1.2. Айнымалылар
Нұр-Сұлтан қаласы, №59 мектеп-лицейі
Сынып: 4
Оқу мақсаты:
- айнымалыларды қолдану;
Сабақ мақсаты:
- айнымалылар, логика негіздері, логикалық салыстыру және қайталау операторларын қарастыру.
Айнымалы –
Переменная –
Variable
Жол–
Cтрока–
String
Сөздік Vocabulary
Айнымалы ұғымы саған таныс па?
Есте сақтаңыз!
Айнымалы – компьютер миына деректерді уақытша сақтау үшін арнайы ажыратылған орын. Айнымалының мәні өзгеріп отырады.
Айнымалы атымен және типімен сипатталады.
Sсratch (Скретч) – анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Sсratch программалау ортасы Лого және Лего тілінің жалғасы ретінде жазылған. Sсratch – те программалар графикалық блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі топтамаларға бөлінген. Әр блок әртүрлі команданы орындайды. Блоктар топтамасы суретші программасына ұқсас болғандықтан, блоктар палитрасы деп аталады.
1 сурет. Блоктар палитрасы
Scratch программалау ортасының атауы ерекше, осы программаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша- «царапка», қазақша – «тырнауыш») деп аталатын мысықтың баласы.
Қызықты ақпарат
Қорытынды
Сұрақтарға жауап берейік!
- Айнымалылар дегеніміз не?
- Айнымалыларды қандай блок арқылы құрамыз?
- Неге блоктар топтамасын блоктар палитрасы дейміз?
Үй тапсырмасы
Самат жазғы демалысын жайлауда өткізді. Ол жайлауда атпен шабуды үйренді. Самат атына мініп күнде әрі-бері 5 рет шауып өтеді.
Scratch программалау ортасында осы жобаны құрастыр.
Назарларыңызға рахмет!
Достарыңызбен бөлісу: |