+++Эпистемиология



Дата13.03.2023
өлшемі18,71 Kb.
#73830

Философия Midterm 2


1. Көне гректер ашқан тек ақыл-ой арқылы танып білуге болатын шынайылықтың ерекше түрі: +++Эпистемиология
2. Метафизиканы бастапқы немесе жоғарғы бастаулар себебін, субстанцияны, болмысты зерттейтін және Құдай туралы білім деп анықтаған грек философы: +++ Аристотель
3. Парменид бойынша болмыс дегеніміз: «ақыл-оймен игерілетін, бүтін, тұтас және әрқашан бар», сонымен қатар ол: +++ туған жоқ және қозғалмайды да, өйткені болмыс бейболмыстан пайда бола алмайды, оның себебі, бейболмыс жоқ. Болмыстан еш нәрсе пайда болмайды, өйткені, ол өмір сүріп жатыр.
4. Аристотель жіктеген дүние құрылымын түсінуге мүмкіндік беретін себептер қатарына кірмейтін ұғымды белгілеңіз: Аристотель ізгіліктің екі түрін көрсетеді: біріншісі – дианоэтикалық, екіншісі - этикалық. Біріншіге жету үшін адам жақсы білім алып, оны өмірдегі тәжірибемен ұштастыруы қажет. Этикалық құндылықтар әдет-ғұрып арқылы беріледі. Дианоэтикалық құндылықтарға ақыл-оймен жетсек, этикалық құндылықтарға іс-әрекет, жүріс-тұрыс арқылы жетеміз. Батыл болу үшін батыл іс-әрекеттер жасау керек, әділетті болу үшін әділеттілік жолымен жүру қажет.
5. Материализмнің формаларына жатпайтын ұғымды көрсетіңіз:
+++1-антик заманының тұрпайы материализмі ( басты өкілдері Гераклид, Демокрит т.б)
+++2-ғасырлардағы метафизикалық материализм ( Бэкон, Гоббс, Ламетри, Дитрот)
+++3-Диалектикалық материализм ( Маркс, Энгельс)
6. Гегельдің философиялық жүйесіндегі Абсолюттік рухқа кіреді:
+++Субьективтік, обьективтік, абсолюттік
7. Платон қоғамды қандай бөліктерге бөлген:
++++үшсословиеге
8. Гегелдің философиялық жүйесі:
+++ рух философиясы
9. Метафизикаға қатысы жоқ пайымдауды белгілеңіз:
+++Біріншілік философия
+++Біріншілік ғылым
+++Ақыл білім
+++Теология
ОСЫЛАРДАН БАСҚАСЫНЫҢ ҚАТЫСЫ ЖОҚ
10. Аристотель ізгіліктің екі түрін көрсетеді:
+++Этикалық, диноэтикалық
11. Әл-Фараби онтологиясындағы ай асты әлемі мен ай үсті әлемін жалғастарушы сананың түрі:
+++ Әрекетшіл ақыл парасат
12. Әл-Фараби өзінің онтологиясында Екінші себеп деп нені атаған:
+++ екінші - [Аристотельдің] әрбір кітабының мақсатын білу
13. «Менің білетінім – өзімнің ештеңе білмейтіндігім, басқалар оны да білмейді», «Өзіңді-өзің танып-біл!» нақыл сөздерінің авторы:
+++Сократ
14. Платонның «Үңгір туралы аңыз» әфсанасында сұхбат құрушылар:
15. Р. Декарттың философиялық зерттеу әдiсi - ол:
16. Сократтың ойынша батыл адам...
17. "Адам барлық заттардың өлшемi: бар заттардың барлығының өлшемi, жоқ заттардың жоқтығының өлшемі" пайымдауының авторы:
18. Адамның мәнін ашатын үш бастама:
19. Конфуций философиясындағы «Цзюнь-цзы» ұғымы білдіреді:
20. Конфуций философиясындағы «Чжун юн» ұғымы білдіреді: алтын орда
21. Философиялық антропологияны негіздеуші ғалым: Конфуций
22. "Ешкімді тірі кезінде бақытты деп айтуға болмайды. Себебі адамның шын бақытты не емес екендігі бір күнмен емес, оның бүкіл ғұмырымен өлшенеді", пайымдауының авторы:
23. "Өмірдің мәні мемлекеттің жауапты азаматы болуға ұмтылу" деп есептеген грек ойшылы:
24. Экзистенциализм бағытының бастауында тұрған ойшыл: С. Кьеркегор
25. Мартин Хайдеггердің пікірінше адам болмыстың .........: Адам болмыстың бағушысы
26. "Бiрiншi философия" (метафизиканы) Аристотель қандай ғылым ретiнде анықтайды: Болмыстың алғашқы себептері мен бастамалары туралы
27. Энтони Кеннидің пікірінше, философиялық білімді меңгерудің тиімді жолы: +++Агностицизм
28. Өзіндік сана ұғымының басқаша айтылуы: рефлексия
29. Сананың психикадан басты айырмашылығы: абстрактілі-логикалық ойлау
30. Сократтың ойынша батыл адам... Адамгершілік және тәңірі заңдарын қалай ұстану қажеттігін біледі
31. Г. Гегельдің ойынша рух дамуының осы сатысында адам биологиялық түр ретінде пайда болады: субъективті
32. Логикалық танымның (ойлау) формалары: ұғым, пікір, тұжырым
33. Энтони Кенни өзiнiң "Батыс философиясының жаңа тарихы" еңбегiнiң "Антика философиясы" атты бiрiншi томында көне гректер үшiн "теология" ұғымының дiн, құдай туралы түсiнiктерге қарағанда мына ұғымға... мифология
34. Энтони Кенни өзiнiң "Батыс философиясының жаңа тарихы" еңбегiнiң "Антика философиясы" атты бiрiншi томында Аристотельдiң төрт себеп туралы iлiмiнiң мәнiн қандай өнерге байланысты мысалмен ... аспаздық өнер
35. Г.Гегель философиялық іліміне сәйкес, рух дамуының осы сатысында қоғам пайда болады: объективтік
36. Р.Декарт рационализмінің мәні:
37. Т. Кунның пікірінше ғылыми кезеңдегі ғылымның жағдайлары: +++Қалыпты жағдай және дағдарысты жағдай
38. И. Кант пайымдауындағы тәжірибеден кейінгі, оқып-үйренуге болатын білім: +++Апостериорлы
39. Конфуций философиясындағы «Цзюнь-цзы» ұғымы білдіреді: Асыл адам, Бекзат адам
40. Конфуций философиясындағы «Чжун юн» ұғымы білдіреді: 40 алтын орда
41. Аристотельдің ғылым классификациясына сәйкес, теориялық ғылымға кіреді:
42. Гегельдің ғылым классификациясындағы ғылымдар реті:
43. Аристотельдің ғылым классификациясына кірмейді:
44. Огюст Конт бойынша адамзат ақыл-ойының даму кезеңдері:
45. Жаңа дәуiр философиясы жаратылыстану ғылымдарын табиғатты зерттеп, жаңалықтар ашуы тиiс деп есептеп, философияның мiндетiне ненi қалдырды?
46. Таяу Шығыс елдерінде пайда болған ғылым:
47. Қазіргі заман философиясының негізгі бағыттары:
48. Антикалық философияның Сократқа дейінгі кезеңіне жататын философиялық мектеп:
49. Әл-Фараби философиясындағы әлемнің пайда болуын түсіндіретін теория атауы:
50. Этиканың басты категориялары

Достарыңызбен бөлісу:




©emirsaba.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет