Басы
|
Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық кииімдеріне назар аудару. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау.
Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру.
Оқушыларға қыздыру жаттығуларын орындатқызу.
Жүру, жүгіру, секіру жаттығуларын орындайды. ЖДЖ шеңбер бойына тұрып орындайды. Пульсометрия жүргізу.
Оқушыларды шахмат белгіллерімен екі топқа бөлу (пешкалар және корольдер) Осы екі топқа мұғалім тапсырма береді және дайындыққа уақыт беріледі.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Тренинг жазылған парақшалар
|
Ортасы
|
Оқушылар ұстаз ұсынған кедергілер жолынан өтеді.
Одан кейін шаңғымен орындалатын өз тапсырмаларының нұсқаларын ұсынады.
Қанша кедергі болса, әр командадан сонша адам шығады. Команданың әр қатысушысы өз кезеңінің басында тұрады. Ұстаздың сигналы бойынша бірінші кезеңде тұрған оқушы кедергілерден өту арқылы жарысты бастайды. Келесі қатысушыға жетіп, оған эстафетаны береді, осылайшы эстафетаның соңғы қатысушыны мәреге жеткенге дейін жалғаса береді.
Трассадан бірінші болып өткен және кедергілерден өту бойынша ережені бұзбаған команда жеңіске жетеді. Қорында жеңісі көр команда жеңімпаз аталады.
Кезеңдер ұзындығы 100-150м.
Кедергілерден өтіп жүгіру
Эстафеталық жүгіруге қатысатын ойыншылар кезеңдердегі орындарына жайғасып, сигнал бойынша бірінші кезеңді бастап, кедергілерден өтіп, екінші кезеңде эстафета тақтайшасын тапсырады, барлық қатысушылар өз кезеңдерін өтіп болғанға дейін жалғаса береді.
Жеңімпазға бес ұпай, екінші орынға үш, ал үшінші орынға екі ұпай беріледі. Әрбір ережені бұзғаны үшін бір ұпай алып тасталады (фальстарт, екінші біреудің жолына шығып кету, қарсыласқа кедергі келтіру)
Тапсырмалары бар "салкалар".
Жүргізушіні анықтап, барлық ойыншылар алаңға таралады. Жүргізуші қашып бара жатқан ойыншыға тигізуге тырысады. Шаңғыға немесе сырғытпа тақтайға емес, ойыншының өзіне тигізу қажет. Құлап қалғандарды, сондай-ақ шаңғылары шығып кеткендерге де тигізуге болады. Егер жүргізуші ойыншыға тигізсе, ол қарапайым ойыншы болып, ол тигізген ойыншы жүргізуші болады. Ол қолын жоғары көтеріп, содан кейін ғана жүргізуді бастайды. Кросстық дайындық.
Оқушылар жүрісте және баяу жүгіру арқылы кросстық қашықтықта кедергілерден (орда, төбешіктерде, бұтақтардың арасында) өтуді орындайды. "Шегіртке" қозғалмалы ойыны. Оқушылар 2 командағы бөлініп, олардың бірі шеңбер ішінде, ал екіншісі волейбол добымен шеңбер сыртында қалады. Шеңбер ішіндегі ойыншылар капитанмен бірге баған бойына тұрып, бір бірлерінің белінен ұстайды Жеткішінің сигналы бойынша шеңбер жасап тұрған ойыншылар допты бір бірлеріне лақтырып, бағандағы соңғы ойыншыны шығаруға тырысады. Соққы алған ойыншы ойыннан шығады. 5-8 минуттан кейін командалар орындарын ауыстырады
Белгіленген уақыт ішінде көп ойыншыларға тигізген команда жеңіске жетеді.
|
Оқушылар ондық бөлшектер туралы өз ойларын ортаға салады
. Әр оқушы өз деңгейінің түсніктерін көрсетеді
Қимыл-қозғалыс ойындар кезінде қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқауларды сақтайды
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Арқандар жұқа тақтайшадан жасалған қалқан, аққала.
Мамандандырылған спорт алаңы немесе стадиондағы жүгіру жолы.
|