«ustaz tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі



бет1/10
Дата28.03.2023
өлшемі451,23 Kb.
#77055
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
Байланысты:
Информатика 4-тоқсан 9-сынып


Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі



472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
https://ust.kz/qmg


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім




Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып 9

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Артқы фон мен ойын кейіпкерлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Ойынның артқы фонын беру түрлерін анықтау;

Көптеген оқушылар:

Артқы фонды программалауда жүзеге асыру;

Кейбір оқушылар:

Артқы фонға сурет кірістірудің маңыздылығын тұжырымдау.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
Үй тапсырмасы.
«Галереяны шарлау» әдісі
Сыныптағы қабырғаларға шеңбер салу, тіктөртбұрыш
салу, түзу салу тақырыпшалар жазылған парақшалар
ілінеді. Оқушылар қозғалыста жүріп өздеріне
берілген маркерлермен оларды анықтап жазып кетеді.
Үйде орындап келуге берілген оқулықтағы
тапсырмаларды компьютерде орындап, жұптасып
жауабын талдайды.
Ауызша мадақтау, ынталандыру

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Оқушыларды ынталындыру мақсатында сабаққа қатысу белсенділігіне қарай мадақтау әдісі бойынша бағалайды



Оқулық, жұмыс дәптерлері, компьютер

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.


Бұл сабақта ойынның артқы фонын жасауды қарастырайық. Артқы фон жасау үшін фонды кез келген түспен толтыруға немесе суретті жүктеуге болатынын білеміз. Мысалы, фонды қандай да бір түске толтыру үшін мынадай функция қолданылады:
pygame.Surface.fill(color, rect=None, special_flags = 0)
Функция бетті тұтас түс пен толтыруға мүмкіндік береді.
Егер rect үшін тікелей аргумент орнатылмаса, барлық беті толтырылады. Rect аргументі белгілі бір айамаққа толтыруды шектейді. Толтыру, сондай ақ бетті кесу аймағында болады. Color аргументі RGB, RGBA дәйекті немесе түс индексі болуы мүмкін.


PyGame-нің нысаны Surface суреттерді көрсету үшін қолданылатынын еске түсіріңдер.


. «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (139-143б)


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет