Сабақтың тақырыбы: PyGame (пайгейм) кітапханасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



бет1/2
Дата13.04.2023
өлшемі0,59 Mb.
#82059
түріСабақ
  1   2
Байланысты:
9 сынып инф 4 тоқсагн


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python (Пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру

Педагогтың аты-жөні

Жеңісқызы М.

Күні

27.03.2023ж.

Сынып 9 В

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу
9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты:

PyGame модулімен танысып, PyGame кітапханасының геометриялық фигуралар салатын командаларын анықтайды.
PyGame командаларының көмегімен фигураларды салады.





Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру
«Сәлемдесу» әдісі.
Оқушылар бір-бірімен әртүрлі елдің салтымен
сәлемдеседі.
Үй тапсырмасы. «Серпілген сауалдар» әдісі
Оқушылар шеңбер болып тұрады. Допты лақтыру
арқылы өткен тарау бойынша сұрақтар қояды.

1.Мұғаліммен амандасады.
2. Өткен тақырыпқа шолу.
3.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
4.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Мадақтау әдісі арқылы






Сабақтың ортасы

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс істеу
Қандай компьютерлік ойындарды ойнауды
жақсы көресің?
Бұл ойындардың қандай программа
көмегімен жасалғанын білесің бе?
Компьютерде өз сценарийіңмен ойын
жасағың келе ме?
Компьютерде ойын жасау үшін қандай
білімдер қажет деп ойласың?
Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу.
PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көп теген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.

PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе Пуск-Программы- Стандартные-Командный строка командасын орындап, командалық жолға төмендегі команданы жазып, Enter пернесін басамыз


Рython – m pip install – U pygame – user немесе

Python – m pip install pygame командасын орындаймыз.


https://www.youtube.com/watch?v=k7r6lqI3Lew сілтемесі арқылы PyGame кітапханасын орнатуды көруге болады.
Ойын әзірлеу кезінде бірінші қадам – терезені құру, яғни ойын алаңы болып табылады. PyGame кітапханасында дисплей терезесі мен экранды басқаруға арналған дайын pygame. display модулі бар.16-кестеде осы модульдің кейбір ерекшеліктері көрсетілген: «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (127б)

Дескриптор
-шеңбер салу командасын анықтайды;
-тіктөртбұрыш салу командасын анықтайды;
-түзу салу командасын анықтайды
Компьютермен жұмыс
Шеңбер, тіктөртбұрыш, түзу салу командасын
компьютерде орындаңдар.
3-код
import pygame
pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode([360, 320])
screen.fill([255,255,255])
pygame.draw.circle(screen, [93,68,255],[170,60], 50,
0)
pygame.draw.rect(screen, [255,0,0], [80, 130, 180,
180], 0)
pygame.draw.line (screen, [0,255,33], [50, 100], [50,
300],5)
pygame.display.flip()
running = True
while running:
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
running = False
pygame.quit()


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет