А. Володин ««С любимыми не расставайтесь»



Дата14.01.2022
өлшемі21,25 Kb.
#24018
Байланысты:
с любимыми не расстовайтесь-1


Министерство образования и науки Республики Казахстан

НАО «Алматинский университет энергий и связи имени

Гумарбека Даукеева»

Кафедра языковых знаний

СРС №2

Тема: А.Володин ««С любимыми не расставайтесь»

А. Маемиров «Қоштасқым келмейді»

Специальность: Информационные технологии

Группа: ВТПОк 21-1

Выполнил: Бигали Мадияр

Приняла: ст. преподаватель Канленова Б.Н.

____________ __________ «_____» ___________2021г.

Алматы 2021 г

Александр Володин — российский драматург, сценарист, режиссер, поэт, прозаик. Александр Моисеевич Лифшиц, известный под литературным псевдонимом Александр Володин. Дата и место рождения: 10 февраля 1919 (82 года), родился вМинске. Дата смерти: 16 декабря 2001г. Он писал «С любимыми не расставайтесь» 1972 года.

«Қоштасқым келмейді» драмасы ХХ ғасыр драматургиясының классигі Александр Володиннің "С любимыми не расставайтесь" шығармасының негізінде сахналанып отыр. Қоюшы режиссер, ҚР еңбек сіңірген қайраткері Асхат Маемиров бұл шығармаға жаңа тыныс беріп, қоғамның өзекті мәселелерін қозғағанын аңғару қиын емес.

Адамдардың кездесуі мен қоштасуы жайлы сыр шертетін қарапайым, әрі қиын драма. Пьеса мен қойылымды «Ажырасу туралы іс» деп те атауға болады. Өйткені, жұбайлардың сегіз жұбы бірінен кейін бірі ажырасады. Әрбір кейіпкер – ғашықтық пен сатқындық, тәкаппарлық пен қызғаныш, сүю мен жек көру сияқты өткелдерді басынан кешіреді.

1972 жылы жазылса да, әлі күнге өзектілігі мен өміршеңдігін жоғалтпаған Александр Володиннің аталмыш драмасы – өмір шындығын әсерлемей қарапайым тілмен суреттеп, адам болмысын шынайы көрсете отырып, рухани құндылықтардың тереңіне бойлататындығымен мені қатты қызықтырды. «Қоштасқым келмейді» деген атаумен сахналап отырған осы қойылымға отбасы мәселесі, ерлі-зайыптылардың қарым-қатынасындағы әлеуметтік мәселелер, махаббат пен достық секілді мәңгілік тақырыптар арқау етілген.

Қазіргі қоғамда белең алған ажырасулардың себебі неде? Кейіпкерлердің «Біз бөлек жандар екенбіз» деген басты жауаптары бір кездері жалындаған ұлы сезімнің, кейін өмір сынағынан өтпей қалғандығына басты айғақ па? Сұрағы көп, жауабы аз өмірдің жұмбағын әрбір кейіпкер өзінше шешеді, өз тағдыры арқылы ұғынады.

Сүттей ұйып отырған, өз мемлекетінің тірегін бірге қалаған сегіз жанұя ажырасуға бел буады. Олардың тағдыры әр қилы, мінездері ұқсамайды, айырылысудың салдары да әр түрлі. Әлеуметтік жағдай, өзгелердің араласуы, бойдағы тәккапарлық, күмән мен күдік. Бұл шығарманың басты мақсаты – шаңырақтың шайқалуына жол бермеу.

Режиссер А.Маемировтың «Қоштасқым келмейді» спектаклінің көрсеткен басты проблемасы - қоғамдағы актуалды мәселе, ажырасу. Қойылым Мития және Катя деген екі жастың қызғаныш, ұрыс-керісі, бірін-бірі түсінбеушілігінен бастау алады. Жалпы сахнада актерлар саны өте көп. Оның ішінде сегіз жұптың ажырасу мәселелерінің түрлі себептері көрсетіледі. Сахнада айтарлықтай декорация жоқ. Тек темір төсекпен, саны шексіз сөмкелер. Актерлердің ойыны ғана мұны жауып кетіп тұр. Бұл қойылымды тәрбиелік мәні бар деп есептеуге болады. Себебі, қазіргі кездегі бірін-бірі түсіне алмай жүрген жастарға, көрермендерге көп ой салар еді. Актерлер ойыны өте жоғары дәрежеде, көрерменге шынайылықпен жеткізілді. Оның ішінде, бірде күлдіртіп, бірде жылатып ұйыта білген Ғазиза Әбдінәбиева. Рөлі эпизодтық болғанымен де, көрерменге көп күлкі сыйлай білді.

Сегіз жұптың ішіндегі отағасылардың бірі Азамат Сатыбалды, қызуқанды, ашуланшақ мінезімен есте қалса, ал Зарина ерке, жарасымды қылықтарымен есте

қалады. Зарина Кәрменова мен Азамат Сатыбалдының актерлік шеберліктері жоғарғы деңгейде көрінді. Жылтыраған костюмсіз, жалтыраған гримсіз, басы артық дүниесіз қырық әртіс көрерменмен сырласады. Тағы да айта кететін жайт, қойылымның музыкалық фрагменті. Неміс композиторы Ф.Шуберттің «Кешкі серенадасы» ұтымды таңдап алынған. Спектакль әр түрлі жанрдағы билермен әрленген. Көңілді көтеріп тастайтын да сәттері болды.

Қойылым финалы өте әсерлі. Актерлер қолдарындағы чемодандарымен жас отаудың іргесін қалағандай, бәрі айналдырып қойып шығады. Отбасы - шағын мемлекет. Мемлекеттің қабырғасын құлатып алмау әр жанұяның өзіне байланысты. А.Володиннің бұл шығармасындағы отбасылар өмірде де кездеседі. Махаббатты қадірлеп, сақтап қалу мақсатындағы, осы қойылым үшін мың алғыс.

Осындай өмірлік тақырып жөнінде театр актерлері тазалық пен сатқандық, өмірдің мәні мен мәнсіздігі жайлы ой-тағылымдармен ой бөліседі, сырласады. «Қоштасқым келмейді» қойылымында М.Әуезов театрының актерлері шағын залдың ішінде көрермендерімен сыр-сұхбат өрбітеді. Жүректегі жазуларды оқиды.

Осындай көркем шығарма адам жанын сондай бір философиялық ойға, тағылым әлеміне жетелейтіні анық. Еліміздегі эпидемиологиялық ахуал саябырлаған соң, мен Алматыға қазақ өнерінің қара шаңырағы М.Әуезов атындағы театрға барып осы қойылымды көргім келеді.

«Қоштасқым келмейді...»  - сенің тағдырың, өз қолыңда!



Александр Володин — российский драматург, сценарист, режиссер, поэт, прозаик. Александр Моисеевич Лифшиц, известный под литературным псевдонимом Александр Володин. Дата и место рождения: 10 февраля 1919 (82 года), родился вМинске. Дата смерти: 16 декабря 2001г. Он писал «С любимыми не расставайтесь» 1972 года.

Драма " Прощаться не хочу "поставлена по мотивам произведения классика драматургии ХХ века Александра Володина" с любимыми не расставайтесь". Нетрудно заметить, что режиссер-постановщик, заслуженный деятель РК Асхат Маемиров вдохнул в это произведение новое дыхание и затронул насущные проблемы общества.

Драма " Прощаться не хочу "поставлена по мотивам произведения классика драматургии ХХ века Александра Володина" с любимыми не расставайтесь". Нетрудно заметить, что режиссер-постановщик, заслуженный деятель РК Асхат Маемиров вдохнул в это произведение новое дыхание и затронул насущные проблемы общества.

Простая и сложная драма, рассказывающая о встрече и прощании людей. Пьесу и спектакль также можно назвать «делом о разводе». Ведь восемь пар супругов разводятся одна за другой. Каждый герой переживает такие переходы, как влюбленность и предательство, высокомерие и зависть, любовь и ненависть.

Эта драма Александра Володина, написанная в 1972 году и до сих пор не потерявшая своей актуальности и жизнеспособности, меня очень заинтересовала тем, что она проиллюстрирована простым языком, не затрагивая реалий жизни, проникая в глубь духовных ценностей. В постановке» не хочу прощаться " заложены такие вечные темы, как семейные проблемы, социальные проблемы в отношениях супругов, любовь и дружба.

В чем причина разводов в современном обществе? Главные ответы героев «мы-отдельные души» - главное свидетельство того великого чувства, которое когда-то вспыхнуло, а потом не прошло испытания жизни? Загадки жизни с большим количеством вопросов и меньшим количеством ответов каждый герой решает по-своему, постигает свою судьбу.

Восемь семей, которые живут на молоке, вместе хотят опору своего государства, решат развестись. У них разные судьбы, разные характеры, разные последствия лишения. Социальная ситуация, вмешательство других, высокомерие, сомнения и подозрительность. Главная цель этого произведения-не дать шаныраку пошатнуться.

Главная проблема спектакля «Не хочу прощаться» режиссера А. Маемирова - актуальная проблема в обществе, развод. Спектакль начинается с ревности, ссоры, непонимания друг друга двух молодых людей-Митии и Кати. Вообще на сцене очень много актеров. Из них восемь пар показывают различные причины разводов. На сцене нет значительных декораций. Только с железной кроватью, неограниченное количество сумок. Только игра актеров закрывает это. Этот спектакль можно считать воспитательным. Потому что в настоящее время многие люди, которые не могут понять друг друга, очень много думают о них. Игра актеров была очень высокой, с искренностью переданной зрителю. В том числе Газиза Абдинабиева, которая ни смеялась, ни плакала. Хотя роль была эпизодической, она могла дать много смеха зрителю.

Из восьми пар один из них-гражданин Сатыбалды, с пылким, раздражительным характером, а Зарина-ерке, с заносчивыми манерамиостается. Актерское мастерство Зарины Карменовой и Азамата Сатыбалды проявилось на высоком уровне. Сорок артистов без блестящего костюма, позолоченного грима, с головой лишней. Опять же, музыкальный фрагмент спектакля. «Вечерняя серенада» немецкого композитора Ф. Шуберта выбрана рационально. Спектакль украшен танцами разных жанров. В связи веселые моменты были в свалки.

Финал спектакля очень трогательный. Актеры с чемоданами в руках, как и положено молодому поколению, все переворачиваются. Семья-небольшое государство. Не рушить стены государства зависит от каждой семьи. Семьи в этом произведении А. Володина встречаются и в жизни. В целях сохранения и сохранения любви, тысячи благодарностей за эту постановку.

На такую жизненную тему актеры театра делятся своими впечатлениями о чистоте и преданности, о смысле и бессмысленности жизни. В спектакле» Не хочу прощаться " актеры театра М. Ауэзова проведут беседу со зрителями в небольшом зале. Читает надписи на сердце.Очевидно, что такое художественное произведение ведет душу человека к одной философской мысли, к миру трона. После того, как эпидемиологическая ситуация в стране стабилизировалась, я хочу поехать в Алматы в театр имени М. Ауэзова.

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет