Өзіңді тексер
1 нұсқа
Салыстыру операторларын қандай жағдайда қолданамыз?
А) Екі мәннің өзара қосындысын анықтау үшін
В) Екі мәннің өзара көбейтіндісін анықтау үшін
С) Екі мәннің өзара азайтындысын анықтау үшін
Д) Екі мәннің өзара тең немесе бірі екіншісінен артық не кем екендігін анықтау үшін
Scratch интерфейс әлемнің қанша тіліне аударылған?
А) 71 В) 80 С) 81 Д) 70
Сол жақтағы мән оң жақтағы мәннен кем
А) логикалық және алгоритмдік В) математикалық және алгоритмдік
С) арифметикалық және логикалық Д) арифметикалық және математикалық
Операторлар блогының белгіленген түсі.
А) сары В) жасыл С) қызыл Д) көк
7. Циклдік командасының атқаратын қызметі. А) Ішкі командалар 10- ға байланысты қайталанады.
В) сыртқы командалар көрсетілген санға байланысты қайталанады
С) ішкі және сыртқы командалар көрсетілген санына байланысты
Д) ішкі командалар көрсетілген командаға байланысты
8. Скрипт алаңына тізім жасау үшін қолданылатын блок. А) қозғалыс блогы В) қадам блогы С) келбет блогы Д) деректер блогы
9. Кейіпкердің немесе нысанның костюмын өзгерту дегеніміз. А) оның түсін өзгерту В) оның қозғалысын жасау
С) оның бейнесін жазу Д) оның санын өзгерту
10. Ойынға арналған бірінші интерактивті электронды құрылғылар және алғашқы компьютерлік ойын программалары жасалды. А) АҚШ – та ХІХ ғасырдың 40 жылдарында
В) АҚШ – та ХІ ғасырдың 40 жылдарында
С) АҚШ – та ХІХ ғасырдың 45 жылдарында
Д) АҚШ – та ХХ ғасырдың 40 жылдарында
Өзіңді тексер
2 нұсқа
Салыстыру операторларын қандай жағдайда қолданамыз?
А) Екі мәннің өзара қосындысын анықтау үшін
В) Екі мәннің өзара тең немесе бірі екіншісінен артық не кем екендігін анықтау үшін
С) Екі мәннің өзара азайтындысын анықтау үшін
Д) Екі мәннің өзара көбейтіндісін анықтау үшін
Scratch интерфейс әлемнің қанша тіліне аударылған?
А) 81 В) 80 С) 71 Д) 70
Сол жақтағы мән оң жақтағы мәннен кем
Сол жақтағы мән оң жақтағы мәннен артық
Операторлар блогының командалары
А) арифметикалық және логикалық В) математикалық және алгоритмдік
С) логикалық және алгоритмдік Д) арифметикалық және математикалық
Қозңалыстар блогының белгіленген түсі.
А) сары В) жасыл С) қызыл Д) көк
7. Циклдік командасының атқаратын қызметі. А) ішкі және сыртқы командалар көрсетілген санына байланысты
В) сыртқы командалар көрсетілген санға байланысты қайталанады
С) Ішкі командалар 10- ға байланысты қайталанады
Д) ішкі командалар көрсетілген командаға байланысты
8. Скрипт алаңына тізім жасау үшін қолданылатын блок. А) деректер блогыВ) қадам блогы С) келбет блогы Д) қозғалыс блогы
9. Кейіпкердің немесе нысанның костюмын өзгерту дегеніміз. А) оның түсін өзгерту В) оның бейнесін жазу
С) оның қозғалысын жасау Д) оның санын өзгерту
10. Ойынға арналған бірінші интерактивті электронды құрылғылар және алғашқы компьютерлік ойын программалары жасалды. А) АҚШ – та ХХ ғасырдың 40 жылдарында
В) АҚШ – та ХІ ғасырдың 40 жылдарында
С) АҚШ – та ХІХ ғасырдың 45 жылдарында
Д) АҚШ – та ХІХ ғасырдың 40 жылдарында