Ойлаудың философиялық түрі … мінезделеді сын және күмәнданумен



бет1/3
Дата18.05.2023
өлшемі215,79 Kb.
#94682
  1   2   3
Байланысты:
Философия 2 курс


ойлаудың философиялық түрі - … мінезделеді
сын және күмәнданумен
аргументтердің аз болуымен
дәлелдемелермен
сеніммен
мифологиялық түсініктемелермен
Ғылым және философияның ұқсастығы - :
ақиқи білімге ұмтылуында
сенімге сүйене отырып, табиғи құбылыстарды игеру практикалық тәжірибеге сүйене отырып, табиғи құбылыстарды игеру
қиялға сүйене отырып, табиғиғат шегінен шығу
сезімге сүйене отырып, табиғиғат шегінен шығу


Онтология- ... туралы ілім:
болмыс
шындық
табиғат
материя
таным
шындыққа сәйкес келмейтін, бірақ ақиқат ретінде қабылданатын білім - … білім
адасу
ғылымға дейінгі білім
күнделікті білім
ғылымнан тыс білім
тәжірибелік білім
Гносеология – деген ... туралы ілім
таным
болмыс
даму
құндылық
өнегелілік


«Агностицизм» -
объективті әлемді тану мүмкіндігін жоққа шығару, терістеу
білімнің өзгермелі болуы
танымның шындықты бейнелеуі
адам болмысын зерттеу


білімді тәжірибе арқылы негіздеу
таным мақсаты- ... :
ақиқатқа жету
қоршаған ортаны тану қажеттілігін қанағаттандыру
нақты адам әрекетіндегі қарама-қарсылықтарды шешу
жаңа ашылымдарға қол жеткізу
білімді жаңарту несколько верных ответов!!!


... - этиканың категориясы:
ізгілік
сұлулық
талғам
асқақтық
мөлшер


Өнегеліліктің алтын ережесі:
Өзіңе қаламағанды басқаға жасама
бірінші өзіңді ойла, одан кейін басқаларын
өмір –қасырет,одан кұтыла алмайсың
өзіңді емес, басқаларды ойла
бақытқа ұмтылу –бәрінің мақсаты


Экзистенциализмнің ағымының қалыптасуына септігін тигізген даниялық философы:
Кьеркегор он напрямую не относится к экзистенц!!
Гартман
Поппер
Шелер
Кассиерер


Қазақстанда сопылық философия қандай ойшылдың есімімен байланысты?
Қожа Ахмет Яссауи
Ибн-Сина
Әл-Фараби
Мұхаммед Хайдар Дулати
Махмуд Қашғари


Философия адам енбегінің қай түрін негізгі деп санайтынын анықтаңыз:
Шығармашылық еңбек
Көркем еңбек ???
Ғылыми еңбек
Билік құрыльм аяларындағы еңбек
Қоғамдық өндіріс аяларындағы дене еңбегі


Адамды «саяси жануар» деп анықтаған көне грек философын атап беріңіз.
Аристотель.
Платон
Анаксагор
Сократ
Эпикур


«Адам деген ... » — бұл сұрақты қоятын ғылым …
Антропология
Гносеология
Онтология
Диалектика
Аксиология


Әл-Фараби қай еңбегінде бақытқа, оған бастайтын жолға аса назар
аударады
«Бақытқа жол сілтеу»
«Музыканың ұлы кітабы»
«Бақытқа апаратын жол»
«Риторика»
«Поэзия өнері туралы»


Өмір мәнін аскетизм тұрғысынан түсіну:
Өмір — әлемнен бас тарту, күнәдан арылу үшін тән рахатынан бас тарту
Өмір сүру дегеніміз ләззат алу
Өмір — өзін-өзі құрбан ету
Өмір мақсаты оған жетудің барлық тәсілін қолдайды
Өмір деген қасірет
«Адам өмірі - азап, одан құтылу жолы -нирванаға жету» деген қағида қай философияға қатысты.
Буддизм
Жайнизм
Конфуцийшілдік
Чарвака-локаята
Даосизм
Мәдениет ұғымын тек жер өндеу ғана емес сонымен бірге адамды өңдеудің де категориалды бейнесі ретінде түсіндіріп, енгізген кім:
Вольтер
Маркс
Руссо это характерно для всех просвещенцев
Кассирер
Гердер
Өркениетке берілген анықтамалардың қайсысы белгілі бір дәрежеде басым болып табылады ? формулировка расплывчатая неконкретная!!
Өркениет – мәдениеттің жүзеге асуы мен қоғамның саяси – құқықтық ұйымдасуының деңгейі
Өркениет дегеніміз – материалдық игіліктер мен жетістіктердің жиынтығы
Өркениет дегеніміз – варварлықтан кейінгі кезең
Өркениет – адамның жердегі өмірінің соңы
Ғарыштық мәдениетке шығу.
Әлеуметтік-саяси революция -
тарихи қажеттілік пен тарихи мүмкіндіктің үйлесімділігі????
тарихи қажеттілік (қоғамның дамуында келесі сатыға өтуі үшін)
тарихи мүмкіндік ( кездейсоқтық)
сословиелік қажеттілік
экономикалық қажеттілік
гуманитарлық білімге «Ақпараттық қоғам» терминін енгізген:
А.Тоффлер
Д.Белл
Дж.Масуда
М.Маклюэн
Дж.Бенигер
Изобретение самого термина «информационное общество» приписывается профессору Токийского технологического института Ю. Хаяши
Қоғамның базисін ... құрайды:
Өндірістік күштер мен өндірістік қатынастар жиынтығы
Материалды игіліктерді өндіру
Әлеуметтік-экономикалық катынастар жүйесі
Өндірістік қатынастар жүйесі
Өндіру тәсілі
Мына философтардан қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды?
Тойнби
Вольтер
Локк
Платон
Фейербах
Аксиологияның негізгі сұрағы -
«игілік деген не?»
« әлемде алғашқы пайда болған заттың атауы ?»
«ар-ождан деген не?»
«не әсем?»
«құдай бар ма?»


Дүниены түгел жанды деп түсіндіретін ілім :
Гилозоизм
Материализм
Идеализм
Рационализм
Сенсуализм


"Данышпан - өз мөлшерін білетін ақыл иесі” пікірінің иесі, экзистенциализм бағытының өкілі:
А. Камю
М. Хайдеггер
А. Бергсон
Ж.-П. Сартр
М. Пруст


«Жер-ұйық» концепциясының авторы кім:
Асан Қайғы
Тоныкөк
Бұқар жырау
Төле би
Шалкиіз жырау


Казіргі адамды «бір жақты, бір өлшемді, ол тұтынушы» деп мінездеген
Маркузе
Дильтей
Ортега- и -Гассет
Арон
Августин
Әл Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты шығармашылығындағы «қала» ұғымы төмендегілердің қайсысына сай келеді»?
Қала -мемлекет, полис
Ірі тұрғын қоныстары
Мәдени-әлеуметтік топтар
Тап және әлеуметтік топтар
Мемлекеттегі шаруашылық және мәдени орталықтар


«Қайырымды қала» идеясын кім ұсынды?
Әл-Фараби
Ибн-Рушд
Әл-Бируни
Ибн-Сина
Ахмет-Яссауи
Мына философтардан қайсысы қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайды?
Тойнби
Вольтер
Локк
Платон
Фейербах


Биосфераға жататындар:
барлығы дұрыс
жер қыртысының жоғарғы қабаты
өзендер мен көлдер
теңіздер мен көлдер
атмосфераның төменгі қабаты
О. Шпенглер бойынша құлдыраған мәдениет ол —
Өркениет
Экономика
Саясат
Өнер
Ғылым


Буддизм бойынша адам өмірінің мәні неде?
азаптанудан нирванаға жету
ақиқатты тануда
еңбекте
қарым-қатынаста
қоғамдағы өмірде
Буддизмдегі азаптан босатылу, барлық адамзат күшінің соңғы мақсатын білдіретін термин?
нирвана
карма
сенім
таным
атман
Будданың « ізгі ақиқаттарының» қатарында ... деген тұжырым жоқ
азаптанудан құтылуға болмайды
азаптану
азаптанудың себебі
азаптанудан босану
азаптанудан босанеға апаратын жол


Конфуций философиясының іргелі ұғымдарына жатпайтыны:
білім құмарлық ??
ізгілік
дәстүр
әділеттілік
адам сүйгіштік.
Әлемді жаратқаннан кейін құдайдың әлем өміріне араласуын жоққа шығаратын ілім:
деизм
теизм
атеизм
пантеизм
тотемизм


Діннің функциялары:
Әлеуметтік
Динамикалық
Статистикалық
Математикалық
Структуралистік


«Будда» сөзінің мағыналары:
Нұрланған
Сөнген
Құштар
Үміттенген
Жабырқаған
Дін және діни сананың ең басты негізгі қызметі:
иллюзорлық-компенсаторлық
құқықтық
культті атқару
дәстүрді жалғастыру
тәрбие


Аристотельдің түсінігінше қозғалыс деген :
Тіршілік иесінің әлеуетіндегі әрекет
Кез келген өзгеріс
Денелердің орын ауыстыруы
Материя мен форманың арақатынасы
Форманың өзгеруі
Б. Спиноза үшін «субстанция» деген:
Құдай немесе табиғат
Сана
Түйсік
Материя және қозғалыс
Әлемдік қозғалыс


Абай қазақ қоғамының жағдайын қалай сипаттайды?
білімділікті талап ететін сыни көзқараста.
алтын ғасыр ретінде
ол баға бермейді
мәлімет ретінде
анық мақсатқа жету жолындағы кезең ретінде
Құдайдың бар екеніне 5 дәлелдемені келтірген орта ғасырлық ойшыл:
Ф. Аквинский
А. Аврелий
У. Оккам
Д. Скот
Платон
Орта ғасырлық христиан философиясы-
Философиялық категориялардың мағыналарын жойып, оларды діни ұғымдармен алмастырды.
Рухани өмірдің сәулет, саз бейнелеу өнері, әдебиет сияқтысалаларының дамуына ықпал етті.
Кванттық механиканы өркендетті.
Антикалық ойдың құндылығын төмендетті.
Адамзат тарихи мен мәдениетіне ешқандай үлес қоспады.
Будданың " ізгі ақиқаттарының" қатарында жоқ тұжырым ...
азаптанудан құтылуға болмайды
азаптану
азаптанудың себебі
азаптанудан босану
азаптанудан босанеға апаратын жол


«Будда» сөзінің мағынасы:
Нұрланған
Сөнген
Құштар
Үміттенген
Жабырқаған повтор!!


«Құдайды танып білу – ақыл-ойдың ұлы құндылығы» – деген ойды өзінің «Этика» еңбегінде тұжырымдаған:
Спиноза
Сартр
Поппер
Камю
Хайдеггер


Б. Спиноза «Діни – саяси трактат» атты еңбегіндегі діни сенімнің басты сипаты:
Сенгіштік
Ырым
Иланшақтық
Дәстүр
Наным


Лао цзы философиясындағы басты ұғым:
дао жолы
медитация
аскетизм
жол
зұлымдыққа күшпен қарсыласу
Абайдың философиялық құрылымындағы Құдай-Алла қандай орында тұрады?
алғашқы түрткі
таным
әлемдік парасат
ешқандай
абсолюттік идея


Ләззат алу өмірдің мәні, жалғыз құндылығы – деп санайтын аксиологиялық ілім:
Гедонизм
Эгоизм
Аскетизм
Фатализм
Прагматизм
И.Канттың “Әрқашан адамды және адамзатты мақсат деп тұтатын қадамдар жаса, адамды мақсатыңа жету құрал ретінде пайдаланба” деген.... императиві
Өнегелілік
Саяси
Экономикалық
Еркіндік
Әлеуметтік


Ежелгі Үнді философиясындағы жанның жай таппай жиһан кезуі, бір денеден екінші денеге ұдайы ауысуы туралы ілімге жатады:
сансара
ахимса
авидья
майя
карма
Жаратылыстан тыс ретінде жеке Құдайды мойындайтын
философиялық ілім
Теизм
Түйсік
Тезис
Теология
Тендр ???
Ортега -и — Гассеттің «Жануар тек жылынады, ал адам от жағады» деген пікіріндегі адам әрекеті:
техникалық әрекет
шартты — рефлекторлы
бейімделу
инстинктивті әрекет
барлық жауап дұрыс


Діншіл наным-сенім дегеніміз не?
бұл Құдай туралы және біздің жанымыздың өлмеуі туралы жай ғана білім емес, ол ынталы білім
парасат
пұтқа табынушылық
қараңғылық және сауатсыздық
ғылыми білім


«Анимизм», «тотемизм» ұғымдары кімнің еңбегінде жақсы талданған?
Э.Тайлор
Лукреций Кар
Ф.Энгельс
Г. Морган
Г. Чайлд


Катарсис дегеніміз:
өнер арқылы асқақтату, тазарту, сауықтыру
адамға сыртқы факторлардың теріс ықпалы
шекаралық жағдай дегенді білдіреді
соғыс– адамды тазартушы күш
сөзбе сөз «болмыс осы жерде»


Практика арқылы тексеріліп расталған ғылыми болжам айналады:
Теорияға
Жаңа технологияға
Гипотезаға
Ғылыми фактіге
Ғылыми мәселеге


Материяның соңғы философиялық анықтамасы:
Объективтік шындықты білдіретін категория
Әлемдегі алғашқы элемент
Ұйыған энергия
Заттар мен орта жиынтығы
Тұрақты массасы бар зат


«Толық адам», «Кемел адам» концепциясын ұсынған қазақ ойшылы:
Абай
Асан қайғы
Бұхар жырау
Ыбырай Алтынсарин
Шоқан Уәлиханов


Уақыт, кеңістік, қоғам бірлігін белгілейтін қазақ философиясының ұғымы:
Заман
Мекеншақ
Жерұйық
Желмая
Ұлыс


Қазақ дүниетанымындағы антропологиялық ұғымдар:
кісі, текті, пенде
ел, заман, туған жер
дүние, заман, жаратушы
хақиқат, шариғат,пенде
құт, мәңгі ел,адам


Қазақ қоғамының этикалық қағидаттары:
«Адамның күні адаммен», «Алдыңа келсе – атаңның құнын кеш»
«Өмірдің мәні – ләззатқа бөлену», «Жеке адамның бақыты – ең басты»
«Адам өмірінің мәні – табиғатты бағындыру»
«Жүз жылдан кейін кек алсаң да кеш емес», «Қанға қан!»
«Балық – тереңге, адам – жайлы жерге ұмтылар»


«Архетип – ұжымдық бейсаналық» тұжырымы тиесілі
К.Г.Юнгке
С.Кьеркегорға
Э.Фромға
Ж.Ж.Сартрға
О.Шпенглерге


Орхон-Енисей жазбалары:
Мәңгілік Ел идеясы айтылған түркі жазба ескерткіші
Сақ мәдениетінің туындысы, арғықазақтың шежіресі берілген
Шумер мәдениетінің жазба ескерткіші, жазбаша заңдар келтірілген
Үнді қасиетті мәтіндер жинағы
Моңғол тілінде жазылған, соғыс стратегиясы мен тактикасы баяндалған


З. Фрейдтың тарихқа қатысты ойлары:
Тарихты ұлы тұлғалар қара тобырды пайдаланып жасайды
Тарихты қаналушы тап жасайды
Тарихтың объективті даму заңдары бар
Тарихты бұхара халық жасайды
Тарих материалдық өндіріске тәуелді дамиды


Менталитет ұғымы мәдениеттің мына түрімен тығыз байланысты:
Ұлттық мәдениет
Материалдық мәдениет
Супер өркениет
Әлемдік мәдениет
Субмәдениет


Зигмунд Фрейд мәдениет туралы:
Адамдағы бейсаналықты жаныштайтын күш
Адамдағы бейсаналықты қолдаушы
Мәдениет– адам бақытының кепілі
Мәдениет дегеніміз адам еркіндігі
Ең жоғарғы құндылық


Сана рефлексиясы дегеніміз:
тұлғаның өзі туралы ойлауы
шартты реакциялар
дүниені механикалық бейнелеу
шартсыз реакциялар
латын сөзі


Ғылымды Алланың сегіз қырының бірі деп таныған:
Абай
ибн Рошд
Кусто
әл-Фараби
Әбділдин


Теория дегеніміз:
Объект туралы толық дәлелденген, тұжырымдалған білім
Тіркелген құбылыс
Ұқсастықты іздеу әдісі
Эмпирикалық жолмен алынған қорытынды
Дәлелдемен і қажет ететін болжам


«Ізгілік дегеніміз - білім. Адам білімсіздіктен жауыздықты жасайды» деген:
Сократ
Платон
Сенека
Эпикур
Протагор


Фома Аквинскийдың «Құдайға апаратын бес жол» философиясында
Құдайдың бар екенін ақылмен дәлелдеуге тырысты
шынайы сенімге ие болудың 5 жолын атады
христиандық догматтың 5 ережесін атады
христиандық моральдың 5 талабын атады
ақыр заманның 5 белгісін атады


Нағыз адам деп Августин кімді атайды:
Сүйе білген және сүюге лайық адамды
Ғылымға толық берілген адамды
Өзін Құдайдан жоғары қойған кісіні.
Философия ғылымын тереңдеп зерттеген адамды.
Мұсылмандық жолына түскен адамды.


«Мейірімділік пен адамгершілік – қылмысқа апаратын жол, ал шын қайырымдылық өзінің бастамасын жазалаудан алады» – деп уағыздаған қытай ілімі:
Легизм
Конфуцийшылдық
Даосизм
Моизм
Инь және Янь


М.Фуко «… біздер арнайы сызықтарсыз, алдын ала берілген координаттарсыз, шексіз оқиғалардың арасында өмір сүреміз» деп анықтайтын әлем:
хаос
белгіленген тәртіп
белгілі заңдар арқылы дамудың үстіндегі шындық
заттардың, құбылыстардың, жағдайлардың, процестердің жиынтығы
ғарыш


Азаматтық қоғам – ол…
Жеке меншік пен құқыққа сүйенген (негізделген) қоғамдық қатынастар жүйесі
Қоғамдық маңызды міндеттерді атқарып, мақсаттарға жетуін
қамтамасыз ететін ерекше, өзгеше құрылымдар
Адамдардың бір әлеуметтік топтан басқа топқа ауысуы
Дәстүрлі қоғамның жаңғыруы
Тіршілік әрекеті жағдайларымен байланысты адамдардың әлеуметтік топтары мен бірлестіктері


Адамзат тарихының мән-мағынасын терістеген ойшыл
Поппер
Тойнби
Маркс
Гегель
Конт


Қоғамдық прогрессті адамның ақыл- парасатының жетілуімен байланысты деп есептеген :
Кондорсе
Вольтер
Дидро
Руссо
Гольбах


Философиялық ой-пікірді тауып көрсетіңіз
Адам – ең алдымен әлеуметтік тіршілік иесі, оның жүріс- тұрысына
биологиялық факторлар да ықпал етеді
Адам – әлеуметтік жәндік, биологиялық факторлар оның жүріс-
тұрысына әсер етпейді
Адамның жүріс-тұрысы оның тектігімен анықталады
Адамда саналы және санадан тыс динамикалық тепе-теңдік болады
Адам, оның жүріс-тұрысы биологиялық заңдармен анықталады


Казіргі заманның мәдениетін анықтайтын ұғым - .... мәдениет:
бұқаралық
экранды мәдениет
постмодернизм
аралас
ойын


«Бұқаралық қоғам» және «бұқаралық мәдениет» теориясының авторы
Х. Ортега-и-Гассет
А. Тоффлер
А. Печчеи
Ж. Фурастье
А.Тойнби


Болашақты болжауға қатысты философияға «Футурошок» терминін енгізген :
А. Тоффлер
С. Хантингтон
А. Тойнби;
3. Бжезинский
К.Поппер


Еркіндік деген:
адамның өз құндылықтарына, критерийлеріне, ақыл-ойына және еркіне сәйкес әрекет ету қабілеті
өз еркімен қалауын жүзеге асыру мүмкіндігі
қажеттілікті танып, соған сүйене отырып, әрекеттенуі
өз еркіне барлығын бағындыра алуы
мойындалған қажеттілік


Парадигма деген
зерттелетін мәселені шешу үшін үлгі ретінде алынған теория
дүниені рационалдық тану тәсілі
даналыққа үйрету
Қоғамдық болмысты бейнелеу
Ғылыми революциялардың құрылымы


Философияның негізгі бөлімдері:
онтология, гносеология, аксиология
материализм және идеализм
дедукция, индукция
анализ, синтез, тезис
теория, күдіктену, болжау


Философияның пайда болу уақыты:
б.з.д. VI-V ғғ.
б.з.д. II-I ғғ.
б.з.д. VIII-VII ғғ.
XVI-XVII ғғ.
б.з.д. IX-VI ғғ.
Техниканың табиғатын зерттеуге бағытталған философияның бөлімі:
техника философиясы
онтология
шаруашылық философиясы
гносеология
ғылым философиясы


Философияның дүниеге жәй көзқарастан айырмашылығы:
теориялық дәлелі мен ғылыми сипатының жоғары болуы
шатастырып жіберуі
тәжірибемен байланысты болуы
күрделі терминдері мен тұлғалық сипаты
дара сипаты мен жүйесіздігі


Ортағасырлық араб тілінде «фәлсафа» сөзінің мағынасы:
дүниені рационалдық тану тәсілі
мұсылмандық діни ілім
дүниені мистикалық тану тәсілі
мұсылмандық құқық
әдет-ғұрып


Прагматист Джон Дьюи философияның қызметін қалай түсінеді?
адамдардың тұрмыс қалпын жақсартуға көмектесетін өмірлік пайдалы тәжірибені ұйымдастыру
абстракциялау
адамды даналыққа үйрету
әлем құдыреттілігі алдында таң қалу
өмірге алаңсыз аңқау көзбен қарау


Философияға “парадигма” деген ұғымды ... енгізді:
Кун
Гегель
Рассел
Лакатос
Хайдеггер


Т.Кунның пікірі бойынша ғылыми білім - … арқылы дамиды
ғылыми революция
сыни рационализм
анархиялық методология
диалектикалық материализм
бихевиоризм


Т. Кунның пікірінде ... - өзгерістерді түсіндіретін парадигмалардың ауысып отыруы.
ғылыми революция
ғылымдағы эволюция
ақиқат критерийі
эпистемология
ғылым мақсаты


«Жаңа гуманитарлық білім.Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасы - … қажет бағдарлама
қоғамдық сананы жаңалауға
кітаптханаларды толықтыруға
мәдениет аралық коммуникацияны дамытуға
жаратылыстану саласындағы білімді жаңартуға
гуманитарлық саланы толықтыруға


Алаш қайраткерлерінің шығармашылығындағы басты тақырып - .... ұлттық тәуелсіздік пен еркіндік
қоғамға техника жетістіктерін паш ету
ағартушылықпен айналысу
Құдайды тануға ұмтылу
халыққа табиғи құқықтарын түсіндіру


Түркі сопылығында өмірдің мәні - Алланы тану, таным жолы-… арқылы
махаббат
ақыл
сезім
аскетизм
ғылым


... деген дүние-өмірдегі түрлі оқиғалар болмысының жалғасымды тізбегін, ілгері-кейін ретін білдіретін ұғым.
уақыт
кеңістік
қозғалыс
монада
атом
Адамның табиғи құқықтарына - … құқығы кіреді
бостандық
баспана
шығармашылық
денсаулық
білім


Ақын, жыраулар философиясы - … мен мінезделеді
этикалық, әлеуметтік мәселелермен
өнер мен эстетика
таным субъектісі мен объектісіне қызығушылықпен
ғылым және ғылыми емес білім мәселесін жіктеу
ақиқатқа жету мәселесі


Қазақстандық қоғамның «Рухани жанғыруының» басты мақсаты - …
ұлттық кодты сақтау
салт-дәстүрлерден бас тарту
батыстық құндылықтарды сынау
тарихи көштің сонында қалып-қалмау
өз жеке дара жолды іздеу


Қазақ халқының ұлттық бірегейлігін сақтап қалу үшін - …
ұлттық мәдениетті сақтау, оның ішінде әсіресе ұлттық тіл, музыканы және әдебиетті
ғасырлар бойы қалыптасқан салт –дәстүрлерді сыни талдау
этникалық мәдениетер жиынтығын қалыптастыру
ислам дініне үстемдік беру
көп бағытты саясатты устану
Казіргі қазақстандық қоғамда қоғамдық сананы жаңадан қуру үшін ... сияқты бағыттар маңызды
бәсекелестік, заманға сай білімге ұмтылу
эвдемонизм және гедонизм
қауіпсіздік және идеология
экологиялық туризм және медицина
өнегелілік саласын саясаттандыру және экономиканы саясатқа бағындыру


Казіргі қазақстандықтардың қоғамдық санасын өзгерту үшін ... маңызды


прагматизм, сананың ашықтығы
қоғамның жабық болуы, оңашалануы
салт-дәстүрлерден бас тарту
постмодерн және мәдениеттің ризомалық моделін қабылдау
дәстүрлі, бір сарынды өмір сүру


А. Байтурсыновтың пікірі бойынша қазақ халқының тәуелсіздігі - … мәселелерін шешеді
ұлттық езгі, жер мәселелерін
жалпы адамзаттық прогресс, ғылымның дамуы
қоғамның дамуындағы ілгері - кейін өзгерістері
тарихтың қозғаушы куштері және мақсаты
Абсолютты Рухтың еркіндікке жетуі


Синергетика - … туралы ілім
ашық жүйелелердің өзін -өзі ұйымдастырып, реттеуі
болмыстың жалпы даму заңдары
таным
логикалық заңдарға сәйкес ойлаудың заңдары
тәжірибенің критерийі


ХХ ғасырда ғалымдар мен философтар ... және ... бастамасымен Манифест қабылдап, адамзат алдында барлық ғалымдар ашқан жаңалықтары үшін жеке жауапты екенін мәлімдеді
Эйнштейн, Рассел
Менделеев, Павлов
Камю, Деррида
Делез, Гваттари
Алферов, Сахаров


Шәкәрім қоғамның дамуын - … байланыстырды
тұлғаның өзін -өзі дамытуымен
социалистік революциямен
капитализмнің дамуымен
насихат және идеологиямен
ғылымның дамуымен


Асан-Қайғы ... идеясын басты мақсат ретінде аңсады.
мемлекеттің тұрақты дамуы
діннің мемлекеттен бөлек болуы
ғылымның қарқынды дамуы
тұлғаның тарихтағы рөлін арттыру
құқықтық мемлекетті қуру


Абайдың пікірінше жауыздықтың басты себебі- …
ар-ұяттың болмауы, қараңғылық, сауатсыздық
ізгіліктің не екенін түсінбеу
жеке меншіктің болуы
қоғамдық меншіктің болуы
Құдайға деген махаббаттың болмауы


Қазақстанда білім философиясының пайда болуы ... есімімен байланысты
Ибрай Алтынсарин
Шокана Валиханов
Шәкәрім Кұдайберды-ұлы
Абай Кунанбаев
Ахмет Байтурсынов


«Махаббетпен жаратқан адамзат» деп жырлаған - ...
Абай Құнанбайұлы
Шәкәрім Құдайберды ұлы
Ахмет Байтырсунов
Магжан Жумабаев
Миржакып Дулатов
Прогрессивті даму деп ... айтамыз:
жаңа сапа қандай бір қатынасында ескіден озса
жаңа сапа қайтымсыз өзгеріске ұшыраса
жаңа сапаның жоғары жетістікке жетуі
жаңа сапаның қайтымсыз өзгеріске ұшырамауы
жаңа сапа қатынасында ескіге жол берсе


Материяның өмір сүру тәсілі
уақыт, кеңістік, қозғалыс
қозғалыс, даму, тыныштық
кеңістік, масса
уақыт, масса
тыныштық


Қозғалыс ұғымының келесі анықтамасы ең жалпы философиялық сипатқа ие болып табылады?
қозғалыс – кез-келген өзгеріс, жалпы өзгеріс
қозғалыс – физикалық-химиялық процестер
қозғалыс – адам түйсіктерінің жиынтығы
қозғалыс – денелердің кеңістіктегі орын алмастыруы
қозғалыс – сананың ағымы


Синергетикадағы дамудың мінездемесі:
Түзу сызықсыз, ретсіз
Түзу сызықты, тәртіпті
Эволюциялық бірқалыпты
Альтернативасыз, таңдаулар жоқ, қарапайым
Заңдылық, белгілі


Неопозитивизмдегі „верификация“ ұғымының мағынасы:
ғылыми және ғылыми емес білім түрлерін ажырату
даналыққа үйрету
барлық ғы лыми тұжырымдардың өз мағынасының тиянақтылығы
сөйлем мағынасын тәжірибелік фактілерге біріктіру
ғылыми ой жүйелерінің мағынасын интуиция арқылы тану


Ғылыми таным деңгейлері:
Эмпирикалық және теориялық
Саналық және санасыздық
Жеке және жалпы
Деректі және нақты
Сын және сынға дейін


“Мемлекетті философтар басқару керек” деген идея авторы :
Платон
Аристотель
Эпикур
Анаксагор
Сократ


Волюнтаризмнің негізгі идеясын атаңыз
Атақты жеке тұлғалар, объективті жағдайлармен санаспай, тарихты өзінің ерік- әрекетімен жасайды
Халық-қоғамның объективтік даму заңдарына сәйкес материалдық жағдайларға сүйене отырып тарихты жасайды
Тарих – жеке тұлғалардың әрекетіне, сол сияқты көпшілік халықтың іс-әрекетіне тәуелсіз
Тарих – дүниежүзілік ақыл-ойдың қ ызметінің жемісі
Тарих – құдайдың ойлау жемісі


Дамудың кері кетіп құлдырауы, керу кетушілік, шегініс:
регресс
ренессанс
сенсуализм
прогресс
реализм


Интерпретация арқылы бұрынғы мәдениет әлемін түсіну қалай аталады?
Герменевтика
Схоластика
Онтология
Эмоция
Патристика


Ара қашықтықта оның объектілерін, олардың құрылысы, олардың элементтері мен бөліктерінен көрінетін материяның өмір сүру формасы – бұл:
Кеңістік
Субстанция
Уақыт
Континуум
Ой


Жалғыздық, еркіндік, жауапкершілік, шекаралық жағдай ұғымдары .... философиялық бағытына тән:
экзистенциализм
прагматизм
позитивизм
структурализм
марксизм


Танымның рационалды формасы
Ұғым , пікір, ой-қорытынды
Инстинкт, интуиция
Гипотеза
Түйсік, елестету, қабылдау
Интуиция, ақыл


Өмір, денсаулық, экология және тағы басқалар төмендегі көрсетілген құндылықтардың ... түріне жатады?
Виталді
Діни
Саяси
Әлеуметтік
Моральді


Әлеуметтік статус, жағдай, байлық, отбасы төменде көрсетілген құндылықтардың ..... түріне жатады?
Әлеуметтік
Діни
Моральдық
Витальді
Саяси


Адамзат баласын сұлулыққа, мәдениеттілікке образдар арқылы баулу:
эстетикалық сана
моральды қ сана
праволық сана
діни сана
саяси сана


«Әлеуметтік мобильділік» ұғымы адамдардың ... білдіреді:
бір әлеуметтік топтан басқа топқа ауысуын
бір ғылыми бірлестіктен басқа бір ғылыми бірлестікке өтуін
өмір сүруі үшін ауылдан қалаға көшуі
мемлекеттік шекарадан өтуін
адамдардың эмиграциясы мен иммиграциясы


Заттың, құбылыстың потенциалді және актуалді өмір сүруін көрсететін жұп категориялар:
мүмкіндік пен шындық
бөлшек п ен бүтін
мән мен құбылыс
себеп пен салдар
қажеттілік пен кездейсоқтық


Тарихи процесстердің ұзақтығын, олардың алмасуын білдіретін қоғамның болмыс формасы (түрі) қалай аталады?
Әлеуметтік уақыт
Әлеуметтік кеңістік
Субстанция
Регресс
Прогресс


“Бәрінің – бәріне қарсы соғысы” ... философиясында түпкі принцип авторы:
Т. Гоббс
М. Вебер
К. Поппер
К. Манхейм
Г. Гегель


Ф. Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде ..... ақиқатқа жетуге кедергі жасайтын төрт идолдар- елестер- ... туралы айтылады
Тек, үңгір, нарық, театр
Нарық, театр, табиғат, қоғам
Театр, ғылым, өнер, философия
Философия, өнер, музика, табиғат
Үңгір, тұқым, ғылым, өнер


Ежелгі Үнді философиясындағы «Веда» деген ұғым ... мағынаны білдіреді
білім
байлық
рахат- сезім
дін
достық


Хакім Абай он сегізінші қара сөзінде: «Тегінде адам баласы адам баласынан ..... нәрселермен озады» деген:
ақыл, ғылым, ар, мінез
байлық, сән-салтанат
тегі, көркі, жүріс-тұрысы
дәстүр, қабылеті
саны, бет-пішіні


«Білім – күш» - деп айтқан философ:
Ф.Бэкон
Рене Декарт
Фридрих Ницше
Карл Маркс
Ленин


Ақыл-ойға және ғылымға сенбейтін бағыт қалай аталады?
антисциентизм
персонализм
сциентизм
агностицизм
прагматизм


Жалпы ғылым жаратылыстанулық, әлеуметтік және … ғылым деп үлкен үш топқа бөлінеді:
техникалық
ақпараттық
діни
философиялық
нанотехнология


Жаңа дәуірде тәжірибелік ғылымның дамуына зор әсерін тигізген ойшыл
Фрэнсис Бэкон
Давид Юм
Иммануил Кант
Людвиг Фейербах
Джон Локк


Ғылымдағы кедергілерді Фрэнсис Бэкон қалай атады?
елестер
идеялар
сандар
мифтер
стереотип


«Жасымда ғылым бар деп ескермедім, Пайдасын көре тұра тексермедім. Ер жеткен соң түспеді уысыма, Қолымды мезгілінен кеш сермедім» деген өлең авторы:
Абай
Шәкәрім
Асан Қайғы
Жүсіп Баласағұн
Қожа Ахмет Яссауи


Эпистемология көне грек тілінде ..... мағынаны білдіреді
ғылым ??? таным туралы ілім
дін
физика
мифология
философия


Адамзат өмірі мен қоғамдарын зерттейтін ғылым аталады
гуманитарлық ғылымдар ??? әлеуметтік-гуманитарлық
техникалық
жаратылыстану
ақпараттық
фундаменталды


«Тіл – болмыстың үйі» деп анықтаған:
М.Хайдеггер
Сартр
Камю
Толстой
Ленин


Қазіргі философияға «симулякр» ұғымын енгізген философ
Бодрийяр
Сартр
Камю
Толстой
Ленин


Қазіргі философияға «деконструкция» ұғымын енгізген
Деррида
Сартр
Камю
Толстой
Ленин


Өмір сүру проблемасын қамтитын философияның ең ежелгі категориясы
болмыс
ауа
су
қоршаған орта
жер


Жалпы алғанда философиядағы «болмыс» ұғымы нені білдіреді?
өмір сүру, бар болу
өмір
құдай
еш нәрсені
өлім шекарасы


Маркс пен Энгельс философияға болмыс жайында .... жаңа ұғым енгізді
қоғамдық болмыс
адам болмысы
рухани болмысы
әлеуметтік болмыс
табиғат болмысы


Ежелгі заман философтары дүниені негізгі төрт заттан тұрады деп ойлаған, олар:
су, ауа, от, топырақ
табиғат, су, топырақ, от
су, ауа, от, адам, жануар
су, ауа, от, ағаш
табиғат, топырақ, су, ауа


Сана ненің жемісі ?
ми қызметінің идеалды формадағы жемісі
адам сезімінің жемісі
адам ойының жемісі
адам білімінің жемісі
адам күшінің жемісі


Сананың шығуы, қалыптасуы мен дамуының түпкі негіздері
практикалық іс- әрекет, еңбек, қызмет
еңбек пен қызмет
қызмет пен әрекет
білім және тәжірибе
даналық пен еңбек
Сананың пайда болуына әсер ететін факторлар
еңбек және түйсік
түйсік пен таным
таным мен тіл
географиялық орта мен техника
қоғам және құралдар


Бейнеленудің ең жоғары түрі:
сана
сана мен тіршілік
тіршілік, өмірге байланысты биологияның түрі
тіршілік
биологиялық


«Этика» ұғымын алғаш рет философияның ерекше бөлімін белгілеу үшін қолданған философ:
Аристотель
Сократ
Эпикур
Фома Аквиский
Дж.Локк


Этиканың негізгі категориясы:
Мораль ???? ізгілік-зұлымдық
Сұлулық
Болмыс
Сана
Уақыт пен кеңістік


Адамгершілік ілімнің идеалистік түсінігін жасаған:
Платон
Т. Гоббс
Д. Дидро
И.Бентам
А. Камю


Этика – дегеніміз:
Моральды зерттейтін философияның бөлімі
Моральдың синонимі
Адамның табиғатын зерттейтін ілім
Сұлулықты зерттейтін философияның бөлімі
Қоғамда рәсімділік сақтау  тәртібі


Этиканың орталық мәселесі:
Жақсылық пен жамандық
Ақиқат пен жалған
Сан және сапа
Болмыс пен бейболмыс
Сұлулық пен ұсқынсыздық


