Программалау Педагогтың аты-жөні Хайруллаева Ф. А күні



Дата02.06.2023
өлшемі78,5 Kb.
#98451
түріПрограмма

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні

Хайруллаева Ф.А

Күні




Сынып: 3

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады.

Көптеген оқушылар:

спрайттарға скрипт құрады

Кейбір оқушылар:

кейіпкердің костюмын ауыстырудың себебін айтады.



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушымен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.



1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.









Сабақтың ортасы

Сабақтың соңы

Жаңа тақырып. Видеожазба
Scratch программалау ортасында дайын спрайттар кітапханасы мен фондар бар. Программа құру барысында спрайттар мен фондарды қажетемізге қарай қолданамыз. Жобамыз қызықты болу үшін біз кейіпкерді қозғалысқа келтіріп, анимациялар жасай аламыз. Кейіпкердің не нысанның костюмын өзгерту дегеніміз – оның қозғалысын жасау. Анимация –нысанның қозғалысы немесе өзгеруі, қозғалыстың әртүрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата көрсету арқылы дене қозғалысы динамикасын экранда бейнелеу тәсілі.

Көрсетілім. Мысалдар.


Графикалық редактор векторлық және растрлық режимде жұмыс жасайды.


Оқулық 13-бет 3-кесте «қолдан» тапсырмасын Scratch орталығында қалай жасауды көреді

Жобаны программада сақтағанда файлдың кеңейтілімі Scratch 1.4 нұсқасында - .sb, Scratch 2.0 нұсқасында- .sb2, Scratch 3.0 нұсқасында- .sb3 деп жазылады.


1.Оқушыға өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру.
2.Кері байланыс:
барлығын түсіндім
Бір нәрсе түсінемін, бірақ
бәрін емес
Түсінбедім, қайталап қарау қажет



Мұғалімді тыңдайды

Тындайды, өзі жасайды


Өзін-өзі бағалау.





смайлик




Видеожазба

Оқулық, компьютер



Үй тапсырмасы

12-бет











Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет