1. Ғылым философиясы пәні.
2. Философия жəне ғылым.
3. Ғылыми жаңалықтар жəне ғылыми дамудың заңдылықтары.
4. Ғылым философиясының әдістемелік негіздері.
5. Ғылымның қоғамдағы рөлі мен қызметі.
6. Философия мен ғылымның өзара байланысының тарихы.
7. Позитивизм философиясы: О. Конт, Г. Спенсер, Д.Ст. Милль.
8. Э. Махтың ғылым философиясы және оның мектептері.
9. Ғылымның неопозитивистік бейнесі.
10. Чарльз Дарвинның - эволюция идеясы, белгілерінің өзгеруі ретінде
11. Рене Декарт - рационализм философиясының қалыптасуы мен дамуы
12. Ғылымның шығу тарихы және негізгі даму кезеңдері пайда болу тарихы және дамудың негізгі кезеңдері (магистранттың зерттеу саласына сәйкес).
13. Френсис Бэкон қазіргі эксперименттік ғылымның негізін салушы.
14. Ғылым білім жүйесі ретінде және әлеуметтік институт ретінде.
15. Антикалық логика мен антикалық математика: тарихи, мәдени және ғылыми мағына.
16. Математикалық білімнің, алгебраның, медицинаның, логика мен басқа ғылымдардың дамуы (әл-Хорезми, әл-Фараби, Ибн Сина, әл-Кинди және т.б.).
17. Рене Декарттың рационализмі және mathesis universalies (универсальная математика) идеясы
18. Ғылыми ойдың философияға ықпалы (Лейбниц, Кант).
19. Жасанды интеллект мəселесі.
20. Техникалық ғылымдардың қалыптасуы.
21. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың пайда болуы. Әлеуметтік және тарихи білім.
22. Николай Коперник әлемінің геоцентрлік жүйесі.
23. Философия жəне ғылымдағы ақиқат мəселесі.
24. Сараптау жүйелері және ғылыми зерттеудің жаңа технологиялары.
25. Ғылыми білім – күрделі дамушы жүйе ретінде.
26. Ғылымдағы теориялық және эмпирикалық, іргелі және қолданбалы білімдер.
27. Ғылыми теория – ғылымның компоненті ретінде.
28. Ғұмарбек Даукеев: тұлға, инноватор, ғалым.
29. Әлемнің ғылыми бейнесінің тарихи формалары.
30. Ғылыми революциялардың мәні.
31. Жаратылыстану және техниканың дамуы.
32. Ғылыми рационалдылық ұғымы, ерекшелігі және тұжырымы.
33. Пәнаралық және синергетика принциптері.
34. Эксперименттік әдістің пайда болуының алғышарттары және оның табиғаттың математикалық сипаттамасымен байланысы.
35. Сциентизм және антисциентизм.
36. Теориялық білімнің құрылымдық компоненттері: проблема, гипотеза, теория.
37. Ғылымды әлеуметтік институт ретінде түсіну: негізгі әдістері.
38. Ғылымды компьютерлендірудің мәні және әлеуметтік салдары.
39. Жаратылыстану ғылымдары және мәдениет.
40. Ғылыми революциялардың құрылымы.
41. Ғылым әлемді игерудің ерекше тәсілі ретінде.
42. Жаратылыстану және әлемнің ғылыми бейнесі.
43. Философиялық идеялар ғылыми ізденістің эвристикасының шарты ретінде.
44. Техникалық ғылымдардың ерекшелігі, олардың жаратылыстанымдық және қоғамдық ғылымдарға және математикаға қатынасы.
45. Ақпараттық қоғам тұжырымдамасы: Питирим Сорокиннен Мануэль Кастельске дейін.
46. Әлеуметтік информатика мәселелерін синергетикалық зерттеу.
47. Желілік қоғам және әлеуметтік информатиканың міндеттері.
48. Ғылыми революциялар ғылым негіздерін қайта құру ретінде.
49. Қазақстандағы әлеуметтік әдістеме мен әлеуметтік білімнің жаңа парадигмасы.
50. Ұлттық білім беру және мәдениет.
51. Білім берудің дәстүрлі және альтернативтік жүйелері.
52. ҚР-да білім берудің ұлттық моделін қалыптастыру.
53. Отандық білім берудің еуразиялық және әлемдік білім беру кеңістігіне бейімделуі.
54. Жаһандану және интернационализация жағдайындағы ұлттық білім беру.
55. Білім берудің әлем мәдениетін қалыптастырудағы рөлі.
56. Ғылыми білімнің эмпирикалық және теориялық деңгейлері.
57. Ғылымдарды жіктеу мәселесі.
58. Ғылым динамикасындағы революциялар мен дәстүрлердің арақатынасы.
59. Қазақстан және қазіргі заманның жаһандық мәселелері.
60. Ғылыми танымның эмпирикалық əдістері.
61. Қазіргі өркениеттің жаһандық мəселелері.
62. Верификация жəне фальсификация.
63. Қ.Сәтбаевтың Қазақстан ғылымының қалыптасуы мен дамуындағы рөлі.
64. Ғылымның институализациясы жəне ғылым қазіргі қоғамның əлеумет институты ретінде.
65. Антропоцентрлік жəне қазіргі ғылым.
66. Əлеуметтік өмірдің глобализациясы - қазіргі өркениеттің даму заңдылығы.
67. С. Асфендияров пен Е. Бекмахановтың қазақстандық тарих ғылымын дамытуға қосқан үлесі.
68. Ғылым философиясында интернализм жəне экстернализм.
69. Таным жəне пайымдау: герменевтика ғылыми танымның жалпылық методологиясы.
70. Жоғары білім мəселелері
71. Синергетиканың философиялық мəселелері.
72. Қоғамдық болмыс сферасында (өрісінде) компьютердің орны.
73. Ақпараттық қоғамның параметры жəне анықтамасы.
74. Қазіргі ғылымдағы эксперименттің рөлі.
75. Ғылымның дүниетанымның басқа тарихи түрлерімен және қоғамдық сананың формаларымен байланысы.
76. Компьютер жəне адам.
77. Қоғамдық болмыс сферасында (өрісінде) компьютердің орны.
78. Синергетиканыңфилософиялықмəселелері
79. Ғылыми шығармашылық.
80. Ғылыми танымда интуиция мəселесі.
81. Математикалық моделирование.
82. Қазіргі замандағы ғылымның математизациясы.
83. Ғылыми танымда моделирование əдісі.
84. Философия мен табиғаттануда детерминизм жəне себептілік.
85. Кибернетика сана табиғаты туралы.
86. Философия мен табиғаттануда материя туралы ілімнің дамуының негізгі кезендері.
87. Ғылымның жаратынды жəне жасамды тілдерінің қатынасы.
88. ТомасКунныңғылымиреволюциятеориясы.
89. Идеология, дін жəне утопия (қиял).
90. Қазіргі жаһандану мəселелерді шешудегі пəнаралық əдістеменің маңызы.
эссе
Дін, өнер және ғылым - бір ағаштың бұтақтары. Автор:Альберт Эйнштейн «Қаныш Имантайұлы Сәтбаев - геолог-ғалым, ғылымды ұйымдастырушы және қоғам қайраткері» тақырыбында мини-эссе – талқылау жазыңыз. (30 балл)
Рене Декарттың «Философия күмәнданудан басталады» афоризмін қалай түсінуге болады.