1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Өткен сабақты пысықтау.
«Банокомат» әдісі арқылы сұрақтар қойылады.Әрбір сұраққа 15 секунд уақыт беріледі.
Программалау дегеніміз не?
IDE-нің неше құрамдас бөлігі бар?
3. «Программалау тілі» ұғымы туралы не білесің?
4.Компилятор дегеніміз не?
5.Интерпретатор дегеніміз?
6.Print қандай оператор?
Жаңа тақырыппен таныстыру, сабақтың мақсаттарымен таныстыру. птерден сөз, сөздерден сөйлем құралатыны сияқты программалау тілінің де өз алфавиті бар. Программалау тілін үйренуді бастаған кезде оның командаларын жазу үшін қандай таңбалар қолдану керектігін анықтау керек. Python тілінің алфавиті төмендегідей құрылымға ие (1-схема).
Идентификаторлар (айнымалылар атауы) – әріппен басталатын цифрлар мен әріптер тізбегі. Идентификатор латын әріптерінен, төменгі сызу таңбасы _k1 және 0 мен 9 арасындағы цифрлардан құралады. Мысалы, A, s25, a1b88, tri_plus_dv, zzz. Python-ның әріптер регистрі үлкен және кіші әріптерге ажыратылып берілген. Мысалы, komp1 және KOMP1 – екеуі екі түрлі айнымалыға жатады. Программада қолданылатын айнымалыларды идентификатор деп атайды.
Айнымалы – мәні мен типі бар шама. Программамен жұмыс барысында айнымалылардың мәнін өзгертіп отыруға болады. Қызметтік сөздер. Кейбір атауларды программалау барысында айнымалы ретінде қолдануға болмайды. Мұндай сөздер қызметтік сөздер деп аталады. Мысалы: for, if, class, def және т.б. Python тілінің синтаксисі • Программадағы жолдардың соңына нүкте мен үтір қою міндетті емес. • Бірнеше команданы бір жолда нүктелі үтір (;) арқылы жазуға болады. • Программа жазу барысында басқа программалау тілдеріндегідей begin..end және {..} жақшалар қолданылмайды. Керек болған жағдайда ондай жақшалардың орнына 4 бос орын немесе табуляция қойылады. Python-да толыққанды программа жасау үшін программа терезесінде File (Файл) – New File командаларын орындап, жаңа программа жазу алаңын дайындап аламыз. Бұл бетке жазылған программа кодын орындау үшін Run – Run Module командаларын басамыз. Төмендегі программа кодына назар аударайық: Мысал: Нәтиже: a = 4; b = 12; c = 10 a = a + b + c print (a) 26 Бірінші мысалдың программа кодына түсініктеме берейік: 1. a, b және с айнымалыларының мәні сәйкесінше 4, 12 және 10-ға тең. 2. Үш санның қосындысының мәні а айнымалысына меншіктеледі. Меншіктеу – айнымалыға жаңа мән жүктеу. 3. а айнымалысының мәні экранға шығады. Компьютер жадында айнымалылардың мәндерінің өзгеруін шартты түрде кесте арқылы көрсетейік. Программаның 1-жолы орындалғанда компьютер жадындағы 3 ұяшық a, b, c атауларын алып, оларға тиісті мәндер меншіктеледі. 2-қатар орындалғанда а, b, c ұяшықтарындағы.