Мазмұны Аңдатпа 1.Кіріспе 2.Негізгі бөлім 2.1. 2-өлшемді компьютерлік графика
2.2. 3d Бағдарламалар түсінігі, түрлері
3.Практикалық бөлім 4.Қорытынды 5.Пайдаланылған әдебиеттер
Аңдатпа Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ. ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болмақ. Жаңа кезеңге бет бұру оңай емес. Ол үшін болашақ ұрпағын тәрбиелеу керек.Қоғам дамуының қазіргі кезеңінде аддитивті технологиялар саласындағы құзыреттілікке ие мамандарға деген қажеттілік туындауда.
Екіөлшемді, үшөлшемді компьютерлік графика - өте кең сала, ол машина жасауда, архитектурада, құрылыста, медицинада, археологияда, тренажерлар құруда, кино мен теледидарда қолданыс тапқан. Техниканы жетілдіру және 2D, 3D моделдермен жұмысты қарапайымдастыру арқылы екі өлшемді және үш өлшемді графика үйреншікті жазық бейнелерді ығыстыра отырып, өмірдің ажырамас бір бөлігіне айналары сөзсіз. Бүгінгі ақпараттандыру заманында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мәселесі білім берудің ең жоғарғы мақсаттарының бірі болып отыр.
Жобада мектеп оқушыларын қызықтыру үшін 2D, 3D-технологияны қолдану мүмкіндіктері талқыланады.
Аннотация Опора суверенной страны-образованное поколение. XXI век станет веком знаний. Не так-то просто перейти к новому этапу. Для этого нужно воспитывать свое будущее поколение. На современном этапе развития общества возникает потребность в специалистах, обладающих компетенциями в области аддитивных технологий.
Двумерная, трехмерная компьютерная графика - очень обширная отрасль, которая нашла применение в машиностроении, архитектуре, строительстве, медицине, археологии, создании тренажеров, кино и телевидении. Совершенствуя технику и упрощая работу с 2D, 3D моделями, двумерная и трехмерная графика становятся неотъемлемой частью жизни, вытесняя привычные плоские изображения. В настоящее время проблема развития творческих способностей учащихся является одной из высших целей образования.
В проекте обсуждаются возможности применения 2D, 3D-технологий для заинтересованности школьников.