Әртүрлі діндерде сыбайлас жемқорлық моральдық принциптер мен рухани құндылықтарды бұзу ретінде жиі қарастырылады. Мысалы, буддизм мен христиандықта жемқорлық өзімшілдік пен ашкөздіктің көрінісі ретінде айтылады. Ал, ислам дініңде жемқорлықпен айналысатын адам Алланың қаһарына қалуы мүмкін. Діни мәтіндерде адамның өз іс-әрекеті үшін жоғары билік пен қоғам алдындағы жауапкершілігі жиі айтылады. Мұндай ілімдер ізбасарларына адалдық, әділдік, тақуалықтың қоғамдық өмірдегі маңыздылығын еске сала отырып, адамгершілікті бірінші орынға қояды.
Буддизмде дұрыс өмір сүрудің сегіз сатысы мен келістіріліп қарастырылған , яғни дұрыс өмір мен адалдық туралы ілім ді әрі сыбайлас жемқорлықтан бас тартуды қолдайды. Иудаизм мен христиандықта "ұрламаңыз" және "басқа құдайларға табынбаңыз" сияқты библиялық өсиеттер қалған. Исламда "Халал" және "Харам" ұғымдары рұқсат етілген және тыйым салынған әрекеттерді, соның ішінде сыбайлас жемқорлықты «харам» деген.
Индуизмде Карма мен дхарма туралы ілім моральдық мінез-құлық пен жауапты мінез-құлықтың маңыздылығын көрсетеді.Ислам дініңде барлық мәселелер құран-аяттары мен хадистарға жүгіне отырып шешіледі. Осыған орай бір аят жолында Алла Тағала (Бақарасүресі, 188-аят):« Араларындағы малдарынды арам жолменжемендер. Сондай-ақ біле тұра адамдардын малынан бір белігін жеу үшін билерге апармандар»,-делінген.Біздің, асыл дініміз бұл мәселеде өте көп аяттар айтқан және жемқорлық біздің дінімізде үлкен күнәлерге жатады.