К кеңістік пен уақытты сезімділіктің априорлык формасы ретінде карастырған ойшылды көрсетіңіз



бет1/2
Дата05.06.2023
өлшемі33,46 Kb.
#98670
  1   2
Байланысты:
null


К Кеңістік пен уақытты сезімділіктің априорлык формасы ретінде карастырған ойшылды көрсетіңіз:
.Кант
К. Маркс «Гегель философиясының шын қайнар көзі мен құпиясы» деп Гегельдің қай шығармасын атайды:
«Рух феноменологиясы»
Кант ненің тану мүмкіндігін жоққа шығарады:
Өзіндік заттардың
Канттың «Өзіндік зат» ұғымы нені білдіретіндігін анықтаңыз:
Заттың жасырын мағынасы
Көрсетілген пікірдің қайсысы дұрыс екендігін анықтаңыз:
Адамның қоғамдық жаратылысын, оның еңбегінің қоғамдық сипатын талдамай сананың мәнін түсіну мүмкін емес
Көне Үндінің қасиетті мәтіндерін көрсетіңіз:
Ведалар
> Конфуцийдің «Патша патша болуы керек, төре – төре, әке – әке, бала – бала болуы керек» деген пікірінің мәнін анықтаңыз:
Есімдерді түзету
Көне грек философиясының соңы немен байланысты екендігін анықтаңыз:
> Рим императоры Юстиниан Афинадағы философия мектептерін жабуымен
> Көне Қытай философиясында жердегі өмірді басқаратын жоғарғы күшке, шығармашылық заңға, біртұтас принципке жататын затты көрсетіңіз:
аспан
> Көне Қытай философиялық ілімі мемлекеттік идеология ретінде қабылданған ілімді анықтаңыз:
Конфуцийлік ілім
Конфуций философиясының негізгі ұғымдарының қатарына жатпайтыны:
білімқұмарлық
Конфуций философиясындағы ізгіліктің орталық қағидасына не жататындығын көрсетіңіз:
Алтын орта принципі
Конфуций философиясындағы «есімдерді өзгерту» нені білдіреді:
\шындықты түзеуді
Конфуцийдің этикалық-саяси көзқарастарының мәнін анықтаңыз:
қайырымдылық арқылы басқару теориясында
Көзқарастың қанша түрлері барын көрсетіңіз:
Үш
Канттың пікірінше нағыз философиялық пән болып табылатын төрт сұрақ бар. Көрсетілгендердің қайсысы артық екендігін көрсетіңіз:
Әлемнің түп негізі неде
«Көктем және күз» еңбегінің авторын көрсетіңіз:
Конфуций
Конфуцийдің тұжырымдауынша халықты:
Асыл қасиеттер арқылы басқарып, түзетуге болады
Конфуций мектебі зерттеген мәселелерді көрсетіңіз:
Адамдар арасындағы қарым-қатынас, тәрбие
Көзқарастың рефлексивті түрін анықтаңыз:
< > Философия
Көп құдайға табынушылықты анықтаңыз:
Политеизм
Ф Философияның негізгі мәселесінің дәл мағынасын көрсетіңіз:
лаудың болмысқа қатынасы
Фалес іліміндегі болмыстың алғашқы бастамасын анықтаңыз:
Су
Ф. Аквинский пікірі бойынша адам – бұл екі әлемнің арасындағы тіршілік иесі:
Тән мен жан
Философияға дейін қандай екі көзқарас болғанын анықтаңыз:
Мифтік, діни
Философияның ерекшелігін анықтаңыз:
Әлемді, оның жалпыға ортақтығы мен тұтастығында алып тануға тырысу
Философияның мүлдем дұрыс емес анықтамасын көрсетіңіз:
Философия – бұл жеке теория
Философиялық онтологияның іргелі алғы қатарында көрсетілуі керек ұғымды келесілердің ішінен көрсетіңіз:
> Болмыс
Философиялық концепцияларды идеализм мен материализмге бөлу қандай негіздерде болғанын анықтаңыз:
Болмыс немесе сананың біріншілігі
Ф.Аквинский ілімін ХХ ғ. қайта жаңғыртқан бағытты көрсетіңіз:
неотомизм
Философиядағы негізгі екі бағытты көрсетіңіз:
Материализм мен идеализм
Философия пәнін көрсетіңіз:
Адамның дүниеге деген қатынасы
Философияның пәні мен объектісін анықтаңыз:
Адам және оның әлемдегі орны
Философияның негізгі мәселелерінің басқаша атауын анықтаңыз:
Адамзат өмірінің мәні мен мақсаты неде
Фома Аквинский, Брабанттық Сигермен пікір таластыра отырып шын мәнінде кіммен дауласқанын анықтаңыз:
> Ибн-Рушдпен
Философиялық ережені көрсетіңіз:
Адам – әлеуметтік жан, бірақ оның жүріс тұрысына биологиялық факторларда әсер етеді
Френсис Бэкон танымның қандай әдісін ұсынғанын анықтаңыз:
Индуктивтік
Фома Аквинскийдің негізгі философиялық шығармаларының бірін көрсетіңіз:
Теология жинағы
Философның басты ерекшелігін көрсетіңіз:
> Ол жалпы және теоретикалық сипатты ұстанады
Философияны дін қызметшісі деп түсінген ортағасырлық ойшылды көрсетіңіз:
Фома Аквинский
Философияның пайда болуына ықпал еткен, ислам әлеміндегі елдерге қатысты ілімді көрсетіңіз:
Мутазилизм
Философияны дін қызметшісі деп түсінген ортағасырлық ойшылды көрсетіңіз:
Фома Аквинский
Ф. Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде қандай төрт идол туралы айтылады:
Тұқым, үңгір, нарық, театр
Ф. Вольтер бойынша, мәңгілікті және жаратылмаған, тәуелсіз өмір сүретін, үнемі қозғалыста болатын категорияны анықтаңыз:
Материя
Ф. Бэкон жасаған әдісті анықтаңыз:
Индуктивті
Фр. Бэконның ғылымға кіріспе дәстүрін жалғастыра отырып, жазған кітабын анықтаңыз:
Жаңа Органон
Ф.В.Й. Шеллинг пен Г.В.Ф. Гегель қай философиялық ағымының өкілдері болып табылады:


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет