап ету?
Адамныѕ бір жўмыстын јтижелі, їздік орындауынан кґрінетін жеке дара психикалыќ ќасиетті не деп атаймыз?
Жеке адамныѕ тікелей жїйке саласынан туындайтын тума ќасиет:
Іс-јрекетке игермелейтін тїрткі?
дїниеге кґзќарас немесе ќозыєу
Сґз арќылы ќарым-ќатынас:
Сыртќы јрекеттіѕ ішкі амалєа ауысуы:
Айналадаєы шындыќтыѕ бўрмаланып ќабылданды
психикалыќ процестердіѕ ерекше ќиысуы, тек адамєа тјн психикалыќ жоєары тїрі
жїйесіндегі ќозу табандылыєыныѕ кўрт жоєарлауы
жануарларєа бейнелеудіѕ ерекше бір тїрі
шындыќты бейнелеудіѕ ерекше бір тїрі
кедергілерді жеѕуге баєытталєан процесс
жеке адамныѕ тікелей нерв жїйесінен туыѕдайтын тума ќасиет
кедергілерді жеѕуге баєытталєан психикалыќ сапа
јрбір адамныѕ жеке басына тјн ґзіндік психологиялыќ ќасиет
кґѕіл-кїй ќатынасын білдіретін ќасиет
ішкі јсерлер салдарынан туындайтын ќасиет
заттар мен ќўбылыстардыѕ дара ќарым-ќатынас байланысын, ўќсастыєын салыстыра отырып, мида жалпы жјне жанама тїрді сґз арќылы бейнеленуі
адам санасыныѕ белгілі бір затќа баєытталуын кґрсететін ќўбылыс
заттар мен ќўбылыстардыѕ субъективті образдарын ґзгертіп бір-біріне ќосып, ґндеп, бейнеленуде кґрсететін психикалыќ процесс
дїниедегі заттар мен ќўбылыстардыѕ сезім мїшелеріне тікелей јсер ететін, тўтас бейнелуі
адамныѕ ґзіне, ґзге адамдарєа кґѕіл-кїйініѕ ќатынасын білдіретін жјне оларды бейнелейтін психикалыќ процесс
материяныѕ ґмір сїруініѕ субъективті шындыќ формасы
жан дїниеніѕ дамуындаєы айтарлыќтай маѕызы бар психикалыќ процесс
заттар мен ќўбылыстардыѕ адам миында саќталып, ќайтадан жаѕєыратын процесс
тіл арќылы ойымызды басќа біреуге жеткізу
сыртќы дїние заттары мен ќўбылыстарыныѕ мидаєы тїрлі бейнелері
тірі организмніѕ моторлыќ ќызметі
сыртќы јрекеттіѕ ішкі амалєа ауысуы
їнемі болып отыратын ќозу мен тежелу сияќты физиологиялыќ процестердіѕ ми ќабыєында жасалуы
организмніѕ жјне оныѕ жеке мїшелерініѕ сыртќы жјне ішкі тітіркендіргіштерге ќайтаратын жауабы
Зат пен онын ќасиеттеріне ќарамастан ќарапайым јрекет ету?
Ќандай жоєарєы жїйке јрекетініѕ формалары адамєа єана тјн?
сана, абстарктылы ойлау жјне сґйлеу
шартсыз рефлекс, инстинкттер
адамдар жјне жануарлар арасындаєы жоєарєы жїйке јрекетіндегі айырмашылыќ жоќ
Екінші сигналдыќ жїйе дегеніміз не?
адамдар арасындаєы сґйлеу ќарым-ќатынасын ќамтамасыз ететін бас ми ќыртысыныѕ спецификалыќ іс-јрекеті
ќоршаєан ортаны жїйелі сезімде ќабылдау
кїрделі шартты жјне шартсыз рефлекстерді ќамтамасыз ететін ми ќўрылысыныѕ спецификалыќ іс-јрекеті
жоєарєы ќыртыс асты вегетативті орталыќтыѕ спецификалыќ іс-јрекеті
орталыќ жїйке жоєарєы бґлімдерініѕ спецификалыќ іс-јрекеті
Тек адамдарєа єана тјн психикалыќ ќасиет
ќарым-ќатынас, тјрбие, оќу
аќыл-ой, адамгершілік, дене тјрбиесі
Организмніѕ тіршілік етуі мен ґмір сїру жаєдайына міндетті тїрде керек ететін ќажетсінулер
материалдыќ, рухани, ќоєамдыќ
материалдыќ, оќу, еѕбек, спорттыќ
адамгершілік, аќыл, еѕбек
Рухани ќажеттіліктерге ќандай ќажеттіліктер жатады?
Танымдыќ жјне эстетикалыќ лјззаттану ќажеттіліктері
Еѕбекке жјне адамдармен ќарым-ќатынасќа, ќоєамдыќ іс-јрекеттерге ќажеттілік
Тамаќќа, киімге, баспанаєа ќажеттілік
Спортќа, оќуєа, білім алуєа ќажеттілік
Кјсіби мамандыќ тїрлеріне ќажеттілік
Екінемесеоданкґпадамдаржиынтыєы
Дос-жарандар, аєайын-туыстар, жанўя мїшелері - ќандай топќа жатады
Психиканыѕ даму факторлары
Биологиялыќ жјне элеуметтік
Жїйелілік жјне детерминистік
Іс-јрекет, оныѕ ќўрылымы, орындалу тјсілдері, нјтижелері
Регрессивті жјне прогрессивті
Психиканыѕ даму заѕдылыќтары
Жїйелілік жјне детерминистік
Іс-јрекет, оныѕ мазмўны, ќўрылымы, орындалу тјсілдері, нјтижелері
Идеалистік жјне материалистік
Биологиялыќ жјне јлеуметтік
Психиканыѕ даму кґрсеткіштері
Іс-јрекет, оныѕ ќўрылымы, орындалу тјсілдері, нјтижелері
Биологиялыќ жјне јлеуметтік
Жїйелілік жјне детерминистік
Регрессивті жјне прогрессивті
Идеалистік жјне материалистік
Регрессивті жјне прогрессивті
Идеалистік жјне материалистік
Жїйелілік жјне бірізділік
Биологиялыќ жјне тўќымќуалаушылыќ
Іс-јрекет ќўрылымы, мазмўны, формасы
Тек адамдарда єана кездесетін естіѕ тїрлері
Адамныѕ јлеуметтік сипаттамасы
Жеке адам туралы теориялардыѕ бірі - адамныѕ мўќтаждыќтары ынтыєулардан, ќўмартудан туындайды деп кґрсеткен психоаналитик-психоневролог
«Ассоциация» деген латын сґзі ќазаќша ќандай маєына білдіреді
ќуаныш, кїлкі, ќайєы, ашу
махаббат, достыќ, жауыздыќ
адамгершілік, эстетикалыќ, аќыл-ой
махаббат, достыќ, жауыздыќ
Эмоциялардыѕ аз мерзімде бўрќ етіп сыртќа шыєарып, аз уаќыт јрекет ететін тїрі
Саналы тїрле алєа ќойєан маќсатќа жету їшін жўмсалатын жан ќуатыныѕ белсенділігін жјне адамныѕ ґзін меѕгеру ќабілетін психологияда не деп атайды
Психикалыќ процесстер аєысыныѕ жылдам не баяулыєы, ќимыл-ќозєалыстары мен кґѕіл-кїйдіѕ тїрлі деѕгейіне адамныѕ жїйке саласыныѕ туа берілетін ерекшеліктерініѕ жиынтыєы психологияда не деп аталады
Эмоциясы кушті жјне јлсіз темпераментер деп темпераменттерді екі топќа бґлген єалым
Ежелгі Греция єалымы Гиппократ
Сезім мїшелерініѕ сезгіштігі јсер етуші тітіркендіргіштерге, біртіндеп бейімделіп ґзгеру ќўбылысы?
Ќўлаќќа жаєымды естілетін дыбыс
Ќўлаќќа жаєымсыз естілетін дыбыс
Заттарменќўбылыстардыѕмидатўтастайбейнелеуі
Ќабылдаудыѕ объектісі кейбір жеке ќасиеттерден тўрєанымен, оларды жинаќтау арќылы ќабылдау – ќабылдаудыѕ ќандай ќасиеті
Тўтастыќ, маєыналыќ, иллюзия, апперцепциятаѕдамалыќ – ќайтаным процестерініѕ ерекшеліктері
Толып жатќан объектілердіѕ ішінен біреуін іріктеп алып ќабылдау
Бўрын ќабылдаєан заттар мен ќўбылыстардыѕ ќайта кезіккенде кґрінетін ќўбылысы
Жаєдайдыѕ ґзгеруіне ќарамастан, ќабылданатын заттардыѕ кейбір ќасиеттерініѕ ќалыптаєыдай ќабылдануы:
ќабылдаудыѕ константылыєы
Ќабылдауєа болатын ќосымша ќўбылыс
.Адамныѕ небір ќиын ќыстау кезеѕдерде ќажетті шешімдерге келіп, оны жїзеге асыру ќабілеті:
хроматикалыќ, ахроматикалыќ
Заттар ќарым-ќатынас, ќимыл-ќозєалыс, кеѕістік, уаќыт, адам ќандай таным процесініѕ тїріне жатады?
Жеке адамныѕ ґмір баєытын кґрсететін компоненттер -
мотив, ќажет, ќызыєу, дїниетаным
Жеке адамныѕ биологиялыќ тума ќасиеттері -
темперамент, рефлекторлыќ ќызмет, инстинкттер
мінез-ќўлыќ, ќимыл-ќозєалыс
Ќабылдау процесініѕ негізгі функциялары:
Сыртќы дїние заттары мен ќўбылыстарыныѕ жеке ќасиеттерініѕ сезім мїшелеріне тікелей јсер етуінен пайда болєан мидаєы тўтас бейне.
Із ретінде ќалдыру, салыстыру, ўќсату, байланыстыру.
ќозєалушы материяныѕ бейнесін жасау
адамныѕ психикалыќ ќасиеттерініѕ мазмўнымен жасалады.
ґзіне-ґзі баєа беруде кґрінеді
Сыртќы жаєдайдыѕ ґзгеруіне ќарамастан, заттардыѕ кейбір ќасиеттерініѕ бір ќалыпты болып ќабылдануы:
Педагогикалыќ психологияныѕ тармаќтары?
Оќыту психологиясы, тјрбие жјне ґзін-ґзі тјрбиелеу психологиясы, ўстаз психологиясы
Герантопсихология, гештальтпсихология
Балалар психологиясы, жеткіншектік кезеѕ
Ќўќыќ психологиясы, фрейдизм
Авиациялыќ, еѕбек психологиясы
Еѕбек јрекеттерін орындауєа ќажетті білімді, даєдыны жјне білгірлікті жїйелі игеру процесі не деп аталады?
Болмыстаєы нјрселер мен ќўбылыстардыѕ байланысы, олардыѕ себебі туралы ќорытынды жасау єылымда ќалай аталады?
адамныѕ кґѕіл-кїйініѕ бўзылуы
кїтпеген, шытырман жаєдайда туатын эмоциялыќ кїй.
ќысќа мерзімді, бўрќ етпе, ґте кїшті эмоциялыќ реакция.
Адамныѕ іс- јрекетті орындаудаєы даралыєы:
Адамныѕ ґз мінез-ќўлќын меѕгере алу ќабілеті психологияда не деп аталады?
Тітіркендіргіштердіѕ ішінде біреуі миєа кґбірек јсер етіп, мидыѕ бір алабын ќаттыраќ, кїштірек ќоздыруы
Адамєа јсер етуші кґп ќоздырєыштардыѕ арасындаєы кїрес;
Мидаєы кїшті ќозу алабыныѕ ќалєан алаптаєы јлсіз ќозу процестерін тартып алуы
Миєа јсер етуші ќоздырєыштардыѕ ќарама-ќарсылыєы
Маќсатќа жетуде туатын, ќиындыќтарєа орай пайда болатын кїй.
Кенеттен пайда болып, бўрќ етіп сыртќа шыєатын ќуатты кґѕіл-кїй.
Тікелей шабуыл,ќарсылыќ таныту.
адамныѕ таным-білімге байланысты ќажырлы кґѕіл-кїйі
Жоєары сезімдерді аныќта:
аќыл-ой, эстетикалыќ, адамгершілік-моральдыќ сезімдер.
Стеникалыќ, астеникалыќ сезімдер.
Адамныѕ басќа адамдарєа, айналасындаєы дїниеге ќатынасын білдіріп, бейнелейтін психикалыќ процесс.
Сырттан јсер еткен сигналдардыѕ адамєа не жаєымды не жаєымсыз есер етуі
Сезім жануарларєа тјн психикалыќ процесс.
адамныѕ биологиялыќ ќажеттіліктерін ќанаєаттандырумен байланысты.
Органикалыќ ќажеттіліктерді ґтей алмаудан туады.
Мимен ойлаудыѕ адамєа жаєымсыз ќасиеттерініѕ болуы
Белгілі объектіге ќатысты бастан кешкен эмоциялардыѕ ќарама-ќайшылыєы,сјйкессіздігі
Толєаныс тебіреністер мен јрекетке ґѕ беретін біршама ўзаќ эмоциялыќ кїй:
Эмоциялыќ кїйдіѕ бўл тїрі кїтпеген шытырман жаєдайда туады, ќауіп ќатер жаєдайында шапшаѕ шешімге келеді:
Ассоциация ўєымын єылыми ќолданысќа енгізген кім?
Тґмендегі аныќтамалардыѕ ќайсысы ўстамдылыќты аныќтайды?
алєа ќойєан маќсатын орындау їшін табандылыќќа ќарсы кґрінеді.
адамныѕ ќиыншылыќпен кїресу їшін ґзініѕ мїмкіндіктерін жўмылдыра білу.
Шешімді іске асыруєа кедергі жасайтын ой сезімі.
јрекетке лайыќ даєдыны игеру ой арќылы тїрлі заттар мен ќўбылыстардыѕ мјнді жаќтарын бґліктерге бґлу
Ќиялда тыѕ бейнелер жасау
Тґмендегі психологиялыќ зерттеу јдістерініѕ ішінен социометрияны аныќта:
топтаєы ќарым-ќатынасты, їлкен-кіші топтарды аныќтауєа арналєан јдіс
шындыќтаєы заттар мен ќўбылыстарды білуге арналєан јдіс
адамныѕ тјжірибесін, білімін, іс-јрекет дјрежесін аныќтайтын јдіс.
жеке адамныѕ ерекшелігін зерттеуге арналєан јдістер
адамныѕ тану процестерімен, аќыл-ой јрекетімен тыєыз байланысты
ќоєамдыќ ґмірдіѕ талабына сјйкес адам мінез-ќўлќынан жиі кґрінетін сезім
адамныѕ шындыќтаєы ќандай да болмасын јсемдікті сезінуі
адамды жаєымсыз іс-јрекеттен тоќтатып отыратын кїшті сезім
јлеуметтік ќарым-ќатынаста туатын сезім
Жас ерекшелік психологиясы нені зерттейді?
Адамныѕ жас ерекшелігіне сјйкес олардыѕ психикалыќ дамуын зерттейді.
Оќыту мен тєрбиеніѕ психологиялыќ зандылыќтарын зерттейді
Адам жјне жануарлардыѕ психологиялыќ даму зандылыќтарын
Жеке адамныѕ белгілі бір мамандыќќа сјйкес кјсіптік маѕызды ќасиеттерін.
Адамдардыѕ јлеуметтік ќарым-ќатынасын.
Объективті себептерсіз аса жоєары ќуанышты,кґѕілді психикалыќ кїй:
Алєашќы бейнелердіѕ туындауы
сенсорлы-перцептивті процесстерге
Психофизика негізін ќалаушылардыѕ бірі:
Достарыңызбен бөлісу: |