IV-V ғасырлардағы христиан этикасының негізгі ережелері қалыптасты:
Патристикада
Схоластикада
Гуманизмде
Материализмде
Стоицизмде


Философ ... моральдың келісім- шарттық шығу тегі бар деп санады:
Томас Гоббс
Платон
Джон Локк
Бенедикт Спиноза
Рене Декарт


«Категориялық императив» дегеніміз:
Адамгершілік заңы
Келісімшарт теориясы
Ләззат алу туралы ілім
Өнегелі іс-әрекеттің пайдалығының мойындайтын буржуазиялық этикалық теория
Белгілі бір әлеуметтік топтың мінез-құлық ережелерінің жиынтығы


«Деонтология» - дегеніміз:
Парыз, жалпы қажеттілік туралы этика бөлімі
Өнегелі іс-әрекеттің пайдалығының мойындайтын буржуазиялық этикалық теория
Бақытқа жету жолдарын зерттейтін философиялық ілім
Таным теориясы
Екі субстанция туралы ілім


Экзистенциализмде шынайы моральдық нормаларды құрады:
Тұлға
Құдай
Абсолют
Қоғам
Табиғат


Утилитаризмнің негізін қалаған және негізгі принциптерін анықтаған:
И.Бентам
Б. Спиноза
Р. Декарт
И.Кант
Г.Гегель


Утилитаризм негізінде келесі ілімдер жатыр:
Гедонизм және эвдемонизм ???
Перфекционизм және прагматизм
Аскетизм және фатализм
Персонализм және экзистенциализм
Теоцентризм мен антропоцентризм


Кәсіби этика – бұл:
Белгілі бір әлеуметтік топтың мінез-құлық ережелерінің жиынтығы
Парыз, жалпы қажеттілік туралы этика бөлімі
Саяси қызметтің нормативтік теориясы
Келісім-шарт теориясы
Қоғамдағы доминантты мәдениетттің ішіндегі жеке топтардың мінез-құлқы


«Этика – бақытқа жетелейтін жақсылық туралы ілім» - деген анықтаманы берген грек ойшылы:
Аристотель
Платон
Эпикур
Фалес
Протогор


«Этика – бұл парыз және міндеттеме туралы ілім» - деген анықтаманы берген XVIII ғасырда өмір сүрген философ:
И.Кант
Дж.Локк
Д.Юм
Д.Дидро
А.Гольбах


Аристотельдің ... трактаты этика мәселелеріне арналды:
«Никомах этикасы»
«Жан туралы»
«Топика»
«Риторика»
«Поэтика»


Ләззат алу– өмірдің мәні, жалғыз құндылығы – деп санайтын аксиологиялық ілім:
Гедонизм
Эгоизм
Аскетизм
Фатализм
Прагматизм
Өнегеліктің алтын ережесі:
Өзіңе қаламағанды басқаға жасама
бірінші өзіңді ойла, одан кейін басқаларын
өмір –қасырет, одан кұтыла алмайсың
өзіңд і емес, басқаларды ойла
бақытқа ұмтылу –бәрінің мақсаты


Географиялық детерминизм принципін бірінші болып ұсынған кімдер?
ибн-Халдун, Монтескье
Дидро
Руссо, Вольтер
Макиавелли, Тойнби
Т.Мор


Бейнелеу- :
Материяның жалпы қасиеті
Тірі табиғаттың қасиеті
Адам санасының қасиеті
Мидың қасиеті
Өлі табиғаттың қасиеті


«Адамзат тарихы –адамзаттың прогресс және білімділік үшін күрес тарихы» деп тұжырымдаған:
Вольтер
Монтескье
Дидро
Гассенди
Руссо


Күмәндану принципін Жаңа Заман философы ... ұсынды
Декарт
Давид Юм
Джон Локк
Лукреций Кар
Фрэнсис Бэкон


Мәдениетті зерттейтін философиялық пән?
мәдениет философиясы
саясат философиясы
ғылым филосфиясы
тарих философиясы
өмір философиясы


О.Шпенглер «Еуропаның құлдырауы» еңбегінде өркениетті былай сипаттады :
өркениет- мәдениеттің батуы, өлімге жақындауы
өркениет- көптің көтерілуі
өркениет- тұрақтылық
өркениет- қаланың өсуі
өркениет- қалалық мәдениеттің көркеюі


Жартылыстан тыс қасиеті бар деп танылған жансыз затқа табыну аталады?
фетишизм
анимизм
тотем
магия
шаман


Бүкіл әлем жаратылыстан тыс өмір сүруші рух пен жанға толы болады деген көне ұғым:
анимизм
тотемизм
магия
фетишизм
шаманизм


С.Хантингтонның «Өркениеттер қақтығысы» концепциясындағы қазіргі замандағы өркениеттер арасындағы көшбасшы өркениет - ... .
Батыс
Шығыс
Жапон
Православиелік
Исламдық


Гуманизм дегеніміз:
адамгершілік
өнеге
танымал
мәдениеттік
әдептілік


«Қайырымды қала» идеясын кім ұсынды?
әл-Фараби
Ибн-Рушд
әл-Бируни
Ибн-Сина
Ахмет Яссауи


Объективті шындықты танып білу мүмкіндігіне күмән келтіретін философиялық концепция-
скептицизм
материалистік
метафизикалық
идеалистік
поэтикалық


Н.Хейзинга мәдениеттің пайда болуын қандай құбылыспен байланыстырады?
ойын
еңбек
құрылыс
сұхбат
таным


Алғаш рет миф философиясын кім ұсынды?
Дж. Вико
З. Фрейд
Дж. Фрезер
Г. Спенсер
В. Вунд


Мифтерді жіктеген ғалымды атаңыз:
Э. В. Тейлор
К. Юнг
В. Пропп
В. Вунд
Леви – Брюль


Қауымдағы ең бірінші бөлініс- ..... бөлініс.
руластық
туыстық
ұлттық
жыныстық
кәсіби


Гуманистердің ойынша адамды барлығынан
Өзгешелейтін қасиет:
адамгершілік
сезімталдық
ақыл
сана
ерік


Ғылыми танымда кең қолданылатын әдіс?
бақылау ??? барлыгы колданылады
анализ
модельдеу
эксперимент
синтез


Зерттеліп жатқан объектіге адамның тікелей әсер етуі арқылы жүргізілетін әдіс:
эксперимент
модельдеу
бақылау
анализ
синтез


Географиялық ортаны ұқыпты, мақсатқа сай пайдалануға.... сипатты роль атқарады:
экологиялық құрылыс
қоғамдық құрылыс
тарихи құрылыс
социологиялық құрылыс
базистік құрылыс


Жер шарының тіршілік тараған аймағы
биосфера
ноосфера
табиғат
қоғам
атмосфера


Табиғат пен қоғамның байланысы туралы ғылым қалай аталады?
экология
психология
валеология
қоғамтану
социология
Барлық ғылыми әдістердің басын біріктіретін жаңа ғылым
прогностика
психология
валеология
социология
экология


Жаңаша ойлау процесінде ..... қағидасына ерекше мән беріледі
еркіндік
этика, адамгершілік
этика, еркіндік
ақыл, адамгшершілік
адамгершілік, сана


Жаңаша ойлау этикасының ең басты қағидасы?
еркіндік мәселесі
болмыс туралы
сана сезім туралы
ақыл ой
ақиқат алдындағы теңдік


Экзистенциализм үшін ..... негізгі мәселе болды:
тұлғаның бірегей болуы, жауапкершілігі , таңдауы
ақиқат мәселелері
ғылыми танымның мәселері
гносеология мәселері
тарихи танымның мәселері


Адам болмысының ерекшелігі неде?
Адам болмысы – оның рухани, тәндік индивидуалдық және әлеуметтіліктің бірлігінде
Адам- рухани жаратылыс
Заттар дүниесінде адам – тірі денелі жаратылыс ретінде өмір сүреді
Жеке адамның болмысы – рухани мен тәндік болудың бірлігінде
Адам мәні – оның әлеуметтілігімен байланысты


Психоанализдің негізін қалаған
Фрейд
Юнг
Юм
Фромм
Кант


Адамның қартаюы кезеңіндегі белсенді өмір сүру мәселелерімен ..... саласы айналысады
Геронтология
Танатология
Антропология
Онтология
Социология


«Өзіңді танып,біл!» ұран авторы, философ
Сократ
Пифагор
Спиноза
Сартр
Деррида


Ницше бойынша өмірге деген ерік жігермен қоса адамға не түрткі болады?
билікке деген ерік
болмыс
таза ерік
еркіндік
қабілет


“Шындықтың бәрі ақылға сыяды, ақылға сыйымдының бәрі шындық” деп айтқан кім?
Гегель
Юм
Локк
Ленин
Кар
Адам проблемасы философиялық тұрғыда:
адамның мәнін анықтау
бойы мен көлемін анықтау
аурудан сақтау
мінез-құлқын анықтау
сыртқы көрінісін суреттеу


Философиялық антропологияның негізгі проблемасы:
адам
соғыс
техника
бизнес
денсаулық


Адамға табиғи әсер ететін өзгеріске жатпайтын
әлеуметтік белсенділік
күннің белсенділігі
магниттік құйын
жер сілкінісі
су тасқыны
“Ойланамын, демек өмір сүремін” тезисінің авторы:
Декарт
Юм
Кар
Локк
Кант


Ницшеның ойынша “Адам бойында өмірге деген құлшыныспен қатар не тұрады?”
билікке деген ұмтылыс
таза ерік
еркіндік
зейінге деген ұмтылыс
қабілеттілік


