Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі Ескерту



Дата27.09.2023
өлшемі37,73 Kb.
#110803
түріСабақ
Байланысты:
КТЖ 3 сынып




Цифрлық сауаттылық
пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
3сынып



Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1 тоқсан

1-бөлім – Бағдарламалау(ортақ тақырыптары: "Жабайы табиғат", "Жақсы деген немене, жаман деген немене?") 8 сағат

3 А

3 Ә

3 Б




1

§1.Өміріміздегі қайталаулар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

1

6.09.

6.09.

5.09.




2

§2.Циклдер

3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1

13.09

13.09

12.09




3

§3.Кейіпкердің қозғалысы

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

20.09

20.09

19.09




4

§4.Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

27.09

27.09

26.09




5

§5. Практикалық тапсырмалар

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

4.10

4.10

3.10




6

§6. Желіде тілдесу

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1

11.10

11.10

10.10




7

§7. Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1

18.10

18.10

17.10




8

§8. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; 3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

25.10

25.10

24.10







2 тоқсан

2-бөлім - Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет") 8 сағат




9

§9.Ойынның сценарийі

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

1

8. 11

8. 11

7.11




10

§10. Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;



1

15. 11

15. 11

14. 11




11

§11. Кейіпкерлер

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

22. 11

22. 11

21. 11




12

§12.Практикалық жұмыс

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

29. 11

29. 11

28. 11




13

§13.Костюм ауыстыру

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

6.12

6.12

5.12




14

§14.Менің ойыным

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1

13.12

13.12

12.12




15

§15 Практикалық жұмыс.

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1

20.12

20.12

19.12




16

§16. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.



1

27.12

27.12

26.12







3 тоқсан

3 бөлім - Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Көрнекті тұлғалар") 10 сағат

17

§17.Word мәтіндік редакторы

3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;



1

10.01

10.01

9.01




18

§18. Жобаға идея

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1

17.01

17.01

16.01




19

§19. Құжатты рәсімдейміз

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

1

24.01

24.01

23.01




20

§20. Мәтіндегі иллюстрация

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1

31.01

31.01

30.01




21

§21. Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

1

7.02

7.02

6.02




22

§22. Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1

14.02

14.02

13.02




23

§23. Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1

21.02

21.02

20.02




24

§24. Цикл блогы

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1

28.02

28.02

27.02




25

§25 «Робот-тазартқыш» құрастыру

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1

7.03

7.03

6.03


26

§26. Практикалық жұмыс

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1

14.03

14.03

13.03







4 тоқсан

4-бөлім – Презентациялар (ортақ тақырыбы: "Су – өмірдің қайнар көзі") 10 сағат



27

§27.Презентация құру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.1.2.1 қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді қолдану;

1

28.03

28.03

27.03




28

§28. Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

1

4.04

4.04

3.04


29

§29. Анимация және ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1

11.04

11.04

10.04


30

§30.Жоба жұмысына презентация жасау

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1

18.04

18.04

17.04




31

§30.Жоба жұмысына презентация жасау

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау

1

25.04

25.04

24.04










5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: "Демалыс мәдениеті. Мерекелер")



32

§31. Фотосуреттер

3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;



1

2.05

2.05

1.05




33

§32. Фотосуреттер топтамасы

3.2.2.1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;



1

11.05

11.05

10.05

8,9 май мейрам

34

§33. Жобамен таныстыру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;



1

16.05

16.05

15.05




35

§33. Жобамен таныстыру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;



1

23.05

23.05

22.05




36

§34.Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану.



1

30.05

30.05

29.05




3-сыныпқа арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" оқу пәнінің базалық мазмұны:


1) "Компьютер": компьютер құрылғылары: таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгертуге арналған клавиштер.
Программалық қамтамасыз ету: қолданбалы программаларда "қызу" клавиштерді пайдалану.
Қауіпсіздік: Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелері.
2) "Ақпаратты ұсыну және өңдеу": мәтіндер: мәтінді теру ережелері; маркіленген және нөмірленген тізімдер; мәтінді өңдеу; шрифт пен абзацты пішімдеу (жазылуы, түсі, тегістеу); кесу, көшіру, белгіленген мәтінді құжатқа қою; мәтінге суретті қою және орналастыруын реттеу;
Презентациялар: презентация конструкторы; программа мәзірі; презентацияның ашылуы мен сақталуы; мәтінді және суреттерді слайдқа орналастыру; слайдтар арасында ауысу; презентация дизайны.
Графика: фотосуреттерді өңдеуге арналған программа (жарықтық, контраст, жиектеме);
3) "Интернет желісіндегі жұмыс": ақпарат іздеу: құжаттан мәтін үзіндісін іздеу.
Ақпарат алмасу: желідегі ақпарат алмасу жолдары; жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеуге арналған мессенджерлерді пайдалану.
4) "Есептей білу".
Алгоритмдер: цикл; циклдік алгоритмді іске асыру кезінде орындаушының командалары жүйесі.
Программалау: программалау ойын алаңын құру барысында алгоритмді жүзеге асыру; дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; программалау ойын алаңында бірнеше көріністер және кейіпкерлермен жұмыс істеу.
5) "Робототехника": орта мотордың жылдамдығы мен айналымның санын күйге келтіру; робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклді қолдану.
18. 4-сыныпқа арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" оқу пәнінің базалық мазмұны:
1) "Компьютер": компьютер құрылғылары: компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру.
Қауіпсіздік: сенімді пароль критерийлері;
2) "Ақпаратты ұсыну және өңдеу".
Мәтін: мәтіндегі кестелер.
Презентациялар: слайдтың макеті; объектілердің анимациясы; бейне мен аудионы орналастыру.
Мультимедиа: бейнеролик жасау.
3) "Интернет желісіндегі жұмыс": ақпарат іздеу: компьютерде файл мен бумаларды іздеу; ақпарат алмасу : браузерді реттеу (бетбелгі, журнал мен жүктеу); электрондық пошта: хабарлама қабылдау және жіберу, файлдары қоса берілген хабарлама.
4) "Есептей білу": алгоритмдер: енгізілген циклдер, логикалық операторлар, салыстыру операторлары.
Программалау: программалау ойын алаңында айнымалыларды қолдану; жеке сценарийі бойынша ойын әзірлеу.
5) "Робототехника": түс датчигі; ультрадыбыс датчигі.
3-тарау. Оқу мақсаттарының жүйесі
19. Оқу мақсаттары программада кодпен берілген. Кодта бірінші нөмір сыныпты, екінші және үшінші сандар - бөлім мен бөлімше, төртінші сан оқу мақсатының нөмірленуін көрсетеді. Мысалы, 2.1.2.1 кодында: "2" – сынып, "1.2" – бөлімше, "1" – оқу мақсатының нөмірленуі.
20. Оқыту мақсаты жүйесі әр сыныпқа бөлім бойынша берілген:
1) Компьютер
21. Осы оқу бағдарламасы қосымшаға сәйкес бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" оқу пәні бойынша жаңартылған мазмұндағы Үлгілік оқу жоспарының ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес іске асырылады.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет