Философия пәнінен тест сұрақтары 25 қараша 2021 жыл
1. Платон құрған оқу орны
*Академия
2. Марксистік теория бойынша еңбек дамуға әкелді
*миды
3. Ғылыми білімінің теориялық деңгейі ерекшеленетін теориялық әдістер
*аналогия, модельдеу
4. Фейербах қабылдамаған идеализм авторы
*Гегель
5. Философияға атомистік материализмді алып келген ойшыл
*Демокрит
6. Қоғам ұғымының анықтамасы
*адамдардың арасында қалыптасқан байланыстар мен қарым-қатынастардың жиынтығы
7.Адамның марксистіктұжырымдамасы
*Адам-қоғамдық қатынастардың жиынтығы,бұл тордан секіріп шығу мүмкін емес,тек қана қорқақ әлеуметтік әділдікті тез жақындтатуға еңбектенбейді
8.Иррационализм әлемді түсінуде ақылдың рөлін шектейтін немесе бас тартатын философиялық тұжырымдама ретінде XX ғасырдың философиясы......
*экзистенциализм
9. Қайта өрлеу дәуірінде адамға берілген сипаттама
*шығармашылық тұлға
10.Психоанализдің негізін қалаушы
*З. Фрейд
11.Болмыс туралы ілім
этика
*онтология
12.Ғылым философиясы
*философия бөлімі
13.Тәуелсіз Қазақстанның Ұлттық идея философия
*ұлттық сана
14.Жаңа Елорданың негізгі артықшылығы
тарихи естелектердің көп болуы
*тиімді геосаяси орны
15.Философияның негізгі тақырыбы «өмірдің мәнсіздігі,мағынасыздығы» деп көрсеткен
*Камю
16.Культура сөзінің мағынасы?
*өңдеу
17.Қорқыт ата данышпан және
*қобызшы
18.Дүние бір бастамадан тұрады деп есептейтін философиялық ілім?
*монизм
19.Қазіргі заман философиясын қалыптастырудың маңыздылығы?
дін
*рационализмді дамыту
20.Философиялық дүниетанымның ерекшелігі?
*нақты ұғымдар мен категориялардан тұрады
21.Ең алғаш болып қорға «метафизика»сөзін енгізген философ-ғалым?
*Аристотель
22.Майевтика тәсілін ұсынған?
*Сократ
23.Ортағасырлық философияға тән сипаттама?
*теоцентризм
24.Білім, қызмет, зияткерлік немесе сапалы еңбек ресурстары?
*бәсекелестік қабілет
25.Христиан дінінің ерекше сипаттарының бірі?
*үштік ұғымы
26.Әлеуметтік дамудың субъектісі?
*халық
27. «Үш анық» атты философиялық шығармасының авторы
*Ш.Құдайбердіұлы
28.Білім дегеніміз
*Шыңдық туралы ең анық, негізделген ақпарат
29.Атақты ирандық ғалым, философ, ақын, әлемге әйгілі төрт жоды өлеңдер (рубаи) авторы
*Омар Хайям
30.Емшілік «Сауығу» кітабының авторы:
*ибн Сина
31.Қайта жаңғыру мәдениеті мен идеологиясындағы ойлаудың негізгі ұстанымы:
*әлемнің теоцентристік түсінігінен антропоцентристік түсінігіне өту
32.Эмпирикалық білім – бұл:
*тәжірибелік білім
33.Л. Фейербахтың философиялық ұстанымы - бұл:
*антропологиялық материализм
34.Капитализмнің пайда болып, дамуын протестанттік этикамен байланыстырған философ, социолог
*М. Вебер
35.Адамның пайда болуындағы еңбектің ролі туралы еңбектің авторы:
*Ф.Энгельс
36.Құдайға сенімді теріске шығаратын ұстаным:
*атеизм
37.Болмыстың кең көлемдегі түсінігі – бұл:
*жалпы өмір және мән туралы кең көлемді ұғымдар
38.Гносеология нені зерттейді:
*танымды
39.Парменидтің «ешқашан болмағанның, жоқтың бар екенін дәлелдеу мүмкін емес» деген пікірін терістейтін категория:
*бейболмыс
40.Қазақ философиясының кеңістік категориясы сипатының анықтамысы:
*сакральды-символикалық
41.Қоғамдық сана түрлері қалай ажыратылады:
*олардың қоғам өміріндегі орнымен
42.Табиғат пен адамның өзара қатынасы – бұл:
*адам, қоғам және мәдениет бір уақытта табиғатқа қарсы тұрады және оның құрамына да кіреді
43.«Өзіңді өзің таны» деген ғибратты сөз авторы:
*Сократ
44.Патристика мен схоластика – философияның негізгі сатылары:
*Ортағасырдың
45.Шоқан Уалиханов «бірінші дәрежелі бақсы» деп атады
*Қорқыт
46.XX ғасырдың 80-ші жылдарында пайда болған, ашық және өз-өзіне толығынан тең емес жүйелердің өзіндік ұйымдасуы мен өзгеру, даму заңдылықтарын зерттейтін ілім
*Синергетика
47.Австрия психологы Зигмунд Фрейд бойынша саналы және бейсаналық қарым қатынастың адам психикасындағы көрінісі
*Ол
48.Ашық, айқын, ұзақмерзімді мақсаттары мен кепілдіктері бар инвестициялық саясат
*Шетелдік капиталды тарту
49.Танымалдылық пен билікке ие болуға қол созып, көпшіліктің көзсіз сенімін пайдаланатын саясаткелердің ісі дегенді терістеуде платоннын саяси жүйені сипаттауы
*Демогогия
50.«Тек қана өзінің бар екенін және өзінің түйсігінің бар екенін белгілі деп мойындап, басқа ештеңеге жол бермейтін философтардың позициясы:
*субъективтік идеализм;
51.Өркениет жолынан бас тартып, қайтадан «нәрестелік күйге» қайта оралуға шақырған Көне Қытай философы:
*Лао-Цзы;
52.Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні:
коммунизм құрылысшыларының моральдық кодексін жасауында
*ізгілік арқылы мемлекетті басқару концепциясында
53.Көне Үнді философиясының өкілі:
*Джина;
54.Қазіргі дүниежүзілік діндердің бірі болып табылатын көне үнділік діни-философиялық ілім:
*буддизм;
55.Антикалық философияның сипатты белгісі:
*космоцентризм;
.
56.Шындықтың сандық өлшемі, қатынасына көңіл аударған көне грек ойшылы:
*Пифагор;
57.«Барлығы да ағын үстінде», «Бір түскен өзенге екінші рет қайтып түсуге болмайды» деген кімнің сөзі?
*Гераклиттің;
58.«Сөз» - ұлы билеуші деген софист:
*Горгий;
59.Платон негізін қалаған флософиялық бағыт:
*объективтік идеализм;
60.«Бірінші философия» (метафизиканы) Аристотель қандай ғылым ретінде анықтайды:
*болмыстың алғашқы себептері мен бастамалары туралы
61.Құдайдың дүниені ештеңеден жасауы концепциясы:
*креационизм;
62.Схоластикалық философияның әйгілі өкілі, «Теология жинағы», «Пұтқа табынушыларға қарсы жинақ» шығармаларының авторы:
*Фома Аквинский;
63.«Философтарды терістеу» кітабының авторы
*Әл-Ғазали;
64.Шаманизм «аңғал» адамның білместігі деп тұжырымдаған ағартушы ғалым
*Ш. Уалиханов
65.Құдай жаратқан адамның рухын мәңгілік, денеден денеге көшуге қабілетті деп санаған антикалық философ
*Платон
66.Танудың әлеуметтік – мәдени нысандары
*Философиялық
67.Гегельдің шіркеу доктринасын терістеп жазған еңбектері
*Христиандық рухы және оның тағдыры
68.Шоқан Уалиханов «даланың алғашқы философы деп атаған көрнекті ойшыл
*Асан Қайғы
69.«Техника философиясының» қалыптасу кезеңі
*ХІХ ғасырдың екінші жартысы
70.«Ашық қоғам» тұжырымдамасының авторы
*К. Поппер
71.Антикалық ойшылдарда адам бейнесі
*Космоцентрлік
72.Ортағасырлық философиялық ой кешу әдістерінің ерекшелігі мынадай принциппен айшықталады:
*ашылу принципімен
73.Апологетика философиясының басты мәселесі:
*Христиан дiнiн қорғау, ақтау;
74.Христиандық «Шіркеу әкейлерінің ілімі»:
*патристика;
75.Патристиканың көрнекті өкілі, «Құдай қаласы туралы» және «Тәубе» («Исповедь») еңбектерінің авторы:
*Аврелий Августин.
76. «Сенемін, себебі абсурдты» деген ортағасырлық ойшыл:
*Квинт Тертуллиан;
77. «Түсіндіруші» атанған араб-мұсылман әлемінің ғұламасы:
* Ибн Рушд;
78. «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары туралы трактат» еңбегінің авторы:
*әл-Фараби;
79. Әл-Фараби философиясының айшықты белгісі:
*адамның әлеуметтік табиғаты
80. Исламдағы аскеттікті уағыздаушы ортағасырлық діни-мистикалық ілім:
*суфизм.
81.«Екі ұдай ақиқат» теориясын негіздеген философ:
* Ибн-Рушд.
82. Демокриттің атомистік ілімін жалғастырушы:
*Эпикур;
83. Антикалық алғашқы ағартушылар деп атауға болады:
*софистерді;
84. «Адам – барлық заттардың өлшемі» деген грек ойшылы:
* Протагор.
85. Әрбір индивидтің мәдениеттілігі мен моралдылығы арқылы барлық қоғамның жақсы өмір сүруін байланыстырып қарастырған Көне Қытай философы:
*Конфуций;
86. Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәні:
коммунизм құрылысшыларының моральдық кодексін жасауында
*ізгілік арқылы мемлекетті басқару концепциясында
87. Көне Үнді философиясының өкілі:
*Джина;
88. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принципі:
*гуманизм принципі
89. «Алтын орта жолы өзара үйлесімділік, іс пен сөздің сәйкестігі» - бұл этикалық принциптер:
*конфуцишілдіктікі;
90. Тоталды азаптану және одан айығу қай философияның орталық мәселесі?
*Көне Үнді философиясының
91. Дүниенің алғашқы бастамасы от, су, жер деп санаған Көне Үнділік ортодоксалды емес мектеп: буддизм;
*чарвака-локаята
92. Махавира Вардхамана негізін қалаушы:
*джайнизмнің.
93. Джайнизм метафизикасындағы мәңгі тәуелсіз екі субстанция:
*Джива мен Аджива;
94. Буддизмнің пайда болуы мен таратылуы кімнің атымен байланысты?
*Сиддхартха Гаутаманың;
95. Буддизм онтологиясының басты категориясы:
*дхарма;
96. «Космос», «Логос», «Архе», «Эйдос», «Сан», «Ӛлшем...» - қандай философияның басты ұғымдары?
*Грекия философиясының;
97. Фалес іліміндегі дүниенің түп негізі:
*су;
98. Дүниетаным анықтамасы:
*дүниеге, адамның өмірдегі орнына деген көзқарастар жиынтығы
99. Эмоцианалдық пен рационалдық, объективтілік пен субъективтілік, фантастикалық пен реалдылық, табиғилық пен табиғаттан тысқарылық араласып жатқан дүниетанымның тарихи формасы:
*миф
100. Философияның функциялары:
*дүниетанымдық, гносеологиялық, әдіснамалық
101. Философиялық әдістердің ерекше белгісі:
*жалпылаудың жоғары деңгейінде негізделгендігі, әмбебаптығы
102. Философиялық танымның негізгі бөлімдері:
*онтология, гносеология, әдіснама
103. Философиядағы негізгі екі бағыт:
*Материализм мен идеализм.
104. Дүние бір бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:
*монизм;
105. Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:
*дуализм;
106. Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:
*плюрализм;
107. Материалдық шындықты абсолюттік идеяның өзгелей болмысының формасы деп есептейтін дүниетанымдық позиция:
*объективтік идеализм.
108. Философия пайда болды:
*Көне Үнді, Қытай және Ежелгі Грекияда;
109. Көне Қытай философиясында қолданған өзара әсерлесетін және алмасатын қарама-қарсылықтарды белгілейтін ұғымдар:
*«инь» және «ян»;
110. У-вэй (әрекетсіздік) адамның өзін-өзі ұстау принципі ретінде қалыптасты:
*Көне Қытай философиясында
111. Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:
*Дао;
112. Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық принципі:
*гуманизм принципі
113. Көне Үнді философиясындағы адамгершіліктік құлшыну заңы мына ұғыммен белгіленеді:
*карма;
114. Көне Үнді философиясындағы ортодоксалды мектеп, йоганың теориялық негізі:
*санкхья.
115. Джайнизм метафизикасындағы мәңгі тәуелсіз екі субстанция:
*Джива мен Аджива;
116. Буддизмнің пайда болуы мен таратылуы кімнің атымен байланысты?
*Сиддхартха Гаутаманың;
117. Буддизм онтологиясының басты категориясы:
*дхарма;
118. Фалес іліміндегі дүниенің түп негізі:
*су;
Достарыңызбен бөлісу: |