Қоғам, адам, қоғамдық қатынастар туралы ой-пікірлер ... ... кезеңінде қалыптасқан
Капиталистік құрылыс ????
Орта ғасыр
Алғашқы қауымдық құрылыс
Құл иеленушілік құрылыс
Феодалдық құрылыс


“Еркіндік пен қажеттілік үйлесе алады” деген кімнің ойы?
Гоббс
Юм
Кант
Локк
Кар


“Ырықтың ғана емес зерденің де еркіндігі жоқ” кімнің сөзі?
Спиноза
Гоббс
Юм
Кант
Локк
Еркіндік дегеніміз – құндылық, сонымен бірге ол:
қоғамдық дамудың критерийі
билеуші элитаның иллюзиясы
құдайдың адамға сыйы туралы философиялық жорамал
мен қалай қаласам, солай әрекет жасайтын әдет
біздің өміріміздің онша ұғымды емес принципі
Адамның еркіндігі жөніндегі ұғымды атомдық іліммен байланыстырған:
Эпикур
Юнг
Кар
Локк
Бэкон


Философия тарихында христиандық кезеңге дейін тұлға мәселесін көтерген философ
Сократ
Кар
Юнг
Маркс
Локк


Платон ..... идеализмнің негізін қалады:
Объективті
Субъективті
Сыни
Еркін
Діни


Өзін-өзі жеңу адамның ең басты мақсаты:
Будда философиясында
Прагматизмде
Неотомизимде
Маркс философиясында
Неопозитивизмде


Мына пікір Декарттікі:
“Ойланамын, яғни өмір сүремін”
“Бәрі бәріне қарсы соғыста”
“Өмір - қасіретке толы”
“Болмыс сананың жиынтық ақиқаты”
“Өзіңді танып біл”


Абай философиясындағы басты мәселе:
Адам
Ұлт
Табиғат
Тіл
Ғылым


Экзистенциализм үшін ..... мәселе басты болады:
тұлғаның еркіндігі мен жауапкершілігі
ғылыми танымның методологиясы және логикасы
ғылыми танымның мәселері
гносеология мәселері
тарихи танымның мәселері


Антропосоциогенездің орталық факторын атаңыз:
Еңбек
Тура жүріс
Инстинкт
Оңқолды
түсі


Философиялық антропология пәні:
Адам
Қоғам
Құндылық
Саясат
Мәдениет


Адамның еркіндігін басты деп мойындайтын бағыт:
Экзистенциализм
Прагматизм
Неокантшылдық
Өмір философиясы
Психоанализ


Адам табиғатындағы дуализм:
Биологиялық және әлеуметтік
Теориялық және практикалық
Діни және ғылыми
Ойлау және сезімдік
Туа біткен және жүре қабылдау


“Адам-машина” еңбегінің авторы:
Ламетри
Дидро
Гольбах
Дарвин
Руссо


Өз рухани тамырларынан айрылып қалған адам туралы «мәңгүрт» ұғымын айналымға кім енгізді?
Ш. Айтматов
Ә. Кекілбаев
М. Мид
Р. Парк
Т. Парсонс


Фрейдтің тұжырымы бойынша адамның мінез-құлқын .....мотивтер айқындайды:
Бейсаналық
Әлеуметтік
Діни
Саналылық
Этикалық


Адамды «қоғамдық жануар» деп анықтаған көне грек философы:
Аристотель
Платон
Маркс
Сократ
Деррида


Адамды «символдарды жасаушы жануар» деп анықтаған философты атап беріңіз:
Кассирер
Платон
Аристотель
Ницше
Эпикур


Адамды «таңдау жасайтын жануар» деп анықтаған философты атап беріңіз:
Кьеркегор
Платон
Бердяев
Ницше
Абай


Аңызда өлімнен қашып, мәңгілік өмірді іздеген:
Қорқыт Ата
Асан Қайғы
Мерген
Мөде
Аяз би


Құдайға деген сенімнен туындайтын көзқарастар жиынтығы:
Діни сана
Гуманизм
Этика
Монизм
Эссенция


Табиғи жолмен тануға болатын Құдай туралы танымдық ілім:
Натуртеология ???
Натурфилософия
Антрософия
Теология
Теизм


Көп құдайға табынушылық:
политеизм
монизм
гилозоизм
атеизм
монотеизм


Сопылық ілімнің жолына түскен араб ойшылы:
Әл-Ғазали
Ибн Рушд
Ұлықбек
Ибн Сина
Әл Фараби


Шын мұсылман ..... адам болу керек исламда:
Өз өмірін тұтасымен Жаратушыға арнаған жан
Дінді түсіндірген адам
Діни кітаптарды оқыған адам
Діни көзқарасты зерттеген жан
Дінді түсінген адам


Тәжірибелік тұрғыдан алғанда, Ислам ол:
Мұсылмандар барлық адам тең болатын, әділетті қоғам құруға міндетті дегенді білдіреді
Тәңірлік дін
Аравияда пайда болған дін
көк тәңірі
Діни ақпарат беретін уағыздар жинағы


Әлемді жаратқаннан кейін құдайдың араласуын жоққа шығару:
деизм
теизм
атеизм
пантеизм
тотемизм
Декарт құдайды немен тануға болатынын айтты:
ақылмен
інжілмен
жүрекпен
философиямен
құлшылықпен
Ежелгі Түркілердің сыйынатын құдайы:
Көк Тәңірі
ай
тас
крест
Жэнь


Аристотельдің түсінігінше қозғалыс:
Тіршілік иесінің әлеуетіндегі әрекет ????
Кез келген өзгеріс
Денелердің орын ауыстыруы
Материя мен форманың арақатынасы
Форманың өзгеруі


«Дүние – сансыз көп атомдық фактілерден құралған. Атомдық фактілер – қарапайым, ұсақ фактілерге бөлінуі мүмкін емес фактілер» тұжырымының авторы:
Л. Витгенштейн
Эпикур
Л. Фейербах
Демокрит
А. Шопенгауэр


М. Хайдеггердың түсінігіндегі болмыстың анықтамасы:
Болмыс – өмір сүріп отырғанының белгісі, олардың бар екендігін негіздейді
Болмыс – заттардың қасиеті
Болмыс – дүниенің бастамасы
Болмыс – материалдық және руханилықтың іргетасы
Болмыс – өлімнің мәнін түсіндіруге қауқарсыз ұғым


Платон философиясындағы басты мәселе:
Идея
Материя
Форма
Субстанция
Таным


Аристотельдің пайымдауынша, заттың материясын қалыптастыратын, оны нақты затқа айналдырушы себеп:
Форма
Алғашқы қозғаушы күш
Рух
Қозғалыс
Сапа


Аристотель дүниетанымындағы сандық қозғалыстың сапасы:
Өсу
Қайталау
Сөну
Жоғалу
Жану


Атомдық ілімнің өкілі:
Демокрит
Фалес
Платон
Гераклит
Аристотель


Қозғалыстың түрлерін анықтаңыз:
Механикалық, әлеуметтік
Экзистенциалдық, герменевтикалық
Диалектикалық, метафизикалық
Қоғамдық, саяси
Қызметтік, мәдени


Болмыстың жалпы түрде түрлері:
Реал, идеал
Ақпараттық, прагматикалық
Модернистік, өмірлік
Саналы, бейсаналы
Ақиқат, жалған


Аристотель үшін дүниенің бастамалары:
Материя, Форма
Мән, Құбылыс
Сана, Ой
Рух, Жан
Идея, Атом


Аристотельдің форма мен материя ұғымдары қарастырылған еңбегі:
«Физика»
«Жан туралы»
«Аналитика»
«Логикалық пайымдаулар»
«Жаңа Органон»
Демокриттің негізгі тезисі неден құрылады:
Материя - шексіз
Материя - қозғалыссыз
Атомдар - бірдей
Атомдардың формалары бірдей
Материя - мәңгі емес
Материяның атрибуты:
Кеңістік
Субъективтілік
Субстанция
Сана
Жады


Алғашқы бастаманың санына байланысты қалыптасқан ілімді атаңыз:
Монизм ??
Материализм
Идеализм
Реализм
Экзистенциализм


Аристотельдің іліміндегі субстанцияның түрі:
Жануарлар мен өсімдіктер
Материя мен сана
Адамдар мен жәндіктер
Идеализм мен материализм
Әлем және адам


Философ Вольтер үшін бірінші кезекте .... теңдік маңызды:
саяси
табиғи
меншік
сословиелік
экономикалық


Гедонизм ілімінде адам өмірінің мәні:
осы өмірде әртүрлі ләззаттарды алу
әр нәрседен пайда көру
күнәлардан арылу үшін осы өмірдегі қуаныштардан бас тарту
жеке , оңаша өмір сүру
бақытқа ұмтылу


Адамның шығу тегі туралы ілім ... деп аталады:
антропогенез
герменевтика
онтология
теология
биология


Тарих философиясы деген ...
қоғамның сапалы жағдайын зерделейтін философияның бөлімі
философиялық білім генезисі туралы ғылым
діннің дамуы туралы ғылым
мәдениеттің дамуы туралы ғылым
саясат туралы ғылым


Ғылым қорытындысы бойынша, адамзат тарихында көбінесе жүзеге асқан:
әлеуметтік революция
реформалар
революциялар
азаматтық соғыстар
қақтығыстар


Әлеуметтік-саяси революция -
тарихи қажеттілік пен тарихи мүмкіндіктің үйлесімділігі ???
тарихи қажеттілік (қоғамның дамуында келесі сатыға өтуі үшін)
тарихи мүмкіндік (кездейсоқтық)
сословиелік қажеттілік
экономикалық қажеттілік
Тарихи таным мен тарихи процестерді зерттейтін философия бөлімі:
Тарих философиясы
Гносеология
Онтология
Теология
Логика


«Философия» ұғымы грек тілінен аударғанда ... деген мағынаны береді:
Даналыққа құштарлық
Әлемнің пайда болуы
Шешендік сөз
Құдай танымы
Жоғарғы ақиқат


Қоғамдық дамудың өркениеттілік концепциясын қолдайған философ:
Тойнби
Вольтер
Локк
Платон
Фейербах


Рухты әлемнің негізі деп есептейтін философиялық бағыт:
Идеализм
Агностицизм
Материализм
Дуализм
Эмпиризм
Дүние түгел жанды деп білетін ілім:
Гилозоизм
Материализм
Идеализм
Рационализм
Сенсуализм


Шоқан Уәлихановтың «дала данышпаны, көшпелілер философы» деп бағасын берген тұлғасы:
Асан Қайғы
Бұқар жырау
Қорқыт ата
Сыпара жырау
Мөңке би


Қазақ философиясына қандай анықтама беруге болады:
өмір сүру философиясы
аналитикалық философия
прагматикалық философия
позитивистік философия
герменевтикалық философия


"Данышпан – өз мөлшерін білетін ақыл иесі” пікірінің иесі, экзистенциализм бағытының өкілі:
А. Камю
М. Хайдеггер
А. Бергсон
Ж.-П. Сартр
М. Пруст


«Қазақ хрестоматиясы» (1879), «Қазақтарға орыс тілін үйретудің бастауыш құралы» (1879) атты оқулықтардың авторы, ағартушы-демократ, ғалым, қоғам қайраткері, жазушы, фольклорист, ғалым-этнограф
Ыбырай Алтынсарин
Ахмет Байтұрсынов
Шоқан Уәлиханов
Міржақып Дулатов
Мағжан Жұмабаев


«Адами қарапайымдылық, әділеттілік, мейірімділік бірлігін мен исламдық ұждан сөзімен атаймын, орысша – совесть (ар)», - деп жазған, «ар ілімі» тұжырымдамасының авторы:
Шәкәрім
Абай
Ыбырай Алтынсарин
Шоқан Уәлиханов
Ғарифолла Есім


Махабатпен жаратқан адамзатты
Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті
Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп
Және Хақ жолы деп әділетті, - өлең жолдарының авторы, ойшыл, ақын:
Абай
Қожа Ахмет Яссауи
Шәкәрім
Мағжан Жұмабаев
Мұқағали Мақатаев


«Жерұйық» тұжырымдамасы тиесілі:
Асан Қайғы
Тоныкөк
Бұқар жырау
Төле би
Шалкиіз жырау


1972 жылғы «Ақпараттық қоғам жоспары; 2000 жылға қарай ұлттық мақсат» бағдарламасы .... мемлекетте жарияланды:
Жапония
АҚШ
Германия
Оңтүстік Корея
Швеция


Қазақ халқының рухани мәдениетіндегі мынадай кезеңдерді «мифология, ренессанс, ағартушылық» деп бөліп көрсеткен автор:
Қасымжанов А.Х.
Ғарифолла Есім
Абдильдин Ж.М.
Орынбеков М.С.
Нұржанов Б.


«Зар-Заман» атанған қоғамдық идея бағытының ақындарын атаңыз:
Дулат, Шортанбай, Мұрат
Абай, Шәкәрім, Дулат
Тәтіқара ақын, Шал ақын
Шортанбай, Сұлтанмахмұт, Мағжан
Мұрат, Дулат, Мағжан


«Үш анық» философиялық трактатының авторы:
Шәкәрім
Ж. Баласағұн
Абай
Әл-Фараби
М. Қашқари


«Қоғамдық келісім» теориясының авторы, философ, қоғам қайраткері:
Жан-Жак Руссо
Ф. Бэкон
И. Кант
Вольтер
Т. Гоббс


Қазақ философиясының басты пәні:
антропология
онтология
гносеология
атомистика
монодология


Ренессанс» ұғымы философия тарихының ..... кезеңінде пайда болды:
Қайта өрлеу
Жаңа заман
Ортағасырлық
Антикалық
араб-мұсылман


Дүниетаным мен философияның арақатынасы:
Философия дүниетанымның теориялық негізі болып табылады Олардың арасында байланыс жоқ
Екеуі тең
Философия дүниетаным ұғымын қамтиды
Қарама-қарсы ұғымдар


«Философ» терминін алғаш қолданған
Пифагор
Аристотель
Фалес
Декарт
Әл Фараби


«Мәңгілік» философиялық сұрақ
Адам өмірінің мәні неде
Жаһандану нені білдіреді
Қоғам өміріндегі мәдениеттің рөлі
Индивид деген кім
Экологиялық мәселелер


Философия мен діннің ұқсастығы неде?
дүниеге көзқарастардың түрлері
Дүниені ғылым түсіндіреді
Құдайға сенімге негізделген
Танымның эмпирикалық методтарын қолданады
Сенімге негізделген


Философия дүниені ненің көмегімен танып-біледі және түсіндіреді?
Логикалық дәлелдеулердің
Сезімдердің
Мифтердің
Құдайға жүгініп
Интуицияға сүйеніп


Дүниеге көзқарас дегеніміз
Адамның дүние туралы бағалауларының, ережелерінің және ұстанымдарының жиынтығы
Дүниені сезіну
Дүние туралы білім
Адамның практикалық тәжірибесі
Өмір туралы білімдер


Философияның методологиялық функциясы неде?
Ғылымдардың методы рөлін атқарады
Ғылымдардың ғылымы
Ойлау туралы ғылым
Сана туралы ғылым
Бейсаналық туралы ғылым


Философия мен дүниеге көзқарастың арақатынасы анықтаңыз:
Философия – көзқарастың бөлшегі
Көзқарас – философияның бөлшегі
Философия – көзқарастың теориялық негізі
Философия дегеніміз – көзқарас
Көзқарастың қалыптасуында негізгі рөлді арнайы ғылыми білімдер атқарады, философия көмекші ғана


«Музыка туралы үлкен кiтаптың» авторы:
әл-Фараби
Ибн-Рушд
Ибн-Сина
ибн-Халдун
ибн-Туфейль


Қазақ халқының «архетиптері»
Қыдыр ата, Тәңір, Жеті Ата, Қорқыт Ата,Батыр, Жер-Ана ???
Баба Яга, Иван
Ыбырай Алтынсарин, Шоқан Уалиханов
Көшпенділер мәдениеті,қолданбалы өнер
Халық ауыз әдебиеті, айтыс


Ислам философиясының бастапқы негізін қалаушылар?
әл-Кинди, әл- Фараби
Газали, Қашқари
ибн Рушд, Туфейль
Халдун, Баласағұн
Омар Хайям, Ұлықбек


Ақыл- ойдың төрт ерекшілігін көрсеткен:
Баласағұн
Әл Кинди
Қашғари
Ибн Яхия
Ибн Сина


Ұлы философ, әрі дәрігер:
Ибн Сина
әл- Фараби
Ибн Рушид
әл- Газали
Ибн Баджа


«Категориялар» еңбегінің авторы:
Әл-Фараби
Ибн Сина
Ибн Яхия
Баласағұн
Қашғари


Әл -Фарабидің пікірінше бақытқа жетудің жолдары:
Ерекше жаралған дене құрылысы, жан құмарлықтары, ой парасаты
Ерекше жаралған дене құрылысы
Жан құмарлығы, саналығы
Рухани байлығы
Ықыластығы, тән құмарлығы


Әл- Фарабиды философтар қалай атады:
Аристотельден кейінгі Екінші ұстаз
Түркілердің философы
Араб философы
Ибн Синаның ұстазы
Мұсылман философының атасы


«Құтты білік» шығармасының авторы:
Баласағұн
Ибн Сина
Әл -Фараби
Ибн Абдоллах
Әл -Кинди


«Диуани луғат ат -Түрк» шығармасының авторы:
Қашғари
Әл -Кинди
Әл -Фараби
Ибн Сина
Ибн Яхия


«Диуани хикмет» шығармасының авторы?
Қожа Ахмет Иассауи
Махмұт Қашғари
Жүсіп Баласағұн
Ибн Сина
Ибн Яхия


Ислам дініндегі нәпсіні тазартып, рухтың дәрежесін көтеруге ұмтылған, рухани жаттығулармен айналысқан рухани-мистикалық бағыт
суфизм
қалам
шиит
мутазилит
мутакаллим


Шоқан Уәлихановтың еңбегі:
Сот реформасы жөніндегі жазбалар
Сот реформасы
Билер соты
Сот ісі
Сот жайында


Ыбырай Алтынсарин еңбектерінде .... талқылады
Әлеуметтік мәселелерді
Болмыс мәселелерді
Таным мәселесін
Материя мәселесін
Сана мәселесін


«Адам бол!» деген принципті алғаш жарияланған кім
Абай
Байтұрсынов
Уәлиханов
Бөкейханов
Шәкәрім


Қазақ дәстүрлі философиясының негізгі ерекшелігі
Суфизм
Космоцентризм
Материализм
Дуализм
Идеализм


Дәстүр, әдет-ғұрып, ереже ... құндылықтарды құрайды
Этикалық
Эстетика
Діни
Ғылыми
Саяси


