Тургунбаева Фарида Бизнес-модельдің Canvas -картасы



Дата18.10.2022
өлшемі15,42 Kb.
#44005

Тургунбаева Фарида
Бизнес-модельдің Canvas -картасы.
Lean Startup құралдарының бірі – бизнес-модельдің канвасы (business model canvas) немесе lean canvas. Бұл бизнес жұмысының негізгі компоненттері мен процестерін көрсететін көрнекі сызбасы.
Александр Остервальдер жасаған Business Model Canvas бизнесті бір парақта қарапайым және көрнекі түрде салуға көмектеседі. Шаблон бизнестің басты элементтеріболып табылатын 9 блоктан тұрады. Олармәтіндер, стикерлер,суреттер немесе видеолардыпайдалана отырып толтырылады.

Гипотезаны сынауға арналған HADI циклдері.


Гипотеза (гр. ὑπόθεσις — негізгіжорамал) — белгілі бір құбылысты түсіндіру үшін алға тартылатын және тәжірибе түрінде тексеруді және сенімді ғылыми теория болып қалыптасу үшін теориялық негізді талап ететін ғылыми болжам, дәлелденбеген тұжырымдама, жорамал.[1]
Әдетте гипотеза өзін құптайтын байқауларға (мысалдарға) негізделе жасалады, сондықтан рас болып көрінеді. Гипотезаны аяғында не дәлелдеп ақиқатқа айналдырады, немесе одан (қарсы мысал келтіру арқылы) бас тартып алдамшы тұжырымдамаға жатқызады. Ал, бас тартпаған және дәлелденбеген гипотезаны ашық мәселе (проблема) деп атайды.гипотезаның пайда болуы ежелгі дәуірдегі математиканың дамуымен тығыз байланысты. Көне заман математиктері гипотезаны матем. есептер шешімін дәлелдеу әдісі ретінде ұсынды және алғашқы жобаның дұрыстығын тексеру мақсатымен олардан қорытынды жасайтын дедуктивтік ойлау әдістерін кеңінен қолданды. Платон гипотезаны ой қорытудағы абс. ақиқат сипатты қамтамасыз ететін дәлелдеудің синтет. талдау әдісі ретінде қарастырды.

Монеталандыру модельдері.


«Сан» әлемді шынымен өзгертеді. Цифрлық технологиялардың нақты әлем экономикасына енуі сөзсіз. Кейбір құбылыстар есте және анық сипатқа ие. Мысалы, санға көшу музыкалық және бейне контент саудасының ережелері мен принциптерін түбегейлі өзгертті. Басқалары айқын емес және аз байқалады, бірақ әлі байқалмайынша, халықаралық саудадағы елеулі тренд жасай бастайды.
Бізді көптеген рөлдік онлайн ойындардың феноменін қызықтырды. Әдетте, мұндай ойындардың бизнес-моделі «Free to play» қағидатының айналасында құрылады. Ойынға кіру тегін, алайда: әзірлеушілер қаражатты қалай табады? деген сұрақ орын алады. Екі негізгі жол бар. Біріншісі - виртуалды әлемде пайда болатын сұраныс пен ұсыныстың нарығын пайдалану. Виртуалды және нақты әлемдердің қиылысуын жасауға мүмкіндік беретін онлайн-дүкен арқылы монеталандыру. Бірінші қадам - виртуалды әлемде табу керек ойын валютасының ішіндегі эмиссия. Екінші қадам - бұл валюта үшін кез келген тауарлармен сауда ұйымдастыру. Егер ойын шынымен қызықты болса, онда нақты валютаға виртуалды ақша сатып алғысы келетіндер міндетті түрде пайда болады. Екінші жол - түрлі жарнамаларды орналастыру. Бірақ мамандарға монетизациялау жолдары мен тәсілдерін егжей-тегжейлі талдау қалдырамыз.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет