Нұрланова Дания 1 курс Режиссура телевидение 1+1 Кино өзі басталу оқиғасынан емес, болашақта болатын сценадан бастау алады, осылай режиссерлар көрерменді басталмай жатып адастырып қызық ойға салады. Бұдан бөлек кейіпкерлер күзетшілермен жан жалға түсседе, оларда өздерінің ойлап тапқан қойылымымен құтылады ақыр соңы күзетшілер өздері ақ оларды қорғауға алып жеткізіп салады.Кино өзі жаман емес жақсы көңіл күймен басталады, біз оны артқы фонға қойылған музыкадан байқай аламыз. Басты рөлдегі Филипптің Дрисс секілді кейіпкерлердің айырмашылығын аяқ киімдерді бейлелеу арқылы байқай аламыз, себебі адамды оның аяқ киіміне қарап тануға болады. Филипптің өзіне өзі қарай алмайтын жағдайы болған соң,ол өзіне қараласатын адамды
іздейді. Келген адамдардың сұрақ жауаптарымен сөздері басты рөлдегі Филиппке ұнамады, өйткені көбісінің сұрақ жауабы кейіпкерге аяу арқылы ғана жасалғаны Филиппке жағымсыз болды. Өзіне керек қағазға қол қоюды ғана ойлаған Дрисс кіргенде, оған Филипптің жағдайы манызды болмады оған тек өзінің жұмысына байланысты ой ғана мазалады.Асығып тұрған Дриссті орындыққа отырғызып оған жұмыс жайында қойылатын талаптар туралы әңгіме қозғайды бірақ оған басты талап ол музыка болды,ол өзінің музыкаға байланысты өзінің таңдауларын айтып жеткізді. Филипп оған өзінің жағдайын ашып көрсеткенде Дриссте ешқандай таңғалу аяушылық сезімдер бастау алмады, ол оған тек кәдімгі сау адамға қарағандай әдет танытты. Дрисс Филипптен қағазға қол қоюды сұрағанда оның өздігінен қозғала алмайтының ұмытып кететін бірінші адам осы болды. Дрисстің өмірі әдеттегідей оңай болмады, ол өзінің анасымен жұмыс жөнінде тіл табыса алмай уйден шығып кетеді, келесі күні ол Филипптен өзіне керек қағазды алып кетүге барғанда, оған сол жақтағы күтүші оған оның бөлмесін көрсетеді, ол еш қарсылассыз кіреді.Оған бөлмедегі әр зат өзгеше болып көрінеді ,қысқа айта кететін болсақ ол өзінің күнделікті өмірінен бұндай жағдайды көрмеген сол себепті оған бұл жағдай өзгеше болды. Дрисс Филипптің бөлмесіне халін көрейін деп кіреді, ол кезде Филиппті қалай жуындырып,киімін кигізуді күтүші көрсетті, бірақ Дриссте ешқандай аяушылдық болмады, ол тек Филиппке керек заттарын жасап көмектесіп тұрды кейде оны жасауға қарсыласты, осы жерде біз Дрисстін аяушылдығының жоқ екенің байқаймыз. Екі кейіпкерде бір-бірімен қалжындасып, әр болған жағдайға әңгіме айтып өздерін ашық ашып сөйлесуде, Дрисс Филиппке өмірде әр затта жақсылық бар екенін өмірден түнелмеу керек екенін түсіндіреді, ал Филипп Дрисске әр болған немесе болатын жағдайда лязат алуды үйретеді, яғни әр заттын қадірін білүді, өйткені өзіміз білетіндей Филиппте ол қасиет жоқ. Тағыда біз кинодан екі кейіпкердін айырмашығының арқасында бір-бірімен әңгіме айту арқылы екеуінін ойлау қабілеті әр түрлі болғандықтан екі кейіпкердің ара қатынасындағы айтылатын ой қызық болды. Дрисстің арқасында Филипп өзінің қызының не істеп жүргенің қадағалап біліп отырды, бұл жерде біз екеуінің әр жағдайда бір біріне көмекке ашық екенін байқаймыз. Фильм көрерменді бақытты болу үшін қолайлы уақытты күтпеуге үйретеді. Қоғамдағы мәртебесі мен орнына қарамастан кез келген адамның өмірінде қиындықтар туындайды, сол үшін өмірдегі әр болып жатқан жағдайға адам жақсы оймен қабылдауы қажет.
Қортындылай келе адамды сырт келбетіне немесе сыртқы дүниесіне емес оның ішкі дүниесінің бай және маңыздылығының зор екенін еске алу, өйткені өзіміз көргендей Дресстін Филиппке ешқандай қарсы жаман оймен қарамағаның көре аламыз, бір біріне керек кезде көмек болды, өмірден түнеліп кетүден екеуі бір бірін құтқарып алып шықты. Бұл жерде біз киноның әр затта немесе жағдайда жақсы нәрсе бар екенін білетін боламыз.