Пән атауы: Компьютерлік ойындарды әзірлеу. Лектор: Казбекова Г. Н



бет1/3
Дата04.09.2023
өлшемі53,26 Kb.
#106001
  1   2   3

Пән атауы: Компьютерлік ойындарды әзірлеу. Лектор: Казбекова Г.Н.



1 ДӘРІС.
Кіріспе. Ойын технологиясының теориялық негіздері. Ойын түсінігі. Ойын түрлері. Ойынның негізгі сипаттамалары (сюжет, стратегия, тактика). Ойын психологиясы
Компьютерлік ойындар жасау - бұл әрекет қызықты ғана емес, сонымен қатар тиімді бизнес. Newzoo аналитикалық компаниясы ойын индустриясы биылғы жылы 152 миллиард доллардан асады деп болжап отыр, ал жекелеген ойын компанияларының кірісі бұрыннан миллиардтаған долларға бағаланған.
Статистикаға сәйкес, іске қосыла бастаған барлық ойындардың ішінде коммерциялық іске қосу 1% - дан аз болды: жаңадан бастаған әзірлеушілер көбінесе ойын идеясы маңызды деп қателеседі. Бірақ идея екі шарт орындалған кезде ғана құндылыққа айналады:
Ол кем дегенде бастапқы құжаттама түрінде ресімделген. Сізде бұл идеяны жүзеге асыруға қабілетті команда бар. Ойынның дамуы келесі кезеңдерден тұрады:

  1. Дайындық.

  2. Алдын ала өндіріс (Препродакшн)

  3. Өндіріс (Продакшн)

  4. Шығару (Релиз)

Дайындық кезеңі - идеяны (vision) қалыптастыруды, стратегияны іздеуді, нарықты алдын-ала талдауды, команданы іздеуді және қалыптастыруды, басқару әдістемелерін таңдауды қамтиды.
Нарықты талдау-дайындық кезіндегі маңызды кезеңдердің бірі. Өз аудиторияңызды түсіну маңызды: сіздің ойынды кім ойнайды? Неліктен ол нарықта ерекшеленеді? Бұл сұрақтарға дайындық кезеңінде дәл жауап беру керек, әйтпесе ойын шыққаннан кейін ол ешкімді қызықтырмауы мүмкін.
Вижн - бұл дамудың бастапқы кезеңінде сізде бар ең маңызды нәрсе. Жақсы көрініс А4-тің бір бетін алады, онда ойын сипаттамасы (платформа, жанр, параметр, тарату моделі, геймплей сипаттамасы, негізгі фичи және механика, ойыншының мақсаты), сілтемелер, USP (1 killer-ficha + 2-3 бірегей/жаңа фичи және т. б.) сәйкес келуі керек. қандай ойын жасауды түсу керек.
Геймдевте команданы / жобаны басқарудың екі негізгі тәсілін қолданады: Agile және Waterfall. Көптеген компаниялар осы екі тәсілдің элементтерін қабылдайтын гибридті әдістерді қолданады. Waterfall-сериялық, сызықтық даму цикліне негізделген топты басқару тәсілі. Agile, керісінше, өнімнің/жобаның дамуындағы икемділік пен итерацияға негізделген. Әркімнің өз кемшіліктері мен артықшылықтары бар. SCRUM-бұл Agile философиясын IT командаларына енгізудің ең танымал әдістерінің бірі, ол командадағы рөлдерді, міндеттерді және негізгі "рәсімдерді" анықтайды. SCRUM-дағы итерациялар спринт деп аталады.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет