Сабақтың тақырыбы: Спрайттар соқтығысуын анықтау Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



Дата16.04.2023
өлшемі106,04 Kb.
#83263
түріСабақ
Байланысты:
ИНФ 31


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Усипова Б.

Күні

04.05

Сынып 9

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Спрайттар соқтығысуын анықтау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



9.3.3.7- кейіпкер қозғалысын программалау.
9.3.3.8 -пернетақтадан кейіпкерді басқар

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Спрайттың соқтығысу кезеңдерін анықтау.

Көптеген оқушылар:

Спрайттың соқтығысу кезеңдерін программалау.

Кейбір оқушылар:

Спрайттың соқтығысуын программалау нәтижесінде болған жобаны
түсіндір

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды шыншылдыққа, ақтқаттылыққа баулу, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу
Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар сұраққа жауап береді.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.





Сабақтың ортасы

- Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс жасау


 Компьютерлік ойындардың кейіпкерлерінде
қандай параметрлер болады? Өзің білетін
ойыннан мысалдар келтір.
 Ойын алаңында кейіпкерлердің бір-біріне әсерін
(соқтығысуын) алдыңғы тақырыптардағы
білімдеріңді пайдалана отырып қалай анықтауды
ұсынған болар едің?
Оқулықпен жұмыс
Оқушылар оқулықта берілген тақырып туралы
оқиды, ортада бірлесіп талдайды, мұғалім білімдерін
толықтырады.
Компьютермен жұмыс
1-тапсырма
“Robots” класын құруды компьютерде орындаңдар.
1-код (үзінді). Robots класын құру
class Robots(pygame.sprite.Sprite):
def __init__(self, image_file, location):
#Спрайтты таныстырады.
pygame.sprite.Sprite.__init__(self)
#Суретті файлдан жүктейді
self.image = pygame.image.load(image_file)
#Суреттің шекараларын анықтайтын
тіктөртбұрыш құрады

self.rect = self.image.get_rect()


#Кейіпкердің бастапқы орнын көрсетеді.
self.rect.left, self.rect.top = location
Дескриптор
- Спрайттың қасиетін анықтайды.
2-тапсырма
Роботтардың өзара әсерлесу жобасын компьютерде
орындаңдар.
Дескриптор
Роботтардың орналасуын анықтайды.
Роботтардың соқтығысуын программалайды.
3-тапсырма
Оқулық
Компьютер
«Роботтардың әсерлесу» жобасын талдаңдар. Әрбір
программа блоктарының қызметін анықтап,
жазыңдар.
Дескриптор
Спрайттардың соқтығысуын программалау
нәтижесінде болған жобаны түсіндіреді.
Оқушылардың жұмыстарын смайликтер арқылы
бағалау

Мұғалімді тыңдайды






Сабақтың соңы

1. Спрайттың қандай қасиеттері бар?
2. 1-программа кодында Robots класын құру
қалай іске асады? Түсіндір.
3. Аnimate () функциясының қызметі не?
Спрайттардың соқтығысуын анықтау алгоритмі
қанша қадамнан тұрады?
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.




Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Оқулықта берілген қосымша тапсырманы орындау





Оқушының
жұмыс дәптері


Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет