Сабақтың тақырыбы: Костюм ауыстыру Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты



бет1/2
Дата09.12.2022
өлшемі1,19 Mb.
#56102
түріСабақ
  1   2
Байланысты:
қмж 3 сынып ашық сабақ



Сабақтың тақырыбы: Костюм ауыстыру

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:
2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

Педагогтің аты-жөні:

Негметжанова Айгерим Бауыржановна

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Костюм ауыстыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:
Программалау ойын алаңында бірнеше костюмдермен жұмыс істеуді үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Ұйымдастыру кезеңі:
5мин



Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
І. Қызығушылықты ояту: Сабағымызды бастамас бұрын көңіл күйімізді көтеріп алайық
Сергіту сәті ! Сәлем! Сәлем!






https://youtu.be/uZkQ8TAHIQo



Ой қозғау.
5 мин

« Миға шабуыл «дәсі»
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып,
суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.


  • Ертеде адамдар қандай үйлерде тұрған? Қазір ше?

(1-сурет).

  • Тұратын жеріңде

сәулетімен ерешеленетін қандай ғимараттар
туралы айта аласың?

  • Киіз үй қалай құрылатынын білесің бе?

Киіз үйдің құрылысы мен ерекшелігі туралы әңгімелей аласың ба?

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Стикерлер» әдісі арқылы бағалайды.

Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері

Жаңа сабақ
10 мин

Scratch­те кейіпкер (спрайт) мен көрініс фондарының дайын кітапханасы бар. Scratch-ті енді үйренуді бастағандар үшін кітапхананы пайдалану ыңғайлы. Егер қажет кейіп кердің спрайты болмаса, оны қолмен салады немесе интернеттен алады. Scratch программалау ортасында түрлі анимациялық қозғалыстар, мультфильмдер жасалады. Scratch-те спрайттың кос тюмі деген түсінік қолданылады. Әр спрайттың кем дегенде бір кос тюмі болады. Scratch-те кейіп кердің кос тюмін өзгерту арқылы қозғалысқа келтіреді және анимация лайды. Мысалы, 2-суреттегі жүгіріп бара жатқан баланың төрт костюмі бар. Жобаның скриптісінде










Интерактивті
тақта
Оқулық







Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет