В) Шөже өнеріне сүйсінеді, әрі әкесі үшін қатты ұялады.
Шындықты мойындайды.
3) “Қат-қабатта”
С) Алғаш рет әкесінің қаталдығына қарсы шығады.
4) “Қайтқанда”
D) Тоғжанды сүйе тұра, ескілікке қарсы шыға алмайды.
з[1]
Жауабы: 1.C, 2.D, 3.B, 4.A
Қодар мен Қамқаны жазалаудағы Құнанбай шешімін көрсетіңіз. А) Өздеріне өзі жаза кессін.
В) Айналадағылардың пікірін тыңдау керек
С) Ел қорлаған сұмдыққа, ел көрмеген жаза керек
Бұндай сұмдықтың ойлан шығарған адамды өлімге кесу
[1]
«Ғашықтың тілі – тілсіз тіл» өлеңінің шығуына арқау болған не? А) Абайдың Тоғжанға ғашық болуы
В) Абайдың Әйгерімге деген ыстық махаббаты
С) Әмір мен Үмітей арасындағы жалындаған махаббаты
Біржан салдың қонақ болып жатқан кездегі бір кештегі думан
[1]
Кәмшатты Бөжейге берудің мәні немен байланысты? А) Құн төлеу
В) Атастыру С) Туыстасу
Баласы болмағандықтан
[1]
Абайдың әжесі Зере арқылы көрінетін құндылықтарды анықтаңыз. А) Сабырлық иесі, адуынды ене
В) Кәрі ана, жылы құшақ, қатал мінез
С) Көне көз, мейірім құшағы, даналық мектебі
Ақылшы ана, көпті көрген, құлағының мүкісі бар
[1]
БӨЛІМ
Шығармадағы Абай бейнесіне талдау жасаңыз.
Бала Абай
Бозбала Абай
Кемелденген Абай
[5]
Құнанбай баласы Абайға қандай үш мін тақты? Өз көзқарасыңызды білдіріп, талдаңыз.
[5]
«Бұл үйге, әсіресе, өзгеше көктем нұрын енгізген бір жан бар. Ол Сүйіндіктің қызы – Тоғжан. Абай келгеннен бері Тоғжан үлкен ағасы Асылбектің отауынан осы үйге бірнеше рет келіп кетті. Сылдырлаған шолпысы, әлдеқандай былдырлаған тілменен Тоғжанның келері мен кетерін паш етеді. Құлақтағы әшекей сырғасы, бастағы кәмшат бөркі, білек толған неше білезіктері – баршасы да бұл өңірден Абайдың көрмеген бір сәні сияқты. Толықша келген, аппақ жүзді, қырлы мұрын, қара көз қыздың жіп-жіңішке қасы да айдай боп қиылып тұр. Қарлығаш қанатының ұшындай үп-үшкір боп, самайға қарай тартылған қас, жүрекке шабар жендеттіңжебесіндей».
БӨЛІМ «Абай жолы» - ғасырлық туынды. Төрт томды эпопеялық көлемді роман қазақ қоғамының ғасырлық, әлеуметтік, тұрмыстық, отбасылық ғұмырын мейлінше дәл, айқын, адал бейнелейді. Біз шығармадан мәңгілік толас таппайтын жақсылық һәм жамандықтың, ізгілік пен зұлымдықтың шайқасын көреміз, рухани қорымызды байыта түсеміз. Абайдың өмірінен үлгі аламыз. Мұхтар Абайдың жеке басына түскен қиындықтан, жеке бас трагедиясынан халық трагедиясын көтере білді. Данышпан Абайдың бала, жас Абайдан хәкім, дана Абайға дейінгі өмір кезеңін қамтитын бұл шығарманың қазақ әдебиетінен алар маңызызор»