Дәстүрлі қазақ мәдениетіндегі уақыт
Циклды
Айналмалы
Жолақты
Қалыпты
Күрделі


Қазақ мәдениеті ... өркениеттік болмысқа жатады
Көшпелілік
Батыстық
Шығыстық
Орта азиялық
Кіндік азиялық


Қазақ мәдениетінің «архетипіне » не жатады
Еуразиялық дала мәдениеті, тәңірлік дін және түрік өркениеті
Ислам діні
Зороастризм
Көшпенділер мәдениеті
Халық ауыз әдебиеті


Сопылық бағытты жан-жақты дамытқан ғұлама кім?
Қожа Ахмет Яссауи
Әл -Фараби
Ибн Сина
Әл- Газали
Ибн Рушд


Әл - Фарабидің «Қайырымды қала тұрғындарының көзқарасы» атты шығармашылығындағы «қала» ұғымы келесі мағынаға сай келеді»
Қала мемлекет, полис
Ірі тұрғын қоныстары
Мәдени-әлеуметтік топтар
Тап және әлеуметтік топтар
Мемлекеттегі шаруашылық және мәдени орталықтар


Тұңғыш араб философы, шығыс перипатетизмнің бастаушысы
Әл Кинди
Әл Бируни
Әл Фараби
Әл Газали
Ибн Сина


«Кодекс Куманикус» - қыпшақ тілінің сөздігі ... кезеңде жазылған
XIII-XIV
VI-IX
VI-VIII
VII-VIII
V-VI


Көрнекті ғалым, лингвист, ағартушы, «Қазақ» газетінің редакторы
А. Байтұрсынов
М. Жумабаев
Ж. Аймауытов
С. Асфендияров
М. Дулатов


Қазақтардың наным-сенімдерін, әдет-ғұрпын, аңыздарын, эпостарын тұңғыш зерттеген ғалым кім?
Ш. Уәлиханов
С. Сейфуллин
М. Әуезов
С. Қасқабасов
Ә. Марғұлан


Жаугершілік пен бостандық үшін күрес заманында қайсарлыққа шақырған рәміздің рөлін не атқарды?
Көкбөрі
Төрт түлік мал
Күн құдайы
Көк тәңірі
Жер құдайы
«Оян, Қазақ» авторы ...
М. Дулатов
А. Жұбанов
Ә. Бөкейханов
А. Байтұрсынов
Ж. Аймауытов
Қазақстанда ағартушылық ойлар ..... ғасырда қалыптасты
XIX
XIII
XVI
XI
XII


Қазақ ағартушылығының негізін салушы:
Ш. Уәлиханов
А. Жұбанов
М. Дулатов
А. Байтұрсынов
Ә. Бөкейханов


«Дала мұсылмандығы» кімнің еңбегі?
Ш. Уәлиханов
А. Н. Майков
М. Дулатов
Г. Н. Потанин
Н. М Яндринский
Еуропалық дәстүрде мәдениетке қарсы қойылған ұғым:
Натура???
Тағылық
Варварлық
Өркениет
Надандық


Аристотель: «Философияға қызығушылық ... басталады» деп есептеген
таң қалудан
жаңалық ашудан
қорқыныштан
үйренуден
пікір таластан
Философия ... пайда болды:
бір уақытта ежелгі Үнді,Қытай және Грекия жерінде
Еуропада
ежелгі Үнді жерінде
ежелгі Қытайда
ежелгі Грекияда


Тарихи тұрғыдан философияның алдында, оған дейін келесілер ..... болды
мифология, дін
ғылым мен дін
социология
тарихи білім, ғылым
жаратылыстану ғылымы, дін


Мифологияға және философияға не ортақ
дүниеге көзқарастың тарихи формалары
құдай туралы білім береді
адамдарды біріктіреді
әлемнің жаратылғанын түсіндіреді
әлемді танудың формасы


«Барлығы да өткінші, барлығы да өзгереді» деген ежелгі грек философы
Гераклит
Парменид
Сократ
Деррида
Эпикур


Казіргі тарих философиясындағы қарастырылатын мәселелер
тарихи факт, тарихи оқиға, тарихи естелік, тарихи жады, түсіну
тарихнама деректер, мұрағат
адамзат болашағы мен нақты шақ
өткен шақ пен казіргі шақ
тарихтағы көсемдік пен халықтың тарихы


Кім бірінші болып халықтың өсімі қауп-қатер әкелетіні туралы мәселе көтерді
Мальтус
Сартр
Маркузе
Маркс
Ницше


Демаркация термині мынадай ажыратуды білдіреді
ғылыми білімді ғылыми емес білімнен
эмпирикалық білімді рационалды білімнен
діни білімді мифологиялық білімнен
саналы денгейді бейсаналықтан
рационалды деңгейді иррационалды деңгейден


Дүниенің ақыр заманы туралы ілім қалай аталады
эсхатология
Креационизм
Ревеляционизм
Провиденциализм
Номинализм


Логикасыз ғылым болмайды деген философ
Әл-Фараби
Ибн-Рушд
Әл-Газали
Әл-Кинди
Ибн-Сина


Шәкәрімнің үш анығы :
ғылыми білім, діни аян, ар-ұждан
өмір тәжірибесі, ғылым мен ар- ұят
интуиция, сезім, ақыл
сана, сезім, тәжірибе
Құдай, тәжірибе, ар-ұят


Имре Лакатостың ғылыми-зерттеу бағдарламасы келесіден түрады:
қатты ядро мен қорғау белдігі
гипотеза мен қатты ядро
негативті эвристика мен қатты ядро
теория мен практика
практика мен гипотеза


Сократ данышпанды келесі қасиетке ие болады деп есептеген:
ұстамдылық,сабырлық
дәстүрлерді құрметтеу
адамдарды басқара алу
заттар табиғатын білу
аспан заңын білу


Рационалды таным формалары
Ұғым, пайымдау, ойқорытынды
Сезім, ойлау, пайымдау
Қабылдау, елес, ойқорытынды
Елес, ұғым, пайымдау
Су, от, ауа


Ақиқаттың өлшемі
тәжірибе
әдіс-тәсіл
ақыл-ой
білім
сезім


Ғылыми танымның теоретикалық әдістері
Анализ, синтез, дедукция
Сұрақ-жауап
Спектральды талдау
Рефлекстік әдістер
Морфологиялық әдістер


Рационалдық емес феномен
ерік
ақыл
интеллект
ес
сана


казіргі адамды бір жақты ,бір өлшемді деп мінездеген
Маркузе
Дильтей
Ортега и Гассет
Арон
Августин


Маркузе неге адамды бір жақты ғана әрекеттенеді деп мінездейді
мүддесі бір нәрсеге –тұтынуға бағытталған
ләззат алуға бағытталған
еңбектенуге бағытталған
демалуға бағытталған
ойынға бағытталған


Дүниетанымның үш тарихи типін көрсетіңіз
Миф, дін, философия
Мораль, құқық, дін
Ғылым, құқық, саясат
Мораль, өнер, миф
Құқық, өнер, ғылым


К.Поппердің танымға енгізген принципі
фальсификация
эстериоризация
арнайы эксперимент
верификация
апосториорлы


«Мәңгілік ел» идеясының бастау алған мерзімі
VI-VII ғасыр Түркі қағанаты тұсында
ХІІ-ХІІІ ғасыр Моңғол империясы тұсында
ХV ғасыр Қазақ хандығы тұсында
ХХ ғасыр басы Кеңестік Одақ тұсында
Қазақстан тәуелсіздік алған тұсында


Шындыққа тікелей жету, оның ақиқаттығын анық , айқын көру, ешқандай дәлелдеуді талап етпеу
интуиция
интеллект
талант
шабыт
логика


Эвтаназия деген
Қоғамның рұқсаты және көмегімен жазылмайтын дерті бар науқастың өз қалауы бойынша дүниемен қоштасуы
өз қалауымен суицид жасау
Өз қалауынсыз дүниемен қоштасу
мәңгілік өмір сүру үшін күресу
өлместік дәрежеге көтерілу


«Ғылымға философияның қажеті жоқ» деген ХХ ғасырдағы философиялық бағыт
Позитивизм
Структурализм
Феноменология
Герменевтика
Психоанализ


Аңызда өлімнен құтылу жолын өнерден тапқан
Қорқыт
Қобыланды
Дина Нұрпейісова
Махмұт Қашқари
Сократ


Қазақ тарихында «Мәңгі Ел» ұстанымының дүниеге келген уақыты
Ежелгі түркі қоғамында
Қазақ хандығы тұсында
Шыңғыс хан заманында
казіргі заманда
орта ғасырда


Экзистенциалды философияның басты сұрағы – «таңдау» мәселесін қарастырған философ
Жан-Поль Сартр
А.Камю
Карл Ясперс
М.Хайдеггер
С.Кьеркегор


Әрекетіңді сыртқы әлемге бағытта, соның негізінде оны қайта өзгерт» - ұранды басшылыққа алатын әлем елдері
Батыстық
Шығыстық
Еуразия
Африка
Австралия


«Әрекеттерді,куш-қуатыңды өзіңе бағыттап , соның негізінде санаңды қайта өзгерт» - ұраны тән әлем елдері
Шығыс
Қытай
Корея
Бирма
Зеландия


Хантингтонның жалпылай қысқартып атаған әлемдегі үш ірі өркениеттің ортасында орналасқан толеранттылығы басым әлем елдері
Еуразия
Африка
Австралия
Америка
Оңтүстік Азия




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет