4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар «Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Дата25.05.2023
өлшемі24,1 Kb.
#96933
түріСценарий
Байланысты:
9 кл БЖБ


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау
9.3.3.8 Пернетақтадан кейіпкерді басқару

Бағалау критерийі

Білім алушы

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

20 мин

Сыныбы:
Оқушының аты-жөні:




  1. a) Кітахана деген мағынаға түсініктеме беріңіз:

________________________________________________________________________________________________________________________________
b) pygame. display модулінің қызметін жазыңыз: ________________________________________________________________________________________________________________________________
c) Init() функциясының міндеті сипаттаңыз
________________________________________________________________________________________________________________________________



  1. Құрастырушы бағдарлама кодын мағынасын жазыңыз.

    1. pygame.display.init

________________________________________________________________________________________________________________________________



    1. pygame.display.set_caption

________________________________________________________________________________________________________________________________

с) pygame.display.get_surface


________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Қандай бағдарлама кодын қарастырғаннын жазыңыз:

screen = pygame.display.set_mode((600, 500), 0, 32)
pygame.display.set_caption("My First Game")

Жауабы: ________________________________________________________________________________________________________________________________


Программаның негізгі цикліне нені қосамыз:
________________________________________________________________________________________________________________________________



  1. Кестеде көрсетілген командалардың сипаттамаларын толтырыңыз.




Команда

Сипаттамалары

pygame.draw.rect




pygame.draw.polygon




pygame.draw.arc




pygame.draw.aaline










Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет